برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل شارژ BlackBerry ASY-28109-003 RIM - MicroUSB

  • کابل شارژ BlackBerry سازگار با تمام گوشیهای بلک بری دارای پورت MicroUSB
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
104,000 تومان
130,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
توضیحات

کابل میکرو usb بلک بری مدل ASY-28109-003 با طول 1.2 متر سازگار با گوشی بلک بری BlackBerry BB10 و تمام گوشی های با پورت میکرو usb می باشد. 

کابل میکرو usb بلک بری ASY28109003 به شما اجازه می دهد بین کامپیوتر و گوشی بلک بری خود همگام سازی داده داشته باشید و نیز بتوانید با آن گوشی خود را شارژ کنید. ضمنا، همانند دیگر شارژرهای بلک بری، کابل میکرو usb بلک بری به گونه ای طراحی شده است که گوشی شما را سریع شارژ می کند و عمر باتری بلک بری شما را افزایش می کند. 

کابل usb بلک بری BlackBerry ASY-28109-003 را برای شارژ و انتقال داده تمام دستگاه های سازگار با پورت میکرو usb می توانید استفاده کنید. 

شارژرها و کابل شارژها از جمله وسایلی هستند که کیفیت و سازگاری آن ها ارتباط مستقیمی با عملکرد صحیح دستگاه شما دارد. بنابراین توصیه می کنیم همیشه در خرید شارژر و کابل شارژ دقت لازم را مبذول داشته باشید و به سازگاری آن توجه کنید. 

 تا چند سال پیش مجبورید تک تک شارژر گوشی ها و تبلت های خود را هنگام مسافرت بردارید. اما اکنون فقط با برداشتن یک آداپتور و کابل می توانید اکثر دستگاه های خود را شارژ کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله آیا از هر شارژر گوشی می توانید برای شارژ گوشی یا تبلت خود استفاده کنید؟ بخوانید. 

 اگر شارژر یا کابل شارژ اورجینال گوشی BlackBerry خود را به هر دلیل از دست داده اید و تمایل ندارید با استفاده از شارژرهای تقلبی به باتری و گوشی خود صدمه بزنید. پیشنهاد می کنیم از شارژر و کابل شارژهای اصل که توسط کمپانی تولید کننده دستگاه شما ساخته شده اند استفاده کنید.  شارژر بی کیفیت ممکن است نه تنها به دستگاه شما آسیب وارد کند بلکه امکان دارد به خود شما نیز صدمه بزند. برای مثال یکی از این آسیب ها ممکن است باد کردن باتری گوشی شما باشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

مدل آداپتور

ASY-28109-003

نوع کابل

USB به Micro-USB

طول کابل

1.2 متر

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم