برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
BlackBerry    /    BlackBerry

درب پشت BlackBerry Keyone

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • نقره ای
230,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

درب پشت گوشی بلک بری کی وان Blackberry keyone مشابه درب اصلی آن است و در صورت شکستن یا ضربه دیدن به راحتی می توانید به تعویض درب پشت بلک بری کی وان keyOne اقدام کنید.  

ابعاد گوشی بلک بری کی وان 149.1x72.4 x 9.4  میلی متر می باشد و وزن آن 180 گرم است. فریم آلمینیومی با درب پشت از جنس پلاستیکی بافت دار دارد که از سرخوردن گوشی هنگام گرفتن آن جلوگیری می کند. 

توجه داشته باشید که تنها خرید قطعات موبایل اصل و تعمیر صحیح است که تضمین کننده بازگشت ظاهر و کارایی اولیه گوشی تان می باشد. ماکروتل همیشه در راستای احترام به مشتریان خود تلاش کرده تا قطعات اورجینال و باکیفیت را عرضه کند و برای راحتی بیشتر مشتریان خدمات تعمیر قطعات گوشی های موبایل را نیز در کمترین زمان ممکن تقبل می کند. حقایقی در مورد تعمیر گوشی های موبایل و سوء استفاده هایی که تعمیرکاران متقلب به کار می برند

خرید درب پشت گوشی بلک بری کی وان با قیمت مقطوع و کیفیت اصلی

مختصری درباره گوشی بلک بری کی وان BlackBerry Keyone

در جهان گوشی های اندرویدی پرچمدار، برخی گزینه های عالی نظیر سامسونگ گلگسی اس 8، iphone 8 plus و هواوی P10 Plus وجود دارد.

اما تفاوت بین آن ها بسیار کم است و نوآوری هایی که هر کدام را خاص می کند قابل اغماض است و تاثیر زیادی روی استفاده از آن ها ندارد. با این حال زمانی که گوشی جدید بلک بری BlackBerry Keyone سال 2017 به بازار عرضه شد با داشتن یک صفحه کلید دکمه ای در پایین گوشی به این گفته خود که گوشی های جدید تفاوت های اندکی دارند شک کردیم. اکنون که گوشی هایی نظیر آیفون X بدون دکمه هوم عرضه می شوند از چنین چیزی متعجب شدیم. آیا این آخرین نفس های شرکتی است که پلتفرم و سخت افزار آن بی ربط است؟

بلک بری کی وان با شاسی آلمینیومی صیقلی و طرح بافت دار و آسان برای گرفتن به نظر گوشی هوشمندانه و کارآمد به نظر می رسد.

خرید و قیمت درب پشت اصلی بلک بری کی وان blackberry keyone

تمرکز سازندگان این گوشی بر روی وظایفی مانند تایپ کردن و خواندن متن بوده که اغلب در تاپ ترین گوشی های 2017 به خوبی به آن پرداخته نشده است.

درحالی که انگشتان خود را روی کیبورد نگهداشته اید صفحه نمایش فول اچ دی 4.5 اینچ به لطف پهنای بزرگتر شبیه صفحه نمایش 5.5 اینچی می ماند.

صفحه نمایش روشن خوب است اما نسبت تصویر 3:2 باعث می شود ویدئویی با نسبت 16:9 با قرار گرفتن نوارهای سیاه در بالا و پایین صفحه کوچکتر دیده شود. این گوشی یک غول چندرسانه ای نیست بلکه یک اسب کاری است، یعنی بیشتر روی کارایی و استفاده آن تمرکز شده است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (4)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 4 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1400-05-06

سلام، لطفا موجود کنید خیلی نیاز دارم، حتی شاسی و قاب کامل باشه، بهتر

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر برای اطلاع از موجودی می‌تونید از طریق سایت پیگیری کنید یا با شعبه بلوار کشاورز تماس بگیرین. باتشکر
5.0
1397-09-04

salam khaste nabashid kei mojod mishe ? sefaresh migirin k biarin ?

پاسخ از ماکروتل : موجود شد توی سایت میزنیم.موفق باشید
3.0
1397-06-09

سلام.خسته نباشید.چه زمانی این درب پشتی گوشی موجود میشه؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.از موجود شدن اجناس اطلاعی نداریم هر موقع موجود شد وضعیتش رو تغییر میدیم توی سایت.موفق باشید
4.0
1397-04-16

با سلام .درب پشتی گوشی من سالمه، اما دو تکه از لوگوی بلک بری افتاده، امکان درست شدنش هست؟ یا باید کلا درب پشتش رو عوض کنم؟

پاسخ از ماکروتل : سلام خیر باید درب تعویض بشه که فعلا موجود نداریم.
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم