خاموش شدن ناگهانی گوشی های آیفون و راه کارهای برطرف کردن آن

نوشته شده در تاریخ1397-02-23 توسط 205448

همان طور که می دانید کار با گوشی های آیفون بسیار لذت بخش است که قابلیت های منحصر بفردی در این دستگاه ها وجود دارد. این دستگاه ها بدلیل داشتن سیستم عامل جذاب به همراه سخت افزار های پیشرفته طرفداران زیادی دارند. با این حال، برخی کاربران نسبت به خاموش شدن ناگهانی این دستگاه ها گلایه دارند.

در واقع ممکن است گوشی آیفون مشکلی از نظر شارژ نداشته باشد ولی به یکباره خاموش شود.

در نظر بگیرید وسط کار مهمی با گوشی آیفون تان هستید و ناگهان گوشی تان خاموش شود. این قضیه خیلی آزاردهنده خواهد بود و در دراز مدت شما را عصبی خواهد کرد.

در این راهنما قصد داریم راه حل های برطرف کردن این مشکل را بطور مختصر توضیح دهیم. بنابراین اگر گوشی آیفون تان بصورت ناگهانی و راندوم خاموش می شود، عصبی نشوید چون می توانید این مشکل را به راحتی در خانه تان برطرف کنید.

از دلایل خاموش شدن ناگهانی گوشی های آیفون می توان به Crash شدن نرم افزار و نیاز به ریست یا ریستور کردن آن اشاره کرد. ایراد سخت افزاری گوشی نیز بعضی مواقع از روشن شدن گوشی جلوگیری می کند.

برای اینکه بفهمید مشکل گوشی سخت افزاری یا نرم افزاری است باید راه حل های برطرف کردن ایراد های نرم افزاری را اجرا کنید و در صورت برطرف نشدن این مشکل، مشکل از سخت افزار گوشی خواهد بود.

راه حل اول: خالی کردن باتری

هر موقع احساس کردید گوشی آیفون تان درست کار نمی کند یا به عبارتی اگر گوشی تان خود بخود خاموش می شود آنگاه از این ترفند ساده استفاده کنید و معمولا مشکل گوشی تان برطرف خواهد شد.

البته ممکن است این پروسه کمی زمان بر باشد و نتیجه ی آن را بصورت آنی به چشم نبینید ولی هر چیزی که ممکن است این مشکل را برطرف کند، ارزش امتحان دارد. برای انجام این کار کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

مرحله 1: گوشی آیفون تان را شارژ نکنید تا باتری آن کاملا خالی شود. این کار ممکن است چند ساعت زمان ببرد ولی صبر کنید تا باتری گوشی تان کاملا تخلیه شود. بطور خلاصه شما باید اجازه دهید شارژ گوشی تان خالی شود تا خود بخود خاموش شود.

خاموش شدن ناگهانی گوشی های ایفون

مرحله 2

زمانی که گوشی تان خاموش شد آن را به شارژ بزنید و اجازه دهید تا باتری آن فول شارژ شود ( حتما از شارژر اصلی ایفون استفاده کنید ). حتما از شارژر اورجینال گوشی استفاده کنید و آن را به پریز دیوار بزنید تا سریع تر و بهتر شارژ شود.

مرحله 3

زمانی که دیدید گوشی تان بقدر کافی شارژ شده است آن را روشن کنید. سپس گوشی را بررسی کنید و ببینید مشکل آن هنوز وجود دارد یا برطرف شده است.

راه حل دوم: استفاده از برنامه ی dr.fone – iOS System Recovery

برنامه ی dr.fone – iOS System Recovery بهترین نرم افزار برطرف کردن مشکلات دستگاه های iOS است. این برنامه بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد که قابلیت های زیادی دارد.

بهترین چیز در مورد این برنامه این است که داده های گوشی از دست نمی روند و سیستم ریکاوری امن و مطمئنی دارد.

ابتدا این برنامه را دانلود کنید و آن را بر روی کامپیوتر / لپ تاپ تان اجرا کنید و گوشی آیفون تان را به آن وصل کنید.

همان طور که در شکل زیر می بینید گزینه های زیادی در صفحه ی اول آن نمایان می شود که شما باید گزینه ی System Recovery را انتخاب کنید.

محیط اپلیکیشن dr.fone

برنامه ی dr.fone – iOS System Recovery گوشی آیفون شما را تشخیص خواهد دارد. زمانی که این کار انجام شد، گزینه ی Start را بزنید تا فرایند بعدی شروع شود.

فرایند ریکاوری گوشی آیفون

سپس شما باید گوشی آیفون تان را در حالت DFU Mode ریبوت کنید. برای این کار کافیست دکمه ی Home و Power on/off را فشار دهید، سپس بعد از 10 ثانیه دکمه ی Power on/off را رها کنید و زمانی که صفحه ی DFU نمایان شد دکمه ی Home را نیز رها کنید. این مراحل بصورت اسکرین شات در شکل زیر مشخص شده اند.

مراحل حالت DFU Mode آیفون

حال شما باید اطلاعات درست گوشی تان مانند مدل گوشی و نسخه ی iOS آن را وارد کنید (مانند شکل زیر). سپس دکمه ی Download را بزنید.

وارد کردن مشخصات گوشی آیفون در اپلیکیشن

پس از وارد کردن اطلاعات گوشی، سیستم عامل (firmware) گوشی دانلود می شود که وضعیت دانلود شدن آن را می توانید ببینید.

پس از کامل شدن دانلود، برنامه ی dr.fone شروع به تعمیر گوشی آیفون تان خواهد کرد تا مشکل آن را برطرف کند. پس از انجام این کار گوشی شما بصورت نرمال ریستارت خواهد شد.

نکته: در حالتی که گوشی آیفون شما به صفحه ی اصلی (Home) ریبوت نشد، گزینه ی Try Again را از منوی این برنامه بزنید.

پیشنهاد می کنیم حتما از این برنامه استفاده کنید چون علاوه بر برطرف کردن مشکل اشاره شده برای رفع ایرادهایی نظیر قفل شدن صفحه، DFU Mode، آبی یا مشکی شدن صفحه نمایش گوشی و مشکلات نرم افزاری iOS دستگاه های آیفون کاربرد دارد.

راه حل سوم: ریستور کردن در حالت DFU

یکی دیگر از روش های برطرف کردن مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی های آیفون، ریستور کردن آن از طریق آیتونز است.

از آنجایی که آیتونز یک برنامه ی مخصوص اپل برای مدیریت دستگاه های iOS است، این تکنیک برای حل مشکلات این دستگاه ها استفاده می شود. ضمنا نگران از دست دادن داده های روی گوشی تان نباشید چون قابلیت بکاپ گرفتن دارند.

برای برطرف کردن مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی آیفون تان از این راه حل کافیست دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: ابتدا آخرین نسخه ی آیتونز (iTunes) را بر روی کامپیوترتان دانلود و نصب کنید.

مرحله 2: گوشی آیفون تان را با کابل USB به کامپیوترتان وصل کنید.

مرحله 3: حال گوشی تان را در حالت DFU ریبوت کنید. همان طور که قبلا گفته شد کافیست دکمه ی Home و Power on/off را با هم بمدت 8 تا 10 ثانیه فشار دهید. سپس دکمه ی Power on/off را رها کنید.

به محض اینکه برنامه ی آیتونز گوشی آیفون شما را در حالت DFU Mode / Recovery Mode تشخیص داد، دکمه ی Home را نیز رها کنید.

مرحله 4: پنجره ای مانند شکل زیر در صفحه ی آیتونز نمایان می شود که شما باید روی گزینه ی OK کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

اتمام ریکاوری گوشی آیفون

مرحله 5: نهایتا روی گزینه ی Restore iPhone کلیک کنید و منتظر شوید تا این پروسه کامل شود.
پس از این کار مشکل خاموش شدن گوشی آیفون تان حل خواهد شد.

راه حل چهارم: Force Restart

اگر گوشی آیفون تان مرتب خاموش می شود، اصلا شارژ نمی شود یا مدام Crash می شود می توانید از آپشن Hard Reset گوشی استفاده کنید.

اگر گوشی تان خود بخود خاموش می شود یا باتری آن به دلایلی سریع خالی می شود آنگاه Hard Reset کردن آن می تواند کارساز باشد. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

مرحله 1: در گوشی آیفون 7 یا مدل های جدیدتر، دکمه ی Sleep/Wake و دکمه ی پایین صدا را همزمان فشار دهید. در گوشی آیفون 6s و مدل های قدیمی تر نیز دکمه ی Sleep/Wake و Home را همزمان با هم بگیرید و فشار دهید.

مرحله 2: دکمه ها را بگیرید تا وقتی که لوگوی اپل را روی نمایشگر گوشی تان مشاهده کنید (صفحه نمایش گوشی تان قبل از نمایان شدن این لوگو کاملا تاریک خواهد شد). سپس صفحه ی راه اندازی یا Launch نمایان خواهد شد.

مرحله 3: زمانی که صفحه ی راه اندازی ظاهر شد، دکمه ها را رها کنید.

پس از این کار، گوشی شما ریبوت خواهد شد. نهایتا مشکل خاموش شدن گوشی را بررسی کنید و در صورت حل نشدن آن مرحله ی بعد را انجام دهید.

راه حل پنجم: تعویض باتری

اگر راه حل های اشاره شده جوابگو نبود، تعویض باتری گوشی تان آخرین راه حل شما خواهد بود.

همان طور که می دانید باتری های آیفون قوی و خوب هستند و به راحتی خراب نمی شوند. بنابراین قبل از تعویض باتری گوشی تان حتما آن را به تعمیرکار یا کارشناس متخصص نشان دهید.

اگر تصمیم به تعویض باتری گرفتید حتما آن را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. برای خرید باتری اصلی آیفون از سایت ما دیدن کنید

همان طور که می دانید باتری خوب نقش اساسی در عملکرد گوشی های آیفون دارد چون در صورت نامناسب بودن باتری، عملکرد گوشی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و ممکن است مشکلات دیگری به آن اضافه کند.

اگر گوشی آیفون تان حین کار با آن یا زمانی که با آن کار نمی کنید بصورت تصادفی خاموش می شود، فورا به فکر تعویض باتری آن نباشید چون راه حل های اشاره شده معمولا این مشکل را برطرف خواهند کرد.

از بین این راه حل ها نیز برنامه ی dr.fone – iOS System Recovery بهتر است و پیشنهاد می کنیم ترجیحا از آن استفاده کنید.

روش های دیگر نیز توسط کابران تست شده اند که معمولا جواب خوبی گرفته اند. ضمنا با مراجعه به مراکز پشتیبانی اپل یا فروشگاه های معتبر این شرکت می توانید از راهنمایی های آنها نیز استفاده کنید و مشکل گوشی تان را با آنها در میان بگذارید.

دقت داشته باشید که ممکن است گوشی تان خاموش شود و دیگر روشن نشود. در این مواقع معمولا شارژر گوشی تان خراب شده است.

بنابراین کابل شارژ، پورت شارژ و دیگر قطعات شارژر گوشی تان را بررسی کنید یا از شارژر دیگری استفاده کنید.

160 نظر
  • سینا

    سینا 1398-11-29

    سلام اگر گوشی خاموش بشه و بزنیمش به شارژ و بعد روشن بشه مال چیه؟؟
    و بدون شارژ زدن روشن نشه
    خیلی هم خاموش میکنه و اون کارهای اون بالا هم انجام داده شده باشه

    • 1398-11-29

      سلام
      مشکل از باتری هست باتری رو تعویض کنید درست میشه
      موفق باشید

  • 1
  • علیرضا

    علیرضا 1398-11-12

    سلام ببخشید گوشی من ایفون seهستش ی بارخودب خودب خودخاموش شد بعدروشنش کردم بازم خاموش روشن میشه والان دیگه کلاخاموش شده وروشن نمیشه باتریشو عوض کردم هاردشم سالمه ریستورشم کردم نمیدونم مشکل چیه میشه راهنماییم کنید؟!

    • 1398-11-12

      سلام


      باید بیارید بررسی بشه احتمالا مشکل از خود باتری هست

  • 2
  • نیما

    نیما 1398-11-12

    سلام ، وقت بخیر
    من ایفون 5s دارم . چند وقته داره به شدت اذیتم میکنه ، باتری رو 30 الی 35 درصد که میرسه یهو خاموش میشه ، تا حالا 3 بار هم باتری عوض کردم ولی بعد 6-5 ماه دوباره همون وضعیت سابقه .
    عیب از کجاست ؟ ممکنه ای سی یا خازن های بورد مشکل پیدا کرده باشن یا سیم کشی هاش به مشکل برخورده باشه ؟ اگه اینجوری باشه قابل تعویض یا تعمیر هست ؟ ممنون

    • 1398-11-12

      سلام


      باید بررسی بشه ممکنه کیفیت باتری ها خوب نباشه یا آی سی شارژ گوشی باشه

  • 3
  • OMID NOBAKHT

    OMID NOBAKHT 1398-11-12

    با سلام
    من ایفون 6 پلاس دارم و باتری هلس گوشی روی 77% هست وقتی از اینترنت سیم کارت استفاده میکنم گوشی خاموش میشه وبعد از چند دقیقه روشن میشه با شارژ 10% علت چی هست؟

    • 1398-11-12

      سلام
      باتری گوشیتون نیاز به تعویض داره

  • 4
  • آرمان

    آرمان 1398-11-09

    سلام من گوشيم آيفونA1332هست با اين كه شارژ باطريش ٤٠درصدبود خود به خود خاموش شد بعداز چهار روز كه دكمه پاور رو فشار دادم ديدم علامت شارژ اومد شارژ گذاشتم بعد شارژ شدن روشن شد بعد از ٢٠روز دوباره همين اتفاق افتاد علتش چيه؟؟؟

    • 1398-11-09

      سلام
      احتمالا مشکل از باتری گوشیتون هست باید تعویض بشه

  • 5
  • Samin

    Samin 1398-11-03

    سلام خسته نباشید من ایفون xدارم گوشیم بعضی وقتا که از بلندی می افته( مثلا از رو مبل) یهو ری استارت می شه مشکل از کجاست؟

    • 1398-11-03

      سلام
      ممکنه از فلت باتری باشه باید بررسی بشه

  • 6
  • سیامک

    سیامک 1398-10-30

    سلام گوشی من ایفون ۶هست دو روز سه که خودبه خود خاموش میشه موقع که روشن میکنم پست وردشو میزنم باز خاموش میشه این عمل دوسه بار اتفاق میفته بعد اینکه گوشی حدوده ده الی بیست دقیقه دیگه میزم میره بالا وگوشیم هم یکم نسبت به قبل سنگین کار میکنه مشگیل یش به نظرتون چیه ممنون میشم جواب بدید

    • 1398-10-30

      سلام
      چون میگید گوشی سنگین کار میکنه ایراد ممکنه نرم افزاری باشه، گوشی رو بکاپ و ریستور کنید اگه درست نشد باید باتری گوشی تعویض بشه

  • 7
  • اتی

    اتی 1398-10-30

    سلام من ایفون ۸پلاس دارم خود به خود خاموش روشن میشه سلامت باطریش هم ۹۴درصده ممنون میشم علت رو بگین

    • 1398-10-30

      سلام
      باید بررسی بشه ممکنه از نرم افزار، باتری یا هارد گوشی باشه

  • 8
  • عاطفه

    عاطفه 1398-10-29

    سلام خسته نباشین آیفون ۸پلاس دارم یهو خاموش میشه روشن میشه میشه علتشو بگین ممنون میشم

    • 1398-10-29

      سلام
      گوشی رو ریستور کنید درصورتی که مشکلتون حل نشد میتونه از باتری، یا هارد گوشی باشه
      موفق باشید

  • 9
  • علی

    علی 1398-10-29

    سلام
    من رفتم تو برف چندتا عکس گرفتم بعدش یکم گوشیم خیس شد یعنی دونه های برف نشست رووش بعد خاموش شد دوباره روشنش کردم چندتا گرفت باز خاموش شد بعد دیگه اومدم تو ماشین گرفتمش جلو بخاری روشن کردم درست شد گوشی من سون پلاس مگه نباید ضد آب باشه مشکل از چی بوده به سخت افزارش صدمه نخورده باشه ممنون میشم جوابمو زودتر بدین نگرانم

    • 1398-10-29

      سلام
      معمولا گوشی ها کاملا ضد آب نیست مخصوصا اگه گوشیتون در معرض گرما قرار گرفته باشه
      برای اینکه متوجه بشید برد گوشی آبخورده یا نه باید گوشی باز بشه

  • 10
  • بهروز

    بهروز 1398-10-27

    سلام خسته نباشيد
    من 5s دارم شارژ ٧٠ اينا بود يهو خاموش شد هرچي دكمه رو زدم روشن نشد بعد ميزني رو شارژ ٢-٣ ثانيه ارم ايفون مياد بعد خاموش ميشه!!!
    ميشه علتشو بگيد!

    • 1398-10-27

      سلام


      ممکنه با تعویض باتری مشکلتون حل بشه


      اگه نشد از نرم افزار یا هارد گوشی هست


      موفق باشید

  • 11
  • مهرداد

    مهرداد 1398-10-27

    با سلام و خسته نباشید
    گوشیم ایفون 7 شارژ کامل میکنم بعد یهو از رو حوالی 90 درصد خاموش میشه روشن که میکنم گوشی رو باتری 10 درصد نشون میده
    ممنون میشم اگه راهنماییم بکنید
    با تشکر از سایت خوبتون

    • 1398-10-27

      سلام


      باتری گوشیتون خرابه و باید تعویض بشه

  • 12
  • ayda

    ayda 1398-10-23

    یه بار توضیحاتمو گذاشتم نمیدونم ثبت شد یا نه
    گوشیم ۱۱ ساده س سلامت باتریش ۱۰۰٪ تقریبا یه ماه از خریداریش میگذره
    مشکلش اینه که سه هفته ای میشه هر هفته یکبار به طور خودکار خاموش میشه و خودش روشن میشه اما بار اول که رو قسمت تکست مسیج بودم هنگ کرد کلا صفحه ش باز نمیشد ، خاموشش کردم اما بلافاصله برام روشن نشد یه ۵ دقیقه بعدش روشنش کردم بدون مشکل کار کرد برای بار دوم و سوم رو اینستاگرام هنگ کرد و اینبار خودش حالت ریستارت خاموش روشن شد
    مشکل چیه ممنون میشم راهنمایی کنید

    • 1398-10-23

      سلام


      احتمالا نرم افزار گوشی هست، از طریق آیتیونز به آخرین نسخه ریستور کنید اگه درست نشد باید سخت افزار گوشی چک بشه


      موفق باشید

  • 13
  • مریم

    مریم 1398-10-23

    سلام من گوشی ام xs max هست گوشیم خاموش شد و بعد هم هنگ کرده بود و با زدن دکمه power فقط علامت apple ظاهر می شود و دیگه روشن نمیشود چه باید کنم

    • 1398-10-23

      سلام


      اول گوشی رو ریستور کنید، ممکنه مشکل از نرم افزار باشه، اگه نرم افزار کامل نصب نشه یه خطا میده که کد اون خطا ایراد دستگاه رو مشخص میکنه


      موفق باشید

  • 14
  • Amir Safari

    Amir Safari 1398-10-19

    سلام.خسته نباشید
    گوشی من دوتا مشکل اساسی داره،اولی با کوچکنرین ضربه با دست یا افتادن از ارتفاع خیلی کم خاموش میشه
    دومی وقتی کسی زنگ میزنه و گوشی روی حالت 2G یا 4G میزارم،جواب ک میدم ثانیه شمار رو صفر میمونه و اون سمت همچنان بوق میخوره ولی رو 3G جواب میده این داستان
    چه کنم عزیزان؟

    • 1398-10-19

      سلام


      گوشی دوم مشکل نرم افزاری داره و با فلش کردن دست میشه


      درمورد گوشی اول احتمالا فلت باتری سرجاش نیست، تو گوشی های آیفون اگه شیلد باتری قرار نگرفته باشه این مشکل پیش میاد


      شما مدل گوشی هارو نگفتین 

  • 15
  • Reza

    Reza 1398-10-15

    سلام گوشی من آیفون6 است وسط کار‌کردن با گوشی یهویی گوشیم خاموش میش
    سلامت باتریشم 100% تعمیراتم بردم مشکلشو متوجه نشد

    • 1398-10-15

      سلام


      اگه سر عدد خاصی خاموش میشه معمولا مشکل از باتری هست


      باتری رو تعویض کنید اگه درست نشد آی سی شارژ یا هارد گوشیتون ممکنه مشکل داشته باشه

  • 16
  • Arsalan Khani

    Arsalan Khani 1398-10-15

    سلام من ٥اس دارم بعد از تعويض هارد سرعتش خيلي پايين اومده و هنگ ميكنه و باتري رو هم تازه عوض كردم بعد از تعويض هارد اين مشكل رو پيدا كرده دليلش چي ميتونه باشه!؟

    • 1398-10-15

      سلام


      یه بار ریستور کنید اگه درست نشد احتمالا میزان حجمی که برای هاردتون استفاده کردن بیشتر از توانایی خود گوشی هست.

  • 17
  • Reza

    Reza 1398-10-14

    سلام
    اگ گوشی ایفون 5s رو با اداپتور سامسونگ شارژ کنم مشکلی پیش میاد؟

    • 1398-10-14

      سلام


      با آدابتور اورجینال خود آیفون شارژ کنید، اگه با سامسونگ شارژ کنید ممکنه باتری یا آی سی شارژ خراب بشه


      موفق باشید

  • 18
  • مهدی

    مهدی 1398-10-13

    سلام گوشی‌ من ایفون ۱۱پرو مکس هستش توی اینستاگرام بودم گوشی برای چندثانیه هنگ کرد بعد خاموش شد درصد باتری هم ۷۰بود دوباره ک گوشی روخودم بعدازچندثانیه روشن کردم درصد باتری همون مقدار بود ضمنا درصدسلامت باتری هم ۹۸ هست علتش چی میتونه باشه ممنون میشم ازراهنماییتون.

    • 1398-10-13

      سلام


      احتمالا مشکل نرم افزار هست


      اگه فقط یکبار این مشکل پیش اومده برای آپدیت بعدی منتظر بمونید درست میشه


      درصورتی که تعداد دفعات زیاد شد گوشی رو ریستور کنید و اگه مشکلتون حل نشد باید گوشیتون از نظر سخت افزاری بررسی بشه ممکنه از هارد باشه


      موفق باشید

  • 19
  • كامبيز

    كامبيز 1398-10-10

    Dr fone تو اپ استور نيست ك چرا؟؟

    • 1398-10-10

      سلام


      این نرم افزار برای کامپیوتره

  • 20
  • Maede

    Maede 1398-10-10

    سلام. گوشي من se هستش . من وقتي ميرم تو قسمت battery helth خودم به جز peak performance capability و maximum capacity يه قسمت ديگه هم مياد به اسم optimized battery charging. مشكل گوشيم چي هستش؟؟

    • 1398-10-10

      سلام


      گوشیتون مشکلی نداره گزینه سوم برای اینه که گوشی نرم افزاری هایی رو که مدت طولانی استفاده نمیکنید رو کامل میبنده تا حداکثر توانایی باتری رو برای اپلیکیشن ها پر کاربرد استفاده کنید


      موفق باشید

  • 21
  • Ayda

    Ayda 1398-09-12

    سلام گوشي من ايفون 6 plus هست هميشه وقتي رو برنامه اسنپچت يا استوري اينگرام ميرم خاموش ميشه و خيلي خيلي به سختي روشن ميشه

    • 1398-09-12

      سلام


      اگه باتری رو تا حالا تعویض نکردین تعویض کنید احتمالا درست بشه


      برای رفع مشکلات نرم افزاری ریستور هم بکنید 

  • 22
  • محسن شالچیان

    محسن شالچیان 1398-09-06

    سلام وقت بخیر گوشی من آیفون 6 هست - سلامت باطری 81% جدیدا بعضی مواقع که می زنم به شارژ ، شارژ نمی گیره کابل گوشی رو که میزنم هیچ عکس العملی نشون نمی ده- گوشی رو که ریست می کنم می زنم به شارژ ، شارژ می گیره -بعضی مواقع هم که ریست می کنم گوشی خیلی خیلی دیر بالا میاد و بعد که بالا میاد میزان شارژ رو 1% نشون میده در صورتی که قبل از ریست مثلا 40% یا 50% شارژ داشته و آنتن گوشی هم روی searching هست و تو همین وضعیت که با گوشی کار می کنم یکم لگ می زنه و بازم شارژ نمی گیره توی این حالت 1% شارژ و searching آنتن و هرچی ریست می کنم بازم به همین شکله و حتی به کامپیوتر هم وصل می کنم توسط کامپیوتر شناسایی نمیشه حتی توی حالت ریکاوری و dfu - و یه سه چهار ساعتی که توی همین حالت هست دوباره ریست می کنم درست میشه و شارژ هم می گیره و میزان شارژ رو همون مقدار نرمال قبلی نشون میده - حتی با drfone هم با استفاده از فایل فریمور repair کردم اما درست نشد و ضمنا یه مدتی با فندکی ماشین شارژ می کردم- به نظر شما مشکلش چیه؟

    • 1398-09-06

      سلام


      احتمالا آی سی شارژ یا مسیر USB گوشیتون مشکل داره باید بررسی بشه

  • 23
  • محمد

    محمد 1398-09-04

    سلام. خسته نباشین. گوشی من ایفون ۷. خود ب خود روشن و خاموش میشه و بعد از روشن شدن وای فای کلا قطع میشه و باید گوشی رو خاموش کنم و دوباره روشن کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • 1398-09-04

      سلام


      ممکنه مشکل نرم افزاری باشه گوشی رو ریستور کنید اگه درست نشد برای بررسی برد گوشی تشریف بیارید


      موفق باشید

  • 24
  • ali

    ali 1398-09-02

    salam iphone man xs max ye moshkeli dare dar halate standby ya khamosh mishe bayad ba force restart be zor roshanesh kard ya khud bekhud restart mishe
    faqat dar halate standby moshkel vakhti ke bash kar mikonam okye bedun hich moshkeli

    • 1398-09-02

      سلام


      باید بیارید بررسی بشه چون ایراد مشخصی نیست


      ولی اول ریستور کنید گوشی رو اگه درست نشد بیارید برای بررسی

  • 25
  • محسن

    محسن 1398-08-23

    سلام من ی آیفون سیکس دارم سلامت باطریش ۱۰۰ درصده وقتی استفاده می‌کنم شارژش ۸۰ میشه گوشی رو خاموش که می‌کنم ( فقط صفحه رو نه گوشی ) میبینم شارژ شده ۶۰ درصد یا وقتی میشه ۱۵/۲۰ درصد خود به خود خاموش میشه روشن می‌کنم ۷/۸ درصد شارژ داره چکار کنم ؟

    • 1398-08-23

      سلام


      آی سی شارژ گوشیتون خرابه باید تعویض بشه

  • 26
  • آرمان

    آرمان 1398-08-23

    سلام گوشی من آیفون 6s هستش موقع آپدیت IOS ناگهانی خاموش شد الان فقط صفحه گوشی روشن میشه وآرم اپل نشون میده دوباره خاموش میشه ومرتب این کار تکرار میشه مشکلش چیه؟ ممنون

    • 1398-08-23

      سلام


      ریستور رو با نرم افزار آیتیونز انجام بدید درست میشه


      اگه نشد برای بررسی باتری و هارد گوشی تشریف بیارید دفتر


      موفق باشید

  • 27
  • Mlik

    Mlik 1398-08-13

    Slm mn gushi baradrm xr hast aln yeho khmosh shd ba inke 10 darsad sharj dasht va almati k moqe khmosh shdn roye gushi miad omade va hmintor hast byd chi kar knm???

    • 1398-08-13

      سلام


      باید بررسی بشه میتونه از نرم افزار، هارد گوشی و باتری باشه

  • 28
  • mobina

    mobina 1398-08-10

    سلام
    ببخشید من امروز موبایلم از ارتفاع خیلی کم افتاد و بعد از افتادن دیگه روشن نمیشه و فقط صفحه ی اولی که سفیده و مارک اپل روش هست و نشون میده موبایل 5s هستش
    مشکل ال سی دی داره ؟

    • 1398-08-10

      سلام


      اگه روی مارک اپل گیر کرده ایراد میتونه از باتری و هارد باشه


      باید بیارید بررسی بشه


      موفق باشید

  • 29
  • Nce

    Nce 1398-08-09

    گوشی من آیفون s6هست صفحش خاموش شد با این روش که گفتین دکمه sleepوhomeرو نگه دارم روشن شد
    ممنون از راهنماییتون
    گفتین علتشو بررسی کنید از کجا باید بررسی کنیم میشه راهنماییم کنید که این مشکل ایجاد نشه برام دوباره

    • 1398-08-09

      سلام


      ممکنه ایرادتون نرم افزاری باشه و نیاز به ریستور باشه 


      اگه با ریستور درست نشد میتونه از هارد گوشیتون باشه


      موفق باشید

  • 30
  • فرشاد

    فرشاد 1398-08-06

    سلام، وقت بخیر، گوشی 5s من بعد از یه ضربه که اتفاقی خورد به ديوار بعد زمین دیگه روشن نشد، امکان درست شدنش هست؟

    • 1398-08-06

      سلام


      باید بیارید بررسی بشه ببینیم ایراد از کجا هست

  • 31
  • شهاب

    شهاب 1398-07-28

    سلام گوشيه من ايفون6sهست و سلامت باتريمم100،و جديدا وقتي شارژ به 20درصد ميرسه خود به خود خاموش ميشه،از وقتي هم كه ios خودمو 13كردم اين اتفاق افتاده.مشكل چيه به نظرتون

    • 1398-07-28

      سلام


      خاموش شدن سر عدد خاصی مشکل باتری هست 


      ولی چون میگید بعد از آپدیت اینجوری شده، یه بار ریستور کنید گوشی رو اگه درست نشد باتری باید تعویض بشه


      موفق باشید

  • 32
  • حیات

    حیات 1398-07-27

    سلام من گوشیم ۶اس هست دیروز خود به خود خاموش روشن میشد وقتی اپدیت جدید کردم کلا روشن نمیشه و وقتی میزنم به شارژ صفحه سفید به همراه ارم اپل میاد بالا؟

    • 1398-07-27

      سلام


      احتمالا آپدیت درست انجام نشده بخاطر همینه


      باید یه بار با کامپیوتر ریستور کنید اگه نشد بیارید گوشیتون بررسی بشه

  • 33
  • Fatemeh

    Fatemeh 1398-07-26

    سلام من گوشیم ایفون xهست یکدفعه خاموش شد الان از ظهر هر کاری میکنم روشن نمیشه تو گوشیم عکس یادگاری دارم نمیخام پاک بشن ایا امکانش هست عکسا پاک نشه؟؟؟؟

    • 1398-07-26

      سلام


      باید بیارید ایرادشو پیدا کنیم اگه هارد سوخته باشه یا برد خاموش شده باشه اطلاعات بر نمیگرده


      ولی باتری و آی سی شارژ اگه باشه میتونید بعد از تعمیر اطلاعات رو بکاپ بگیرید


      موفق باشید

  • 34
  • علی

    علی 1398-07-14

    سلام گوشی من اپل s5نمیدونم چرا گوشی دااغ میکنه و خود به خود خاموش روشن میشه خودشم زود زود خاموش روشن میشه دلیلش چی میتونه باشه ممنون جواب بدین

    • 1398-07-14

      سلام


      باید بررسی بشه از باتری میتونه باشه،آی سی شارژ و هارد گوشی هم میتونه باشه


      موفق باشید

  • 35
  • امیرحسین

    امیرحسین 1398-07-13

    سلام
    گوشی من ایفون ۶ هستش، وقتی گوشی در حالت عادی صفحش روشنه مشکلی نداره ٫ وقتی فقط صفحشو خاموش می‌کنم ، کلا خاموش میشه گوشی ‌و‌روشن میشه ،

    • 1398-07-13

      سلام


      باید تشریف بیارید  بررسی بشه که ایرادش مشخص بشه 


      ممکنه مشکل از CPU باشه


      موفق باشید

  • 36
  • reza

    reza 1398-07-02

    سلام خسته نباشین.گوشیم6 و این ک امروز یهو خاموش شد بعد روشنش که میکنم باتریش 1%میشه بعدش میشه90%و این که اگر یک ضربه کوچک بهش بخوره خاموش میشه و بعد باز باید روشنش کنم.به نظرتون مشکلش چیه ؟چیکار باید بکنم؟

    • 1398-07-02

      باید بررسی بشه تشریف بیارید آدرس پایین سایت

  • 37
  • ريحان

    ريحان 1398-06-26

    سلام خسته نباشيد آيپدم رو كه روشن ميكنم فرقي نميكنه تو چند درصد باشه تا حالا شده كه تو انييستا يا بخوايم تصوير زمينه رو عوض كنم يا تو آپ أستور ... كند كار ميكنه بعد نورمال ميشه و شايد چند بار خاموش و روشن بشه . نميدونم چيكار كردم كه اينطور شده كار هايي كه شك دارم :شارژش تموم نشده از پريز كندم ازدستم افتاده و دوبار هم رو شارژ باهاش كار كردم

    • 1398-06-26

      سلام. ری استور کنید ممکنه نرم افزاری باشه مشکلش

  • 38
  • فرزاد

    فرزاد 1398-06-25

    سلام
    گوشی من se هست
    مدام خاموش و روشن میشه حتی تو شارژ
    روشن میشه بعد دو دقیقه دوباره ریستارت میشه
    ریستارت که میشه شارژ میشه 1 درصد
    بعد شارژر رو وصل میکنم میشه شارژ خودش
    ولی دیگه درصد شارژ بیشتر نمیشه
    مشکلش چیه؟

    • 1398-06-25

      سلام. باید بررسی بشه عوامل زیادی میتونه باعث بروز این ایراد بشه. تشریف بیارید به آدرس پایین سایت. موفق باشید

  • 39
  • Ali

    Ali 1398-06-17

    سلام وقتتون بخیر.
    یک سوال خیلی مهم داشتم: من حدود یک ساعت پیش گوشیم (ایفون xr)رو خاموش کردم تا به کاری رسیدگی کنم ( خاموش عادی) و چند دقیقه بعد که اومدم دیگه روشن نمیشد! حتی ۶۰٪ هم شارژ داشت...
    هرچی توی اینترنت نگاه میکنم کمکی نمیکنه، فشار دادن دکمه ها به هر صورتی و یا شارژ کردنش! حالا فعلا گذاشتم تا صبح توی شارژ باشه
    خواهش میکنم هرچه سریعتر راهنماییم کنین خیلی مهمه این موضوع!!!

    • 1398-06-17

      سلام باید بیارید بررسی کنیم ببینیم مشکل از چیه
      ادرس پایین سایت تشریف بیارید

  • 40
  • Amin

    Amin 1398-06-17

    سلام.گوشیم آیفون7هستش گوشی از دستم افتاد حالا روشنش میکنم خود بخود بعد2,3دقیقه خاموش میشه مشکلش چیه

    • 1398-06-17

      سلام. باید بررسی بشه تشریف بیارید به آدرس پایین سایت

  • 41
  • مریم

    مریم 1398-06-11

    سلام من آیفون 5s دارم رفتم آستارا نوسرویس شد الان دیگه انتن نمیاد کلا قطع شده چیکار باید بکنم؟

    • 1398-06-11

      سلام وقت بخیر
      ری استور کنید اگر حل نشد مشکلش از آی سی بیس باند هستش باید بررسی بیشتر انجام بشه.

  • 42
  • وهاب

    وهاب 1398-06-09

    سلام من ایفونs6 دارم خود به خود خاموش میشه بعد میزنم به شارژ روشن میشه خیلی هنگ میکنه

  • 43
  • sahar

    sahar 1398-06-05

    slm goshim iphone 6hast 3mah khridmh chan min pish k insta bodm yeho khamosh roshn shod alan okye vaghn nmidonm moshkelsh chie bad khodm khamosh roshnash k kardm chn saniye bad roshn shod mishe begin moshkelsh chie?;/

  • 44
  • محمد

    محمد 1398-06-01

    سلام من ایفون سیکس دارم وقتی که شارژ میشه بعد از چند دقیقه خاموش میشه و بعد دوباره روشن میشه و شارژش هم ۱۰ درصد میشه مشکلش چیه؟

  • 45
  • شکوفه

    شکوفه 1398-05-31

    سلام گوشی منs6هستش ios12.4هست خیلی زود شارژ میشه طی یه ساعت ۱۰۰درصدمیشه و وقتی به نت وصل میشم هم زود خالی میکنه و هم به ۹۰ که میرسه خاموش میشه تو شارژ خیلی عادیه.حتی وقتی ۱۰۰درصدهست اگه ازش استفاده نکنم بازم شارژ خالی میکنه و خاموش میشه مشکل از کجا میتونه باشه؟

  • 46
  • نیوشا

    نیوشا 1398-05-30

    سلام
    من گوشیم ایفون ایکسه داشتم آپدیت12.4 می کردم البته در مرحله دانلود کردن بود که برادرم اومد با گوشی بازی اینترنتی کرد و بعد از چند دقیقه گوشی رو زدیم شارژ وقتی زدیم بعد از چند دقیقه گوشی خاموش شد و هر روشی که برای روشن کردنش امتحان کردیم جواب نداد مشکل از کجا میتونه باشه؟

    • 1398-05-30

      سلام
      ری استور کنید و با آیتنوز آپدیت بزنید حل میشه مشکلش

  • 47
  • فاطمه

    فاطمه 1398-05-29

    سلام من تا حالا گوشيم خاموش نشده بود، ديشب گوشيم تو شارژ بود و داشتم باهاش كار ميكردم يهو خاموش شد و چند بار صداى (وقتى گوشى رو ميزنيم به شارژ صداى دينگ ميده) اين صدا چند بار تكرار شد و سريع شارژر رو دراوردم ، گوشيم روشن نشد، دكمه هوم و قفل رو باهم گرفتم تا روشن شد، درصد باتريمم عوض نشده بود، علت خاموش شدنش چى بود؟

  • 48
  • آیدا

    آیدا 1398-05-18

    سلام موبایل من توی دستم یهو خاموش شد و الن دو ساعته خاموشه و روشن نمیشه چیکار کنم ؟؟؟؟؟

    • 1398-05-18

      سلام
      ارسال کنید بررسیش میکنیم

  • 49
  • محمود

    محمود 1398-05-12

    سلام ايفون 7 دارم گوشي قبلاال سي ديش شكسته بود نزديك يه هفته ازش استفاده نكردم شار‍‍زش خالي شده بود و ديگر روشن نشدحتي به شارز هم ميزدم شارز نميشد دادم تعمير گاه برام باطري را شوك داد روشن شد. ديشب هم اهنگ گوش ميكردم گوشي خاموش شد باطريش الان هم روشن نميشه به شارزهم ميزنم .باز هم بايد بدم برام باطري را شوك بدن . يا باطري احتياج به تعويض داره

    • 1398-05-12

      سلام
      به آدرس پایین سایت مراجعه کنید باتری گوشیتون رو با دستگاه تست باتری تست میکنن مشکلش رو بهتون میگن اگر نیاز به تعویض داشته باشه براتون تعویض هم انجام میدن
      موفق باشید

  • 50
  • بهنوش

    بهنوش 1398-05-09

    سلام
    گوشی من ایفون ۸ هستش ۳هفته پیش خورد زمین ولی هیچ اتفاقی نیفتاد ۲ روز پیش هی خاموش روشن شد و دیگه روشن نشد بیرون بردم تعمیرکار گفت ریستور باید بشه ریستور کردن گفتن ارور کد۹ میده به احتمال زیاد از هارد دستگاهه وباید عوض بشه بردم جای دیگه اونجا گفت ربطی به هارد نداره و برد دستگاه سوخته ودیگه گوشی به درد نمیخوره نظر شما چیه ممنون میشم راهنماییم کنید که چیکار کنم

    • 1398-05-09

      سلام
      باید ببینیم اگر هارد باشه میشه تعویض کرد ولی اول باید بررسی کنیم دستگاه رو دقیق ببینیم مشکل از چیه
      به آدرس پایین سایت مراجعه کنید و با دفتر تماس بگیرید همکارا راهنماییتون میکنن

  • 51
  • نازنین

    نازنین 1398-05-06

    سلام
    ممنون از اطلاعات تون. گوشی مادرم آیفون 4 هست. چند وقت بود با شارژ خراب شارژش می کرد. تا اینکه وقتی میخاست شماره بگیره یهو خاموش شد. هیچ پیامی یا تصویری هم نشون نمیده حتی شارژم نمیشه مشکلش چیه؟ بنظرتون سوزوندش؟ممنون از پاسخگویی تون

    • 1398-05-06

      سلام
      باید بیارید بررسی کنیم ممکنه ال سی دی سوخته باشه شایدم برد گوشی خاموش شده باشه

  • 52
  • امیر اسلامی

    امیر اسلامی 1398-05-02

    سلام ، من امروز بعد از اینکه با ایتونز کامپیوتر از گوشیم بکآپ گرفتم ، شارژش یک دفعه به صفر رسید ، و وقتی که زدمش به شارژ فقط روشن میشه و ارم اپل رو نشون میده و باز خاموش میشه و همین پروسه همش تکرار میشه و گوشی اصلا روشن نمیشه که بشه ریستش کرد ، به نظرتون مشکلش از کجاست جناب ؟؟؟!!!ممنون

    • 1398-05-02

      باید دستگاه رو بیارید بررسی کنیم
      آدرس پایین سایت هست تماس بگیرید همکارا راهنماییتون میکنن

  • 53
  • Arash

    Arash 1398-04-28

    سلام ببخشيد من يه آيفون x دارم كه درحال استفاده يكدفعه خاموش شد و روشن نشد لطفا ممنون ميشم راهنمايى كنيد و بگيد مشكلش چيه

    • 1398-04-28

      باید بررسی بشه عوامل زیادی میتونه باشه

  • 54
  • ...

    ... 1398-04-23

    سلام ...من گوشیم ایفون6 هس بعد حین کار گوشیم خاموش میشه مخصوصا بیشتر وقتی اینترنت روشن هست بعد تو شارژ که میزنم از ۱۰ درصد شروع به شارژ میکنه....

    • 1398-04-23

      سلام


      عوامل زیادی باعث این مشکل میشه بنابراین باید برای بررسی بیشتر تشریف بیارید ممکنه با تعویض باتری مشکل حل بشه


      منتظر دیدارتون هستیم


  • 55
  • مرتضی حسینی

    مرتضی حسینی 1398-04-22

    سلام آیفون 6 دارم وقتی میزنم تو شارژ ی موقع شارژ میکنهی موقع نمیکنه بعد که شارژ میکنه بعد 20 دقیقه که میرم دکمه هوم شومیزنم خاموش میشه مشکلش چیه ممنونم

    • 1398-04-22

      سلام


      احتمالا مشکل گوشی شما آِی سی شارژ دستگاه باشه ولی اول باتری گوشی رو تعویض کنید در صورت حل نشدن مشکل باید آی سی شارژ تعویض بشه


      برای تست بیشتر میتونید به دفتر مرکزی ما در تهران مراجعه کنید


      موفق باشید

  • 56
  • فاطیما

    فاطیما 1398-04-14

    سلام گوشی من ۶پلاس هستش یه چن وقت بود هنگ میکرد ینی تاچش کار نمیکرد بعد درست میشد نشون دادم گفتن باید برگرده ب iosقبل خوب بود تا یه هفته اماباز الان هنگ میکنه باتریش باید تعویض بشه ینی ممکنه ازباتریش باشه؟ضربه نخورده گوشی

    • 1398-04-14

      درود
      باتری باید بررسی بشه لطفا دستگاه رو به همراه شارژر و کابلتون ارسال کنید به دفتر ما برای تست باتری و تست کامل گوشی
      بعد از تست مشکل دقیق دستگاه رو به همراه هزینه بهتون اعلام میکنیم و اقدام به تعویض قطعه یا تعمیر خرابی میکنیم

  • 57
  • سحرخیز

    سحرخیز 1398-04-08

    با سلام
    گوشی من دیشب 15 درصد شارز داشت زدم تو شارز و خوابیدم صبح تا حالا اصلا روشن نمیشه مشکل چی می تونه باشه؟ ایفون7

    • 1398-04-08

      میتونه باتری یا آی سی شارژ باشه باید بررسی بشه به دفتر ما ارسال کنید دستگاه رو یا حضوری تشریف بیارید

  • 58
  • sara

    sara 1398-04-02

    سلام گوشیه من ایفون 6 داشتم باهاش کار میکردم یه دفعه صفحش کامل سیاه شد اولش میزدم رو گوشی صدا میومد که دارم تایپ میکنم بعدشم که کلا خاموش شد زدم تو شارژ بازم روشن نشده یعنی هیچ فرقی نکرد که داره شارژ میکنه ... گوشیم خیلیییی داغ بود خاموش شد به نظرتون مشکلش چیه؟ مرسی

    • 1398-04-02

      سلام 
      باید بررسی بشه میتونه ال سی دی سوخته باشه میتونه ای سی لایت دستگاه مشکل داشته باشه ارسالش کنید بررسیش میکنیم بهتون اعلام میکنیم مشکلش رو

  • 59
  • علیرضا

    علیرضا 1398-04-01

    با سلام
    من ناگهان گوشیم خراب خاموش شد و دیگه روشن نمیشه و وقتی میزنم شارج فقط لوگو اپل میاد و باز خاموش میشه بابد پیکار کنم ؟

    • 1398-04-01

      سلام وقت بخیر
      باید بررسی بشه دستگاه و عیب یابی انجام بشه احتمال زیاد هارد آسیب دیده
      ارسالش کنید بعد از عیب یابی برای اعلام هزینه باهاتون تماس میگیریم

  • 60
  • ابوطالب

    ابوطالب 1398-03-30

    من گوشی آیفون 6 پلاس دارم ک الکی روش خاموش میشه شارژم میزنم بازم روشن خاموش میشه شارژ نمیکنه

    • 1398-03-30

      هاردش مشکل داره باید بررسی و عیب یابی دقیق تر بشه

  • 61
  • دیارا نگاران

    دیارا نگاران 1398-03-30

    سلام خسته نباشید
    گوشی من 7 هستش حین کار ناگهانی گوشیم خاموش میشه بعد وقتی که به شارژ میزنم روشن میشه خود بخود و باطری به همون اندازه ای هست که خاموش میشه مثلا اگه رو 80 در صد خاموش شد روشنم که میشه همون 80 درصده بنظرتون مشکلش چیه؟

    • 1398-03-30

      باید بررسی بشه مشکلش گنگ هست

  • 62
  • Hossein

    Hossein 1398-03-30

    با سلام من یه مشکلی دارم گوشیم iPhone 6 هست
    جدیدا خیلی زود یه دفعه خاموش میشه یعنی تا میرسه به پنجاه شصت درصد خود به خود خاموش میشه میزنم شارژ روشن میشه
    ولی از یازده درصد شروع به شارژ میکنه بعد یه دفعه از همون پنجاه شصت درصد شارژ میشه
    مشکل چیه چی کار کنم؟

    • 1398-03-30

      باتری مشکل داره باید تعویض بشه

  • 63
  • مسعود شیروانی

    مسعود شیروانی 1398-03-29

    با سلام
    گوشی آیفون se دارم.باطریش باد کرده بود و شارژش زود تموم میشد و دیگه هیچ مشکلی نداشت.تا اینکه باطری جدید خریدم.الان که از باطری جدید استفاده کردم گوشی مدام هر چند دقیقه خاموش و سپس روشن میشه.منظور از روشن ،کامل بالا میاد و میشه ازش استفاده کرد ولی بعد چند دقیقه خود بخود خاموش و روشن میشه.لطفا بفرمایید مشکل از کجاست.شارژر و کابل هم اصلی خودشه.ممنون.

    • 1398-03-29

      درود وقت بخیر
      احتمالا آی سی شارژ مشکل داره باید بررسی بشه دستگاه
      ارسال کنید بررسی میکنم مشکلش رو بهتون اعلام میکنیم

  • 64
  • علی

    علی 1398-03-18

    سلام گوشیه من خود به خود روشن خواموش میشه ایفون ۶هست خاموش ک میشه بعد روشن میشه میزنه درصدشارژ ۱ بعد هر چن ثانیه چن درصد زیاد میشه یا دوباره زیست میشه روشن میشه میزنع درصد شارژ۷۶یا...

    • 1398-03-18

      وقت بخیر
      باید گوشیتون بررسی بشه ارسال کنید به آدرس بالای سایت یا حضوری تشریف بیارید

  • 65
  • نوید

    نوید 1398-03-14

    سلام
    آیفون 5S دارم
    شارژ از ۱۰۰ طی یک ساعت به ۵۰ میرسه
    بعدش هم خاموش میشه
    اما ب شارژ ک میزنم شارز رو ۳۰ نشون میده
    تعویض باتری راه حله؟

    • 1398-03-14

      بله

  • 66
  • بابک

    بابک 1398-03-13

    سلام.من یک آیفون 6s دارم.باطری شو تازه عوض کردم و باطری هلثش 95 درصد هست.دیشب وقتی 39 درصد بود یهو خاموش شد. هر موقع روشن میکردم بعد چند ثانیه خاموش میشد.زدم به شارژ تقریبا" 42 درصد شد.از شارژ کشیدم تا کالیبره کنم. تا 1 درصد که خود یه خود خاموش شد.روشن کردم با کمال تعجب دیدم 9 درصد باطری داره ولی بعد 20 ثانیه خاموش شد.علامت شارژ میاد ولی وقتی پاور رو میگیری روشن میشه.دیروز وض کردم باطریشو.باطری قبلی هم به سرعت تموم میشد که عوض کردم.گوشی نه جریان کشی داره نه تو آب افتاده.به دادم برسید کلافه شدم

    • 1398-03-13

      باید بیارید دستگاه رو بررسی کنیم

  • 67
  • آرمان

    آرمان 1398-03-13

    من ایفون 5 داردم باطری اش ورم کرده بود که تبدیلش کردم حالا که به شارژ می زنم، روشن میشه یعنی علامت اپل میاد و چند ثانیه همینجوری میمونه بعد محو میشه. اگه با شارژ وصل باشه همان مرحله تکرار میشه، یعنی علامت اپل میاد، لحظه ی میمونه دوباره تصویر سیاه میشه. ممنون میشم اگه راهنمایی کنی.

    • 1398-03-13

      باید بررسی بشه دستگاه

  • 68
  • بهاره

    بهاره 1398-03-02

    سلام
    گوشی من خود به خود خاموش روشن میشه حتی وقتی تو شارژ هست

    • 1398-03-02

      درود
      ارسال کنید بررسی کنیم دستگاه رو

  • 69
  • Milad

    Milad 1398-02-29

    سلام
    گوشیه من 6s هست و گوشی خاموش روشن میشه اما وقتی به شارژ هست این مشکل پیش نمیاد از چی میتونه باشه؟

    • رضا

      رضا 1398-10-14

      باتری اگه صد درصد باشه چی مشکل از کجاست پس

      • 1398-10-14

        سلام


        اگه باتری سالم باشه از هارد میتونه باشه این مشکل


        موفق باشید

    • 1398-02-29

      درود
      باتری باید تعویض بشه بیارید دستگاه رو بررسی بیشتر انجام بدیم روش

  • 70
  • ارمین

    ارمین 1398-02-27

    سلام،گوشی من ایفون ۶، هر وقت به شارژ میزنم و صفحه گوشی خاموش میشه ۱۰ دقیقه بعد گوشی هم خاموش روشن میشه .و اگر هک شارژ گوشیم بالای ۷۰ بره خودش رو در حالت استنبای خاموش روشن میکنه تا به زیر ۷۰ برسه درست میشه

    • 1398-02-27

      درود
      باتری مشکل داره باید تعویض بشه

  • 71
  • مرتضی

    مرتضی 1398-02-23

    سلام میشه بگین من چه مشکلی دارم گوشی ایفون5sمدام خاموش روشن میشه اصلا نمیزاره گوشی بیاد بالا میشه که مشکل از نرم افزار باشه یا دکمه پاور ممنون

    • 1398-02-23

      درود وقت بخیر
      هم میتونه نرم افزاری باشه هم هارد دستگاه مشکل داشته باشه باید بیارید بررسی کنیم

  • 72
  • علی

    علی 1398-02-23

    سلام گوشی من ایفون xهستش و سلامت باتری هم 88درصده.وقتی شارژ به کمتر از 20میرسه خود به خود خاموش میشه به نظر شما چه مشکلی داره

    • 1398-02-23

      درود دوست عزیز
      پیلوت های باتری زیر 20 درصد از بین رفته و باتری که به 20 درصد میرسه خاموش میشه
      ما معمولا وقتی باتری به 80 درصد میرسه تعویض میکنیم چون طبق تجربه زیر 80 درصد باتری کاربر رو اذیت میکنه اما اگر برای شما آزار دهنده شده میتونید دستگاه رو ارسال کنید به دفتر یا حضوری تشریف بیارید بررسی میکنیم مسیر شارژ دستگاهتون رو و بعد از اطمینان اینکه خراب هست باتری اقدام به تعویض باتری میکنیم
      کلیک کنید: مشخصات، قیمت و خرید باتری ایفون X


      مانا باشید

  • 73
  • محمودی

    محمودی 1398-02-20

    سلام خسته نباشید من گوشیم موقع کار یهو خاموش میشه و بعد روشن شدن شارزش از 90 میرسه به 10 ای او اس هم اپدیته سلامتی باتری هم 92 هست چی کار کنم

    • 1398-02-20

      درود
      دستگاه رو به همراه شارژر و کابلی که استفاده میکنید ارسال کنید به آدرس دفتر یا خحضوری تشریف بیارید باید مسیر شارژ بررسی بشه ممکنه آی سی شارژ مشکل داشه باشه
      پیروز و سربلند باشید

  • 74
  • ايمان

    ايمان 1398-02-16

    ممنون بابت سايت خوبتون

  • 75
  • ♥♚ MOHAMMAD ♚♥

    ♥♚ MOHAMMAD ♚♥ 1398-02-14

    سلام من يه ايفون SE دارم كه دكمه پاورش كار نميكنه وقتي كه با دكمه مجازي خاموش ميكنم خود بخود روشن خاموش ميشه روي صفحه لوگو و وقتي هم كه با كابل روشنش ميكنم چند دقيقه بعد از روشن شدن خودش خاموش ميشه و دوباره روي صفحه لوگو مياد و خاموش و روشن ميشه. لطفا راهنماييم كنيد تا مشكلش رو حل كنم ممنون

    • 1398-02-14

      درود
      باید باز بشه بیارید بازش میکنیم بررسی میکنیم

  • 76
  • alirp

    alirp 1398-02-14

    سلام
    من باتری گوشیمو تازه عوض کردم اما یدفه گوشیمو که زدم به شارژ رو 5% خاموش شد و دیگه روشن نمیشه حتی علامت شارژر هم نمیاره و گوشی کاملا صفحش سیاهه ایرادش از چی میتونه باشه ؟

    • 1398-02-14

      درود
      گوشیتون و شارژر و کابلی که استفاده میکنید بیارید دفتر بررسی کنیم

  • 77
  • مرجان

    مرجان 1398-02-08

    گوشي من رو سي درصد خالي ميشه و خاموش ميشه ايفون سيكس اعه ولي بعد درس پر ميشه و سه ساعت اينام طول ميكش دوبازه ب ٣٠درصد و خاموش شدن برسه مشكلش چيه

    • 1398-02-08

      سلام
      باتری مشکل داره
      پیلوت های زیر 30 درصد باتری کوبیده شده و خراب شده
      باتری تعویض کنید مشکلش حل میشه
      قیمت باتری توی سایت هستش و میتونید برای تعویض تشریف بیارید به آدرس دفترمون
      موفق باشید

  • 78
  • haniyeh

    haniyeh 1398-02-01

    سلام وقتتون بخیر
    من گوشی آیفون ۶ دارم به طور ناگهانی خود به خود خاموش میشه روشن که میشه باتری رو ۱℅ نشون میده به شارژ وصلش میکنم باتری رو ۶۰ ۷۰℅ نشون میده بعپ از چند دقیقه در حالی که به شارژه دیگه شارژ کردن رو ادامه نمیده و بازم خاموش میشه
    از حدود ۸۴℅ بیشتر هم شارژ نمیشه
    به نظرتون مشکلش چیه؟
    ممنون

    • 1398-02-01

      سلام
      باتری مشکل داره باید تعویض بشه

  • 79
  • mhia

    mhia 1398-01-05

    سلام ببخشید من آیفون۶دارم وقتی به۱۵%میرسه شارژش خاموش میشه و ۵.۶ساعت بعد روشن میشه نمیدونم باید چی کار کنم میشه بگید خاهش میکنم ازتون

    • 1398-01-05

      سلام


      مشکل از باتریه باید باتری گوشی رو تعویض کنید


      موفق باشید

  • 80
  • سعادت

    سعادت 1397-11-23

    سلام خسته نباشین
    تلفن من شارژ کم داشت بعد زدم به شارژ صفحه اش چندبار خاموش روشن شد بعد کلا خاموش شد الان که میزنم به شارژ اصلا هیچ واکنشی نشون نمیده دلیل اون چی میتونه باشه مدلش هم iphone 5sهستش
    لطفا راهنماییم کنین

    • Rohullah Qorbani

      Rohullah Qorbani 1398-11-02

      گوشی ایفون ۷ از شازژ۷۰ درصد اینا یبار خاموش میشه بعدش روشن کنی شارژ شون تمام میشه دوباره به شارژ بزنی ۳۰ درصد اینا نشون میده باطری شون تو خود گوشی نگاه کنی ۹۹ درصد نشون میده سالم بودن شون

      • 1398-11-02

        سلام
        این ایرادی که میگین احتمالا مشکل از خود باتری باشه
        باید با دستگاه مخصوص تست بشه اگه مشکل از باتری نبود احتمالا هارد هست

    • 1397-11-23

      سلام


      ممکنه مشکل از باتری، آی سی شارژ یا حتی هارد گوشی شما باشه باید ابتدا یک باتری جدید رو امتحان کنید در صورت عدم نتیجه گیری آی سی شارژ و هارد گوشی رو بررسی کنید.


      موفق باشید

  • 81
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم