برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

خاموش کردن گوشیهای ایفون بدون استفاده از دکمه پاور

نوشته شده در تاریخ1397-02-24 توسط 20109

گوشی های هوشمند قابلیت های باحالی دارند و یکی از جالب ترین دستاوردهای بشر به شمار می روند. شما می توانید میلیون ها اپلیکیشن دانلود کنید و آنها را روی گوشی تان نصب کنید تا دنیای خودتان را با آنها بسازید. برای اینکه استفاده ی کامل از تمامی قابلیت های گوشی خود داشته باشید بایستی همه ی آیکون ها و دکمه های آن به درستی کار کنند.

همان طور که می دانید دکمه ی پاور گوشی های آیفون کارآیی زیادی دارد که مهمترین آن خاموش / روشن کردن گوشی است. تصور کنید دکمه ی پاور گوشی آیفون تان به خوبی کار نمی کند یا شکسته است، آنگاه چکار خواهید کرد؟ برای خاموش کردن گوشی آیفون بدون دکمه ی پاور می توانید روش های زیر را انجام دهید:
در گوشی های جدید آیفون که نسخه ی iOS 11 به بالا دارند گزینه ی Shut down در منوی تنظیمات آنها وجود دارد. کافیست وارد تنظیمات گوشی شوید و گزینه ی General را انتخاب کنید. سپس به آخر صفحه ی General بروید و گزینه ی Shut Down را بزنید. نهایتا نوار کشویی Power Off را از چپ به راست بکشید تا گوشی آیفون شما خاموش شود. این مراحل به ترتیب در شکل های زیر نشان داده شده اند.

1

یکی دیگر از روش های خاموش کردن گوشی های آیفون بدون استفاده از دکمه ی پاور، فعال کردن قابلیت Assistive Touch یا تاچ کمکی آن است. برای این کار وارد تنظیمات گوشی شوید و روی گزینه ی General کلیک کنید. سپس گزینه ی Accessibiblity را از منوی آن پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. نهایتا گزینه ی Assistive Touch را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید تا ON شود. به محض روشن کردن این قابلیت، یک دکمه ی مربع خاکستری با دایره ی سفید رنگ در وسطش ظاهر خواهد شد (مانند شکل زیر). شما می توانید از این دکمه در هر جایی که از گوشی هستید استفاده کنید و گوشی را خاموش کنید.

خاموش کردن گوشی با استفاده از قابلیت Assistive Touch

دکمه ی Assistive Touch را بزنید تا منوی آن باز شود. از منوی آن گزینه ی Device را انتخاب کنید. پس از کلیک کردن روی این گزینه، آیکون Lock Screen را مشاهده خواهید کرد. این آیکون را چند ثانیه نگه دارید تا صفحه ی خاموش کردن گوشی نمایان شود. نهایتا نوار کشویی ظاهر شده را از چپ به راست بکشید تا گوشی آیفون شما خاموش شود. ضمنا اگر دکمه ی پاور گوشی آیفون تان کاملا شکسته است و کار نمی کند آنگاه برای روشن کردن مجدد گوشی باید آن را با کابل به شارژر یا کامپیوتر وصل کنید.

3

باید اضافه کنیم که در حال حاضر Siri گوشی های آیفون قادر به خاموش کردن آن نیست. ولی زمانی که شما از آن می خواهید گوشی تان را خاموش کند با پیام زیر مواجه خواهید شد. در واقع دستیار صوتی Siri نیز تعجب می کند که نمی تواند این فرمان را اجرا کند که احتمالا در آینده ی نزدیک شاهد پشتیبانی از این قابلیت خواهیم بود.

خاموش کردن گوشی با قابلیت Siri

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم