برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بهترین گوشی های iPhone در سال 2018 کدامند؟

نوشته شده در تاریخ1397-05-14 توسط 3368

معرفی بهترین گوشی های آیفون به همراه ویژگی ها، سیستم و قیمت آن ها
خرید بهترین گوشی آیفون در سال 2018 بسیار پیچیده است زیرا انتخاب به اندازه کافی برای همه واضح و شفاف نیست. شرکت اپل در سال گذشته سه گوشی جدید ارائه داده است که یکی از آن ها همان iPhone X معروف و گران قیمت است. بنابراین تصیمات بزرگی در اختیار برای گرفتن است.
در حال حاضر 8 مدل از iPhone برای فروش در وبسایت رسمی Apple وجود دارد، و در دیگر فروشگاه های غیر رسمی ممکن است مدل های بیشتری نیز باشد. این مدل ها از iPhone X با صفحه نمایش 5.8 اینچی تمام صفحه گرفته تا مدل خوشدست و قدیمتر iPhone SE با صفحه نمایش 4 اینچ، و قیمت آنها به شدت متفاوت می باشد.
از آن جایی که خرید گوشی های بالارتبه شرکت Apple همیشه بسیار گران است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم که یهترین گوشی مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنید. گوشی های موبایل iPhone X، iPhone 8 و iPhone 8 Plus همگی جایگاه به خصوصی در لیست گوشی معتبر ما دارند، اما وقتی همه گوشی هایی که در لیست پیشنهادی ما وجود دارند از iOS 11 و iOS 12 Beta پشتیبانی می کنند چه اتفاقی خواهد افتاد؟
ما در لیست گوشی های موبایل بالارده خود مشخصات اصلی، اندازه صفحه نمایش و قیمت آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. هر کدام از این گوشی های موبایل چیزی برای ارائه دادن توانایی های شرکت Apple دارند، بنابراین ما این ویژگی ها را به زبان ساده برای شما آماده کردیم و به شما توضیح خواهیم داد.
این نکته را در نظر داشته باشید که همه گوشی های این لیست iOS 12 را پشتیبانی خواهند کرد.

1. iPhone X

iPhone X


و اما اولین گوشی لیست ما گوشی iPhone X می باشد. گوشی آیفونی که خیلی از مردم منتظر دیدن آن بودند.
وزن این گوشی موبایل 174 گرم، ابعاد آن 143.6 در 70.9 در 7.7 (به میلی متر) می باشد، نسخه سیستم عامل آن iOS 11، اندازه صفحه نمایش آن 5.8 اینچ، کیفیت صفحه نمایش 1125 در 2436، پردازنده CPU آن A11 Bionic، حافظه رم آن 3 گیگابایت، ظرفیت حافظه داخلی آن در دو مدل 64 گیگابایت و 256 گیگابایتی است، ظرفیت باتری آن 2716 میلی آمپر ساعت، و دارای دوربین دوگانه با رزولوشن 12+12 مگاپیکسل، و همچنین دوربین جلو یا دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی و قیمت این گوشی 1049 دلار است.


گوشی iPhone X به همان اندازه که گوشی بسیار عالی است قیمت بالایی نیز دارد، اما اگر شما بهترین گوشی iPhone حال حاضر را می خواهید و نمی خواهید که برای گوشی جدید iPhone XL صبر کنید،این گوشی همان چیزی است که شما نیاز دارید. میلیون ها طرفدار iPhone از همان زمانی که این گوشی عرضه شد آن را تهیه این کرده اند. این گوشی موبایل در واقع آینده ی گوشی های هوشمند شرکت Apple است.
گوشی iPhone X یک گوشی با صفحه نمایش تمام صفحه است، البته به جز قسمتی کوچکی در بالای صفحه که برای یک دوربین با تکنولوژی TrueDepth (این نوع از دوربین به کاربر کمک می کند تا از طریق Face ID قفل گوشی خود را باز کند، این دوربین همچنین برای ساخت انیمیشین سه بعدی نیز کاربرد دارد) اشغال شده است. این نوع دوربین علاوه بر گرفتن عکس های سلفی به شما این قابلیت را می دهد که صورت خود را به یک نوع Animoji که در گوشی iPhone X کاربرد دارد تبدیل کنید(Animoji نوعی از ایموجی است که به صورت زنده از حرکات صورت شما تقلید کرده به مخاطب نشان می دهد). که البته اگر شما از کارایی این قابلیت به درستی آگاه نیستید احتمالا به آن اهمیتی نمی دهید.
گوشی iPhone X دهمین سری گوشی از گوشی های شرکت Apple می باشد و در واقع همان چیزی است که کاربران Apple خواستار آن بودند، از یک طراحی به روز گرفته تا کارایی سخت افزاری سریع تر و جدید تر. شما در این گوشی به جای استفاده از سنسور اثر انگشت قادر به استفاده از Face ID برای باز کردن قفل گوشی هستید.

iPhone 8 Plus .2

iPhone 8 plus


بهترین گوشی معمولی iPhone تا به حال
وزن این گوشی 202 گرم، ابعاد آن 158.4 در 78.1 در 7.5 میلی متر، نسخه سیستم عامل iOS 11، اندازه صفحه نمایش 5.5 اینچ، کیفیت صفحه نمایش 1080 در 1920، پردازنده CPU آن A11 Bionic، حافظه رم 3 گیگابایت، ظرفیت حافظه داخلی 64 و 256 گیگابایت، ظرفیت باتری 2691 میلی آمپر ساعت، دوربین پشت دوگانه با رزولوشن 12+12 مگاپیکسل و دوربین جلوی 7 مگاپیکسل. قیمت این گوشی 898 دلار است.


گوشی iPhone 8 Plus بهترین گوشی iPhone است البته اگر تمایلی ویژگی های گوشی ها هوشمند آینده شرکت Apple ندارید و همچنین اگر به سنسور اثر انگشت Touch ID نیاز دارید، که آن را به علت اندازه صفحه نمایش اش محبوب می کند. قیمت کمتر و دکمه هوم Home Button فیزیکی.
این گوشی دارای چندین ویژگی است که شما به آن علاقه مند خواهید شد، به هر حال این گوشی اولین گوشی شرکت Apple که هردو مدل شارژ بی سیم (Wireless Charge) و شارژ سریع (Fast Charge) را پشتیبانی می کند، و همجنین دوربین آن نیز ارتقا یافته است. این گوشی از دوربین دوگانه است که در لنز تله فوتوی آن از لرزش گیر اپتیکال برخوردار نیست (این ویژگی در گوشی iPhone X وجود دارد) اما به هرحال هنوز هم برای گرفتن عکس های از راه دور دوربین خوبی است.
البته این گوشی برای همه خوشدست نیست آن هم به دلیل وزن و حجم زیاد آن است، اما گوشی iPhone 8 Plus برای دست های بزرگ ساخته شده است و کمی از گوشی جدید iPhone X کوچک تر است.

iPhone 8 .3

iPhone 8


جدید ترین گوشی 4.7 اینچی iPhone، از جمله گوشی هاییست که بسیاری از مردم آن را می خواهند.
وزن این گوشی 148 گرم، ابعاد 138.4 در 67.3 در 7.3 میلی متر، نسخه سیستم عامل iOS 11، اندازه صفحه نمایش 4.7 اینچ، کیفیت صفحه نمایش 750 در 1334، مدل پردازنده CPU آن A11 Bionic، حافظه رم 2 گیگابایت، ظرفیت حافظه داخلی 64 و 256 گیگابایت، ظرفیت باتری  1821 میلی آمپر ساعت، دوربین پشت 12 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 7 مگاپیکسل است. قیمت این گوشی 746 دلار است.

این گوشی در واقع بهترین فروش را در شرکت Apple داشته است. به چند دلیل خوب، ولی اول از همه ما می دانیم که ممکن است شما به دلیل اندازه صفحه نمایش 4.7 اینچی این گوشی از خرید آن صرف نظر کنید و البته ما هم شما را به این دلیل سرزنش نمی کنیم. هروقت که ما به سراغ این گوشی iPhone که ابعاد معمولی دارد می رویم احساس می کنیم به یک تعطیلات گوشی های هوشمند رفته ایم. گذشته از این ها، قیمت این گوشی نسبت به گوشی های iPhone X و iPhone 8 Plus دلیل معقولی برای مردم است که این گوشی را بخرند.
فقط به خاطر اینکه اندازه صفحه نمایش آن به اندازه گوشی های iPhone قدیمی تر است، بدین معنا نیست که همان تکنولوژی قدیمی در پشت این صفحه است. گوشی iPhone 8 از همان پردازنده CPU مدل A11 Bionic که در دو گوشی iPhone X و iPhone 8 Plus به کار رفته است پشتیبانی می کند. و همچنین این گوشی هم اولین گوشی iPhone است که از هر دو مدل شارژ بی سیم و شارژ سریع پشتیبانی می کند.
دوربین این گوشی با اینکه همانند گوشی iPhone 8 Plus و iPhone X دوگانه نیست اما هنوزم بسیار عالی عمل می کند، همچنین همانند گوشی iPhone SE که حتی کوچکت تر هم هست، از نسخه iOS 11 پشتیبانی می کند.

iPhone 7 Plus .4

iPhone 7 Plus


بهترین گوشی iPhone در سال 2016، با قیمتی کمتر
وزن این گوشی 188 گرم، ابعاد 158.2 در 77.9 در 7.3 میلی متر، نسخه سیستم عامل iOS 11، اندازه صفحه نمایش 5.5 اینچ، کیفیت صفحه نمایش 1080 در 1920، پردازنده CPU آن A10 Fusion، حافظه رم 3 گیگابایت، ظرفیت حافظه داخلی، 32/128/256 گیگابایت، ظرفیت باتری 2900 میلی آمپر ساعت، دوربین دوگانه پشت با روزولوشن 12+12 مگاپیکسل و دوربین جلو 7 مگاپیکسل. قیمت این گوشی 500 دلار است.


اگر برگردیم به سال 2016 گوشی iPhone 7 Plus بهترین گوشی است که شرکت Apple تا به حال ساخته بود، این به دلیل طول عمر و قیمت آن است. این گوشی از گوشی iPhone X هم بزرگ تر است اما صفحه نمایش کوچک تری نسبت به آن دارد. پس بنابراین اگر شما به دنبال گوشی با اندازه کوچک تر اما اندازه صفحه نمایش بزرگ تر می گردید این گوشی بهترین گزینه ممکن با صفحه نمایش 5.5 اینچی و کیفیت 1080 پیکسلی اش برای انتخاب نمی باشد.
امکانات بزرگی که در این گوشی نسبت به گوشی های iPhone قبلی ارتقا داده شده است طراحی ضد آب بودن آن و همچنین دوربین دوگانه پشت آن است که به شما این امکان را می دهد که با دو دوربین 12 مگاپیکسلی به صورت هم زمان عکس بگیرید. این دوربین همچنین به شما کمک می کند که بزرگنمایی اپتیکال بهتری همانند حالت bokeh که پشت زمینه را تار می کند و تمرکز اصلی را روی جلو زمینه می گذارد.
عمر باتری در گوشی iPhone 7 Plus نسبت گوشی iPhone 6s Plus به شدت افزایش یافته است و با اینکه هنوز کمی گران است نسبت به زمانی که تازه عرضه بازار شده بود بسیار ارزان تر شده است که آن را به یکی بهترین انتخاب های سال 2018 می کند که مردم به دنبال آن هستند.


iPhone SE .5

iPhone SE


جمع و جور، نسبتا مقرون به صرفه و همچنان قدرمتند
وزن این گوشی 113 گرم است، ابعاد آن 123.8 در 58.6 در 7.6 میلی متر، نسخه سیستم عامل iOS 11، اندازه صفحه نمایش 4.0 اینچ، رزولوشن 1160 در 640، پردازنده CPU آن Apple A9 حافظه رم 2 گیگابایت، حافظه ی داخلی 16/64 گیگابایت، ظرفیت باتری 1624 میلی آمپر ساعت، دوربین پشت 12 مگاپیکسل و دوربین جلو  1.2 مگاپیکسل است.


با وجود اندازه کوچک گوشی iPhone SE و قیمت مقرون به صرفه آن، هنوز جزو گوشی های موبایل میان رده می باشد. این گوشی از همان طراحی جعبه ای فلزی گوشی iPhone 5s و همچنین از همان قدرت پردازنده ی Apple A9 و دوربینی که در گوشی iPhone 6s به کار رفته است برخوردار است.
این گوشی فاقد ویژگی تاچ سه بعدی (3D touch) و همچنین رزولوشن بالای دوربین جلو است که در iPhone 6s و دیگر گوشی های قوی تر وجود دارد. کیفیت صفحه نمایش هم تاثیر گذاری چندانی ندارند. ولی با این حال به خوبی قابل مقایسه با بسیاری از گوشی های میان رده حال حاضر می باشد.


iPhone 7 .6

iPhone 7


اولین گوشی ضد آب iPhone
وزن این گوشی 138 گرم، ابعاد 138.3 در 67.1 در 7.1 میلی متر، نسخه سیستم عامل iOS 11، اندازه صفحه نمایش 4.7 اینچ، کیفیت صفحه نمایش 750 در 1334، پردازنده CPU آن Apple A10 Fusion، حافظه ی رم 2 گیگابایت، ظرفیت حافظه ی داخلی 32/128/256، ظرفیت باتری 1960 میلی آمپر ساعت، دوربین پشت 12 مگاپیکسل و دوربین جلو 7 مگاپیکسل می باشد. قیمت این گوشی 370 دلار است.


گوشی iPhone 7 Plus که قبلا در مورد آن صحبت کردیم مورد علاقه تان قرار نگرفت؟ چرا گوشی iPhone 7 را انتخاب نمی کنید؟ که هم اندازه کوچک تری دارد هم جایگزین ارزان تری است.
این گوشی یکی از اولین گوشی iPhone است که فاقد جک هدفون است ( درگاهی که برای اتصال هدفون و هندزفری از آن استفاده می شود) ولی به ازای آن، این گوشی یک طراحی ضد آب دارد که یعنی گوشی موبایلتان در هنگام افتادن در آب تا عمق معینی سالم باقی می ماند.
در گوشی iPhone 7 دوربین دوگانه پشت وجود ندارد ولی با این حال هنوز می توانید با دورین 12 مگاپیکسلی آن عکس های خارق العاده ای بگیرید.
اگر شما یکی از گوشی های iPhone 6 یا iPhone 6s را در اختیار دارید ممکن است تغییر زیادی را با این گوشی مشاهده نکنید اما پردازنده جدید این گوشی و همچنین تکنولوژی جدید دوربین آن ممکن است به اندازه کافی شما را تحت تاثیر قرار دهد که آن را بخرید اگر پس قیمت بالای گوشی iPhone 8 بر نمی آیید.


iPhone 6s .7

iPhone 6s


بهترین گوشی iPhone در سال 2015
وزن این گوشی 143 گرم، ابعاد 138.3 در 67.1 در 7.1 میلی متر، نسخه سیستم عامل iOS 11، اندازه صفحه نمایش 4.7 اینچ، کیفیت صفحه نمایش 1334 در 750، پردازنده CPU آن Apple A9، حافظه رم 2 گیگابایت، ظرفیت حافظه ی داخلی 16/64/128 گیگابایت، ظرفیت باتری 1715 میلی آمپر ساعت، دوربین پشت 12 مگاپیکسل و دوربین جلو 5 مگاپیکسل است.
همانطور که به احتمال زیاد می دانید، گوشی iPhone 6s در سال 2015 پرچمدار شرکت Apple بوده است. پردازنده ی Apple A9 و حافظه ی رم 2 گیگابایت که نسبت به مدل قبلی 1 گیگابایت افزایش یافته است، این گوشی را نسبت به مدل 2014 گوشی iPhone برتر می کند و همچنین هنوز هم با استاندارد های سال 2018 سرعت خوبی دارد، همچنین ویزگی های دیگری نیز دارد که این گوشی را به یک گوشی موبایل خوب تبدیل کرده است.
این گوشی دارای دوربین پشت 12 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی است که در زمان خودش بهترین دوربین سلفی بود که شرکت Apple تا به حال به خود دیده بود.
این گوشی عمدتا همان طراحی و صفحه نمایش گوشی iPhone 6 را دارد و نسبت به دیگر رقبای و همچنین گوشی iPhone X که صفحه نمایش های با کیفیت بالای QHD دارند کمی قدیمی به نظر می رسد.

این گوشی اولین گوشی iPhone است که از ویژگی لمس 3D یا 3D Touch پشتیبانی می کرد، که صفحه نمایش را به ویژگی حساس به فشار مجهز می کند و ترفند های جدیدی را برای پیام رسانی و همچنین میانبر هایی اطراف صفحه هوم (Home Screen) ارائه می دهد.

iPhone 6S Plus .8

iPhone 6s Plus


وزن این گوشی 192 گرم، ابعاد 158.2 در 77.9 در 7.3 میلی متر، نسخه سیستم عامل iOS 11، اندازه صفحه نمایش 5.5 اینچ، کیفیت صفحه نمایش 1920 در 1080، پردازنده CPU آن Apple A9، حافظه رم 2 گیگابایت، ظرفیت حافظه داخلی 16/64/128 گیگابایت، ظرفیت باتری 2750 میلی آمپر، دوربین پشت 12 مگاپیکسل و دوربین چلو 5 مگاپیکسل است.


گوشی موبایل iPhone 6S Plus اصولا همان iPhone 6S اما با یک صفحه نمایش بزرگ تر و واضح تر 5.5 اینچی است. که این ویژگی آن را از iPhone 6s نیز غافلگیر کننده تر می کند، علاوه بر این داشتن صفحه نمایش بزرگ تر دارای مزایایی نیز می باشد، دیدن فیلم و بازی کردن با این صفحه نمایش بسیار لذت بخش است و همچنین رزولوشن بالای آن نیز شکل و شمایل آن را بهتر می کند.
این گوشی بزرگ و هنوز نسبتا قدرتمند است، از باتری خوبی برخوردار است  و از نظر نگه داری شارژ از خیلی از گوشی های iPhone بیشتر دوام دارد. به علاوه از آنجایی که از ظرفیت داخلی 128 گیگابایتی نیز پشتیبانی می کند شما می توانید تمام فیلم های مورد نیاز خود را در آن ذخیره کنید.

iPhone 6 .9

iPhone 6


تغییرات بزرگ در سال 2014
وزن این گوشی 129 گرم، ابعاد آن 138.1 در 67 در 6.9 میلی متر، نسخه سیستم عامل iOS 11، اندازه صفحه نمایش 4.7 اینچ، کیفیت صفحه نمایش 1334 در 750، پردازنده CPU آن Apple A8، حافظه رم 1 گیگابایت، ظرفیت خافظه ی داخلی 16/64/128 گیگابایت، ظرفیت باتری 1810 میلی آمپر ساعت، دوربین پشت 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 1.2 مگاپیکسل است.


گوشی iPhone 6 تغییر بزرگی در شرکت اپل بود. نه تنها انحراف اطراف شاسی آن را به شکل اسپورت در آورده و نسبت به مدل های قبلی در آن تغییراتی ایجاد کرده و جنس بدنه آن را  از مخلوط شیشه و فلز به تمام فلز تغییر داده، بلکه با صفحه منایش 4.7 اینچی نسبت به مدل های قبلی بزرگ تر نیز ساخته است.
این گوشی نسبت به استاندارد گوشی های مدرن بسیار کوچک است، اما اسا نسبت به صفحه منایش 4 اینچی iPhone 5S بزرگ تر است.
وضوح تصویر در گوشی iPhone 6 متاسفانه کم و بیش نسبت به iPhone 5S بهتر است، از آنجایی که رزولوشن آن در خط و اندازه صفحه نمایش آن بالا رفته در صورتی که رقبای این گوشی در زمینه افزایش پیکسل های صفحه نمایش عملکرد بهتری داشته اند.
ولی با این حال قدرت این گوشی بسیار بیشتر از iPhone 5S می باشد، با یک پردازنده ی Apple A8 که قدرت مضاعف به آن می دهد. به پای چندین گوشی نامبرده iPhone نمی رسد اما هنوز هم نسبتا توانایی بالایی دارد.

iPhone 6 Plus .10

iPhone 6 Plus


اولین گوشی فبلت اپل که هنوز هم در دسترس است
وزن این گوشی 172 گرم، ابعاد 158.1 در 77.8 در 7.1 میلی متر، نسخه سیستم عامل iOS 11، اندازه صفحه نمایش 5.5 اینچ، کیفیت صفحه نمایش 1920 در 1080، پردازنده CPU آن Apple A8، حافظه رم 1 گیگابایت، ظرفیت حافظه داخلی 16/64/128 گیگابایت، ظرفیت باتری 2915 میلی آمپر ساعت، دوربین پشت 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 1.2 مگاپیکسل است.


در حال حاضر تعدادی iPhone با اندازه بزرگ وجود دارد اما گوشی iPhone 6 Plus اولین آن ها بوده است، که استاندارد 4.7 اینچی صفحه نمایش را اندازه 5.5 اینچ از بین برد.
این اندازه صفحه منایش اضافی، این گوشی را به یک گزینه خوب برای دیدن فیلم تبدیل می کند، یا به گشتن در اینترت و یا به طور کلی برای وقت گذراندن با گوشی iPhone با این اندازه لذت بخش است. وضوح و کیفیت صفحه منایش این گوشی دقیقا همانند گوشی جدید تر شرکت Apple، گوشی iPhone 8 است، با کیفیت صفحه نمایش 1080 در 1920 و تراکم پیکسلی 401ppi (پیکسل بر اینچ).
در بیشتر شرایط این گوشی مانند گوشی iPhone 6 است، البته با ویژگی اضافی و قابل توجه متمرکز سازی عکس در هنگام زوم اپتیکال که باعث می شود عکس های بهتری ثبت شود، و همچنین با باتری ارتقا داده شده آن که همان چیزی است که بسیاری از کاربران iPhone آرزوی آن را داشتند.


iPhone 5S .11

iPhone 5s


یک جایگزین مقرون به صرفه برای گوشی iPhone SE
وزن این گوشی 112 گرم، ابعاد 123.8 در 58.6 در 7.6 میلی متر، نسخه سیستم عامل iOS 11، اندازه صفحه نمایش 4 اینچف کیفیت صفحه نمایش 1136 در 640، پردازنده CPU آن Apple A7، حافظه رم 1 گیگابایت، ظرفیت حافظه داخلی 16/32/64 گیگابایت، ظرفیت باتری 1560 میلی آمپر ساعت، دوربین پشت 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 1.2 مگاپیکسل است.


شرکت Apple گوشی iPhone 5 را به وسیله iPhone 5s ارتقا داد. این گوشی دقیقا همان اندازه و کیفیت صفحه نمایش را دارد، پس بنابریان یک گوشی جمع و جور، که آن را به یک گوشی خوشدست و ایده آل است برای کسانی که اندازه بزرگ فبلت ها و گوشی های امروزی را دوست ندارند.
طراحی آن نیز بسیار شبیه به گوشی iPhone 5 ، به همراه ساختار دو جداره ی فلز و شیشه است. اما از نظر پردازنده کمی قوی تر از گوشی قبلی خود است. این گوشی با گوشی های برتر بسیار فاصله دارد، نه به اندازه ی استاندارد های سال 2018 اما بازهم این گوشی ارزش خرید دارد.
دوربین این گوشی نیز نسبت به سری قبلی ارتقا داده شده است، اسن گوشی با دوربین 8 مگاپیکسلی خود هنوز هم با وجود سن و سالی که دارد، تصاویری خوب و زیبایی ثبت می کند. اما شاید بزرگترین تغییر آن را نسبت به گوشی iPhone 5، ویژگی Touch ID باشد، که به شما این امکان را می دهد گوشی خود را با استافده از اثر انگشت رمزگذاری کنید.
این گوشی ممکن است دیگر در دسترس نباشد و همچنین با به روز رسانی های iOS در نسخه 11 آن مشکلاتی نیز مشاهده شده است، اما اگر شما به دنبال یک گوشی ارزان iPhone در سال 2018 هستید می توانید از دیگر فروشگاه ها که گوشی دست دوم می فروشند، این گوشی را تهیه کنید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم