برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تعویض قطعات موبایل در دفاتر ماکروتل

نوشته شده در تاریخ1397-10-08 توسط 12273

امروزه با توجه به حساس بودن و ریسک بالای تعویض قطعات گوشی موبایل نمی توانید گوشی موبایلتان را به دست هر تعمیر کاری بسپارید. شرکت ماکروتل با داشتن تعمیر کاران متخصص آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در تهران می باشد.وجود تجهیزات پیشرفته و داشتن گواهی و مدرک تعمیرات تخصصی موبایل به همراه سابقه کاری بالا از جمله ویژگی هایی است که باعث اثبات برتری و اعتبار ما نسبت به دیگر مراکز تعمیرات موبایل می شود.

در شرکت ماکروتل قطعات در صورت امکان تعمیر و در غیر این صورت قطعات با کیفیت و اورجینال به جای قطعه خراب گوشی شما جایگذاری می شود. مدت زمان تعمیر متناسب با مشکل گوشی و همچنین برند گوشی شما متفاوت می باشد اما تعمیر کاران ما در کمترین زمان ممکن با کیفیت عالی گوشی موبایلتان را تعمیر کرده و می توانید از آن استفاده و لذت ببرید.

قطعاتی که در دفتر ماکروتل تعمیر میشود عبارتند از:

1.تعویض تاچ و ال سی دی

Repair LCD Display Touch Screen

ممکن است صفحه نمایش دچار خط و خش افتادگی، شکستگی (حتی جزئی)، سیاه و تاریک شدن صفحه نمایش، چشمک زدن و یا حتی آب زیر صفحه نمایش رفته و سوخته باشد. در این صورت تیم ماکروتل با هزینه کاملا مناسب نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام می کند. هزینه یا اجرت تعویض تاچ و ال سی دی با توجه به قیمت تاچ و ال سی دی گوشی موبایلتان متفاوت است.

2. تعویض باتری موبایل

Repair Battery

شما میدانید که باتری سالم از جمله مهم ترین ویژگی های یک گوشی موبایل است. با پیشرفت تکنولوژی و گوشی های هوشمند ، باتری گوشی ها نیز باید کارایی قوی داشته باشند تا بتوانند از پس پردازش های سنگین گوشی موبایل بر بیایند و همچنین از آنجایی که تقریبا کل شبانه روز از تلفن همراه استفاده می شود ضعیف یا خراب بودن باتری گوشی موبایل از جمله مسائل مهم محسوب می شود. معمولا عمر باتری گوشی های موبایل چیزی حدود 2 سال است. وقتی شما گوشی موبایلتان را برای اولین بار روشن میکنید به مرور زمان به وضوح می بینید که کارایی باتری گوشی شما پایین آمده است و تا جایی که شما مجبور می شوید گوشی موبایلتان را روزی سه بار یا بیشتر شارژ کنید. یا گاهی اوقات ممکن است مشاهده کنید که میزان باتری از 80 درصد به سرعت به 20 درصد می رسد. در این صورت باتری موبایل شما نیاز به تعویض دارد. توجه کنید که تعویض نکردن باتری گوشی باعث تخریب دیگر قطعات موبایل و یا حتی با انفجار سطحی باعث آسیب دیدگی به دست و صورت شما می شود. بنابر این در صورت خرابی باتری گوشی موبایلتان هرچه سریع تر به تعمیر کار مراجعه کنید. تیم ماکروتل با داشتن باتری های اورجینال و گارانتی 3 ماهه اقدام به تعویض باتری گوشی موبایل شما می کند.

3. تعویض درب پشت شیشه ای موبایل

Repair backdoor

شاید درب پشت موبایل به اندازه تاچ و ال سی دی و باتری مهم نباشد، اما داشتن خط و خش و شکستگی درب پشت گوشی بسیار آزار دهنده است. تا سال های اخیر گوشی های موبایل به صورتی طراحی می شدند که تعویض آن ها توسط کاربر به راحتی ممکن بود اما امروزه با پیشرفت دنیای گوشی های هوشمند و تغییر در طراحی آن ها و همچنین ضد آب بودن گوشی ها تعویض درب پشت توسط کاربر ممکن نیست. حتی از ریسک بالایی برخوردار است و اشتباه کوچکی در تعویض آن ها ممکن است باعث تخریب و شکستگی دیگر قطعات گوشی نیز بشود.

4. تعویض دوربین موبایل

Repair Camera Lens

دوربین گوشی موبایل از جمله حساس ترین قطعات آن است. ممکن است به دفعات گوشی موبایلتان از دستتان بیفتد یا حتی ضربه به آن وارد شود. این موضوع حتی اگر باعث شکستگی شیشه دوربین گوشی شما نشود در عملکرد آن تاثیر میگذارد بصورتی که ممکن است متوجه شوید دوربین گوشی موبایلتان تار شده و یا حتی به طور کامل از کار افتاده باشد. تعویض دوربین یا تعویض لنز دوربین گوشی موبایل نیز مانند دیگر قطعات موبایل هزینه و مدت زمان متفاوتی دارد.

5. تعویض اسپیکر موبایل

Repair Ear speaker

همانطور که در بالا گفتیم افتادن یا ضربه دیدن گوشی موبایل منجر به آسیب دیدگی به قطعات داخلی می شود و اسپیکر نیز از جمله قطعاتی است که آسیب دیدگی آن ها بسیار آزاردهنده است. فرض کنید که برای جواب دادن به تلفن مجبور باشید از هدفون یا در حالت بلندگو استافده کنید. این موضوع ممکن است در ابتدا ساده و کار آمد باشد اما با گذشت زمان نیاز به تعویض اسپیکر گوشی را احساس می کنید. برای تعویض اسپیکر نیز نیاز است که دیگر قسمت های گوشی باز شده و سپس اقدام به تعویض آن کرد.

6. تعویض بازر زنگ موبایل

Repai Buzzer Speaker

بازر زنگ یا همان بلندگوی گوشی موبایل که برای گوش دادن به موزیک یا تماس تلفنی از طریق بلندگو و... از آن استفاده می شود ممکن است بر اثر اتفاقاتی نظیر افتادن، ضربه دیدن یا تماس با آب ضعیف یا بطور کامل از کار بیفتد. خرابی اسپیکر مطمئنا ناخوشایند است و ما خرید اسپیکر با کیفیت و تعویض سریع آن را پیشنهاد می کنیم.

7. تعویض قاب و شاسی موبایل

Repair Housing

پس از مدتی به هر دلیل ممکن است قاب و شاسی گوشی موبایل دچار خورده شدگی، شکستگی، لکه های رنگی که غیر قابل تمیز کردن هستند و یا حتی رنگ پریدگی شود. و قطعا این موضوع باعث اذیت و آزار شما شده است. درصورت تقلبی بودن قاب و شاسی ممکن است قطعات به درستی روی هم بسته نشوند و یا حتی اشتباه و بی دقتی در تعویض قاب و شاسی موبایل باعث آسیب دیدگی دیگر قطعات گوشی شود. بنابراین میتوانید قاب و شاسی اورجینال برای گوشی خود را از ماکروتل خریداری کرده و همچنین در دفتری مرکزی ما اقدام به تعویض آن کنید.

8. سوکت شارژ (فلت شارژ)

Repair Soucket Charge

گاهی اوقات ممکن است شارژر،کابل شارژ و باتری هر سه کاملا سالم باشند اما گوشی شارژ نشود. حتی ممکن است شارژ بشود اما روند تکمیل شدن شارژ بسیار طولانی باشد در چنین وضعیتی سوکت شارژ یا فلت شارژ گوشی شما آسیب دیده است. سوکت شارژ ممکن است به دلیل استفاده نادرست از کابل شارژر یا ضربه دیدن آسیب ببیند. در این صورت بهتر است که سوکت شارژ گوشی موبایلتان را تعویض کنید. برای تعویض سوکت شارژ نیز لازم است که برخی از قطعات گوشی شما باز شود. بنابراین با توجه به پیچدگی مدل گوشی و قیمت آن، هزینه تعویض متفاوت است.

9. خرابی دکمه هوم (Home)، پاور (Power) یا دکمه ولوم (Volume)

Repair Flat Home

خرابی دکمه هوم و پاور و دکمه ولوم یکی از رایج ترین مشکلات گوشی های هوشمند است. با نبود این دکمه ها هم می توان به استفاده از گوشی ادامه داد اما انجام برخی کارها سخت یا حتی غیر ممکن می شود و این مسئله بسیار آزار دهنده است. دکمه هوم، پاور و ولوم گوشی شما ممکن است حتی بدون شکستگی از کار بیوفتد. دلایل خرابی این دکمه ها می تواند از نظر نرم افزاری یا سخت افزاری باشد و تشخیض دقیق آن فقط به دست تعمیرکاران متخصص ممکن است. توجه کنید که خودتان برای تعویض یا تعمیر دکمه های هوم،پاور و ولوم گوشی موبایلتان اقدام نکنید چرا که ممکن است برخی فلت های گوشی از جمله فلت تاچ و ال سی دی را از کار بیندازید.

برای تعویض قطعات موبایل و یا تعمیر گوشی موبایل خود به دفاتر تعمیرات موبایل مراجعه کنید


توجه:

 تمامی قطعات موجود در ماکروتل کاملا اورجینال می باشد و تعمیر کاران ما بسیار ماهر و با بیش از 10 سال سابقه کاری اقدام به تعمیر یا تعویض قطعات گوشی موبایل شما می کنند.

تعمیرگاه متعهد میشود که هیچگونه دسترسی به محتوای داخل گوشی شما نداشته باشد پس شما با اعتماد کامل و خیال راحت گوشی موبایلتان را به ما بسپارید.

قبل از مراجعه به دفتر برای درخواست تعمیر موبایل خود ابتدا یک پشتیبان از محتوای داخل گوشی خود تهیه کنی چرا که تعمیرگاه هیچ مسئولیتی در قبال از بین رفتن اطلاعات شما قبول نمی کند.

به دلیل عدم زمان کافی جهت باز کردن و تست کامل گوشی در زمان تحویل، تعمیرگاه تنها معایب اظهار شده از طرف مشتری را ثبت و برطرف می‌کند و در قبال بقیه معایب هیچ‌گونه مسولیتی ندارد.

جدا کردن برچسب شفاف و مهر از روی تاچ ال‌سی‌دی و باتری و یا مخدوش کردن برچسب‌های گارانتی (هر چند جزئی) به معنای ابطال گارانتی تست است.

تست گوشی فقط در محل تعمیرگاه امکان پذیر است. پس از دریافت تلفن همراه خود و امضا رسید که نشان از رضایت شما از کیفیت کالا و تعمیر آن است تعمیرگاه هیچ‌گونه مسولیتی نسبت به هرگونه مشکلی ندارد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های 02188394572 و 02188394581 تماس حاصل فرمایید.

شرایط و نحوه ارسال و دریافت گوشی موبایل جهت تعمیر و تعویض قطعات

یکی از مهمترین مسائلی که افراد برای تعمیر گوشی موبایل خود با آن روبرو هستند پیدا کردن منابع و تعمیرگاه معتبر است. از این رو شرکت ماکروتل با تاسیس دفتر تعمیرگاه خود در تهران راه کاری برای کاربران گوشی های هوشمند ایجاد کرده که مردم بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن گوشی موبایل خود را تعمیر کنند. 

تاچ و ال سی دی های موجود در دفتر ماکروتل و آی سی شارژ گوشی های آیفون به صورت اختصاصی برای تعویض در دفتر موجود و امکان ارسال چنین قطعاتی مقدور نیست. همچنین امروزه طراحی بسیاری از گوشی های هوشمند به گونه ای می باشد که امکان تعویض باتری توسط کاربر وجود ندارد و نیاز است یک تعمیرکار متخصص اقدام به تعویض آن کند. بنابراین جهت تعمیر دستگاه خود ابتدا با تلفن های دفتر ماکروتل (02188394572 --- 02188394581) جهت مشاوره تماس گرفته تا درصورتی که امکان تعمیر گوشی شما در دفتر ماکروتل وجود دارد مطلع شوید. 

پس از دریافت مشاوره در صورتی که با شرایط موافق بودید می توانید به دفتر مراجعه کرده و تعمیرکاران متخصص ما اقدام تعمیر گوشی موبایلتان می کنند. درصورتی که امکان مراجعه حضوری برای شما وجود ندارد، اگر در شهر تهران سکونت دارید می توانید گوشی خود را از طریق پیک موتوری ارسال کنید و پس از اتمام تعمیر گوشی که زمان آن با توجه به مشکل گوشی متفاوت است، برای شما فاکتور صادر می شود و پس از پرداخت هزینه گوشی از طریق پیک برای شما ارسال خواهد شد. 

در صورتی که در شهرستان یا شهر های دیگر سکونت دارید روند کاری به همین صورت است فقط با این تفاوت که شما با پست گوشی خود را ارسال می کنید و پس از اتمام فرایند تعمیر و پرداخت، گوشی موبایل از طریق پست پیشتاز برای شما ارسال خواهد شد.

70 نظر
  • مجيد

    مجيد 1398-11-21

    خواستم بپرسم باتري 6 پلاس اس ايفونرو كي بايد تعويض كرد منظو رم اينكه در چه كيفيتي بايدتعويض كرد و ايا باتريتعويزي هم مثل اصل مدت كاركرد داره

    • 1398-11-21

      سلام
      معمولا سلامت باتری پایین 80 باشه اذیت میکنه و نیاز به تعویض داره
      باتری جدید حتی اگه اورجینال باشه مثل روز اول کارایی نداره چون گوشی چند سال استفاده شده و قطعات داخلیش فرسوده هستن

  • 1
  • ایروانی

    ایروانی 1398-10-14

    با سلام و عرض ادب … دو دستگاه لومیا 950xl دارم که برد یکی از اونا مشکل تخلیه باطری داره یکی دیگه هم تاچ و ال‌سی‌دیش شکسته … به نظرتون ؛ تاچ ال‌سی‌دی سالم رو روی دستگاهی که بردش سالمه بگذاریم یا برد سالم رو روی دستگاهی که تاچ ال‌سی‌دیش شکسته بگذاریم . کدوم منطقی‌تره ؟ و هزینه این جابجایی چقدره ؟

    • 1398-10-14

      سلام


      تاچ و ال سی دی سالم رو بذارید روی اونی که بردش سالمه و 120 تومن هزینش میشه

  • 2
  • محمد مهدی اسفندیاری

    محمد مهدی اسفندیاری 1398-09-18

    سلام من یه گوشی دارم وای 5 2019 هست چند روز پیش یه موتور روش رد شدتاچ لسیدی سالمه ولی روشن نمیشه سرویسش کردم نیومد بالا امدم فلاشش کنم هر کاری کردم نشد فقط داخل شارز که میزنی فقط چراقی که شارز میشه روشن میشه ولی مسیر لایتشم مشکلی نداشت باید چیکار کنم

    • 1398-09-18

      سلام


      ال سی دی شکسته باید تعویض بشه

  • 3
  • جواد

    جواد 1398-09-15

    سلاااام روزتون بخیر
    گوشی موتو زد 2016 در حین کار خاموش شد و دیگه روشن نمیشه! کدوم قطعه باید تعویض بشه؟ و حدودن هزینش چقدر میشه؟ با سپااااس

    • 1398-09-15

      سلام


      ممکنه مشکل از آیسی شارژ باشه یا باتری دچار خواب الکتریکی شده باشه


      ما باتریش رو موجود نداریم و چون آیسیش رو تعمیر نمیکنیم از قیمتش اطلاعی ندارم متاسفانه


      موفق باشید

  • 4
  • مازیار

    مازیار 1398-09-06

    سلام
    باتری تبلت سامسونگ گلکسی تب آ 8موجود دارید اگه دارید با هزینه تعویض چنده.ممنون

    • 1398-09-06

      سلام


      بله موجوده


      میتونید از این لینک خرید کنید

  • 5
  • ahmad

    ahmad 1398-08-16

    سلام با عرض خسته نباشید،گوشی a 30 سامسونگ دوربین پشت خراب شده قطعه اش برای خرید گیر میاد و قیمتش چنده

    • 1398-08-16

      سلام


      ما موجود نداریم متاسفانه اطلاعی از قیمتش ندارم

  • 6
  • علیرضا صالحی مقدم

    علیرضا صالحی مقدم 1398-08-11

    با سلام . تعویض دوربین HTC desire 828 انجام میدین؟ هزینه اش چقدر میشه؟

    • 1398-08-11

      قطعه شو موجود نداریم
      موفق باشید

  • 7
  • ناصر دهنوی

    ناصر دهنوی 1398-07-18

    با سلام..
    تعویض ICگوشی سونی زد 2رو هم انجام میدین؟

    • 1398-07-18

      خیر

  • 8
  • ناصر

    ناصر 1398-07-18

    با سلام..
    من گوشی سونی زد2دارم مشکل تخلیه شارژ داره همه چیز رو.عوش کردم از سوکت گرفته تا باطری فقط مونده IC..شما تعمیر یا تعویض میکنین؟
    در ضمن من شهرستانم میتونم براتون ارسال کنم؟

    • 1398-07-18

      خیر دوست عزیز ما فقط آی سی آیفون کار میکنیم

  • 9
  • Mahmood

    Mahmood 1398-07-01

    سلام و خسته نباشید دوربین اصلی هواویRIO-L01موجودهست به صورت کلی تقریبا با هزینه پست و هزینه نصب و قیمت دوربین چقدر میشه؟ ممنون وسپاسگذارم
    اگر به ایمیلم پیام بدید لطف وبزرگی خودتون رو رسوندید

    • 1398-07-01

      سلام
      قطعه رو موجود نداریم

  • 10
  • محمدرضا عزیزی

    محمدرضا عزیزی 1398-06-27

    سلام وقتتون بخیر،هزینه و زمان تعویض شاسی آیفون 8 پلاس رو میخواستم بدونم

    • 1398-06-27

      سلام
      لطفا با شماره پایین سایت تماس بگیرید
      موفق باشید

  • 11
  • رضا

    رضا 1398-06-25

    سلام من یک گوشی vkworld 7000 از سایت های آنلاین خرید از چین خریدم. این گوشی ۹۰ درصد به گوشی دوجی s55 شبیه. وگواهی ip68 داره و
    از لحاظ cpu و شکل ظاهری و قابلیت ها. اما متاسفانه اسپیکر مکالمه تلفن خراب شده. با توجه به اینکه ظاهرا اسپیکر این گوشی ها با نوعی ژل یا چسب پوشیده شد، آیا امکان تعویض برای شما میسره؟ اگه آره میشه برای ارسال از شهرستان واستون اقدام کنم؟
    با پوزش بابت طولانی شدن پست.

    • 1398-06-25

      سلام
      خیر ما این مدل هارو کار نمیکنیم
      موفق باشید

  • 12
  • حسن  رحمتی

    حسن رحمتی 1398-06-07

    باسلام تاج و ال سی دی سامسونگ p7300

    • 1398-06-07

      سلام
      موجود نیست و نمیاریم تبلت سامسونگ

  • 13
  • علی

    علی 1398-06-02

    سلام آی سی وای فای a720 چقدره ?

    • 1398-06-02

      سلام
      انجام نمیدیم متاسفانه فقط روی برد اپل کار میکنیم بصورت تخصصی
      موفق باشید

  • 14
  • A

    A 1398-06-01

    با سلام
    من‌ یک گوشی سامسونگ S4 mini gt-i9195 4G تک‌ سیمکارت دارم که مدتی سیمکارت رو ‌نمی خونه و جای علامت آنتن علامت X میاد.
    خواستم ببینم قابل تعمیر هست آیا و شما می تونید تعمیر کنید؟
    هزینش چقدر میشه حدودا؟

    • 1398-06-01

      سلام وقت بخیر
      ریست فکتوری کنید مشکلش حل میشه

  • 15
  • Dorsa Majidian

    Dorsa Majidian 1398-05-19

    سلام من امروز گوشیمو اوردم و شما سوکت هندزفری رو تعویض کردین
    اما صدای گوشی راست هندزفریم خیلی کم شده و راستش زیاد شده
    هندزفری اصلا مشکل نداره تو گوشی دیگه ام
    اما اینجا ایراد پیدا کرده
    گوشیمم s8 سامسونگِ

    • 1398-05-19

      سلام
      از داخل تنظیمات صدا، تنظیمات صدای هندزفری رو درست کنید و یا ریست تنظیمات بزنید درست میشه
      ّباز اگر نتونستید به واتساپ 09128595600 پیام ارسال کنید و یا حضوری تشریف بیارید مشکلتون رو برطرف کنیم
      موفق باشید

  • 16
  • علیرضا

    علیرضا 1398-04-29

    سلام. من یه اکسپریا زد دارم. روشن نمی‌شه. یه جا برا تعمیر بردم گفت برد مشکل داره و باید عوض بشه. خواستم بدونم شما برد عوض می‌کنید و هزینه تعویضش چقدره؟

    • 1398-04-29

      سلام
      خیر ما برد موجود نداریم

  • 17
  • محمد سعیدی

    محمد سعیدی 1398-04-26

    سلام گوشی من مدلMate10 Huawei است. مدتیه که باتریش کمی باد کرده و باعث شده پرس درب پشتی گوشی باز بشه ولی اصلا کیفیت باتری کم نشده. بنظرتون باتری گوشیم خراب شده؟ یامشکلش چیز دیگیه.؟ وآیا شما باتریش رو موجود دارید..؟ یه برچسب هایه رویه قسمتهای از برد ها وجود داره که چون پرس باز شده اونام خراب شده ازاونا گیر میاد یا نه.... مرسی لطفا جواب بدید.

    • 1398-04-26

      سلام وقت بخیر
      بله باتری خرابه و باید تعویض بشه
      برای تعویض باتری به دفتر مراجعه کنید یا با این شماره تماس بگیرید همکارا راهنماییتون میکنن
      021-88394572

  • 18
  • nIma

    nIma 1398-04-23

    سلام وقت بخیر فلت شارژ lg g6 دارید؟ گوشیمو بفرستم براتون تعویض کنین
    قیمت رو هم لطف کنید بگید

    • 1398-04-23

      سلام


      فعلا فلت شارژ برای این گوشی موجود نیست که قیمت بدیم ولی تا 10 روز آینده موجود میشه و میتونید قیمت رو از روی سایت چک کنید


      منتظر دیدار شما هستیم موفق باشید.

  • 19
  • عباس

    عباس 1398-04-21

    سلام.وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم نزدیک ترین نمایندگی شما سمت فردیس کرج کجاست.گوشی هانر سیکس پلاس دارم میخواستم ببینم هزینه تعویض باتری و فلش گوشی چقدره.

    • 1398-04-21

      سلام وقت بخیر
      تنها نمایندگی ماکروتل در تهران هستش که بالای سایت آدرسش هست.

  • 20
  • علی

    علی 1398-04-20

    سلام. برای باطری htc10 میخواستم خدمتتون برسم. چقدر زمان میبره تعویضش؟ چون میخام از شهرستان بیام.

    • 1398-04-20

      سلام وقت بخیر
      2 ساعت زمان میبره

  • 21
  • سیما

    سیما 1398-04-04

    سلام خسته نباشید ، شیشه لنز گوشیم شکسته امکان تعویضش هست؟ چطور باید مطمئن شم که شیشه اصل میندازن آخه هرجا زنگ میزنم یسزی چرت و پرت تحویلم میدن که شیشه اصلش انقده و تلق میندازن اکثرا یا یکی میگفت بخوام تعویض کنم قاب پشتش میشکنه که باید تعویض شه... از ترس اینکه داغون کنن یا لنزشو عوض کنن ندادم

    • 1398-04-04

      درود وقت بخیر
      بله شیشه میندازیم تلق نیست و مدل گوشیتون چیه؟

  • 22
  • melina

    melina 1398-03-27

    سلام ببخشید من نمیدونم داحل ال سی دی تبلتم چی رفته و حالت هلوگرامی گرفته یه تیکش باید چیکار کنم گلس هم ندارد

    • 1398-03-27

      درود وقت بخیر
      باید بررسی بشه

  • 23
  • وحید

    وحید 1398-03-20

    سلام وقت بخیر-من گوشیj 7 pro با ال سی دی شکسته میخوام بخرم - میشه اول تست کرد ببینیم از کجاس مشکل یا حتما باید ال سی دی نو بندازم؟

    • 1398-03-20

      بله باید ال سی دی جدید بذارید

  • 24
  • سهيل

    سهيل 1398-03-16

    سلام خسته نباشيد ، منhuawei p9 دارم و باطريش خراب شده . ميخواستم ببينم امروز باز هستيد كه براي تعويض باطري حضوري بيام يا نه ؟ يكى عجله دارم اخه

    • 1398-03-16

      سلام وقت بخیر
      فقط تعطیلیهای رسمی و جمعه ها نیستیم بقیه روزا 10 تا 7 شب هستیم

  • 25
  • سعید

    سعید 1398-03-10

    سلام ؛
    من تبلت samsung P7300 دارم که روشن نمیشه، تعمیرکار هم میگه هاردش سوخته و متاسفانه پیدا نمیکنم که هارد را تعویض کنم. می خواستم بپرسم شما هارد p7300 را دارید. ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

    • 1398-03-10

      سلام
      خیر ما هارد تعویض نمیکنیم

  • 26
  • hamzeh

    hamzeh 1398-02-19

    سلام گوشي ال جي مدل وي 10 دارم كه خاموش شده ديگه روشن نميشه مشكلش چي ميتونه باشه و هزينه تعميرش چقدره

    • 1398-02-19

      درود
      باید بررسی بشه ارسال کنید به آدرس شرکت دستگاه رو

  • 27
  • بهروز

    بهروز 1398-01-23

    سلام.خسته نباشید عرض میکنم خدمت شما ...
    گوشی من سونیxperia xz f8332 می باشد .
    توی سایت دیدم نوشتید باطری اورژینالش رو دارید،سه تا سوال از خدمتتون دارم
    1-آیا منطورتون از اورژینال همون باطری اصلی هست که روی خود گوشی از اولش بوده؟
    2-بعداز تعویض ،ضد آب بودن گوشی از بین نمیره؟
    3- گوشی بنده بدون خط و خش میباشد ،آیا تضمینی برای عدم افتادن خط و خش حین تعمیر دارید؟
    ممنونم از شما

    • 1398-01-23

      سلام وقت بخیر
      بله باتری اورجینال همونیه که روی گوشی هستش و کلا گوشی وقتی از حالت پلمپ کارخانه خارج بشه ضد آب نیست دیگه اما ما چسب امریکایی ضد آب میزنیم و در مورد سوال سوم این گوشی بدون پیچ هستش و با گرما باز میشه تعمیرکاران ما تمام سیع خودشون رو میکنن که گوشی شمارو تمیز در بیارن اما تضمینی نیست که صدردصد هیچ خطی روی بدنه گوشی نیفته
      موفق باشید

  • 28
  • بهزاد

    بهزاد 1398-01-16

    سلام . برد گوشی سونی z3 دارید

    • 1398-01-16

      خیر

  • 29
  • امیر

    امیر 1398-01-11

    سلام وقت بخیر شما ساعت سامسونگ gear s3 هم تعمیر میکنید؟ مدتی میشه که دیگه مثل سابق شارژ نگه نمیداره حتی یک روز کامل! شارژ هم تا ۶۰~۷۰ درصد بیشتر نمیگیره

    • 1398-01-11

      سلام
      باید بیارید بررسی کنیم دستگاه رو

  • 30
  • سجاد

    سجاد 1398-01-09

    سلام و خسته نباشید
    گوشی من سامسونگ note5 هست بیش از ۳ سال است استفاده میکنم چند ماهی میشه تا شارژ کامل میشه و شارژر را خارج میکنم شارژ ۹۸,یا حتی ۹۲ میشه و خیلی سریع شارژ خالی می‌کنه و مجبورم روزی ۴ بار شارژش کنم ،علتش باتری هست آیا؟ و اجرت تعویض باتری چقدر است؟

    • 1398-01-09

      سلام
      باتری قیمتش داخل سایت هست برای اطلاع از هزینه تعویض باید با دفتر تماس بگیرید
      مشکل از باتری هست و باید تعویض بشه
      موفق باشید

  • 31
  • مجید زبرجدکمال

    مجید زبرجدکمال 1397-12-27

    سلام وقت بخیر
    باطری گوشی من زود شارژ خالی میکنه ، شما باطری برای خرید تو سایت گذاشتید اما تعویضش رو چکار باید کنیم ؟ آیا شما خودتون تعویض رو انجام میدید ؟ و سوال دیگه اینکه باطری که خریداری میکنم ضمانت هم داره ؟ باطری گوشی آیفون 6s

    • 1397-12-27

      سلام


      بله خودمون تعویض میکنیم و 30 هزار تومن هزینه تعویض باتریه. طبق سایت باتری سه ماه گارانتی تعویض داره


      موفق باشید

  • 32
  • Mehdi

    Mehdi 1397-12-26

    سلام،میخواستم بدونم قیمت و تعویض تاچ نوا 2پلاس چقدر میشه واسه امروز؟۲۶/۱۲/۹۷

    • 1397-12-26

      سلام 


      قیمت های سایت به روزه میتونید از طریق سایت بیگیری کنید


      موفق باشید

  • 33
  • ali

    ali 1397-12-20

    سلام.
    باتری گوشی Huawei mate 8 رو با هزینه قطعه و تعویض در مجموع چقدر درمیاد؟

  • 34
  • رامبد جمالی

    رامبد جمالی 1397-12-18

    با سلام
    گوشی لومیا 1020 دارم که خود بخود خاموش شد بعد که روشن کردم پیام
    unable to find a bootable option press any key to restart
    رو میده بمعنی پیدا نکردن فایل بوت و هر دکمه ای رو فشار میدم ریستارت میشه دوباره همین جا متوقف میشه تا باتری تمام بشه اومدم تهران چند جا نشون دادم ولی بدون باز کردن گفتن احتمالا از هارده که درست نمیشه ایا شرکت شما قادر به درست کردن هست یا خیر
    در ضمن یکی از دوستان پیشنهاد نصب یک باتری نو رو داد مبنی بر اینکه مورد مشابه برای یه برند دیگه پیش اومده و با این کار درست شده میترسم یه باتری بخرم روی دستم باد کنه
    ایا کمکی میشه بمن کرد یا خیر

    • 1397-12-18

      سلام وقت بخیر
      درسته مشکل از هارد دستگاه هست ما تعمیر نمیکنیم هارد این مدل دستگاه رو فقط رو برد اپل تخصصی کار میکنیم

  • 35
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم