همه چیز درباره شارژ باتری سامسونگ گلگسی اس 8 و اس 8 پلاس

نوشته شده در تاریخ1396-04-21 توسط 57441

زمانی که با گوشی جدیدی از یک برند روبرو می شویم، مردم معمولا سوال هایی در مورد چگونگی افزایش طول عمر و یا نحوه شارژ باتری آن می پرسند. در حقیقت گوشی هی هوشمند مختلف با روش مشابهی برای جلوگیری از آسیب دیدن عرضه می شوند. با این حال، زمانی که حرف شارژ اولیه پیش می آید، برخی تفاوت ها در باتری های لیتیوم یونی احساس می شود. باتری های لیتیوم یونی به عنوان باتری های رایج مورد استفاده بسیار هوشمندتر از قبل شده اند. آن ها دیگری نیازی شارژ اولیه 8 ساعته ندارند. در اغلب موارد، دفترچه راهنمای همراه گوشی بهترین روش برای شارژ اولیه باتری سامسونگ S8 قبل از استفاده را ارائه می کند. علاوه بر این، کاملا شارژ کردن حتی ممکن است به گوشی های جدید صدمه وارد کند چرا که ولتاژ بالا ممکن است به باتری فشار وارد کند. 

همه چیزهایی که نیاز دارید در مورد شارژ کردن باتری galaxy s8 بدانید؛

  •  چه شارژرهایی را می توانید برای شارژ باتری گوشی سامسونگ اس 8 استفاده کنید
  •  نحوه استفاده از شارژر دیواری، شارژر بی سیم یا شارژر وایرلس سریع برای شارژ کردن باتری گوشی های گلگسی s8 و گلگسی s8 plus.
  • نحوه غیر فعال کردن شارژ سریع یا شارژ وایرلس سریع در گلگسی اس 8 و اس 8 پلاس

نحوه درست شارژ کردن باتری Galaxy S8

گوشی های سامسونگ گلگسی اس 8 و اس 8 پلاس دارای باتری غیرقابل جدا شدن هستند که فقط می توانید در مراکز تعمیرات سامسونگ آن ها را تعویض کنید. بنابراین نمی توانید از مزیت داشتن باتری یدکی برای آن ها بهره مند باشید.

بنابراین مهم است که باتری گوشی Galaxy S8 را به نحو درست شارژ کنید تا حداقل یک یا دو سال برای شما کارایی داشته باشد.

از چه شارژرهایی می توان برای شارژ باتری Galaxy S8 استفاده کرد؟

در جعبه بسته بندی گوشی گلگسی اس 8 خود می توانید شارژر دیواری آداپتیو و کابل USB آن را پیدا کنید. البته شما می توانید از دیگر شارژرها نیز برای شارژ باتری Samsung s8 خود استفاده کنید. یعنی شما می توانید از هر 4 نوع شارژر زیر برای شارژ باتری گوشی اس 8 و اس 8 پلاس استفاده کنید.

  • شارژر تطبیقی یا آداپتیو دیواری(شارژر سریع) موجود در جعبه بسته بندی Galaxy S8
  • شارژر دیواری معمولی USB
  • پد شارژ بی سیم
  • پد شارژ بی سیم وایرلس

شارژر دیواری تطبیقی(شارژر سریع)

شارژر دیواری همراه جعبه گوشی یک شارژر تطبیقی یا آداپتیو است که می تواند خروجی اش را بر اساس بازخورد موبایل تنظیم کند. به عبارت دیگر، شارژر دیواری تطبیقی برای ارائه شارژ سریع به طور خودکار قدرت شارژ را تنظیم می کند. برای گوشی های  Galaxy S8 و Galaxy s8+ شارژر دیواری تطبیقی می تواند زمانی که سطح شارژ باتری اس 8 پایین تر از 60% است آن را با 9 ولت در جریان 1.67 آمپر شارژ کند. زمانی که سطح شارژ باتری به بالاتر از 60% رسید، این شارژر تطبیقی دیواری به طور خودکار ولتاژ شارژ را به 5 ولت و جریان شارژ را به 2 آمپر تغییر می دهد.

بنابراین هنگام استفاده از یک شارژر تطبیقی دیواری، شما می توانید زمان شارژ شدن گوشی خود را تا رسیدن به سطح شارژ 60% به میزان دوبرابر کوتاه تر کنید. برای 40% باقی مانده، شارژ سریع به طور خودکار غیرفعال می شود و شارژر دیواری تطبیقی همانند یک شارژ دیواری معمولی با جریان خروجی 2 آمپر کار می کند.

لطفا توجه داشته باشید که جریان شارژ واقعی توسط مدار شارژ تنظیم می شود و 2 آمپر حداکثر جریان شارژ است.

شارژر دیواری USB معمولی

شما می توانید از هر شارژر دیواری USB معمولی برای شارژ باتری سامسونگ اس 8 استفاده کنید. از شارژرهای قدیمی سامسونگ یا دیگر برندهای گوشی که دارید نیز می توانید بدون وجود هیچ گونه مشکلی برای شارژ باتری گلگسی اس 8 و باتری اس 8 پلاس استفاده کنید.

لطفا دقت کنید که اگرچه شما می توانید از شارژرهای قدیمی استفاده کنید ولی ممکن است قادر به استفاده از کابل میکرو USB قدیمی نباشید، چرا که گوشی های Galaxy S8 و S8+ نیاز به کابل USB از نوع C دارند. برای استفاده از کابل میکرو USB قدیمی خود برای شارژ باتری گلگسی اس 8 نیاز به استفاده از کانکتور یا آداپتور micro USB موجود در جعبه گوشی Galaxy S8 دارید.

باید از شارژر دیواری با کیفیت و برند استفاده کنید. شما که نمی خواهید گوشی گلگسی اس 8 هفتصد دلاری خود را با یک شارژر بی کیفیت خراب کنید!

پد شارژ بی سیم(شارژر وایرلس)

گوشی های سامسونگ اس 8 و اس 8 پلاس هر دو از استاندارد شارژ وایرلس Qi و PMA پشتیبانی می کنند. بنابراین اکثر پد شارژهای بی سیم موجود در بازار بایستی بدون هیچ مشکلی با گوشی های Galaxy S8 و S8+ کار کند.

شارژرهای قدیمی تان که مربوط به گوشی های گلگسی اس 6، گلگسی اس 6 اج، گلگسی نوت 5، گلگسی اس 7، گلگسی اس 7 اج و بسیاری دیگر از گوشی های گلگسی می باشد باید با گوشی های گلگسی اس 8 و اس 8 پلاس کار کند. البته شما می توانید یک شارژر بی سیم برند سامسونگ را با قیمتی کمتر از 20 دلار تهیه کنید.

پد شارژ وایرلس شارژ سریع

گوشی های سامسونگ اس 8 و اس 8 پلاس از شارژ سریع بی سیم نیز پشتیبانی می کنند. پد شارژ سریع بی سیم نیاز به یک شارژر تطبیقی دیواری(شارژر سریع) دارد.

حداکثر جریان خروجی پد شارژ سریع بی سیم هنوز 1000mA(یک آمپر) است که با جریان پد شارژ وایرلس یکسان است. اما ولتاژ شارژ 9 ولت آن سریع تر از شارژرهای وایرلس معمولی که باتری گلگسی اس 8 را صرفا در 5 ولت شارژ می توانند می کنند می باشد. سامسونگ ادعا می کند که پد شارژ سریع وایرلس بر اساس تست هایش 1.4 بار سریع تر خواهد بود.

مقایسه زمان شارژ باتری galaxy s8 هنگام استفاده از شارژرهای مختلف

زمان شارژ باتری سامسونگ اس 8 همیشه به خاطر عوامل زیادی متفاوت است؛

  • شارژر
  • دمای محیط
  • تهویه محیط
  • فعالیت های روی گوشی از جمله فرآیندهای پس زمینه هنگام شارژ کردن
  • عمر یا سن باتری مورد استفاده
  • استفاده قبلی از باتری
  • کابل USB مورد استفاده

بنابراین، زمان شارژ واقعی گوشی شما ممکن است با اعداد گزارش شده در زیر متفاوت باشد.

هدف از مقایسه زیر صرفا نشان دادن تاثیر نوع شارژر روی زمان شارژ است.

جدول زیر زمان شارژ معمولی از حدود 2-4% تا فول شارژ را نشان می دهد. در این تست ها گوشی روشن بود اما صفحه آن در طول شارژ کردن خاموش نگه داشته شده بود. به علاوه حالت هواپیما نیز در طول تست فعال بود.

زمان شارژ معمولی باتری گوشی های گلگسی اس 8 و اس 8 پلاس

زمان شارژ باتری سامسونگ گلگسی اس 8 و اس 8 پلاس

لطفا توجه داشته باشید این یک تحقیق علمی نیست. ما صرفا زمان شارژ را بدون در نظر گرفتن عوامل دیگر ذکر کرده ایم. اما جدول بالا دید بازتری در باره تفاوت زمان شارژ باتری اس 8 و اس 8 پلاس هنگام استفاده از شارژرهای مختلف را می دهد.

چطور از شارژر دیواری برای شارژ باتری Galaxy S8 استفاده کنیم؟

شما می توانید مراحل زیر را برای شارژ باتری smasung s8 با استفاده از شارژر دیواری(شارژر معمولی یا شارژر سریع/تطبیقی) دنبال کنید.

مرحله 1: کابل USB را درون درگاه USB گلگسی اس 8 یا اس 8 پلاس جا بزنید

پورت USB گوشی های سامسونگ اس 8 و اس 8 پلاس از نوع C هستند. این بدان معناست که مجبورید از یک کابل USB با کانکتور نوع C استفاده کنید.

شما نمی توانید مستقیما از کابل های میکرو USB قدیمی برای شارژ گوشی های اس 8 و اس 8 پلاس استفاده کنید. اما کابل USB گوشی گلگسی نوت 7 این طور نیست و کابل های میکرو یو اس بی قدیمی هم شارژ می شود. به هر حال، درون جعبه بسته بندی گوشی galaxy s8 شما می توانید این کابل USB نوع را پیدا کنید.

کانکتور USB نوع C متقارن است و شما می توانید این کابل را از همانند تصویر زیر از هر طرف به گوشی Galaxy S8 یا S8+ متصل کنید.

کانکتور USB نوع C برای شارژ سامسونگ گلگسی اس 8

مرحله 2: کابل USB را به سر شارژ وصل کنید.

مرحله 3: سر شارژ را به پریز برق بزنید

شارژ سریع نیاز به سوکت خاصی ندارد. به محض این که سوکت برقی با ولتاژ و فرکانس مناسب فراهم کند، شارژ سریع کار می کند.

مرحله 4: منتظر بمانید تا باتری گلگسی اس 8 کاملا شارژ شود

شما نباید از Galaxy S8 یا s8+ هنگام شارژ استفاده سنگین داشته باشید. به علاوه شما باید منتظر بمانید تا باتری Galaxy S8 کاملا شارژ شود که در این زمان با نشانگر سبز LED روی گوشی نشان داده می شود.

مرحله 5: سری شارژر را از پریز برق بکید و کابل USB را از گوشی جدا کنید

برای صرفه جویی در برق، شما باید شارژر را از سوکت برق جدا کنید زیرا شارژر سامسونگ دیواری نمی تواند آن را خودش خاموش کند.

چطور از شارژر بی سیم و شارژر بی سیم سریع برای شارژر باتری Galaxy S8 استفاده کنیم؟

علاوه بر شارژ گلگسی اس 8 و اس 8 پلاس با استفاده از کابل USB، شما می توانید از پد شارژ بی سیم یا پد شارژ سریع بی سیم برای شارژ سامسونگ اس 8 استفاده کنید.

برای شارژ باتری اس 8 با پد شارژ سریع یا پد شارژ سریع وایرلس مراحل زیر را انجام دهید

مرحله اول: شارژر وایرلس را روشن کنید

معمولا یک پد شارژ بی سیم نیاز به یک آداپتور دیواری(شارژر دیواری) دارد. شما نیاز دارید تا پد شارژ بی سیم را از طریق یک کابل USB به آداپتور وصل کنید. لطفا توجه داشته باشید که برخی از پدهای شارژ بی سیم نیاز به کابل میکرو USB دارند و برخی ممکن است نیاز به کابل USB نوع C داشته باشند.

سپس آداپتور را به برق بزنید

مرحله 2: گوشی گلگسی اس 8 یا اس 8 پلاس را روی پد شارژ بی سیم قرار دهید

برای پیدا کردن موقعیت تقریبی سیم پیچ شارژ وایرلس می توانید به طرح بندی گوشی Galaxy S8  و s8+ رجوع کنید. هنگام گذاشتن گوشی های اس 8 و اس 8 پلاس روی پد شارژ بی سیم همانند تصویر زیر، باید مطمئن شوید که قسمت سیم پیچ شارژ به مرکز پد شارژ  نزدیک باشد. اگر بخش سیم پیچ شارژ روی گوشی Galaxy S8 و اس 8 پلاس زیادی از مرکز پد شارژ بی سیم دور باشد گوشی شما ممکن است شارژ نشود یا بسیار کند شارژ شود. 

نحوه استفاده از شارژر سریع برای باتری galaxy s8

مرحله 3: منتظر بمانید تا گلگسی اس 8 یا اس 8 پلاس کاملا شارژ شود

معمولا، پد شارژ بی سیم رنگی نشان می دهد که بیانگر شارژ در حال انجام است. البته این بستگی به برند آن نیز دارد. هنگامی که باتری galaxy s8 کاملا شارژ شد پد شارژ بی سیم معمولا رنگ نشانگر را تغییر می دهد. به عنوان مثال پد شارژ بی سیم برند سامسونگ، هنگامی که در حال شارژ باشد رنگ آبی را نشان می دهد و زمانی که کاملا شارژ شد رنگ سبز را نشان می دهد. اگر در حال استفاده از یک پد شارژ سریع برای شارژ باتری گلگسی اس 8 خود هستید، نباید دریچه های(سوراخ های کوچک) نزدیک به انتهای پد شارژ آن مسدود باشند.

گام 4: گوشی گلگسی اس 8 یا اس 8 پلاس را از پد شارژ بی سیم جدا کنید

معمولا اشکالی به وجود نمی آورد که گوشی را روی پد شارژ بی سیم رها کنید چون پد شارژ بی سیم هنگامی که باتری galaxy s8 کاملا شارژ شود خودش جریان از منبع تغذیه را قطع می کند. اما خود پد شارژ ممکن است اندکی انرژی هدر بدهد زمانی که هیچ دستگاهی روی آن در حال شارژ نباشد.

چطور شارژ سریع را روی گوشی های گلگسی اس 8 و اس 8 پلاس غیر فعال کنیم؟

در ابتدا باید بگوییم که شارژ سریع یک تکنولوژی بسیار خوب است که زمان شارژ گوشی شما را کاهش می دهد. اکثر ادعاها در مورد اثرات جانبی شارژ سریع بر اصول تحقیقات یا داده های قدیمی و منسوخ تکیه دارد. تکنولوژی باتری جدید به شما اجازه می دهد تا باتری خود را با سرعت بیشتری شارژ کنید بدون این که تاثیری روی چرخه عمر آن گذاشته باشید. مکانیسم کنترل شارژ باتری ها اکنون نسبت به قبل بسیار پیشرفت کرده است. بنابراین لزومی ندارد که شارژ سریع را غیرفعال کنید. اما اگر همچنان بر غیر فعال کردن شارژ سریع بی سیم گوشی اس 8 خود مصر هستید، می توانید این کار را انجام دهید چرا که این گوشی متعلق به شماست. برای غیر فعال کردن شارژ سریع بی سیم در گلگسی s8 و s8+ مراحل زیر را طی کنید:

Setting>Device maintenance>Battery>Advanced settings

سپس در تنظیمات پیشرفته باتری می توانید شارژ سریع از طریق سیم و یا شارژ سریع بی سیم را خاموش کنید.

نحوه شارژ صحیح باتری سامسونگ گلگسی اس 8؟

روش ها و ترفندهای زیادی در مورد نحوه صحیح شارژ کردن باتری اس 8 یا نحوه افزایش طول عمر باتری در گوشی های galaxy s8  و s8+ دارد که بیشترشان منسوخ و قدیمی یا کاملا اشتباه هستند. در این جا برخی اصول در مورد شارژ صحیح باتری Galaxy S8 ارائه می کنیم.

این شما هستید که از گوشی خدمات دریافت می کنید نه گوشی از شما و استفاده و راحتی شما مهم تر از هر چیز دیگری است. هزینه ای که برای خرید گلگسی اس 8 یا اس 8 پلاس کرده اید باید با کارکردی که از آن دارید مطابق داشته باشد. از این رو اگر کاربر پراستفاده ای هستید باید هر 12-24 ماه برای تعویض باتری Galaxy S8 یا s8+ خود اقدام کنید. کاربر پر استفاده یعنی کسی که به طور متوسط بیشتر از یک بار گوشی اش را شارژ می کند. اگر کاربر معمولی با استفاده نرمال هستید این مدت به 24-36 ماه افزایش می یابد.

چرخه یا طول عمر بیشتر باتری های لیتیوم یونی که در گلگسی اس 8 نیز استفاده شده حدود 3-6 سال است.

توصیه هایی برای نحوه شارژ سریع گوشی اس 8 و اس 8 پلاس؛ 

  • باتری گوشی اس 8 خود را تنها زمانی که نیاز به شارژ دارد به شارژ بزنید. از این رو باید بدانید که کی شارژ گوشی تان تمام می شود و می توانید زمانی که شارژ آن تمام شد آن را به شارژ بزنید یا نه.
  • گوشی Galaxy S8  یا S8+ را نباید قبل از این که کاملا شارژ شده از برق بکشید مگر در موارد اضطراری.
  • نگذارید شارژ باتری Galaxy S8 به طور کامل خالی شود. این کار ممکن است هم به باتری و هم به دیگر اجزای گوشی اس 8 و اس 8 پلاس آسیب بزند، اگرچه گلگسی اس 8 و اس 8 پلاس به طور خودکار خودشان را خاموش می کنند زمانی که سطح شارژ باتری واقعا پایین برود.   
  • رها کردن گلگسی اس 8 و اس 8 پلاس روی شارژ در طول شب اشتباه نیست البته این عادت خوبی نیست ولی اشکالی پیش نمی آورد. در صورت امکان بهتر است عادت کنید که شارژ خود را از گوشی اس 8 و اس 8 پلاس جدا کنید زمانی که کاملا شارژ شدند.
  • زمانی که گوشی های مذکور در حال شارژ هستند استفاده از آن ها را به حداقل برسانید. سعی کنید فرضا از آن برای خواندن کتاب استفاده کنید نه فعالیت های سنگین.
  • از شارژر با کیفیت استفاده کنید
  • از کابل USB با کیفیت استفاده کنید
  • شارژ سریع یا شارژ بی سیم سریع تاثیر قابل توجهی روی عمر باتری گلگسی اس 8 و اس 8 پلاس ندارد.

آیا نیاز به شارژ اولیه 8 ساعت باتری برای استفاده از گوشی Galaxy S8 برای اولین بار هست؟

نه لزومی ندارد که باتری Samsung s8 را قبل از استفاده گوشی به شارژ بزنید. برخی از مراکز فروش سامسونگ امکان تعویض گوشی ندارند. بنابراین باید گوشی اس 8 را همان جا تست کنید و اگر مشکلی بعد از ترک آن مرکز فروش برای گوشی پیش آمد باید به مرکز خدمات کامپیوتری برای تعمیر آن مراجعه کنید.

باتری گوشی های نو گلگسی اس 8 و اس 8 پلاس همیشه از قبل شارژ حدود 50% دارند تا بتوانید آن ها را تست کنید. البته، اگر می خواهید گوشی جدید خود را قبل از استفاده 8 ساعت به شارژ بزنید، این کار به آن آسیبی نمی زند.

چطور از کابل میکرو USB برای شارژ باتری گلگسی اس 8 استفاده کنیم؟

شاید کابل های میکرو USB زیادی در منزل خود داشته باشید. به طور پیش فرض نمی توانید از آن ها برای شارژ باتری s8 استفاده کنید چون پورت USB گوشی های اس 8 و اس 8 پلاس از نوع C هستندکه نیاز به کابل یو اس بی از نوع C دارند. اما همیشه می توانید کابل میکرو USB را به کانکتور USB که در جعبه گوشی اس 8 موجود هست وصل کنید سپس طرف دیگر کانکتور میکرو USB   را به گلگسی اس 8 و اس 8 پلاس متصل کنید.

نحوه شارژ باتری سامسونگ اس 8 با کابل میکرو USB

توجه! هیچ گاه نباید مستقیما کابل میکرو USB را به گلگسی اس 8 یا اس 8 پلاس وصل کنید. این کار به احتمال زیاد به گوشی شما صدمه می زند.

زمان شارژ گوشی سامسونگ s8 من طولانی تر از حد نرمال است، چه چیزی باعث کند شارژ شدن باتری s8 یا S8+ می شود؟

زمان شارژ گلگسی اس 8 که در جدول بالا ذکر کردیم یک گوشی جدید خریداری شده با چند اپکلیکیشن نصب شده بر روی آن بود. به علاوه، ما تنظیمات گوشی را روی حالت هواپیما تنظیم کرده بودیم و در طول مدت شارژ از گوشی استفاده نکردیم. در استفاده واقعی روزمره، زمان شارژ گلگسی اس 8 و اس 8 پلاس ممکن است اندکی طولانی تر باشد. اما این تفاوت نباید زیاد قابل توجه باشد.

در این جا برخی از دلایلی که ممکن است سرعت شارژ اس 8 را کاهش دهد ذکر می کنیم:

  • سعی کنید از کابل USB همراه این گوشی یا کابل های USB نوع C برند استفاده کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که کابل USB به از هر دو انتها یعنی هم از سر شارژ و از هم از پورت گوشی به محکمی جا زده شده است. اگر کابل به صورت محکم جا نزده شده باشد، ممکن است سرعت شارژ را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.
  • دمای زیاد محیط
  • استفاده سنگین از گوشی مثل بازی کردن هنگام شارژ
  • اگر در حال استفاده از شارژ سریع بی سیم هستید، سوراخ های پد شارژ نباید مسدود باشند.
  • اگر در حال استفاده از شارژ بی سیم سریع هستید، باید پد شارژ وایرلس را به یک آداپتور شارژ دیواری وصل کنید.
  • اگر در حال استفاده از شارژ بی سیم هستید نه شارژ بی سیم سریع، باید پد شارژ بی سیم را به یک شارژر دیواری 5 ولتی 2 آمپری یا شارژر دیواری تطبیقی متصل کنید.
  • اگر پد شارژ بی سیم را به یک شارژر دیواری با خروجی کمتر از 2 آمپر وصل کنید سرعت شارژ بسیار کند می شود.
  • اگر گوشی تان در حال اجرای کارهای سنگین نظیر آپدیت اپلیکیشن ها و دانلود فایل های حجیم در پس زمینه باشد سرعت شارژ گوشی تان پایین می آید.
80 نظر
  • شمیم

    شمیم 1398-11-03

    سلام من گوشی اس ۸ پلاس خریدم اما دوسال تو جعبش بود حالا قبل ی مدت ک چکش کردم دیدم باتریش باد کرده علت چیه؟؟؟؟
    ۲_باتری جدید گذاشتم بازهم باد کرد علتش چیه
    ممنون از ادمین وب سایت

    • 1398-11-03

      سلام
      باد کردن باتری اول بخاطر موندن مدت زمان زیاد با شارژر پر بوده احتمالا
      باد کردن باتری دوم میتونه خرابی آی سی شارژ، شارژر و کابل و خود باتری باشه باید بررسی بشه

  • 1
  • eblis2767

    eblis2767 1398-08-02

    سلام من حالا نزدیک دوساله گوسی اس هشت پلاس دارم خیلی از گوشی راضیم هیچ مشکلی نداره خیلی مراقب شارژ و بقیه چیزام ک گوشیمو خراب نکنه فقط یه سوال دارم مگه اس هشت ضد اب نیست پس چرا درگاه سوکت شارژش رطوبت میگیره هشدار میده

    • 1398-08-02

      خیر ضد آب نیست مقاوم در برابر آب هست

  • 2
  • وحید رحمانی

    وحید رحمانی 1398-06-31

    سلام من گوشی اس 8+ دارم دیشب شارژ تموم شد زدم شارژ صبح بیدار شدم دیدم شارژ نشده و یه علامت مثلث زرد رنگ میاد پایینش هم یه شکل سوکت ابی رنگ و همونجوری میمونه و روشن نمیشه مشکل از چی میتونه باشه

    • 1398-06-31

      سلام
      باید بررسی بشه تشریف بیارید به آدرس پایین سایت

  • 3
  • صادق

    صادق 1398-06-28

    سلام
    من موبایل سامسونگ گلکسی اس۸ پلاس رو ۲ساله دارم.
    دیروز یکباره صداش شروع به خشخش کردن کرد.هم از اسپیکر و هم از گوشی بالا.
    نه اب بهش خورده نه ضربه.
    سیستم عامل و نرم افزار ها بروز هستن.ریستارت هم چند بار کردم.
    موقعی ک استفاده میکنم و گوشی گرم میشه تقریبا خوب میشه صداش ولی وقتی استفاده نمیکنم و سرده برمیدارم استفاده کنم صدای اهنگ ها و صدای گوشی بالا خشخش میکنه.
    لطفا راهنمایی کنید.

    • 1398-06-28

      سلام
      باید سرویس بشه اسپیکرش تشریف بیارید به آدرس پایین سایت همکارا راهنماییتون میکنند
      موفق باشید

  • 4
  • احمد نورزاد

    احمد نورزاد 1398-05-14

    با عرض سلام خدمت شما،
    بنده گوشی S8+ دارم ولی نمایشگر سرخ و سبز روی صفحه‌اش کار نمیکنه. اوایل کار میکرد ولی الان کار نمیکنه. یعنی موقع که گوشی رو میذازم تو شارژ اصلا نمایشگر روشن نمیشه، ممنون میشم اگه کمک کنید.

    • 1398-05-14

      درود و وقت بخیر
      تشریف بیارید دفتر ماکروتل بررسی میکنیم دستگاه رو مشکلش رو بهتون اعلام میکنیم
      آدرس: (بلوار کشاورز - روبرو بیمارستان پارس - جنب خیابان نادری - ساختمان نگین بلوار 170 - طبقه اول - واحد یک)

  • 5
  • پریا

    پریا 1398-05-12

    سلام خسته نباشید
    گوشی من اس ۸ پلاس هس شارژرم کابلشو خراب کردم ی کابل جدید گرفتم ولی ترانسش همون اصلیشه .فقط عدد روی کابل جایی ک وصل میشه ب ترانس متفاوت با کابل اصل خود موبایلع.ببخشید مشکلی پیش میاد واس باتری گوشی؟

    • 1398-05-12

      خیر اگر کابل اصل باشه مشکلی پیش نمیاد

  • 6
  • محمدرضا محمدی

    محمدرضا محمدی 1398-05-04

    سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز
    منم یه چند روز میشه گوشی اس 8 پلاس خریدم وقتی 100 درصد شارژ میشه از شارژ جدا میکنم ولی بعد چند دقیقه شارژ رو کم میکنه ! استفاده من ازین گوشی
    1- 24 ساعت فعال بودن وایفا به همرای دیتا
    2- من لب مرز هستم بیرجند خط ها زیاد قطع وصله میشه
    3- بیشتر از شارژر وایرلس استفاده میکنم
    آیا باطری گوشی خراب شده یا استفاده های من زیاده ازش ؟
    ممنون از راهنمایی تون

    • 1398-05-04

      شارژ باید کم کنه
      بستگی داره چقدر شارژ کم میکنه

  • 7
  • سیدمحمود

    سیدمحمود 1398-04-14

    سلام من گوشی اس۸ پلاس دارم که چند روز پیش ای سی شارژ عوض کردم و کابل وکله جدید هم خریدم الان که گوشی تو شارژ میزارم مینویسه(دمای تلفن شما خیلی پایین است.وقتی که دما به میزان طبیعی رسید شارژ کردن ادامه میابد)
    کسی میدونه باید چکار کنم تا این مشکل رفع بشه؟؟؟

    • 1398-04-14

      احتمالا قطعه تعویضی ایراد داره. مراجعه کنید به همون مرکز تعمیراتی که براتون آی سی شارژ زده دوباره قطعه رو بررسی کنه

  • 8
  • فاضل

    فاضل 1398-02-19

    سلام خسته نباشید من s8 دارم یک سالی بیشتر میشه الان خیلی زود باتریش خالی میشه میخوام باتریش رو عوض کنم. باتری خوب از کجا تهیه کنم و چه مارکی. و اگه باتری رو عوض کنم پشتش باز میشه واسه گوشی مشکلی که پیش نمیاد ممنون میشم جوابم رو بدین

  • 9
  • شهاب

    شهاب 1398-02-03

    سلام من گوشی اس ۸ دارم ۱ هفتس شارژگوشی به ۳۰درصد میرسه یهو کامل خالی میکنه
    کسی میتونه کمکم کنه
    ممنون

    • 1398-02-03

      سلام
      میتونه باتری مشکل داشته باشه، البته مشکل نرم افزاری هم میتونه باشه با توجه به اینکه ما نرم افزار کار موبایل نداریم اول به یک نرم افزار کار موبایل مراجعه کنید اگر مشکل نرم افزاری نبود تشریف بیارید باتری تعویض کنیم
      موفق باشید

  • 10
  • اقایی

    اقایی 1398-01-18

    با سلام
    برای گلکسی s8+ چه کاور خوبی پیشنهاد می کنید که اگر هم افتاد باز نشه تا شیشه ش یهو نخوره زمین؟

  • 11
  • Kiyan

    Kiyan 1397-12-27

    سلام, من یه گوشی s8 گرفتم به تازگی , حالت فست شارژ هم روشن هست و ادابتورشم فست شارژه ولی وقتی میزنم به شارژ حدوده 6ساعت طول میکشه تا 100 % پر شه و ارور check your sharger connection m : make sure the cable and sharger are properly connected میده , اما کابل شارژر و ادابتور و گوشی هرسه بهمدیگه به خوبی وصل میشن

    • 1397-12-27

      سلام 


      این مشکل میتونه مربوط به باتری شارژر و کابل، فلت شارژ، آی سی شارژ و حتی نرم افزار گوشی باشه، باید دقیق تر بررسی بشه


      موفق باشید

  • 12
  • مهتاب

    مهتاب 1397-12-24

    سلام.وقت بخیر.من ۱سال و نیمه که گوشی اس ۸ خریدم.ولی جدیدا به ۳۰درصد که برسه یهو خاموش میشه.و گوشی اکثرا زود داغ میشه.ممنون میشم راهنمایی کنید

    • 1397-12-24

      سلام
      باتری مشکل داره باید تعویض بشه
      موفق باشید

  • 13
  • Zahra

    Zahra 1397-12-22

    قبلا گوشی میزدم شارژ یه چراغ قرمز بالا صحفه روشن می شد الان نه کسی میدونه چرا؟

    • 1397-12-22

      مشکل نرم فازاری هست فلش کنید حل میشه

  • 14
  • زهرا

    زهرا 1397-12-22

    سلام من اندروید گوشی s8ارتقا دادم خیلی بد شده چیکار باید بکنم که بر گرده به همون اول

    • 1397-12-22

      سلام
      ببرید پیش نرم افزار کار گوشی رو فلش 4 فایل میزنه دوباره اندروید براتون میریزه درست میشه

  • 15
  • طاهر ابراهیمی

    طاهر ابراهیمی 1397-12-18

    سلام خدمت شما من جدیدا یه اس هشت گرفتم شارژاصلیش به ۲۰%رسیده باید چند ساعت به شارژبزارم ممنونم

    • 1397-12-18

      سلام


      زیر 5 درصد که رسید 2 ساعت و نیم بزنید به شارژ


      موفق باشید

  • 16
  • Sahar

    Sahar 1397-12-10

    سلام میخواستم بپرسم ایا ممکنه باتری s8پلاس باد کنه؟

    • 1397-12-10

      سلام


      بله نوساناتی که به باتری وارد میشه باعث باد کردنش میشه

  • 17
  • محمد

    محمد 1397-10-29

    سلام
    ۶ ماهه s8ساده گرفتم ۴روز پیش مثل روزای قبل شب گذاشتم کنارمو خوابیدم صبح که بلند شدم دیدم هشدار رطوبت درگاه شارژر/ usb داده اکثر طول روز هشدار میده و موقع شارژ آژیر میده نمیشه شارژش کرد سشوار گرفتم تو برنج گذاشتم اصلا درست نشد پول زیادی بابتش دادم واقعا نگرانم کرده لطفا راهنماییم کنین ممنون

    • 1397-10-29

      سلام وقت بخیر
      باید بیارید گوشی رو باز کنیم بررسیش کنیم
      موفق باشید

  • 18
  • M.d

    M.d 1397-10-28

    سلام گوشیم s8 هست و حدود 10ماهه اونو خریدم
    وقتی شارژش به زیر 50میرسه زود باتریش خالی میشه بنظرتون مشکل چیه و ایا با اپدیت بعدی درست میشه یا باید باتری عوض بشه؟

    • 1397-10-28

      سلام وقت بخیر
      اول آپدیت کنید و فلش کنید گوشی رو اگر مشکلش حل نشد بیارید بررسیش کنیم
      موفق باشید

  • 19
  • علی

    علی 1397-09-25

    با عرض سلام گوشی S8+بنده با وای فای دایرکت چگونه به tvوصل میشه هر چه میکنم نمیتونم ممنونم راهنمایی بفرمایید

    • 1397-09-25

      سلام وقت بخیر


      مربوط به نرم افزار دستگاه هست باید ببرید گوشی رو پیش نرم افزار کار در تخصص ما نیست


      موفق باشید

  • 20
  • امین

    امین 1397-09-07

    با سلام
    اگه من اگه گوشی S8 رو به یه شارژر انکر که حداکثر ۱۲ ولت داره و فست شارژ هست وصل کنم مشکلی پیش میاد با توجه به اینکه روی شارژر خود گوشی حداکثر ولتاژ ۹ ولت هست؟

    • 1397-09-07

      سلام وقت بخیر
      بله مشکل بهم میزنه
      موفق باشید

  • 21
  • کلکلاتین

    کلکلاتین 1397-07-22

    با سلام و وقت بخیر. من گوشی اس ۸ پلاس از نوع غیراصلی(کپی) دارم. آیا کار میده؟ وقتی که کامل شارژش میکنم موقع استفاده از ۱۰۰ تا ۷۰درصد زود خالی میکنه ولی از ۷۰درصد به پایین، دیرتر خالی میکنه. اگه ممکنه نظرتون را بفرمایید

    • 1397-07-22

      سلام وقت بخیر
      تابحال روی گوشیهای کپی تست نشده اما ممکنه جواب بده روی گوشیهای کپی
      موفق باشید

  • 22
  • امیری

    امیری 1397-06-27

    سلام من گوشی S8+ دارم همان مشکلی که محمد گفت را دارم . وقتی گوشی ام را به شارژ میزنم تا چند ثانیه فست شارژ بعد سریع میره روی شارژ کابلی و آهسته .
    با هر کابل و شارژری اورجینال ، ساده _ تست کردم همینطوری بوده . خواهشا بفرمایید چکار کنم و از محمد میخوام که چنانچه مشکلش حل شده بگه چکار کرده . ممنون میشم .

    • 1397-06-27

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو بیارید سوکتش رو چک کنیم و شارژر و کابل رو هم همراه خودتون داشته باشید
      موفق باشید

  • 23
  • عباس

    عباس 1397-06-26

    سلام
    یه گوشی s8 آکبند از خارج از کشور برایم آورده اند(آمریکا) . زمان شارژ باطری بسیار طولانیه (5 تا 100% حدود 200 دقیقه یا بیشتر طول میکشه) شارژر هم از نوع fast charger هست که فابریک خودشه. فقط آداپتورش چون به پریزهای ایرانی نمیخوره یه مبدل براش گذاشتم.ممنون میشم اگه بفرمایید راه حل مشکل چیه؟

    • 1397-06-26

      سلام وقت بخیر
      مبدل رو تغییر بدید اگر نشد شارژر و کابل رو بیارید شرکت آمپرش رو بگیریم ببینیم مشکل از گوشیه یا شارژر 
      موفق باشید

  • 24
  • Roya

    Roya 1397-06-12

    سلام خسته نباشید گوشی s8 و قبلا ک میزدم به شارژ اون بالا میزد شارژ سریع و زمانی ک طول میکشه باتری شارژ شه ولی الان میزنه شارژ کابلی خیلی دیرم شارژ میکنه میخاستم بپرسم مشکل از کجاس ممنون میشم جواب بدین

    • 1397-06-12

      سلام وقت بخیر
      باید تشریف بیارید دفتر ما گوشی رو تعمیر کار ببینه ببینیم مشکل از چی هستش و مشکل رو براتون برطرف کنیم
      موفق باشید

  • 25
  • محمد

    محمد 1397-06-06

    با سلام و عرض وقت بخیر و خسته نباشی . من s8 دارم . تقریبا 2هفته‌ای هست ک وقتی گوشی رو ب شارژ میزنم تقریبا ب اندازه‌ی دوثانیه روی حالا فست شارژ میمونه و بعد ناگهان از حالا فست شارژ به شارژ معمولی تغییر وضعیت میده در حالی ک فست شارژ روشنه و قبلا نیز کارش رو ب درستی انجام میداد . با کابل اصلی و شارژر اصلی دیگه ای نیز این کار رو انجام دادم ولی باز نتیجه تغییر نکرده . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید . ممکنه سخت‌افزار فست شارژ آسیب دیده باشه ؟! سپاس فراوان

    • ارشاد

      ارشاد 1398-04-09

      سلام.گوشیه منم دقیقا همین مشکل رو داره!!!!!

    • 1397-06-06

      سلام وقت بخیر
      اول ببرید پیش یه نرم افزار کار ببینه گوشی رو چک کنه اگر نرم افزاری رو چک کرد و مشکل برطرف نشد تشریف بیارید سخت افزار رو چک کنیم
      موفق باشید

  • 26
  • علي

    علي 1397-05-30

    سلام ببخشيد اگر گوشي سامسونگ ساده نميدونم چ مدلي ٥ روز در شارژ باشه چه اتفاقي ميافته ايا ميسوزه!؟!

    • 1397-05-30

      سلام
      خیر اما ممکنه باتری یا سوکت شارژ یا ای سی ها مشکل پیدا کنه
      موفق باشید

  • 27
  • فرزانه

    فرزانه 1397-05-27

    سلام ببخشید من گوشیs8دارم بعد تو دریا یکم رطوبت رفت تو قسمت سارژرش بعد بالای گوشی هشدار داد داخل گوشی شما اب رفته لطفادخشکش کنید من خشک کردم از اون موقع به بعد رود زود خالی میکنه باطری میخواستم ببینم باید چیکار کنم

    • 1397-05-27

      سلام وقت بخیر
      لطفا سریعتر گوشیتون رو به تعمیر گاه ببرید شایذ آب خوردگی داشته باشه اتصالی داشته باشه براتون برطرف کنن زودتر چونکه اگر دیرتر ببرید ممکنه مشکلش بزرگتر بشه و هزینه تعمیرش زیاد بشه یا اصلا گوشی غیر قابل تعمیر بشه
      موفق باشید

  • 28
  • Sahar

    Sahar 1397-05-23

    سلام من گوشیمو وقتی از شارژ درمیارم در عرض یک ساعت بدون اینکه ازش استفاده کنم به ۹۸٪میرسه ...میخواستم ببینم مشکلی داره اگه داره برم تعمیرش کنم؟؟؟؟

    • 1397-05-23

      سلام وقت بخیر
      خیر مشکلی نداره عادی هستش
      موفق باشید

  • 29
  • عابدین

    عابدین 1397-04-29

    سلام و خسته نباشید.ببخشید چند وقت پیش کابل شارژر تو جیپ شلوارم بود و خانومم بدون اینکه نتوجه بشه لباسامو شسته بود.با اینکه کامل خشکش کردم وقتی به شارژ زدم بعد چند دقیقه بوی سوختگی از سوکت شارژ گوشیم میومد اومدم بیرون بکشم متوجه شدم کابل به سوکت شارژ چسپیده.خلاصه درش اوردم و گوشیمو خاموشش کردم و با ادکلن و دستمال تا جایی که آسیب نبینه پاکش کردم ولی خوب که نیگاه میکنم دوتا مداری سوکت شارژ سیاه شده .البته چندبار هم موقع شارژ اذیتم کرد.میخواستم بدونم چیکارش کنم ببرمش تعمیرگاه.لحتمال داره مشکلی پیش بیاره/ گوشی سامسونگ گلکسی S8

    • 1397-04-29

      سلام وقتتون بخیر
      سوکت شارژر خیس بوده و موقع ای که گوشی رو به شارژ زدید اتصالی داده و سوکت سیاه شده
      میتونید گوشی موبایلتون رو برای بررسی دقیق تر و یا تعمیر به دفتر ما ارسال کنید
      ادرس و کد پستی جهت ارسال پایین سایت قرار داده شده

  • 30
  • مجید

    مجید 1397-03-15

    با سلام و خسته نباشید از سایت خوبتون
    من گوشی s8 رو اگر اجازه بدم تا 90% شارژ بشه و بعد از شارژر در بیارم و تا به 15% رسید بزنم به شارژ ایا این کار تاثیر مثبتی در بالا بردن کیفیت و طول عمر باطری داره؟

  • 31
  • اریانپور

    اریانپور 1397-02-03

    سلام من برج ۵ نودشش s8 خریدم جدیدن شارژ۱۰۰% تو ۳ ساعت خالی میکنه و گوشی بسیار گرمه به نظرتان باید چیکار کنم

  • 32
  • Mostafa

    Mostafa 1397-01-20

    سلام.من گوشی اس ۸ پلاس دارم تقریبا ۶ ماهه خریدم اوایل ماندگاری شارژش بیشتر بود تقریبا ۳۵ ساعت کار میکرد ولی الان صبح شارژ میکنم عصر دوباره باید شارژ کنم خواستم بینم دلیلش چیه؟؟

  • 33
  • مهدی

    مهدی 1396-12-27

    سلام و خسته نباشید.ببخشید ی ۶ماهیه اس۸پلاس خریدم.الان ۳روزه ک دیر شارژ میشه وقتی میزنم ب شارژ میگهslow charging
    make sure charger is peroperly
    connected.
    use charger thatcame with devise
    چیکار کنم زود شارژ بشه.ممنون

    • 1396-12-27

      احتمالا مشکل از کابل شارزر شماست

  • 34
  • Fatemeh

    Fatemeh 1396-12-17

    سلام خسته نباشید
    من نزدیک یه هفته اس گوشی s8را خریدم
    زمانی ک میزارم توی شارژ خیلی داغ میشه ایا مشکلی داره؟؟

  • 35
  • محمدرضا

    محمدرضا 1396-12-04

    سلام وقت بخیر من s8 توی برج ۹۶/۴ گرفتم الان یه هفته است ۳ بار شارژ به ۱۲% رسید خودش پریده رو ۳% ، یه بارم رو ۹% خاموش شده ، ممکن استفاده زیاد من باتری تو ۸ ماه خراب کرده باشه؟

    • 1396-12-04

      سلام بله ممکنه

  • 36
  • مائده

    مائده 1396-11-09

    سلام من حدود شیش ماه s8داشتم تااینکه خود به خود بدون هیچ ضربه ای دیگه شارژ نشد بردم نمایندگی کلا گوشی رو باز کردن و جای شارژشو عوض کردن ولی بجاش هم انتن گوشی رو خراب کردن هم باتری رو مرتب شارژ خالی میکرد و داغ میشد بنظرم مزخرف ترین گوشی اس هشت که خیلی الکی خراب شد و نمایندگیشم واسم خرابترش کرد و با ضرر فروختمش واقعا متاسفم واسه شرکت سامسونگ پیشنهاد میکنم نخرین

  • 37
  • نگین را

    نگین را 1396-11-09

    سلام . چنروز پیش پورت شارژر گوشیم( s8+) خیس شد با شسوار باد خنک تقریبا خشکش کردم ولی هنوز ک ب گوشیم میزنم تا شارژش کنم یه قطره آب میاد بالای صفحه و ب انگلیسی گفته ک پورت USB مرطوبه و ... خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنین ک چطور کامل خشکش کنم؟ ممکنه رطوبت رفته باشه تو گوشیم ؟

    • امیر

      امیر 1396-11-18

      برنج قابلیت گرفتن رطوبت رو داره
      اگر بذارین داخل کیسه برنج قطعا رطوبتش گرفته میشه

    • parsa

      parsa 1396-11-18

      آبجی یه سوال: چه جوری پورت یو اس بی رو خیس کردی شما؟ هرجوری فک میکنم نمیشه :/ :/ :/

  • 38
  • یحیی

    یحیی 1396-11-07

    یک سوال داشتم‌:گوشی من اس 8 هست وقتی این گوشی رو خریدم شارژ باطری اولیه شو تا حدی ممکن ازش استفاده کردم تا جای که گوشی خودش خاموش شد بعد هشت ساعت اینو تو شارژ گذاشتم آیا باطری این بعدها به مشکل میخوره مرسی اگه جواب بدین

    • 1396-11-07

      با سلام خیر مشکلی پیش نمیاد

  • 39
  • احمدرضا

    احمدرضا 1396-11-07

    سلام.گوشی من s8+ و وقتی به صورت عادی به شارژ میزنمش باتری گوشی تا 80 درصد به شکل غیر طبیعی داغ میکنه و وقتی به بالای 90 درصد میرسه داغ کردنش تموم میشه.نمی دونم باید چی کار کنم مبایل فروشی هم بردم ولی اونا هم نفهمیدن مشکل از کجاست لطفا راهنماییم کنید

  • 40
  • بهزاد

    بهزاد 1396-10-29

    سلام من گوشی اس۸ دارم و وقتی گوشیا تو شارژ میزارم ی صفحه رنگی روشن میشه.خواستم بدونم این صفحه روشن بمونه بهتره یا این صفحه رنگی را خاموش کنم ؟و میخواستم بدونم اگه بعد از کامل شدن شارژ باتری شارژر را جدا نکنم مشکلی پیش میاد یا اصلا مهم نیست ؟؟ممنون میشم جواب بدید

    • 1396-10-29

      با سلام اگر گوشی در زمان شارژ هیچکاری انجام نده خیلی بهتر هست
      پس اگر اسکرین را خاموش کنید بهتره ولی اگر هم باشه چون ساخته خود شرکته خیلی اثری نداره ولی هرچی انرژی در زمان شارژ کمتر مصرف بشه به باتری کمتر فشار میاد


      مورد دوم بهتره فوری قطع بشه چون باعث تضعیف باتری میشه ولی نه اینکه خیلی حساس باشید بهش ولی خب تا حد امکان بعد از شارژ 100% خارج کنید و سعی کنید تا زمان 20یا10درصد بذارید استفاده بشه از باتری 

  • 41
  • Z

    Z 1396-07-29

    سلام. گوشی من +s8 هست این درسته که وقتی گوشی فول میشه شارژ خود ب خود متوقف میشه و اگه بیشتر هم توی شارژ بمونه آسیبی به باتری نمیرسونه؟ ممنون میشم جواب بدید.

  • 42
  • نیما

    نیما 1396-07-19

    عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت شما
    من یه هفته پیش یه گوشی s8 خریدم و باتری این گوشی موقعی که صفحه نمایش قفله به سرعت شارژ خالی میکنه مثلا اگه ۹۵% هم شارژ داشته باشه از شب تا صبح به دو سه درصد میرسه. تما اقداماتی که برای کاهش مصرف باتری بوده رو انجام دادم ولی باز هم این مشکل رو داره. لطفا راهنماییم کنید خیلی حیاتیه
    با تشکر

    • Amirhossein Safarzade

      Amirhossein Safarzade 1396-11-09

      من هم این گوشی رو دارم
      این مشکل رو با این ازمایش راحت تر می توانید درک کنید وقتی گوشی شما ۱۰۰ شد گوشی رو به پایین ترین رزولیشن و در حالت پرواز قرار دهید
      بعد متوجه میشد که این پنچ درص به ۱ یا صفر میرسه
      2 - این مشکل به برنامه ی های در حال اجرا ی گوشی هم بستگی زیادی دارد
      3 - مقدار کم شدن شارژ ۱۰۰ شد به مدت زمان کشیده شدن از شارژ متغییر است
      4- وقتی گوشی شما به ۹۸ یا ۹۹ میرسد متوجه میشید که خیلی طول میکشه تا به ۱۰۰ برسد پس این چیز عادی هم هست یه زود خالی بشه چون باتری های s8 بر این پایه نهادینه شدن که مدت زمان استفاده رو برای شما بیشتر کنه

  • 43
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم