راهنمای خرید پاور بانک

نوشته شده در تاریخ1397-11-27 توسط 2005

امروزه با هوشمند شدن گوشی های مصرف باتری آن ها بسیار بالا رفته و البته نیاز به آن ها شدید تر از قبل شده است به صورتی که تقریبا همه کار های خود را با گوشی هوشمندمان انجام می دهیم.

ممکن است برای برخی افراد دسترسی به پریز برق راحت باشد اما بسیاری افراد با توجه به شرایط مختلف مانند حضور در محل کار یا سفر های پی در پی، به یک باتری اضافه شدیدا نیاز دارند.

از آن جایی که استفاده از پاور بانک برای گوشی موبایل مضر بوده و استفاده از آن فقط در شرایط ضروری پیشنهاد می شود، امروز لیستی از بهترین پاوربانک های موجود در ماکروتل را تهیه کرده ایم که می توانید با توجه به ویژگی های نام برده شده در مورد ان ها، پاور بانک مناسب خود را انتخاب کنید. همچنین اگر علاقه دارید در مورد پاور بانک و طرز کار آن بیشتر از اطلاع داشته باشید به بلاگ پاور بانک Power Bank چیست؟ سر بزنید.

این پاور بانک‌ها به باتری اصلی موبایل شما ضربه‌ای وارد نمی‌کنند.

پاور بانک 10000 میلی آمپری مارک AUKEY مدل PB-N50


پاور بانک AUKEY PB-N50 یک پاور بانک کوچک و کم وزن به اندازه یک گوشی موبایل است که می تواند یک گوشی iPhone 7 را بیشتر از سه بار شارژ کند. این پاور بانک که دارای دو پورت خروجی است که می تواند به صورت همزمان دو گوشی موبایل را شارژ کند. البته یکی از پورت ها با خروجی 5 ولت/ 2 آمپر و دیگری 5 ولت/ 1 آمپر است. بنابراین با توجه به گوشی موبایل خود می توانید از درگاه خروجی مورد نظر برای شارژ استفاده کنید.

تکنولوژی ساخت باتری این پاور بانک لیتیوم پلیمر است و با پورت ورودی 2 آمپری که دارد می تواند از 0 تا بیشتر از 80 درصد در 5 ساعت شارژ شود.
این پاور بانک دارای نمایشگر LED است که میزان شارژ باقی مانده را در 5 سطح نمایش می دهد.

پاور بانک بی سیم 10000 میلی آمپری مارک TOTU مدل PBW01


پاور بانک TOTU مدل PBW01 ویژگی های زیادی دارد که کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از مهم ترین آن ها این است که این پاور بانک به هر دو صورت بی سیم و با کابل گوشی موبایل شما را شارژ می کند و مجهر به یک چراغ LED است که میزان شارژ باقی مانده را به به صورت عددی و درصدی مشخص می کند. همچنین دارای سه درگاه خروجی و سه پورت ورودی برای شارژ است. سه پورت ورودی آن Type C، Micro USB و Lightning با جریان 5 ولت/ 2.4 آمپر و خروجی های آن دو درگاه USB 5 ولت/2.4 آمپر و دیگری بی سیم و با جریان 5 ولت/ 1 آمپر است.


با این وجود این پاور بانک های گوشی های موبایل مختلفی سازگار است و ویژگی شارژ بی سیم که دارد به شما کمک می کند در صورتی که گوشی موبایلتان به تکنولوژی شارژ بی سیم مجهز است، بدون اینکه نیاز باشد گوشی موبایل را هر بار به کابل شارژ متصل کنید شارژ کنید.

پاور بانک بی سیم 10000 میلی امپری Momax IP81


امروزه که تعداد پاور بانک های بی سیم رو به افزایش است، پاور بانک Momax IP81 یکی از پاوربانک های مناسب و مقرون به صرفه به شمار می رود. این پاور بانک با وزن کم و طراحی زیبایی که دارد به راحتی قابل حمل است و می تواند یک گوشی را که به طور میانگین 3000 میلی آمپر ظرفیت دارد سه بار شارژ کامل کند. داشتن قابلیت شارژ بی سیم آن به شما کمک می کند گوشی موبایل خود را راحت تر شارژ کنید. این پاور بانک دارای یک کیس مغناطیسی فلزی است و بدون اینکه نیاز باشد کیس را خارج کنید می توانید گوشی خود را شارژ کنید.

این پاور بانک دارای یک پورت Micro USB و یک Type C ورودی با حداکثر جریان 5 ولت/ 2 آمپر است. متاسفانه در این مدل فقط یک درگاه خروجی قرار داده شده است که حداکثر جریان خروجی آن 5 ولت/ 2.1 آمپر می باشد. خروجی بی سیم این پاور بانک جریان 5 ولت/ 1 آمپر دارد که مناسب تمامی گوشی هاییست که توانایی شارژ بی سیم دارند. چراغ LED این پاور بانک شارژ باقی مانده را در چهار درجه نشان می دهد.

پاور بانک بی سیم 10000 میلی امپری Momax IP83

درمورد پاور بانک 10000 میلی آمپری Momax IP81 صحبت کردیم و طبق بررسی انجام شده به انی نتیجه رسیدیدم که وجود فقط یک درگاه خروجی کابل برای شارژ ممکن است کم باشد. در به روز رسانی جدید این پاور بانک، یعنی پاور بانک بی سیم Momax IP83 تعداد درگاه های خروجی و ورودی افزای یاقته است.

در این پاور بانک دو درگاه ورودی برای شارژ وجود دارد که یکی از آن ها Type-C است بنابراین درصورتی که شما از گوشی موبایلی استفاده می کنید که دارای پورت Type-C است، می توانید از شارژر آن برای شارژ کردن پاور بانک خود استفاده کنید. در این صورت پاور بانک شما زودتر شارژ خواهد شد. همچنین علاوه بر شارژر بی سیم موجود در این پاور بانک، دو درگاه خروجی برای شارژ گوشی وجود دارد. یکی از این درگاه ها مخصوص کابل های type-C و دیگری Micro USB و مجهر به تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 است. این پاور بانک نیز کم وزن بوده و به راحتی می توان آن را با خود حمل کرد. قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای پاور بانک، Momax IP83 می باشد.

پاور بانک بی سیم 20000 میلی آمپری Momax IP81


اگر به پاور بانک های خانواده Momax علاقه دارید ولی به میزان ظرفیت بیشتری برای خود پاور بانک خود نیاز دارید، قطعا Momax IP81 20000 mAh انتخاب بسیار خوبی است.

این پاور بانک همان طراحی پاور بانک برادر کوچک تر 10000 میلی آمپری خود را دارد با این تفاوت که در این پاور بانک علاوه بر درگاه بی سیم، از دو درگاه خروجی برای شارژ با سیم استفاده شده است. درگاه ورودی این پاور بانک نیز، یک درگاه Type-C و یک Micro USB است که با توجه به شارژری که شما دارید می توانید آن را شارژ کنید.

تکنولوژی باتری این گوشی لیتیوم پلیمر است که دارای دوام بالایی می باشد و می تواند با جریان 5 ولت/ 2 آمپر شارژ شود که در نهایت یک شارژ کامل را در نصف روز به شما تحویل می دهد.

این پاور بانک انتخاب بسیار خوبی برای سفر و گردش است چرا که توانایی دارد به صورت میانگین 6 گوشی موبایل را به راحتی شارژ کند و با وزن حدود 400 گرم و اندازه کوچکی که دارد به راحتی قابل حمل است. این پاور بانک علاوه بر دارا بودن شارژر بی سیم، دو درگاه خروجی دارد و مجهز به تکنولوژی شارژ سریع است که گوشی موبایل شما را به سرعت شارژ می کند.

پاور بانک 30000 میلی آمپری مارک AUKEY مدل PB-T11


این پاور بانک جزو دسته پاوربانک های چند کاربره به شمار می رود و علاوه بر ظرفیت سه برابری که نسبت به AUKEY PB-N50 دارد، دارای ویژگی هایی بیشتری نیز می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های آن دارا بودن درگاه شارژ با فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 است این درگاه با ولتاژ های مختلف 5-6.5 ولت/ 3 آمپر، 6.5-9 ولت/ 2 آمپر و 12 ولت/ 1.5 آمپر گوشی موبایل شما را شارژ می کند. درگاه USB دوم این پاور بانک ولتاژ و آمپر خروجی 5 ولت/ 2.4 آمپر دارد.


پاور بانک PB-T11 دارای چراغ LED است که میزان شارژ باقی مانده پاور بانک را در سه رنگ سفید، سبز و قرمز نشان می دهد.


این پاور بانک دارای دو پورت ورودی 5 ولت/ 2.4 آمپری برای شارژ است که یکی از پورت ها Lighnting و دیگری Micro USB می باشد. تکنولوژی باتری آن لیتیوم پلیمر است.


چیزی که در مورد این پاور بانک کمی آزاردهنده است وزن 580 گرمی آن می باشد. البته با ظرفیت 30000 میلی آمپری کمی معقول به نظر می رسد.

پاور بانک چند منظوره 50000 میلی آمپری MAXOAK K2

این پاور بانک که بیشتر به پاور بانک لپ تاپ معروف است، دارای پورت مخصوص شارژ لپ تاپ است و می تواند یک لپ تاپ را شارژ کند. علاوه بر شارژ لپ تاپ توانایی شارژ بیش از 10 گوشی هوشمند را دارد. این پاور بانک دارای 6 درگاه خروچی می باشد که دوتا از آن های برای لپ تاپ استفاده شده و 4 درگاه دیگر مخصوص شارژ گوشی های موبایل است. هر کدام از این درگاه ها دارای آمپر خروجی متفاوتی است و شما می توانید از درگاه مخصوص دستگاه خود برای شارز کردن استفاده کنید. برای شارژ شدن، دارای یک درگاه ورودی با جریان 18.5 ولت/ 2.5 آمپر است که به صورت شگفت انگیزی می تواند بین 6 الی 8 ساعت شارژ کامل خود را به دست آورد. این پاور بانک جزو دسته پاور بانک های چند کاربره به شمار می رود و بهترین گزینه برای سفر و گردش است. چیزی که در مورد این پاور بانک آزار دهنده است، وزن بسیار زیاد آن و نداشتن درگاه بی سیم برای شارژ گوشی هایی که مجهز به شارژ هستند است. این پاور بانک حدود 1.25 کیلوگرم وزن دارد و قطعا برای حمل نیاز به یک کیف دارد. در کنار پورت ورودی شارژ این پاور بانک یک نمایشگر LED وجود دارد که میزان شارژ باقی مانده را در چهار مرحله نمایش می دهد.

کیس پاور بانک چند کاربره 8 تایی ROMOSS

برای مکان های عمومی نظیر مترو، فروشگاه های بزرگ، هتل ها و دیگر مکان هایی که جمعیت زیاد اما دسترسی به پریز برق مشکل است، بهترین گزینه کیس پاور بانک 8 تایی ROMOSS است.

این کیس پاور بانک دارای 8 پاور 1000 تایی است که فقط با کیس مخصوص خود شارژ می شوند و توانایی شارژ انواع گوشی های هوشمند که از طریق پورت USB شارژ می شوند مناسب است. هر یک از این پاور بانک ها دارای دو پورت خروجی یکی مخصوص گوشی های موبایلی که از شارژ سریع Quick Charge پشتیبانی می کنند و دیگری برای گوشی های معمولی با آمپر پایین تر استفاده می شود.

برای اطلاع از اینکه هر پاور بانک چه مقدار شارژ باقی مانده دارد، هر پاور بانک دارای چهار LED است که میزان شارژ را در چهار مرحله به شما نمایش می‌دهد. با داشتن چنین کیس پاور بانکی شما جمعا 80 هزار میلی آمپر ظرفیت برای شارژ کردن حداقل 20 گوشی موبایل در اختیار دارید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم