برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

راهنمای خرید هندزفری (هندزفری های بالا رده)

نوشته شده در تاریخ1397-12-01 توسط 2802

در روز های گذشته ما درمورد خرید هندزفری های نسبتا ارزان و متوسط شما را راهنمایی کردیم و اطلاعات جزعی درمورد این هندزفری ها ویژگی های آن ها به شما ارئه دادیم. امروز در این بلاگ درمورد هندزفری های با قیمت بالاتر و البته ویژگی های بهتر توضیح بدهیم. این لیست که امروز برای شما آماده کرده ایم را اکثرا هندزفری های بلوتوث تشکیل می دهند. هندزفری های بلوتوث به دلیل نداشتن سیم استفاده بسیار راحتی برای کاربر ایجاد می کند. با ما همراه باشید تا در مورد این هندزفری ها اطلاعات بیشتری به دست آورید. در صورتی که اطلاعاتی درمورد هندزفری های با قیمت ارزان ندارید می توانید بلاگ راهنمای خرید هندزفری (هندزفری های ارزان) را مطالعه کنید.

هندزفری بلوتوث Koluman KB G145


این هندزفری کاربرد فوق العاده ای در هنگام ورزش دارد. به دلیل داشتن قابلیت اتصال بی سیم شما بدون این که نیاز باشد به گوشی موبایل خود دسترسی داشته باشید، می توانید از طریق دکمه های که روی نوار کنترل آن قرار گرفته به راحتی آهنگ های خود را کنترل کرده و میزان ولوم صدا را کم یا زیاد کنید. عدم وجود سیم و خاصیت انعطاف پذیری آن باعث شده به راحتی بتوان از آن استفاده کرد. این هندزفری دارای باتری بسیار قدرتمندی است به صورتی که می تواند مدت زمان 15 ساعت را در استفاده مداوم از موزیک و مدت 10 ساعت برای استفاده مداوم تماس تلفنی برای شما کارایی داشته باشد. همچنین در حالت آماده باش یا Standby می تواند مدت زمان 320 ساعت را روشن بماند. زمانی که شارژ آن به اتمام رسید، در مدت زمان 2 ساعت شارژ کامل خود را به دست می آورد.
این هندزفری می تواند تا 10 متر فاصله از منبع را جوابگو باشد بنابراین لازم نیست تمام مدت گوشی موبایل خود را به صورت مکرر با خود حمل کنید. برای روشن کردن آن کافیست 2 ثانیه دکمه پاور را نگه دارید و چراغ LED این هندزفری سه بار به منظور روشن شدن به رنگ آبی در می آید. همچنین برای خاموش کردن آن دکمه پاور را 4 ثانیه باید نگه دارید و چراغ LED سه بار رنگ قرمز را به منزله خاموش شدن نشان می دهد.
این هندزفری قابلیت ویبره دارد و در صورتی که هندزفری شما درحال اتمام شارژ خود باشد هر 20 ثانیه با یک بار چراغ LED قرمز و دوبار ویبره به شما اعلام خواهد کرد.


هندزفری بلوتوث Baseus Enock S16


اگر از طرفداران هندزفری های بلوتوث Baseus باشید و یا بلاگ راهنمای خرید هندزفری های میان رده را مطالعه کرده باشید احتمالا با هندزفری بلوتوث Baseus Enock S11 آشنایی داشته باشید. هندزفری Enock S16 مدل جدیدتر این هندزفری می باشد و که هردوی این دو هندزفری کیفیت بسیار خوبی در کارایی و صدا دارند. از تغییراتی که در این هندزفری نسبت به مدل قبلی خود داشته است می توان به حذف لاستیک ها قسمت گوش هندزفری اشاره کرد. این هندزفری در قسمت گوشی های خود دارای خاصیت آهن ربایی است. بنابراین در هنگامی که بلا استفاده هستند به یکدگیر می چسپند و مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی کنند. از مشکلاتی که این هندزفری دارد می توان این موضوع را بیان کرد که در صدای بسیار بالا کمی نویز صدا در آن ایجاد می شود که البته باید گفت ممکن است بسیاری از کاربران متوجه آن نشوند چرا که گوش دادن به آهنگ یا صحبت کردن با تلفن از طریق این هندزفری با 80 درصد صدا، میزان صدای بالایی را به کاربر ارائه می دهد از این رو ممکن است بسیاری از کاربران به صدای بیشتر از 80 درصد نیازی پیدا نکنند.
ظرفیت باتری این هندزفری120 میلیی آمپر است و مدت زمان 10 ساعت را به صورت مداوم برای مکالمه شارژ نگه می دارد. گوش دادن به موزیک با این این هندزفری، 8 ساعت پیاپی را برا کاربر پشتیبانی می کند. این هندزفری از بلوتوث نسخه 4.1 پشتیبانی می کند که تا 10 متر برد دارد.


هندزفری بلوتوث Samsung Level U


این هندزفری از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار و مدت رمان زیادیست که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. مانند هر هندزفری بلوتوث دیگری، در این هندزفری نیز دکمه های جهت کنترل ولوم صدا به همراه یک دکمه چند منظوره است که بیشتر برای خاموش یا روشن کردن خود هندزفری استفاده می شود. از این دکمه می توان برای ریست کردن هارد هندزفری، قطع وصل کردن آهنگ و پاسخ دادن به تماس ها استفاده می شود. این هندزفری مشکل بسیار بزرگی دارد و این مشکل عدم انعطاف پذیری آن است. این موضوع باعث می شود دسته های هندزفری بعد از مدت زمانی بسیار کمی به دلیل بی احتیاطی کاربر بشکند. اما اگر به خوبی از آن مراقبت کنید هیچ مشکلی به وجود نخواهد آورد. کیفیت صدای آن خوب است و میزان بلندی صدا در مقابل دیگر هندزفری ها بیشتر است. همچنین داشتن لاستیک های حلزونی در قسمت گوش آن باعث شده کاملا در گوش چفت شود و بنابراین در هنگام دویدن احتمال بیرون آمدن آن از گوش بسیار کم می شود.
از دیگر ویژگی های این هندزفری می توان به داشتن اسپیکر های 12 میلیمتری و میکروفون های دو گانه اشاره کرد. این میکروفون ها توانایی کاهش نویز صدا را دارند که کمک می کند صدایی به کافیت بالا تولید شود. عمر باتری در این هندزفری فوق العاده است. به صورتی که می تواند به مدت 500 ساعت در حالت Standby بماند. در حالت موزیک مداوم می تواند شارژ بیشتر از 10 ساعت و در مکالمه مداوم 11 ساعت را ارائه دهد. مانند بسیاری از هندزفری های گردنی امروزی، قسمت گوشی این هندزفری دارای خاصیت آهن ربایی است. این خاصیت برای شما این امکان را فراهم می آورد که دو گوش هندزفری را به یکدیگر بچسبند و برای شما مزاحمت ایجاد نکنند. جنس آن سیلیکونی و بسیار سبک است که موچب می شود در استفاده طولانی احساس خستگی نکنید.

هندزفری Apple iPhone Lightning


اگر به یاد داشته باشید، در گوشی iPhone پورت هندزفری 3.5 میلیمتری حذف شد و از پورت شارژ Lightning برای اتصال هندزفری استفاده می شود. این هندزفری با تمامی مدل های iPhone دارای پورت Lightning هستند و نسخه iOS بالا 10 دارند سازگار است. کیفیت صدا در این هندزفری نسبت به مدل 3.5 میلیمتری بسیار بیشتر شده و نسبت به قیمت بالاتری که دارد می ارزد. این هندزفری در کارتن گوشی های iPhone از مدل 7 به بعد یافت می شود. اما شما می توانید هندزفری با همین کیفیت را بدون نیاز به خرید یک گوشی iPhone جدید تهیه کنید. تست این هندزفری توسط دستگاه تست کابل و هندزفری آیفون انجام در دفتر ماکروتل انجام می گیرد و شما می توانید اطمینان حاصل کنید که این هندزفری کاملا اورجینال است.
از نظر ظاهری تغییر چندانی با مدل قبلی خود نداشته و البته قسمت گوش آن به گونه ای طراحی شده که حتی از مدل قبلی نیز در گوش راحت تر باشد. اسپیکر های داخلی که برای این هندزفری طراحی شده به گونه ایست که میزان صدای از دست رفته را کاهش می دهد و در نهایت صدای با کیفیت بسیار خوبی را برای کاربر به ارمغان می آورد.
این هندزفری دارای نوار کنترل برای کم و زیاد کردن ولوم صدا و همچنین کنترل تماس ها و آهنگ ها می باشد. همچنین یک میکروفون با کیفیت بالا در پشت نوار کنترل آن قرار گرفته که می تواند هنگام مکالمه صدای بسیار خوبی را به کاربر پشت خط برساند.

هندزفری بلوتوث Level U Pro Samsung


دو بند بالاتر در مورد هندزفری بلوتوث سامسونگ یعنی Level U توضیح دادیم و با مزایا و معایب آن آشنا شدید. هندزفری Level U Pro مدل پیشرفته تر این هندزفری است و همانطور که از اسمش پیداست مخصوص افراد حرفه ای است و در هنگام ورزش کاربرد زیادی دارد. اما متاسفانه شرکت سامسونگ این هندزفری خود را نیز مانند مدل قبلی غیر قابل انعطاف ساخته است. بنابراین هنگام استفاده از آن باید مراقب باشید که دسته های آن آسیب نبیند. این هندزفری نیز در قسمت گوش خود دارای اسپیکرهای آهن ربایی است که زمانی که استفاده نمی شود، به یکدیگر می چسبند و مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی کند.
این هندزفری از نظر کیفیت صدا تفاوت چندانی با مدل قبلی خود ندارد و تفاوت عمده آن در طراحی ظاهری هندزفری است.
اسپیکر های این هندزفری از تکنولوژی Ultra High Quality Audio استفاده می کند که نسبت به هندزفری های بی سیم معمولی دو برابر عملکرد بهتری دارد. میکروفون دوگانه داخلی این هندزفری قابلیت رد کردن نویز صدا و در نهایت صدای بهتری در هنگام تماس های تلفنی برای کاربر ارائه می دهد.
عمر باتری این هندزفری در حالت استفاده موزیک مداوم 9 ساعت، درحال تماس مداوم 9 ساعت و در حالت آماده باش یا Standby 300 ساعت شارژ نگه می دارد.


هندزفری بی سیم اپل Apple AirPods


تا کنون در مورد انواع هندزفری ها اپل صحبت کردیم و احتمالا با خصوصیات آن ها آشنایی دارید. شرکت اپل برای راحتی بیشتر کاربران خود هندزفری های بی سیم نیز طراحی کرده ولی با دیگر هندزفری های بی سیم نام برده شده کاملا متفاوت است. در این هندزفری هیچ سیمی شما نمیبینید و فقط دو گوشی کوچک را به همراه یک منبع شارژ دریافت می کنید. متاسفانه این هندزفری به همراه گوشی های آیفون عرضه نمی شود و شما مجبورید که برای آن هزینه اضافه کنید. البته باید به این موضوع دقت کرد که این هندزفری از قیمت بسیار بالایی برخوردار است. این هندزفری دارای باتری های داخلی است و برخلاف هندزفری های بی سیم دیگر مانند Level U Pro به هیچ منبعی نیاز ندارد. برای شارژ شدن در جعبه خود قرار می گیرد و جعبه آن نیست به هر دو صورت بی سیم و با سیم شارژ می شود.
از جمله ویژگی های این هندزفری می تواند به عمر باتری طولانی و همچنین کیفیت صدای بسیار عالی نسبت به حجم کوچکی که دارد اشاره کرد. از نطر طراحی قسمت گوش تفاوت چندانی با هندزفری های معمولی iPhone ندارد و البته به گونه ای طراحی شده که به راحتی از گوش خاج نشود. با داشتن این هندزفری شما می توانید در هنگام تماس با دوبار زدن روی هندزفری تماس را پاسخ دهید. در حالت معمولی و برای گوش دادن به موزیک با دوبار زدن روی هندزفری Siri فعال شده و می توانید از او بخواهید عمل توقف/ادامه/بعدی/قبلی موزیک را برای شما انجام دهد و یا میزان ولوم صدا را کنترل کند. این هندزفری گران قیمت ترین هندزفری موجود در وبسایت ماکروتل است و البته نسبت به قیمتی که دارد ارزش خرید آن برای کسانی که از iPhone های جدید استفاده می کنند بسیار بالاست.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم