برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تعویض تاچ و ال سی دی اورجینال LG

نوشته شده در تاریخ1397-12-16 توسط 2400

همانطور که می دانید، شرکت LG در زمینه ساخت لوازم خانی از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. این برند کره ای در زمینه ساخت گوشی های هوشمند نیز بسیار خوب عمل کرده است که می توان از گوشی های موفق آن به LG G2، G3 و G4 اشاره کرد. این برند در گوشی های خود از تکنولوژی ساخت IPS LCD استفاده می کند. مانند هر گوشی موبایل دیگری صفحه نمایش گوشی های LG در برابر ضربه مقاومت کمی دارند و ممکن است با کوچک ترین ضربه آسیب ببینند که در این صورت شما به یک صفحه نمایش اورجینال نیاز پیدا می کنید.

عوامل رایج در آسیب دیدگی صفحه نمایش گوشی های LG

عوامل تاثیرگذار در آسیب تاچ ال سی دی


شرکت LG نیز از همان صفحه نمایش و تکنولوژی ساخت که دیگر برند ها استفاده می کنند برای گوشی های خود استفاده می کند. بنابراین به دلیل شیشه بودن صفحه نمایش آن ها، به راحتی آسیب می بینند. حتی با اینکه توسط شیشه ای به نام گوریلا گلس محافظت می شوند، نمی توان تضمین داد که پس از یک بار ضربه خوردن یا افتادن، صفحه نمایش آن ها سالم بماند. برخی اوقات پس از یکبار ضربه دیدن، تاچ گوشی با مشکل مواجه می شود یا رنگ های ال سی دی گوشی به هم می ریزد. گاهی اوقات نیز فقط وریلا گلس صفحه نمایش می شکند و از آنجایی که در گوشی های LG امکان تعویض گلس وجود ندارد، شما مجبورید برای از بین بردن عیب ظاهری آن کل تاچ و ال سی دی را تعویض کنید.
یکی دیگر از عواملی که موجب آسیب دیدن یا از کار افتادن صفحه نمایش می شود آب خوردگی گوشی است. از آنجایی که گوشی های موبایل قطعات الکترونیکی هستند، در تماس با آب به مشکل بر میخورند و امکان دارد حتی با یک لیوان آب صفحه نمایش گوشی شما بطور کامل خاموش شود.


تشخیص خرابی تاچ و ال سی دی از آی سی ها در گوشی های LG

تشخیص خرابی تاچ ال سی دی


در خرابی صفحه نمایش علاوه بر تاچ و ال سی دی عواملی دیگری نیز نظیر هارد یا CPU دستگاه و آی سی های روی برد تاثیر دارند. گاهی اوقات پیش آمده که هارد گوشی آسیب دیده و در صفحه نمایش گوشی رنگ های سبز، قرمز، یا بنفش جمع شده است. در چنین مواقعی حتی با تعویض تاچ و ال سی دی گوشی LG مشکل حل نخواهد شد.
خرابی آی سی لایت گوشی باث می شود صفحه نمایش گوشی به درستی نور نداشته باشدو یا نور صفحه بطور کامل قطع شود. خرابی آی سی تاچ باعث عملکرد نادرست تاچ گوشی می شود. بنابراین حتی در صورت تعویض صفحه نمایش گوشی، در صورتی که مشکل از برد گوشی باشد، تغییری در صفحه نمایش گوشی شما ایجاد نخواهد شد و مشکل همچنان پابرجاست. برخی مواقع مشاهده شده که باتری نیز در عملکرد صفحه نمایش اختلال ایجاد کرده که البته احتمال چنین اتفاقی بسیار کم است. زمانی که گوشی موبایل زمین خورده و صفحه نمایش آن شکسته باشد، برای کاربر کاملا آشکار است که باید صفحه نمایش تعویض شود اما در بقیه موارد برای تشخیص دقیق اینکه مشکل صفحه نمایش گوشی یه چه عاملی بستگی دارد، توسط تعمیرکاران متخصص انجام می گیرد.

انواع تاچ و ال سی دی گوشی LG از نظر نوع کیفیت

انواع تاچ ال سی دی ال جی ازنظر کیفیت


مانند دیگر قطعات این دستگاه و البته دیگر صفحه نمایش ها، کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد که البته اکثر آن ها برای کاربر و خود دستگاه مضر بوده و خرید آن ها پیشنهاد نمی شود. اجناس High Copy و تقلبی از کیفیت نور و رنگ صفحه پایینی برخوردارند برای چشم کاربر مضر هستند. علاوه بر این به دلیل تکنولوژی غیر استانداردی که دارند باعث افزایش مصرف باتری در گوشی موبایل می شوند که قطعا بسیار آزار دهنده است. برای اکثر گوشی های موبایل LG صفحه نمایش با کیفیت 100 اورجینال وجود دارد که پیشنهاد ما خرید چنین کیفیتی است تا گوشی موبایلتان مانند روز اول شود. اما در صورتی که این نوع جنس موجود نبود یا توانایی پرداخت هزینه آن را نداشتید بهتر از کیفیت ORG یا اصل چین برای صفحه نمایش گوشی موبایل خود استفاده کنید. این نوع صفحه نمایش حدود 80-90 درصد جنس OEM کیفیت دارند و در مقایسه با اجناس تقلبی بسیار بهترند. برای برخی از مدل ها نوعی صفحه نمایش به نام آی سی تعویض وجود دارد، این نوع صفحه نمایش از نظر کیفیت دقیقا برابر با کیفیت اورجینال است اما عملکرد خوبی ندارد و ممکن است پس از مدتی صفحه نمایش خاموش شده و دیگر روشن نشود.

مدت زمان مورد نیاز برای تعویض صفحه نمایش گوشی ها LG در دفتر ماکروتل

گوشی های LG طراحی سخت و البته ظرافت بسیار بالایی دارند. طرایح آن ها به گونه ایست که معمولا باز کردن گوشی به دلیل فشرده و پر ریسک بودن آن زمان مشخصی لازم دارد تا تعمیر کار بتواند بدون اینکه آسیبی به دیگر قطعات بزند صفحه نمایش را از قاب جدا کند. ولی با این حال کاربران زمانی که صفحه نمایش گوشی موبایلشان آسیب دیده، به دنبال تعمیرگاهی هستند که بتواند در کمترین زمان ممکن با سلامت کامل گوشی موبایلشان را تعمیر کند چرا که گوشی موبایل یکی از مهمترین وسایل زندگی ما می باشد و بسیاری از کارهای روزمره ما به آن بستگی دارد. از این رو فروشگاه ماکروتل با تاسیس دفتر تعمیرات به همراه تعمیرکاران متخصص با 13 سال سابقه کاری، سعی بر این داشته تا زمان تعویض تاچ و ال سی دی گوشی LG را تا حد امکان پایین اورد بنابراین در صورت مراجعه حضوری شما می توانید در کمتر از 2 ساعت گوشی موبایل خود را تعمیر شده تحویل بگیرید.


تعویض صفحه نمایش گوشی LG در منزل ممکن است؟

همانطور که گفته شد گوشی های LG طراحی بسیار پیچیده ای دارند و فرشدگی آن ها باعث شده تعویض تاچ و ال سی دی آن ها به امری مشکل تبدیل شود که نیازمند مهارت بالاست. البته علاوه بر مهارت بالا نیاز به دستگاه ها و ابزار حرفه ای تعمیرات برای تعویض تاچ و ال سی دی این گوشی هاست. قطعا تهیه این وسایل برای کاربر هزینه بالایی دارد و البته درصورتی که در کار تعمیرات تخصصی نداشته باشد، به این هزینه می افزاید بنابراین توصیه می شود برای تعویض تاچ و ال سی دی گوشی LG خود به دفتر ماکروتل مراجعه کنید تا با یک هزینه مقرون به صرفه گوشی موبایلتان تعمیر شود.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم