بهترین شارژر‌های بی سیم (Wireless chargers) سال 2019 کدامند؟

نوشته شده در تاریخ1398-02-21 توسط 7141

قطعا یکی از بزرگترین دغدغه های روزانه زندگی شارژ کردن گوشی های موبایل است. شما همیشه باید کابل شارژر و آداپتور خود را بهمراه داشته باشید تا در صورت نیاز به شارژ از آن استفاده کنید و البته پیدا کردن یک خروجی برق در دسترس عموم دردسر عظیمی است. کامپیوترها، تلویزیون ها و پخش کننده های موسیقی هرساله باریک تر می شوند، ولی سیم های جمع شده در گوشه هر اتاق، یک مانع بر سر راه این پیشرفت است. آیا راهی برای حل این مشکل وجود دارد؟
بعدازآن دردسر شارژ تلفن ها، پخش کننده های ام پی تری و لپ تاپ ها وجود دارد. معمولاً خیلی دردسرساز نیست، ولی بسیار پیش می آید که شارژر باطری را فراموش کنید و خانه را با یک باتری خالی ترک کنید. آیا زندگی ساده تر نمی شد اگر هنگامی که وارد یک ساختمان می شدید، نیروی برق به طور نامرئی به دستگاه شما تابیده می شد؟
فناوری شارژ بی سیم با هدف از بین بردن تمام این مشکلات به کمک ما شتافته است. در این مقاله سعی می کنیم بهترین شارژر های بی سیم سال 2019 را از نظر کاربرد و با بیان نقاط قوت و ضعف آن ها مورد بررسی قرار دهیم.

در اینجا بهترین شارژرهای وایرلس را که می توانید خریداری کرده اید را جمع آوری شده اند که هر گوشی هوشمندی که استاندارد Qi را پشتیبانی می کند، می تواند از این شارژرها استفاده کند. این شامل آیفون های جدید و بسیاری از گوشی های آندروید مانند سامسونگ Galaxy S10 و Galaxy Note 9 نیز می شود.
اگر شما اطلاعات کافی در مورد استاندارد Qi ندارید یا گوشی شما فناوری وایرلس شارژر را پشتیبانی نمی کند اما مایل به استفاده از این شارژر‌ها هستید به این مقاله همه چیز درباره شارژر های بی سیم Wireless chargers مراجعه کنید

در اینجا بهترین شارژر بی سیم سال 2019 به شرح ذیل می باشند:

• بهترین شارژر بی سیم در حالت کلی: پد شارژ بی سیم Belkin Boost UP ، 7.5 وات
• بهترین شارژر بی سیم برای گوشی های دارای ضخامت تقریبا بالا: پد Anker PowerWave 7.5
• بهترین شارژر بی سیم برای مسافرت : Fuse Chicken Universal All-in-One World Travel Charger
• بهترین شارژر بی سیم با قابلیت شارژ سریع: RAVPower Fast wireless charger
• بهترین شارژر بی سیم برای آیفون: Mophie wireless charging base
• بهترین شارژر بی سیم مسافرتی برای آی فون: Mophie Charge Stream Kit
• بهترین شارژر بی سیم ارزان قیمت: TechMatte Wireless Charging Stand
• بهترین بهترین شارژر بی سیم لوکس: Samsung Fast Charge Wireless Convertible Stand
• بهترین چراغ مطالعه- شارژر بی سیم: TaoTronics LED Desk Lamp
• بهترین میز شارژ بی سیم: Fonesalesman FurniQi wireless charging table
• بهترین شارژر بی سیم سریع ایستاده: Samsung Fast Charge Wireless Charging Stand

بهترین شارژر بی سیم در حالت کلی Belkin Boost Up Qi

بهترین شارژر های وایرلس

چرا بلکین محبوب است: این پد شارژ بی سیم با تمامی آیفون های جدید و یا هر گوشی اندرویدی جدید سازگار است.
Belkin لوازم جانبی عالی برای بسیاری از محصولات فناوری را تولید می کند و پد های شارژ بی سیم آن یک محصول استثنائی است. شارژر باتری 15 وات BoostUp Qi برای تلفن های اندرویدی که از شارژ بی سیم سریع مانند سامسونگ گلکسیS7، S8، S9، S10 و Note 9 پشتیبانی می کند، بهینه ساری شده است. در حالی که پد جدید 7.5 وات برای iPhone 8، iPhone 8 Plus، iPhone X، iPhone XS، iPhone XS Max و iPhone XR تعبیه شده
هر دو پد با آیفون های جدید و گوشی های آندروید کار می کنند، زیرا هر دو از استاندارد شارژر Qi پشتیبانی می کنند بنابراین شما می توانید هرکدام از آن ها که می خواهید را خریداری کنید و از کار با آن لذت ببرید.
ما شارژر Belkin BoostUp را با چند اپل و تلفن های Android آزمایش کردیم و کاملا از لحاظ عملکرد در رتبه ی عالی قرار داشت. بدلیل داشتن کشش بالا و سطح تگهدارنده ی این شارژر به هیچ وجه نگران سر خوردن گوشی خود از روی آن نباشید و با فناوری شارژ سریع گوشی به سرعت شارژ می شود. شارژ بی سیم از شارژ سیمی کندتر است، اما پد BoostUp با 15 وات توان گوشی های شما را تا زمانی که از شارژ بی سیم سریع پشتیبانی کنند سریعتر شارژ می کند. پد شارژر BoostUp یک دیسک دایره ای ساده است که کمتر از 5 اینچ را اندازه دارد. این پد دارای یک حلقه ی لاستیک در وسط است تا اطمینان یابید که گوشی جدید شما به طور مستقیم از پد خارج نمیشود و بخوبی بر روی سطح سخت خود قرار می گیرد. شما به سادگی پد را به برق وصل کرده و گوشی خود را روی آن بگذارید تا شارژ شود. بله همین است! بدون حضور سیم های دردسر ساز!

مزایا: طراحی ساده، کاربری آسان، بهینه سازی شده برای iPhone یا Android، با گوشی های باریک بخوبی هماهنگی دارد، با توان7.5 وات (آیفون) و یا تا 15 وات (آندروید) شارژ می کند.
معایب: گران است.

بهترین شارژر بی سیم برای گوشی های دارای ضخامت تقریبا بالا Anker PowerWave 7.5

Ankew Power Wave 7.5

چرا انکر محبوب است: پد Anker PowerWave 7.5 می تواند iPhone 8، X، XS، XS Max، XR، یا XS Max XR یا گوشی سازگار با Android را حتی گوشی های دارای ضخامت تقریبا بالا را شارژ کند.
Anker برای لوازم جانبی بسیار عالی و مقرون به صرفه ای شناخته شده است. این شرکت کابل های میکرو USB و lightning، باتری های عالی و شارژرهای بی سیم بسیار عالی را تولید می کند. شارژر محبوب این کمپانی Anker PowerWave 7.5 وات است، که می تواند با هر دستگاه سازگار با Qi با حداکثر 7.5 وات توان کار کند.
با حدود 30 دلار شما یم پد شارژر، یک آداپتور 3.0 Quick Charge و کابل قدرتمند میکرو USB انکر را برای انتقال توان به پد خریداری می کنید. پد Anker بسیار ساده با رنگ سفید و با فضای شارژ 4.33 اینچی طراحی شده است.
شما همچنین می توانید آن را به عنوان یک پد ایستاده اگر شما این سبک را در مقایسه با یک صفحه تخت ترجیح می دهید استفاده کنید. همچنین با آداپتور دیواری و کابل همراه آن، باید هزینه 49.99 دلار را بپردازید. Anker می گوید که پد شارژ و پایه ایستا چند ویژگی ایمن دارد، از جمله "حفاظت در بارابر شارژ بیش از حد ، تشخیص شیء خارجی و محافظ تابشی".
بررسی خریداران برای هر این محصول در آمازون بسیار مثبت است. شارژر پایه ای مانند پد دارای 4.5 ستاره امتیاز رضایت مشتریان است.

مزایا: مقرون به صرفه، کوچک، با استفاده از آداپتور مناسب با سرعت شارژ بالا، با تمام دستگاه های سازگار با Qi کار می کند
معایب: آداپتور خروجی باید جداگانه خریداری شود.

بهترین شارژر بی سیم برای مسافرت Fuse Chicken Universal All-in-One World Travel Charger

Fuse

چرا Fuse Chicken محبوب است: این شارژر ترکیبی از یک پک باتری، شارژر بی سیم، و آداپتور کوچک، بنابراین برای همراهی شما در سفر مناسب است.
این شارژر امکان شارژ گوشی تان را به طرق مختلف فراهم می کند که این طرق شامل ترکیبی از بسته باتری با یک شارژر بی سیم و یک آداپتور مسافرتی است. اگر گوشی خود را بر روی شارژر قرار دهید، آن را مانند شارژر بی سیم 10 وات سریع شارژ می کند، اما اگر شما در حال حرکت هستید، می توانید به لطف باتری 6،700 میلی آمپری در داخل شارژر، از یک باتری پر جداگانه استفاده کنید.
با این حال، باتری کوچک، فقط آیفون XS را به طور کامل تا قبل از آن که نیاز به دوباره شارژ شدن داشته باشد پر می کند. خوشبختانه، شما می توانید میزانی که باتری شما در داخل آداپتور شارژ شده است را با فشار دادن دکمه توانی که روی شارژر تعبیه شده در سمت چپ بر روی یک صفحه نمایش LED کوچک ببینید.
همچنین این شارژر دارای یک پورت USB Type-C 2.4 آمپری و یک پورت USB-A می باشد، بنابراین اگر شما ترجیح می دهید، می توانید گوشی خود را با کابل شارژ کنید. شما می توانید همزمان از هر دو پورت برای بارگیری و شارژ چندین گوشی استفاده کنید. متاسفانه، نمی تواند لپ تاپ USB-C مانند مک بوک را شارژ کند، اما شما می توانید هر تلفن، تبلت یا لوازم جانبی مانند هدفون با آن را شارژ کنید. نکته اصلی این شارژر بی سیم، شارژر بی سیم در همه ی حالت ها این است که بسیار گران است. با این حال، اگر شما به تعداد زیادی از کشورها سفر می کنید، ارزشش را دارد.

مزایا: مناسب برای سفر، همه چیز در یک شارژر، طراحی جمع و جور
معایب: گران است، انتخاب adapter محدود است.

بهترین شارژر بی سیم برای آیفون Mophie wireless charging base

iphone wireless charging

چرا موفی محبوب است: شارژر بی سیم Mophie با آیفون 8، 8 Plus، X، XS، XS Max، XR سازگاری دارد.
Mophie لوازم جانبی بسیار پیشرفته‌ای را تولید می کند و اپل با محصول آیفون 8 و آیفون X شارژر های آن را جزء دستگاه های سازگار با محصولات خود اعلام کرده است. پد شارژر دایره ای برای آیفون با 7.5 وات توان برای سرعت شارژ سریع تر بهینه سازی شده است. این گوشی دارای قسمت‌های پلاستیکی در طرفین است، به طوری که گوشی شما هنگام شارژ از روی شارژر نمی افتد.
Mophie با محصولات شارژر کیفیت بالا شناخته شده است، و اپل به ندرت مهر تایید به محصولی می زند، بنابراین شما می دانید همچنین وقتی این شارژر با چیزهای دیگر روی میز یا میز کار شما ترکیب شود به نظر ترکیب عالی می شود. البته، از آنجا که از استاندارد Qi شارژ بی سیم در این نوع شارژر بهره گرفته شده است، این شارژ با گوشی های اندروید نیز کار خواهد کرد.
Mophie همچنین دارای یک کیت مسافرتی خوب است که همراه با یک شارژر مینی بی سیم، یک آداپتور خودرو، آداپتور دیواری، کابل میکرو USB و یک کیف دستی مناسب همراه است.

مزایا: طراحی شیک، روکش پلاستیکی، بهینه سازی شده برای آیفون
معایب: کمی گران است

بهترین شارژر بی سیم با قابلیت شارژ سریع RAVPower Fast wireless charger

RAVPower Fast wireless charger

چرا RAVPower محبوب است؟ شارژر بی سیم RAVPower سریع می تواندiPhone 8, 8 Plus, XS, XS Max, و XR را شارژ کند. همچنین با هر گوشی اندروید سازگار با Qi نیز کار می کند. شارژر می تواند 7.5 وات توان را برای شارژ آیفون تا 50٪ سریعتر از شارژر بی سیم 3،5 تا 4 وات شارژ کند.
پد شارژ بی سیم همچنین دارای یک آداپتور Quick Charge 3.0 است، بنابراین شما می توانید 10 وات از توان به گوشی های سازگار با شارژ سریع مانند سامسونگ گلکسی S10، S9، S8 و Note 9 منتقل کنید.
در صورت نگرانی در مورد شارژرهای بی سیم که کاملا بی خطر هم نیستند، RAVPower توجه ویژه ای به ایمنی داشته است. شارژر آن دارای سیستم های حفاظتی در برابر جریان بیش از حد، ولتاژ بیش از حد و افزایش دمای بیش از حد ساخته شده است تا اطمینان حاصل شود که گوشی شما مقدار مناسب برق را دریافت می کند. شارژر RAVPower شبیه اکثر شارژرهای بی سیم است. این یک دیسک دور ساده با پوشش لاستیکی است تا اطمینان حاصل کنید که گوشی شما در حال شارژ کردن بر روی زمین سقوط می کند. پد شارژر 3.5 اینچی است.

مزایا: سریع شارژ بی سیم، شامل آداپتور خروجی، مقرون به صرفه، سطح غیر لغزش، با آیفون یا آندروید کار می کند
معایب: شارژر زیبایی از نظر طراحی نیست

بهترین شارژر بی‌سیم ارزان قیمت TechMatte Wireless Charging Stand

TechMatte Wireless Charging Stand

چرا TechMatte محبوب است: شارژر بی سیم شارژ سریع TechMatte Qi دارای یک شیب ساده و طراحی ای خاص است و با استفاده از فناوری fast charger گوشی شما را سریع شارژ می کند.
گاهی اوقات شما فقط یک شارژر اساسی می خواهید که کار شارژ را بخوبی انجام دهد. اگر شما در مورد طرح شارژر اهمیتی نمی دهید یا فقط می خواهید چیزی ساده، باریک اما با کارکردی عالی و هزینه ای بصرفه داشته باشید، ما به شما شارژر TechMatte را پیشنهاد می دهیم .
این شارژر فقط یک پایه سیاه ساده با چراغ در جلو است که هنگام شارژ کردن تلفن شما روشن می شود. پایه به اندازه کافی بلند است تا برای نگه داشتن هر گوشی به صورت افقی یا عمودی مناسب باشد. این شارژر همچنین دارای دو سیم پیچ انتقال توان است که این امر فرایند شارژ گوشی شما را سریعتر می کند.
TechMatte تکنولوژی شارژ سریع برای گوشی های آندروید را نیز پشتیبانی می کند و همچنین باتری آیفون را نیز نسبتا سریع، افزایش می دهد.

مزایا: شارژ سریع، مقرون به صرفه، دو سیم پیچ برای شارژ آسان، نور LED

 بهترین شارژر بی‌سیم لوکس Samsung Fast Charge Wireless Convertible Stand

Samsung Fast Charge Wireless Convertible Stand

چرا شارژر لوکس سامسونگ محبوب است: شارژ سریع شارژر بی سیم سامسونگ قابل انعطاف است به نظر لوکس می رسد و آن را به یا یک پایه و یا یک پد به تناسب نیازهای خود می توانید استفاده کنید.
سامسونگ می داند که چگونه لوازم جانبی زیبا را عرضه کند. شارژ بی سیم با قابلیت شارژ سریع پایه ای دارای یک چرم مصنوعی نرم و صاف است که از در خانه در میز تخت خواب و یا میز کار جلوه ای فوق العاده دارد. می توان آن را برای نگه داشتن گوشی خود را در موقعیت ایستاده و یا مسطح به عنوان یک پد استاندارد شارژ بی سیم استفاده کرد.
این شارژر نه تنها عالی به نظر می رسد، بلکه بعنوان یک گزینه ی مناسب برای شارژ سریع اکثر گوشی های Galaxy S و Note از جمله S7، S8، S9، S10 و Note 9 پیشنهاد شده است. سامسونگ می گوید فناوری شارژ سریع این شارژر تنها برای گوشی های این کمپانی کار کرده و برای شرکت های دیگر کار نمی کند. بنابراین ممکن است سرعت شارژر شما با هر گوشی اندروید سازگار با Qi یا آیفون های جدید متفاوت باشد.
پایه همراه با آداپتور خروجی است و دارای یک فن داخلی است تا حرارت تولیدی در حین فرایند شارژ سریع را کاهش دهد. این شارژر نیز دارای چند سیم پیچ شارژ و یک چراغ LED است که به شما اجازه می دهد تا بدانید که دستگاه شما به درستی متصل و در خال شارژ می باشد یا خیر.
اکثر خریداران پد شارژ بی سیم سامسونگ را بدلیل طراحی فوق العاده خود، توانایی ایستادن یا پد بودن، و عملکرد شارژ سریع دوست داشته اند. تعداد انگشت شماری از خریداران نیز شکایت کرده اند که تنظیم کردن گوشی روی پد بمنظور دریافت انرژی از سیم پیچ فرستنده در حالاتی که اندکی ناهماهنگی در قرارگیری گوشی روی پد وجود دارد، سخت است. اما لازم بذکر است این مورد در همه شارژرهای بی سیم شایع است.

خرید شارژر وایرلس Samsung Fast Charge Wireless Convertible Stand

مزایا: طراحی پوست چرمی نرم و لطیف، تبدیل به یک پایه یا پد، برخی از گوشی‌های سری Galaxy را سریع می کند، با اکثر گوشی های سازگار با Qi کار می کند

معایب: گران است، ممکن است برای هماهنگی محل قرارگیری گوشی و پد سخت به نظر برسد.

بهترین چراغ مطالعه- شارژر بی سیم: TaoTronics LED Desk Lamp

TaoTronics LED Desk Lamp

چرا شارژر TaoTronics محبوب است: TaoTronics لامپ میزی از یک شارژر بی سیم سریع و یک پورت USB ساخته شده است به طوری که آن می تواند گوشی شما را بصورت بی سیم و دستگاه دیگری علاوه بر آن را با کابل شارژ کند.
اگر شما محصولاتی را که اهداف چندگانه دارند دوست دارید قطعا لامپ میز کار TaoTronics را با شارژر بی سیم داخلی، پورت شارژر USB و بسیاری قابلیت قابل تنظیم دوست خواهید داشت. از آنجا که این مقاله یک راهنمای برای شارژرهای بی سیم است، ابتدا در مورد این جنبه صحبت خواهیم کرد.
پد شارژ بی سیم ساخته شده به پایه لامپ می تواند آیفون XS، XS پلاس، XR، X، 8 یا 8 پلاس را با 7.5 وات توان مطلوب شارژ کند. اگر شما یک گوشی اندروید دارید، گوشی شما می تواند 10 وات توان برای شارژ بی سیم سریع دریافت کند. یک حلقه لاستیکی کوچک بر روی شارژر بی سیم وجود دارد، بنابراین نگران سقوط گوشی تان نباشید.
TaoTronics همچنین یک پورت USB در پشت لامپ بصورت اضافه دارد، بنابراین شما می توانید با استفاده از یک کابل گوشی خود را جای شارژ بی سیم، با سیم شارژ کنید . شما همچنین می توانید تلفن خود را به صورت بی سیم شارژ کنید و همزمان یک گوشی دیگر یا دستگاهی دیگر را از طریق کابل شارژ کنید، که برای خانواده های پرجمعیت و تکنسین های نرم افزاری این قابلیت بسیار مناسب است.
از آنجا که ویژگی های این شارژر با روشنایی یک لامپ همراه می شود، زیبایی محصول چندبرابر می شود. روشن و خاموش کردن لامپ با ضربه زدن انگشت روی دکمه روشنایی لمسی انجام می شود. همچنین یک حلقه ای در آن تعبیه شده که روشنایی لامپ را تنظیم می کند و یک دکمه نیز وجود دارد که می توانید با چندین بار ضربه به آن تا پنج رنگ مختلف را برای نور روشنایی اتاق خود دریافت کنید. شما همچنین می توانید به لطف طراحی فوق العاده تیغه مانند سر لامپ، جهت نور را تنظیم کنید. سر لامپ به اندازه 135 درجه کج می شود و به اندازه 180 درجه می چرخد و بازو را می توان تا 150 درجه کج کرد و 90 درجه چرخاند. این یک طراحی بسیار مدرن است.

مزایا: شارژ بی سیم، پورت شارژ USB-A برای شارژ دستگاه دیگر، تغییر رنگ نور / درجه حرارت و روشنایی، سر لامپ قابل تنظیم است
معایب: طراحی مدرن ممکن است برای همه خوشایند نباشد، بعنوان شارژر بی سیم، لامپ فضا را اشغال می کند.

بهترین میز شارژ بی‌سیم Fonesalesman FurniQi wireless charging table

Fonesalesman FurniQi wireless charging table

چرا شارژر Fonesalesman محبوب است: Fonesalesman FurniQi یک میز زیبا از چوب بامبو است که بصورت ین شارژر بی سیم ساخته شده است. Ikea ممکن است پادشاه مبلمان شارژ بی سیم باشد، اما Fonesalesman نیز یک میز شارژ بی سیم دارد. FurniQi یک میز بامبو زیبا است که دارای یک پد سیم کشی بی سیم است که برای شارژ گوشی از آن استفاده کنید. این میز می تواند برای یک ساعت، کتاب و یک فنجان چای نیز فضا داشته باشد.
میز بالا 18 اینچ است، بنابراین می توان به عنوان یک میز در کنار تختتان یا یک میز انتهایی در اتاق نشیمن شما قرار گیرد. پد شارژ Qi با یک دایره کوچک مشخص شده است، بنابراین شما می دانید که گوشی خود را برای شارژ کجا قرار دهید. یک کابل نازک از پای میز جدا و به برق وصل می شود تا توان مورد نیاز شما را فراهم کند. اطراف میز حدود 16 اینچ است، بنابراین شما همچنین می توانید ساعت یا لامپ یا نوشیدنی خود را روی میز کنار گوشی در حال شارژ خود داشته باشید. این میز شارژر با هر گوشی اندروید سازگار با Qi و یا آیفون های جدید کار می کند.

مزایا: میز زیبا با چوب بامبو، به عنوان یک میز تخت خواب کار می کند، هر دستگاه Qi را پشتیبانی می‌کند.
معایب: قیمت زیاد، بدون فناوری شارژ سریع

بهترین شارژر بی‌سیم سریع ایستاده Samsung Fast Charge Wireless Charging Stand

Samsung Fast Charge Wireless Charging Stand

چرا شارژر بی سیم ایستاده سامسونگ محبوب است: شارژ بی سیم سامسونگ با فناوری سریع شارژ بی سیم گوشی شما را در حالت ایستاده بصورت سریع بدون سیم شارژ می کند.
سامسونگ برای اولین بار از شارژ بی سیم در سال 2013 با رونمایی محصول Galaxy S4 پشتیبانی کرد. لذا در فناوری شارژ بی سیم سال ها تجربه دارد. شارژر های بی سیم این کمپانی از بهترین شارژرها در بازار هستند.
این شارژر سریع ایستای سامسونگ به راحتی و با ظاهری زیبا روی میز منزل یا میز کار شما قرار می گیرد. این شارژر یک دیسک دایره ای است که در جلو دارای لبه است تا گوشی شما را نگه دارد. این محصول همچنین دارای یک حلقه ی لاستیک در مرکز است تا گوشی در موقع شارژ لغزش نداشته باشد. از آنجا که این شارژر با استاندارد Qi سازگار است، این پد با هر گوشی اندرویدی یا آیفون های جدید کار می کند.

خرید شارژر بی سیم سریع ایستاده Samsung Fast Charge Wireless Charging Stand

مزایا: جذاب، گوشی را در حالی که شارژ می کند می توان ایستاده نگهداشت، دارای صفحه مات غیر لغزشی، خاصیت شارژ سریع برای برخی گوشی ها، همراه با یک آداپتور خروجی
معایب: خیلی ارزان نیست.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم