معرفی 10 مورد از بهترین پاور‌بانک‌های سال 2019

نوشته شده در تاریخ1398-02-24 توسط 3007

جمع و جور، با ظرفیت بالا، سیم‌دار و بی‌سیم، بزرگ و کوچک، شارژ سریع یا شارژ سریع‌تر بدنبال چه ویژگی‌ای هستید؟ در واقع بهترین پاور‌بانک برای شما چیست؟

آنچه که شما آنها را پاور‌بانک یا شارژرهای قابل حمل می‌نامید، تکنولوژی زیبای کوچکی است که برای زندگی مدرن لازم است. در حالی که اکثر تلفن‌ها دارای باتری در تمام روز هستند، برخی استفاده‌ی زیادتری از گوشی خود داشته و یا استفاده از برخی نرم‌افزار‎ها باعث خالی شدن باتری در طول روز شده و اگر شما در خانه نباشید، چه کاری می‌توانید انجام ‌دهید؟ بازی کردن گوشی شما را به سرعت دشارژ می‌کند، و هنگامی‌که شما به آن نیاز دارید، از آن بی‌بهره خواهید‌ماند. در حالی که تبلت‌ها، دوربین‌های دیجیتال، کنسول‌های دستی و بلندگوهای بلوتوث می‌توانند این فرایند دشارژ را، مخصوصا اگر شما در آخر هفته باشد و شما وقت خالی بیشتری داشته باشید، سرعت ببخشند. پاور‌بانک‌ها یک ناجی برای باتری های موبایل در قرن 21 محسوب می‌شوند.

بنابراین، هر خانه و هر کیفی باید یک پاور‌بانک بهمراه داشته باشد، اما چه پاور‌بانکی مناسب‌تر است؟ این انتخاب به همان اندازه که شگفت انگیز است، پیچیده هم هست. آنها در شکل‌های مختلف، ظرفیت‌ها و اندازه‌های مختلف، با قابلیت‌های مختلف شارژ با توجه به نوع گوشی، تولید شده‌اند. خوشبختانه، ما در مقاله تمام اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری درست را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

اساسا شما در حال تلاش برای تعادل چهار عامل در این انتخاب خواهید بود: اندازه، سرعت، ظرفیت و قیمت. ارزانترین و کوچکترین پاور‌بانک‌ها ظرفیتی بین 2،000 و 5،000 میلی‌آمپر ساعت خواهند داشت که 75٪ بیشتر دو بار شارژ با شارژر گوشی هوشمند معمولی برای شما به ارمغان می‌آورند (پاور‌بانک‌ها هرگز 100٪ بازدهی ندارند، بنابراین شارژر قابل حمل 5،000 میلی‌آمپر ساعتی تنها ممکن است برای 4،000 میلی‌آمپر ساعت شارژ کار کند). یکی از این‌ها نباید بیش از 15 پوند هزینه داشته باشد.
اندکی افزایش وزن موجبات بالا رفتن ظرفیت پاور‌بانک شما را فراهم می‌کند و بطور مثال می‌توانید از ظرفیت 10،000 میلی‌آمپر ساعتی پاور‌بانک خود لذت ببرید - به اندازه کافی برای سه بار شارژ کامل سامسونگ گلکسی S9 و یا چند گوشی دیگر بطور همزمان اگر پاور‌بانک شما دو پورت داشته باشد مناسب است.یکی از این‌ها باید بین 15 تا 20 پوند قیمت داشته‌باشد.

بزرگترین (و سنگین ترین) پاور‌بانک به شما ظرفیت 50،000 میلی‌آمپر ساعت یا بیشتر می‌دهد که به اندازه کافی برای ساپورت گوشی‌های هوشمند خانواده‌ای کوچک در طول تعطیلات آخر هفته و شارژ مجدد آن‌ها برای 3 بار یا حتی بیشتر بسنده‌است. با این حال، کیف شما بار سنگینی را باید بهمراه خود بکشد و دو برابر هزینه یک پاور‌بانک کوچک را بر شما تحمیل می‌کند. هزینه‌ی این پاور‌بانک‌ها بین 45 تا 55 پوند می‌باشد.

به دنبال چه چیز دیگری در مورد پاور‌بانک‌ها باید باشیم؟

شما باید در مورد پورت‌های موجود، خروجی و پشتیبانی از استانداردهای مختلف شارژ مختلف توجه خود را معطوف سازید. در مورد پورت‌ها، اکثر دستگاه‌ها دارای یک پورت micro-USB برای شارژ کردن پاور‌بانک ، به همراه یک یا چند پورت USB Type-A برای اتصال گوشی‌ها به شارژ می‌باشند. با این حال، مدل‌های جدیدتر از پورت USB-C پشتیبانی می‌کنند که می‌توانند از آن برای دریافت شارژ در پاور‌بانک یا ارسال آن به گوشی ای که می‌خواهید شارژ کنید استفاده شود.

حالا همه چیز پیچیده است خروجی پورت‌های USB ای که بالاتر است، گوشی متصل‌شده را سریع‌تر شارژ می‌کنند- با یک شرط: گوشی هوشمند شما قابلیت گرفتن و کار با این سطح شارژ را داشته باشد. پورت USB 2 برای خروجی 5 ولت/500 میلی‌آمپری طراحی شده است، در حالی که پورت USB 3.1 ، 5 ولت/900 میلی‌آمپر را تولید می‌کند. با این حال، گوشی‌هایی با اتصال USB Type-A که از استاندارد USB BC 1.2 پشتیبانی می‌کنند که دارای خروجی 5 ولت/ 1.5 آمپر هستند، با هر گوشی ای که در چند سال گذشته منتشر شده است کار می‌کند. در عین حال، اتصالات USB-C می‌تواند حتی بیشتر از 5 ولت/3 آمپر هم افزایش یابد.
تولید کنندگان تراشه و تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند از طیف وسیعی از استانداردهای شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند که از استانداردهای USB معمولی، از جایگاه بالاتری برخوردار هستند. این استاندارد‌ها به سادگی نشان می‌دهند که گوشی در صورت اتصال به ولتاژ بالاتر یا آمپر بالاتر از 5 ولت 2 آمپر یا بالاتر، سریعتر شارژ خواهد شد. استانداردهای دیگر، با این حال، شامل ترفندهای هوشمندانه هستند که ولتاژ‌های مختلف در مراحل مختلف شارژ باتری استفاده می‌شوند که این امر نیاز به رابط‌های خاص و چیپ ست‌های خاصی در گوشی هوشمند دارد.

بیشتر بخوانید: هر آن‌چه که باید در مورد شارژر‌های کوئیک شارژ، رپید شارژ، شارژر توربو و شارژر سریع یا فست شارژ بدانید

در این قسمت به معرفی 10 عدد از بهترین پاور بانک های تولید شده در سال 2019 میپردازیم


1. پاور‌بانک Goji G25PBBK16

Goji G25PBBK16

Goju G25PBBK16 یک پاور‌بانک فوق العاده باریک با قیمت فوق العاده کم است. ضخامت کمتر از 7.5 میلی متر، آن را به اندازه کافی باریک کرده تا به‌راحتی در جیب شلوار یا جلیقه‌تان جای گیرد و آن را یکی از پرطرفدار‌ترین و قدرتمندترین پاور‌بانک‌ها در سراسر جهان کرده‌است. البته، دشوار نیست که بدانیم چرا گران نیست. ظرفیت زیادی ندارد - حتی با بازدهی %100 ،با 2500 میلی‌آمپر ساعت، نمی‌تواند چندین گوشی هوشمند را تا %100 پر کند و با 5 ولت و 0.8 آمپر خروجی، دستگاهی را سریع شارژ نمی‌کند. با این حال، اگر فقط می‌خواهید در مواقع ضروری بی‌شارژ نمانید، این پاور‌بانک این کار را انجام می‌دهد.

مشخصات کلی:

ظرفیت: 2500 میلی‌آمپر ساعت
ورودی: micro-USB
خروجی: USB
تعداد درگاه خروجی: 1 عدد
ابعاد: 7.4x59 x 7.5 میلی‌متر
وزن: 65 گرم


2. پاور‌بانکPowerAdd Slim2

PowerAdd Slim2

PowerAdd Slim2 به نظر می‌رسد نسخه شبیه سازی شده از شارژری به شمایل یک رژلب است - اگر چه، با استوانه‌ای که قطر آن 33 و طول آن 99 میلی متر است، شما یک لیپ استیک بزرگ دارید. ابعاد بزرگتر قیمت را برای شما بالاتر برده و باتری‌ای با ظرفیت بزرگتر 5000 میلی‌آمپر ساعت و یک خروجی USB قادر به تحویل 5 ولت 2.1 آمپر در اختیار شما می‌گذارد. این پاور‌بانک در رنگ‌های قرمز، آبی، سیاه و بنفش در دسترس است و با فشار دادن دکمه کوچک در پایین آن، چهار LED به شما سطح شارژ را برای هر 25% نشان می‌دهند.

مشخصات کلی:

ظرفیت: 5,000 میلی‌آمپر ساعت
ورودی: micro-USB
خروجی: USB
تعداد درگاه خروجی: 1 عدد
ابعاد: 33x99x31mm میلی‌متر
وزن: 120 گرم


3. پاور‌بانک Anker PowerCore Lite 

Anker PowerCore Lite

اگر شما در بدنبال یک پاور‌بانک باریک هستید، Anker PowerCore Lite برای شما انتخاب عالی است. بر خلاف محصول PowerCore II این کمپانی، Lite دارای طراحی بسیار باریک و دراز است، به این معنی که می‌توانید آن را به صورت جداگانه در جیب پیراهن و یا جیب شلوار جین خود مانند گوشی‌های هوشمند قرار دهید.
ظرفیت این پاور‌بانک 10،000 میلی‌آمپر ساعت است، یک خروجی USB با تکنولوژی PowerIQ و تقویت ولتاژ مربوط به خود کمپانی آنکر است و می‌تواند از طریق پورت micro-USB یا USB-C شارژ شود. تنها نکته این است که این محصول همانند PowerCore II به قدر کافی توان عرضه نخواهد کرد، زیرا این بانک توان به خروجی 12 وات 2.4 آمپر محدود شده است. او از معایب این محصول می‌توان به عدم سازگاری با تکنولوژی سریع شارژ Qualcomm اشاره کرد.

مشخصات کلی:

ظرفیت: 10,000 میلی‌آمپر ساعت
ورودی: micro-USB
خروجی: USB
تعداد درگاه خروجی: 1 عدد
ابعاد: 33x99x31mm میلی‌متر
وزن: 120 گرم


4. پاور‌بانک CHJGD Opus Mini

CHJGD Opus Mini

Opus Mini تنها یک پاور‌بانک با ظرفیت 10،500 میلی‌آمپر ساعت و خروجی‌های دو‌تایی USB نیست، بلکه دارای فناوری Qualcomm کوییک شارژ 3.0 برای شارژ سریع‌تر است. CHJGD در یک صفحه نمایش دیجیتالی به شما نشان می‌دهد که چقدر از شارژ باقی مانده، به علاوه یک چراغ‌قوه نیز در طراحی تعبیه شده‌است.
با تمام فناوری‌های موجود، شما خواهان این هستید که شارژی سریع داشته باشید. Opus Mini گوشی Xperia XA1 Ultra را تا %29 به مدت 30 دقيقه پس از 1 ساعت به میزان 57 درصد شارژ می‌کند. این پاور‌بانک با قابلیت کوییک شارژ 3.0 برای رسیدن از صفر تا %100، کمتر از پنج ساعت طول می‌کشد.
با این حال، ترکیب اندازه کوچک، سرعت شارژ بسیار عالی است، و ظرفیت بالای آن، Opus Mini را یکی از بهترین پاور‌بانک‌های جمع و جور در این لیست نموده‌است.

مشخصات کلی:

ظرفیت: 10,500 میلی‌آمپر ساعت
ورودی: micro-USB
خروجی: USB
تعداد درگاه خروجی: 2 عدد
ابعاد: 72x14.5x144mm میلی‌متر
وزن: 181 گرم


5. پاور‌بانک Anker PowerCore II 10,000mAh

Anker PowerCore II 10,000mAh

پاور‌بانک‌های Anker یکی از کوچکترین محصولات موجود در مارکت با حدود 97 میلی‌متر طول و 61 میلی‌متر سطح مقطع است. با این حال، این باتری با ظرفیت 10،000 میلی‌آمپر ساعت برای 2 الی 3 بار شارژ پیاپی بسیاری از گوشی‌های جدید، از جمله آیفون X یا سامسونگ گلکسی S9، مناسب است.
Anker با یک کیف مسافرتی نرم و یک کابل میکرو USB که نیاز به برق را از طریق این کابل می‌گیرد همراه است. خبر خوب این است که این پاور‌بانک در حد PowerCore II سریع شارژ نمی‌کند زیرا از فناوری شارژ سریع PowerIQ 2.0 خود کمپانی Anker در ورودی و خروجی پشتیبانی می‌کند. به این معنی که شما می‌توانید آن را ظرف 4 ساعت با شارژر با سرعتی بالا شارژ کنید.
سرعت شارژ ، با پورت USB Type-A خروجی 5 ولت/3 آمپر، 9 ولت/2 آمپر و 12 ولت/ 1.5 آمپر بسته به نوع گوشی‌ای که به آن متصل است، قابل تنظیم است. این پاور‌بانک گوشی Xperia XA1 Ultra را در عرض سی دقیقه %26 و پس از یک ساعت %47 شارژ خواهد‌کرد. اگر می‌خواهید شارژ باقیمانده را بررسی کنید، فقط دکمه‌ی بالای صفحه را فشار دهید و نمایش LED دایره‌ای را چک کنید. این پاور‌بانک ممکن است پورت‌های دوگانه یا USB-C نداشته باشد، اما این شارژر کوچک کار خود را بخوبی انجام می‌دهد.

مشخصات کلی:

ظرفیت: 10,000 میلی‌آمپر ساعت
ورودی: micro-USB
خروجی: USB
تعداد درگاه خروجی: 1 عدد
ابعاد: 62x22x96mm میلی‌متر
وزن: 195 گرم


6. پاور‌بانک Aukey PB-50 10,000mAh

Aukey PB-50 10000mAh

این پاور‌بانک Aukey کمی بزرگتر از نمونه‌ی قبلی است، اما این یک پاور‌بانک سبک و نازک‌تر است. با توجه به این که باتری 10،000 میلی‌آمپر ساعت و خروجی دو تایی USB Type A را عرضه می‌کند، برای خروجی 5 ولت/ 1 آمپر و دیگری برای 5 ولت/ 2 آمپر رتبه بندی می‌شود. در حالی که یک گوشی می‌تواند در یک زمان سریع شارژ شود، می‌توانید از خروجی دوم، با توان پایینتر از برای شارژ هدفون بلوتوث یا اضافه کردن یک گوشی دیگر استفاده کنید.
این شارژر نسبتا سریع است، Xperia XA1 Ultra را تا %26 در مدت سی دقیقه و تا %49 در عرض یک ساعت شارژ می‌کند. هنگامی‌که فرایند شارژ را انجام می‌دهید، سرعت آن بسیار زیاد نیست، تقریبا حدود هفت ساعت طول می‌کشد تا به ظرفیت کامل برسد، و چهار چراغ LED روشن شود. این پاور‌بانک یک همراه خوب برای سفر نیز هست.

مشخصات کلی:

ظرفیت: 10,000 میلی‌آمپر ساعت
ورودی: micro-USB
خروجی: USB
تعداد درگاه خروجی: 2 عدد
ابعاد: 73x16x116mm میلی‌متر
وزن: 189 گرم


7. پاور‌بانک Aukey PB-Y13 10,000mAh Power Bank بهمراه PD

Aukey PB-Y13 10000mAh Power Bank

اگر شما یک گوشی هوشمند جدید با یک اتصال USB-C دارید، این پاور‌بانک برای مناسب برای گوشی شما است. باتری 10,000 میلی‌آمپر ساعتی موجود تا دو بار گوشی‌های جدید را شارژ کرده، ضخامتاین بانک توان به 15 میلی‌متر و وزن به 245 گرم می‌رسد.
این محصول دارای یک پورت USB-C برای ورودی است، اگر شارژر سازگار با USB-PD دارید، ظرفیت آن کمتر از 4 ساعت بطول می‌انجامد. با این حال، همان پورت می‌تواند به عنوان یک خروجی کار کند، دستگاه‌های سازگار USB-PD را با حداکثر 12 ولت / 1.5 آمپر شارژ می‌کند. پورت نارنجی USB Type-A در سمت چپ از فناوری Qualcomm Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند، تا 9 ولت / 12 ولت / 1.5 آمپر توان رساند، در حالی‌که دومین پورت Type-A برای خروجی 5 ولت 2.4 آمپر مناسب است. بد نیست بدانید که پاور‌بانک Aukey سریع است و Xperia XA1 Ultra را در مدت 30 دقیقه تا %42 شارژ و در ظرف 1 ساعت تا %69 باتری را پر می‌کند. این سرعت شارژ برای گوشی‌هایی که کوییک شارژ 3.0 را پشتیبانی می‌کنند بالتبع سریع‌تر است.

مشخصات کلی:

ظرفیت: 10,000 میلی‌آمپر ساعت
ورودی: USB-C
خروجی: USB
تعداد درگاه خروجی: 2 عدد
ابعاد: 72x15x138mm میلی‌متر
وزن: 245 گرم


8. پاور‌بانک Cygnett ChargeUp 10،000 mAh با فناوری شارژ بی‌سیم

Cygnett ChargeUp 10،000 mAh

بجز داشتن دو پورت USB 2.4 آمپری و ظرفیت 10،000 میلی‌آمپر ساعتی، پاور‌بانک Cygnett دارای یک قابلیت فوق‌العاده است. یک گوشی با شارژ بی‌سیم Qi بر روی سطح آن قرار دهید و بدون هیچ گونه نیاز به کابل متصل کننده‌ی پاور‌بانک و گوشی، باتری خود را شارژ کنید. اکثر گوشی‌‌ها با ریت 5 وات شارژ می‌شوند، اما گوشی‌های جدید اپل و سامسونگ با افزایش سرعت شارژ تا 7.5 و 10 وات سریع‌تر شارژ می‌شوند.
در گلکسی S8 کارکرد این پاور‌بانک به اندازه‌ای سریع بود که 25 درصد ظرفیت باتری گوشی را ظرف 28 دقیقه شارژ نمود. این محصول شاید به اندازه‌ی پاور‌بانک‌های کابلی سریع نباشد، اما در موقعیت‌هایی که فرصت کافی برای این‌کار فراهم باشد و یا اینکه دردسر همراهی کابل را نخواهید بسیار کارا می‌باشد. شاید بتوان گفت بعنوان ملاحضاتی برای این پاور‌بانک، تراز کردن گوشی و قراردادن آن درست در جای مناسب کویل فرستنده و هم محوری گیرنده و فرستنده را نام برد که البته به لطف یک چراغ کوچک سبز یا قرمز شما می‌توانید این‌کار را راحت‌تر انجام دهید..
شارژ سیمی کمی سریع‌تر است تست Xperia XA1 Ultra ما به مدت 28% شارژ را در عرض 30 دقيقه و به میزان 54% برای یک ساعت کامل را نشان داد. - و Cygnett براي نمايش عددی اینکه چقدر شارژ شده است از صفحه نمایشی برخوردار است. گرچه گران تر از پاور‌بانک‌های 10،000 میلی‌آمپر ساعتی است، اما این قابلیت شارژ وایرلس ارزش آن را دارد.

مشخصات کلی:

ظرفیت: 10,000 میلی‌آمپر ساعت
ورودی: Micro-USB
خروجی: USB
قابلیت شارژ بی سیم : دارد
پشتیبانی از شارژ سریع: دارد
تعداد درگاه خروجی: 2 عدد

ابعاد: 69x22x142mm میلی‌متر
وزن: 245 گرم


9. پاور‌بانک EC Technology 22,400mAh

EC Technology 22400mAh

EC Technology چیزی فراتر از یک بانک توان معمولی است، ظرفیت بسیار بالای این محصول به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی با 22,400 میلی‌آمپر ساعت باتری ذخیره، بتواند تا 5 بار گوشی هوشمند خود را شارژ کند.
این تنها چیزی نیست که در مورد این پاور‌بانک خاص باشد. برای شروع، لازم است گفته شود که دارای دو ورودی میکرو USB است که شما را قادر می‌سازد تا هر دو پورت به یک شارژر با سرعت بالا وصل شوند و این هیولا را در کمتر از 6 ساعت شارژ کنند. در سمت خروجی، شما سه پورت USB خواهید داشت: یکی با ریتینگ 5 ولت/ 1 آمپر، یکی 5 ولت/ 2 آمپر و دیگری 5 ولت/ 2.4 آمپر. با اتصال دوم، Xperia XA1 Ultra را به مدت 25% در نیم ساعت و 50 % در عرض یک ساعت شارژ کردیم.

در این مقاله به همه چیز درباره شارژر های بی سیم Wireless Charger میپردازیم

مشخصات کلی:

ظرفیت: 22,400 میلی‌آمپر ساعت
ورودی: Micro-USB
خروجی: USB
تعداد درگاه خروجی: 2 عدد

ابعاد: 78x22x157mm میلی‌متر
وزن: 439 گرم


10. پاور‌بانکAnker PowerCore Speed 20،000mAh- PD

Anker PowerCore Speed 20،000mAh- PD

ظرفیت آن 20،000 میلی‌آمپر ساعت است لذا به اندازه کافی برای شارژ کردن گوشی شما تا پنج الی شش بار مناسب است. شما می‌توانید این جانور را در حدود چهار ساعت با شارژر سازگار با USB-PD سرعت بالا شارژ کنید. و به این ترتیب که پورت USB-C نیز می‌تواند تا 9 ولت/ 2.6 آمپری یا 15 ولت/ 1.6 آمپر خروجی گوشی یا تبلت شما باشد. با استفاده از این ذخیره‌ساز گوشی تست ما یعنی Xperia XA1 Ultra ما در عرض 30 دقیقه به %27 و در عرض یک ساعت به %53 رسید.
Anker با تمام گوشی‌ها سازگار نیست، بنابراین قبل از اینکه آن را بخرید، این موضوع را بررسی کنید، اما این پاور‌ها برای بالا بردن شارژ تبلت‌ها گزینه‌ی مناسبی هستند.

مشخصات کلی:

ظرفیت: 20,000 میلی‌آمپر ساعت
ورودی: USB-C
خروجی: 1 عدد USB 1 عدد USB-C
تعداد درگاه خروجی: 2 عدد

ابعاد: 61x22x168mm میلی‌متر
وزن: 360 گرم

در اینجا سعی شد مشخصات و عملکرد 10 پاور‌بانک عالی از لحاظ کارایی بهمراه نتایج تست عملی انجام شده برروی گوشی Xperia XA1 Ultra را با شما به اشتراک بگذاریم. امیدواریم این مقاله بتواند شما را در جهت انتخاب یک پاور‌بانک مناسب یاری کند. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.خب! حالا میتونید با کلیک روی باکس پایین این صفحه به صفحه خرید پاور بانک اصلی موبایل برید و قیمت پاور بانک هارو با همدیگه مقایسه کنید.

قیمت خرید پاور بانک یا شارژر همراه Power Bank

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم