راهنمای خرید پاور بانک از فروشگاه اینترنتی ماکروتل

نوشته شده در تاریخ1398-02-25 توسط 2119

پاور‌بانک‌ها ابزاری ضروری برای کاربران گوشی‌های هوشمند هستند و داشتن آن در دنیای دیجیتال ضروری است زیرا امروزه هرکسی گوشی‌ای دارد که هر زمان ممکن است باتری آن تخلیه شود و در موقعیتی که شما به آن نیاز دارید خاموش شود. لذا همراه داشتن یک ذخیره‌ساز توان شما را از این بابت آسوده‌خاطر خواهد کرد.
این محصولات بدون توجه به برند گوشی هوشمند شما ، آن را شارژ می‌کنند. پس هر کاربری با هر برندی حتی صرفنظر از نوع سیستم‌عامل چه اندروید و چه IOS می‌تواند از یک مارک پاور‌بانک استفاده کند. به غیر از گوشی‌های هوشمند، می‌توانید از طریق کابل USB دستگاه‌های دیگر مانند iPad، iPod، دوربین‌های دیجیتال، MP3، MP4 و غیره را شارژ کنید.

بنابراین اگر علاقه مند به خرید پاور‌بانک‌ها و دانستن ویژگی‌های آن‌ها هستید، در این مقاله که به بررسی 9 محصول پرداخته شده‌است، با ما همراه باشید.


MAXOAK K2 - 50,000mAh | فقط گوشی نه! لپ تاپت روهم شارژ کن

MAXOAK K2

ظرفیت بالا فوق العاده 50,000 میلی‌آمپر ساعتی و توان 185 وات: سازگار با محبوب ترین لپ تاپ و نوت بوک‌ها

هنگامی‌که به طور کامل شارژ می‌شود، پاور بانک K2 می‌تواند آیفون 6 پلاس شما را در حدود 11 بار، آیفون 6 را حدود 17 بار و گلکسی S6 را تقریبا 11 بار شارژ کند. این عملکرد بی‌نظیر است.
این پاور بانک 6 پورت خروجی دارد. یکی برای لپ تاپ با خروجی 20 ولت/ 3 آمپر، یک خروجی 12 ولت/ 2.5 آمپر برای دوربین‌های دیجیتال، دو خروجی 5 ولت/ 2.1 آمپر و دو خروجی 5 ولت/ 1 آمپر برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند، iPad، تبلت و بسیاری از دستگاه‌های قابل شارژ با پورت USB به شما این امکان را می‌دهد که به طور همزمان چند دستگاه را شارژ کنید.
سرعت شارژ این محصول سریع، با ورودی16.8DC ولت/ 2.5 آمپر، می‌تواند فقط در عرض 6-8 ساعت بطور کامل شارژ شود.
چهار LED هوشمند ظرفیت باقی مانده را نشان می‌دهد.
پاور بانک‌های زیادی وجود دارد که با بسیاری از لپ تاپ‌ها سازگاری دارند، اما K2 سازگارترین شارژر قابل حمل برای طیف وسیعی از لپتاپ‌ها است.
برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید!

خرید پاور بانک 50000 میلی آمپری Maxoak K2


Totu Design Wireless Power Bank - 10000mAh | پاور بانکی با قابلیت شارژ وایرلس

Totu Design 10000mAH Wireless Power Bank

Totu Design Wireless Power Bank دارای 2 پورت USB و یک پورت ورودی میکرو Type-C برای گوشی‌های آیفون 8 آیفون 8 پلاس و آیفون X همچنین سازگار با گوشی سامسونگ گلکسی S8. 

پشتیبانی از فناوری Qi شارژ بی سیم: هر زمان که می‌خواهید گوشی خود را شارژ کنید، دیگر نیازی به کابل شارژر ندارید.
صفحه نمایش LED به شما اطلاعات مقدار دقیقی از توان باقیمانده‌ی ذخیره شده در پاور بانک می‌دهد.
شارژ چندتایی: می‌توانید همزمان چندین گوشی را از طریق کابل یا بصورت بی سیم شارژ کنید.
شارژ هوشمند گوشی‌: چیپ شناسایی هوشمند، نوع گوشی را تشخیص داده و خروجی شارژر را به طور خودکار از شارژ سریع به شارژ معمولی یا برعکس بر اساس پیکربندی گوشی مورد‌ نظر تعیین و بهینه می‌کند.
حفاظت دربرابر جریان بیش از حد: در صورت ولتاژ ناپایدار، شارژ بی سیم به طور خودکار قطع می‌شود تا به طور موثر از گوشی و همچنین تجهیزات شارژ حافظت کند.
این پاور بانک دارای خروجی 5 ولت/ 2.1 آمپر است که برای شارژ گوشی‌های هوشمند، تبلت و پخش‌کننده‌های MP3 و MP4 مناسب است. این پاور بانک با ظرفیت 10,000 میلی آمپر ساعت و وزن 200 گرم یکی از پاور بانک های خوش دست و قابل حمل با کیفیت فوق العاده ست که شما میتوانید از طریف لینک زیر اقدام به خرید این پاور بانک کنید.

قیمت خرید پاور بانک Totu Design Wireless Power Bank - 10000mAh


Momax QPower 3 IP83 10000mAh | یک پاور بانک فوق العاده با قابلیت شارژ بی سیم

Momax QPower3 IP83 10000mAh

Momax QPower 3 IP83 دارای 2 ورودی، 1 ورودی میکرو USB با 5 ولت/ 2 آمپر و ورودی دیگر 5 ولت/ 2 آمپر و 9 ولت/ 2 آمپر از نوع Type-C PD و 3 خروجی که به ترتیب 5 ولت/ 1 آمپر وایرلس برای خروجی اول، 5 ولت/ 3 آمپر، 9 ولت/ 2 آمپر و 12 ولت/ 1.5 آمپر از نوع Qualcomm Quick Charge 3.0 برای خروجی دوم و در آخر 5 ولت/ 3 آمپر، 9 ولت/ 2 آمپر و 12 ولت/ 1.5 آمپر برای خروجی سوم از نوع Type-C PD می‌باشد.

با باتری‌ای با ظرفیت 10،000 میلی‌آمپر ساعت و خروجی توان 18 وات توان کافی برای گوشی‌های هوشمند شما را در شرایط اضطراری فراهم می‌کند.
این پاور بانک با گوشی‌های پشتیبان از فناوری Qi و کوییک شارژ نظیر iPhone X, iPhone 8,iPhone 8 Plus, Samsung S8, Note 8, S7 Edge سازگار است.
دارا چراغ نشانگر LED برای نشان دادن توان باقیمانده می‌باشد. همچنین از ویژگی‌های شاخص این محصول می‌توان به جمع‌و‌جور و سبک وزن بودن برای حمل آسان در اطراف اشاره کرد. برای خرید این پاور بانک به اینجا مراجعه کنید.


Motorola Power Pack Slim 5100mAh | پاور بانکی زیبا، کوچک و سبک

Motorola Power Pack Slim 5100mAh

این بانک توان دارای ظاهری خیره کننده با انداره‌ای کوچک بوده که برای شارژ گوشی‌های همراه و تبلت می‌تواند در هرجایی با شما همراه شده و به در شرایط اضطرار به کمک شما بشتابد.
با یک پورت USB برای گوشی‌های آیفون و یک پورت میکرو USB برای اندروید و جریان خروجی 2.4 آمپر شرایط شارژ سریع را برای شارژ همزمان دو دستگاه فراهم می‌آورد. باتری این بانک دارای ظرفیت 5100 میلی‌آمپر ساعتی است که با شارژ آیفون شما بطور کامل هنوز هم توان برای شارژ تبلت شما به اندازه کافی خواهد داشت. سازگاری با هر دو سیستم عامل اندروید و ios به طیف وسیعی از کاربران قابلیت انتخاب می‌دهد.

قیمت خرید پاور بانک موتورولا Motorola Power Pack Slim 5100mAh از ماکروتل.


Zhuse Blade Series ZS-PB-023 - 4000mAh | کیف پولی که گوشی شارژ میکند !!!!!

Zhuse Blade Series - ZS-PB-023

اگر شما هم جزء افرادی هستید که وسایل چندمنظور و کاربرد برایتان قابل توجه است و ترجیح می‌دهید با پرداخت اندکی هزینه‌ی بیشتر حمل چندین وسیله‌ی مجزا را در یک پک داشته باشید،حتما این محصول برایتان جذاب خواهد بود.
Zhuse Blade Series ZS-PB-023 با طراحی نوآورانه چرم ساخته شده است. دارای 3 جیب برای قرار دادن کارت‌های اعتباری هستند. دو اسلات در داخل یکی برای پول نقد و دیگری برای کارت‌های اعتباری وجود دارد، بنابراین شما به راحتی می‌توانید پول نقد خود را با این کیف حمل کنید
اما ویژگی‌های این شارژر کیفی است که باعث می شود آن را منحصر به فرد کند. اگر نگاهی دقیق تر بیندازید متوجه خواهید شد که در آن کابل میکرو USB که به داخل کیف متصل است، مبدل Lightning برای تلفن‌های آیفون و مبدل Type-C برای شارژ کردن گوشی‌های جدید تعبیه شده‌است. یک دکمه توان برای این بانک در داخل وجود دارد، آن را روشن کنید و کابل شارژ را به تلفن وصل کنید. LED‌ها نشانگر وضعیت باتری هستند.
دارای باتری‌ای با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت بوده و ولتاژ خروجی 5 ولت/ 2.4 آمپر می‌‌باشد و با اندازه‌ی 123 گرمی بدون دردسر حمل بار اضافی می‌تواند در جیب شما قرار‌گیرد.
این پاور بانک با تمامی دستگاه‌های دیجیتال قابل حمل 5 ولت از جمله گوشی، تبلت، دوربین فیلم برداری و عکس برداری، mp3،mp4 وGPS سازگاری دارد.

اگر می‌‌خواهید مشکل حمل چندین وسیله از جمله کیف‌پول، کابل و پاوربانک را با داشتن یک کیف سبک و زیبا برای همه‌ی آن‌ها حل کنید پاوربانک و کیف چرمی Zhuse Blade Series ZS-PB-023 4000mAh را خریداری کنید.


پاور بانک Momax IP81 - 10,000mAh | بی سیم و جمع و جور. تو جیب هم جا میشه...

Momax IP81 10,000mAh

Momax IP81 جیبی، جمع‎و‌جور و براحتی قابل حمل است.

دارای فناوری شارژ بی‌سیم می‌باشد. همچنین دارای باتری‌ای با ظرفیت 10،000 میلی‌آمپر ساعت 37 وات، وروردی 5 ولت/ 2 آمپر، دارای دو خروجی، یکی 5 ولت/ 2.1 آمپر و خروجی وایرلس شارژر 5 ولت/ 1 آمپر است.
Momax IP81 می‌تواند همزمان شارژ شود و دستگاه شما را شارژ کند. هنگامی که باتری گوشی پر شده باشد، به طور خودکار انتقال توان به گوشی را متوقف می‌کند. دو ورودی یک پورت میکرو USB و یک پورت Type C وجود دارد برای گوشی‌هایی که از فناوری Type-C شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند (شارژر PD پشتیبانی نمی‌شود) و دو خروجی پورت USB به طور خودکار سرعت شارژ را برای گوشی‌های اندروید یا IOS تعیین می‌کنند.
شما با این پاور بانک بطور همزمان می‌توانید یک گوشی سازگار با فناوری Qi رابصورت وایرلس و گوشی دیگری را با کابل شارژ کنید.
این بانک دارای حفاظت سه گانه شامل حفاظت در برابر اتصال کوتاه، حفاظت در برابر افزایش جریان و حفاظت در برابر گرمای بیش‌از‌اندازه می‌باشد.
سازگار با دستگاه‌های پشتیبان از Qi مانند iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus, Samsung S9, S8, Note 8, S7 Edge

خرید پاور بانک Momax IP81 10,000mAh


پاور بانک AUKEY - 30,000mAh

AUKEY - 30,000mAh

AUKEY دارای 30،000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت، شارژر قابل‌حمل USB-C با پشتیبانی از فناوری کوییک شارژ 3.0 ، 3 خروجی USB بسته به نوع باتری و سازگار با آیفون Xs / XS پلاس / 8 / 8 پلاس/ گلکسی S7و آیپد.
شارژ سریع 3.0 گوشی‌های دارای این تکنولوژی را تا 4 برابر سریع‌تر از شارژر‌های معمولی شارژ می‌کند.
شما می‌توانید از این پاور بانک با یک کابل USB-C با خروجی 5 ولت/3 آمپر یا از یک کابل میکرو USB با خروجب 5 ولت/2.4 آمپر برای شارژ گوشی A استفاده کنید.
ظرفیت میلی‌آمپر ساعتی به اندازه ای کافی است که به طور کامل آیفون 6s را 11.5بار یا Galaxy S7 Edge را 5.5 بار، و یا iPad مینی را 3 بار شارژ می‌کند. اگر قصد خرید پاور بانک AUKEY 30,000 را دارید از طریق لینک آبی در همین خط اقدام کنید.


پاور بانک AUKEY - 10,000mAh

AUKEY - 10,000mAh

این محصول دارای با ظرفیت 10,000 میلی‌آمپر ساعت می‌تواند به طور کامل شارژ آیفون 7 را تا 3.7 بار، iPhone 6s را تا 4 بار و یا Nexus 5X را تا 2 بار تامین کند.
شارژ دو گوشی بطور همزمان با دو پورت USB با خروجی ترکیبی تا 2.1 آمپر یکی دیگر از شاخصه‌های این دستگاه است.
4 چراغ‌ روی آن میزان شارژ را به نمایش گذاشته و به ازای هر 25% روشن می‌شوند. خرید این پاور بانک را از فروشگاه ماکروتل تجربه کنید.

پاور بانک AUKEY - 10,000mAh


کیس پاوربانک 8 تایی ROMOSS

ROMOS BE-101

این ذخیره‌ساز در مکان‌های عمومی همچون دفتر یا اتاق کنفرانس، هتل‌ها، ادارات و رستوران، کافی‌شاپ‌ها و حتی در برنامه‌ی آخر هفته و تعطیلات یک خانواده‌های پرجمعیت بسیار کارآمد بوده و طرفداران بسیاری دارد و بطور همزمان 8 گوشی را شارژ می‌کند.
هر باتری آن دارای خروجی 5 ولت/ 2.4 آمپر و در کل 16 آمپر جریان برای خروجی فراهم می‌کند. دارای 10،000 میلی‌آمپر ساعت طرفیت باتری است و 37 وات توان خروجی تحویل می‌دهد. وزن آن 235 گرم می‌باشد.
همچنین 2 پورت USB داشته و چراغ‌های روی آن راهنمای شما در میزان شارژ باقی‌مانده می‌باشد.
اگر شما نیز به شارژر قابل حمل 8تایی ROMOSS در محل کار خود نیاز دارید آن‌ را خریداری کنید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم