آموزش ریست فکتوری یا هارد ریست گوشی های ال جی

نوشته شده در تاریخ1398-03-05 توسط 139125

در مورد ریست فکتوری و بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی ال جی

همه‌ی ما در مورد کلمه‌ای به نام  factory resetبه خصوص در رابطه با گوشی‌مان چیز‌هایی را شنیده‌ایم. بگذارید به معنای اساسی تنظیم مجدد کارخانه بپردازیم. تنظیم مجدد کارخانه که به ‌هارد‌ریست نیز معروف است، روشی‌ست که در آن هر دستگاه الکترونیکی به تنظیم اصلی خود بازگردانده می‌شود. با انجام این کار، تمام اطلاعات ذخیره شده در دستگاه به‌طور کامل پاک می‌شود و گوشی ال جی به تنظیمات کارخانه برمی‌گردد. اما چرا ما باید هر گوشی را تنظیم مجدد بکنیم؟ پاسخ این است که اگر گوشی یا دستگاه‌های الکترونیکی شما با هرگونه سوء‌عملکرد روبه‌رو شوند، مثلاPIN خود و یا رمز عبور را فراموش کرده باشید و یا سیستم شما به‌طور مکرر هنگ کرده باشد (و بسیاری از علل دیگر)، ریست‌فکتوری بهترین گزینه برای گوشی شماست و پس از ریست‌فکتوری گوشی ال جی، استفاده‌ی مجدد از گوشی‌تان، حکم استفاده از یک گوشی جدید را دارد. البته می‌توانید مقاله حل مشکل هنگ کردن و بیرون افتادن از نرم افزاری گوشی را برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

برای رسیدن به پاسخ سوالاتی مثل: چگونه گوشی ال‌جی را ریست کنیم؟ نحوه گرفتن بک‌‌آپ از اطلاعات، قبل از ریست‌فکتوری ال‌جی چگونه است؟ و یا نحوه‌ی ریست‌فکتوری کردن درصورت فراموشی رمز عبور به چه صورتی است؟ پس از خواندن این مقاله به پاسخ همه‌ی این سوالات خواهید رسید. پس با ما همراه باشید.

توجه: تنظیم مجدد کارخانه نباید انجام شود، مگر این‌که ضرورت ایجاب کند، توجه داشته باشید که با انجام این کار تمام اطلاعات مهم در گوشی شما حذف می‌شود؛ به همین دلیل بهتر است قبل از هاردریست گوشی LG خود، نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید تا خیال‌تان از بابت موزیک، عکس، فیلم، یادداشت و ایمیل‌های‌تان راحت باشد. در این مقاله ما روی روش‌های متفاوتی تمرکز می‌کنیم و شما می‌توانید برای تنظیم مجدد به کارخانه گوشی ال جی خود، از این روش‌ها استفاده کنید.

در دنیای ایده‌آل، گوشی اندروید شما مثل یک رویا برای همیشه به‌درستی و بدون مشکل کار خواهد کرد. اما این زندگی واقعی‌ست و ما نمی‌توانیم انتظار این نوع عملکرد عالی را از دستگاه‌های‌مان داشته باشیم. همیشه چیز‌هایی وجود دارد که سرعت گوشی شما را آهسته کند و قطعا همه‌ی ما تجربه‌ی آن را داشته‌ایم. شاید لازم باشد شما برنامه‌های زیادی را روی گوشی خود نصب کنید و بعضی از آن‌ها کمی سخت و بد عمل کنند یا شاید چیزی در سیستم دچار ارور و خطا شده باشد، و در کل شانس کمی برای حل مشکل گوشی‌تان داشته باشید. در چنین مواردی، شما می‌توانید از طریق ترفند‌های موجود به رفع مشکلات احتمالی بپردازید و یا می‌توانید وقت بگذارید و تک‌تک برنامه‌ها را علی‌رغم میل باطنی خود پاک کنید، اما پاک کردن گوشی به‌طور کامل و شروع به کار آن در وضعیت اولیه‌ی خرید از کارخانه، بهترین گزینه است.

اموزش ریست فکتوری کردن گوشی های ال جی

قبل از انجام اقدامات دیگر، مطمئن شوید که یکی از ویجت‌های شما بدافزار نبوده باشند. اگر یک برنامه مستعد مشکل‌ساز بودن باشد، با استفاده از ویجت خود می‌تواند برخی از این مسائل را ایجاد کند. بهتر است آن را از صفحه اصلی حذف کنید و با توسعه دهنده تماس بگیرید. همچنین توجه داشته باشید که زمانی‌که برنامه از کارت SD بارگیری منابع را انجام می‌دهد، ممکن است این وقفه و تاخیر در کار سیستم اتفاق بیفتد. در صورتی که شما برنامه‌هایتان را از روی کارت بارگیری می‌کنید این کارت حافظه است که مستلزم فیکس کردن می‌باشد، نه گوشی.

چگونه گوشی ال جی را ریست فکتوری کنیم؟

پس تصمیم گرفتید که گوشی ال جی خود را ریست‌فکتوری کنید. چه باید کرد؟ عمل پاک کردن اطلاعات گوشی شما ساده است، اما در شروع باید کمی زمینه‌سازی کنید. تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید از برنامه‌های خود به صورت دستی بک‌آپ بگیرید یا بهGoogle Cloud اعتماد می‌کنید که این کار را انجام دهد. اغلب زمانی که شما به یک تلفن Android وارد می‌شوید، به طور خودکار تمام تنظیمات سیستم و برنامه‌های خود را با گرفتن ایمیل برای تهیه نسخه‌ی بک‌آپ و پشتیبان آماده می‌کند. اگر شما مشکوک به بک‌آپ خودکار برنامه‌های خود هستید، به صورت دستی بک‌آپ‌گیری از برنامه‌های خود را انجام دهید تا مطمئن شوید همه‌چیز را با دقت نگه‌داری کرده‌اید.
اگر احساس می‌کنید مشکلات گوشی شما ناشی از خطای سیستم یا پیکربندی برنامه خاص است، می‌توانید به Google cloud اجازه دهید به بازیابی برنامه بپردازد. برنامه‌های بسیار کمی پیکربندی خود را با آن مجدد از سر می‌گیرند، بنابراین این کار باید خوب و موثر باشد.

فرمت کردن گوشی ال‌جی از طریق دکمه‌های سخت افزاری:

۱_ گوشی خود را خاموش کنید.

    ۲_ کلید کاهش صدا و کلید پاور / قفل را که در پشت گوشی شما قرار دارد، به طور هم‌زمان فشار داده و نگه دارید.
زمانی که لوگوی LG بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود، کلید Power را برای یک ثانیه رها کنید، اما فورا دوباره آن را نگه دارید و کلید را یک بار دیگر فشار دهید.
  ۳_ زمانی که روی صفحه Factory hard reset ظاهر شد، تمام کلید‌ها را رها کنید.
۴_ حالا برای ادامه، کلید پاور یا قفل پشت را به‌ همراه دکمه‌ی کاهش صدا فشار دهید تا تنظیم مجدد کارخانه لغو شود.
۵_ یک بار دیگر این پروسه را برای انجام این کار انجام دهید. توجه کنید کلید‌های پاور یا قفل به همراه تنظیم صدا به لغو این روش کمک می‌کنند.

ریست فکتوری ال جی از طریق دکمه های سخت افزاری

هاردریست ال جی از طریق منو تنظیمات

شما همچنین می‌توانید گوشی LG خود را از منوی تنظیمات ریست فکتوری یا هارد ریست کنید. این روش در صورتی که گوشی شما کند شده باشد یا هر برنامه نصب شده یخ زده (Freeze) / هنگ باشد، باعث می‌شود گوشی شما عملکرد اولیه خود را بدست آورد.
گام‌های زیر تمامی تنظیمات سیستم را که مانع کارکرد درست داده‌های شخصی شما مانند برنامه‌های دانلود شده و فایل‌های رسانه‌ای ذخیره شده می‌شوند تنظیم مجدد می‌کند:

1- از صفحه اصلی به برنامه‌ها بروید.
2- سپس روی تنظیمات کلیک کنید.
3- گزینه Backup & Reset را ضربه بزنید.
4- حال گزینه‌ی Factory data reset را انتخاب کرده.
5- با کلیک کردن بر روی OK تایید کنید و گوشی‌تان را به تنظیمات اول برگردانید.

  • این یک روش سریع و آسان برای بازنشانی گوشی خود بدون از دست دادن اطلاعات شخصی ذخیره شده است.

هارد ریست یا ریست فکتوری ال جی از طریق منو تنظیمات

بازگشت به تنظیمات کارخانه یا هارد ریست گوشی‌های ال جی هنگامیکه گوشی قفل شده یا به تنظیمات و پسورد گوشی دسترسی ندارید یکی از مشکلات رایج در گوشی‌های هوشمند است.

آیا تا به حال رمز عبور تلفن خود را فراموش کرده‌اید و قفل شده‌اید؟ نه، شاید هم بله؟ خب، بسیاری از ما مطمئنا این وضعیت را به ویژه پس از خرید یک دستگاه جدید، تجربه کرده‌ایم که بسیار عذاب‌آور است.
حالا می‌خواهیم یاد بگیریم که چگونه از این وضعیت با ساده‌ترین و سریع‌ترین راه خلاص شویم.
در واقع یک راه ساده برای بازنشانی کارخانه برای ریست فکتوری ال‌جی وجود دارد که می‌تواند با استفاده ازAndroid Device Manager انجام شود. برنامه Device Manager Android یا وب‌سایت آن را می‌توان برای پاک کردن یک گوشی از راه دور استفاده کرد. ما می‌دانیم که تمام گوشی‌های Android با حساب Google پیکربندی شده‌اند و به عنوان راهی برای پاک کردن یک گوشی از راه دور از حساب Google خاص آن استفاده شده و به آن متصل می‌شوند.

ریست فکتوری گوشی های ال جی هنگامیکه گوشی قفل است یا به تنظیمات دسترسی نداریم

آموزش: ریست فکتوری گوشی های اندرویدی

ریست فکتوری ال جی با استفاده از وب سایت Android Device Manager

ریست‌فکتوری دستگاه با این روش، تمام اطلاعات ذخیره شده در گوشی را پاک می‌کند. مراحل زیر را دنبال کنید:
مرحله 1:به حساب Google خود در android.com/devicemanager وارد شوید. پس از ورود به سیستم، صفحه زیر را پیدا خواهید کرد که از شما جیمیل و پسوردتان را می‌خواهد.

ریست فکتوری گوشی ال جی از طریق وب سایت Android Device Manager

گام 2: برای انتخاب گوشی‌ای که باید به تنظیم مجدد کارخانه شود، روی فلشی که در کنار نام دستگاه وجود دارد کلیک کنید و مکان آن را ببینید.

ریست فکتوری ال جی

مرحله 3: پس از انتخاب گوشی‌ای که باید پاک شود، شما سه گزینه "Ring"، "Lock" و "Erase" را می‌بینید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.
بر روی گزینه سوم یعنی Erase کلیک کنید، و این گزینه به طور دائمی تمام داده‌ها را در دستگاه انتخاب شده حذف می‌کند. این کار چند دقیقه طول خواهد کشید.

ریست فکتوری ال جی از طریق وبسایت

ریست فکتوری ال جی با استفاده از اپلیکیشن Android Device Manager

برنامه Device Manager Android را می‌توانید بر روی گوشی LG خود نصب کنید (برروی تمامی دستگاه‌های اندرویدی نصب می‌شود) تا حساب Google شما را پیکربندی کند.
مرحله 1:نصب برنامه Android Device Manager بر روی دستگاهی که قصد‌هارد‌ریست آن را دارید

راهنما: ریست فکتوری کردن گوشی سامسونگ

ریست فکتوری ال جی با اپلیکیشن android Device Manager

گام 2:به حساب Google خود وارد شوید و دستگاه اندرویدی پیکربندی شده را همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده پیدا خواهید کرد.

ریست فکتوری گوشی موبای ال جی lg

مرحله 3:برروی فلشی که در کنار نام دستگاه وجود دارد، برای انتخاب گوشی‌ای که باید تنظیم مجدد شود، ضربه بزنید.
مرحله 4:روی گزینه‌های سوم روی « Erase» ضربه بزنید تا اطلاعات و تنظیمات موجود در دستگاه انتخاب شده را دائمی حذف کنید تا ریست فکتوری ال جی انجام شود.

ریست کارخانه گوشی های ال جی

بک‌آپ گیری از گوشی‌های ال جی قبل از ریست کردن آن

ما به وضوح از پیامدهای تنظیم مجدد کارخانه در گوشی‌های LG اطلاع داریم. به طور واضح در روش‌های فوق، گزینه تنظیم مجدد گوشی همواره خطر از دست دادن داده‌ها را می‌دهد که ما هرگز نمی‌توانیم آن‌ها را پس از ریست بازیابی کنیم. بنابراین، قبل از انتخاب بازگشت گوشی به حالت اول، تهیه نسخه پشتیبان و بک‌آپ داده‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.

در این بخش، ما یاد می‌گیریم چگونه از دکترفون dr.fone و قسمت پرکاربرد- (Backup & Restore (Android آن برای نسخه پشتیبان از گوشی LG قبل از انجام بازنشانی کارخانه استفاده کنیم.

dr.fone یک برنامه‌ی کاربردی بسیار ساده و قابل اعتماداست که بک‌آپ گیری و بازیابی ساخته شده است.با این برنامه هرگز نگران از دست دادن اطلاعات در گوشی ال‌جی خود نباشید. این برنامه برای پشتیبان گیری همه نوع داده از رایانه و گوشی LG شما بسیار مفید است. همچنین اجازه می‌دهد آن برنامه‌هایی که ار آن‌ها نسخه پشتیبان تهیه کرده‌اید پس از‌هارد‌ریست به گوشی شما بازیابی شوند.

DR.PHONE

دکترفون (dr.fone)

  • گرفتن یک نسخه پشتیبان از داده‌های اندروید به کامپیوتر با یک کلیک.
  • بازگرداندن نسخه پشتیبان به هر دستگاه اندرویدی.
  • پشتیبانی از 8000 + گوشی‌های اندرویدی.
  •  بک‌آپ گیری، استخراج یا بازگرداندن داده‌ها از دست رفته
  • موجود در: ویندوز و مک

اجازه دهید ما به شما در چند مرحله آموزش دهیم که چگونه از dr.fone برای بک‌آپ گیری از گوشی‌های LG قبل از بازگشت تنظیمات استفاده کنید

مرحله 1: dr.fone را در رایانه خود نصب و راه اندازی کرده و Back & restore را انتخاب کنید.

دکترفون را در رایانه خود راه اندازی کنید

در این مرحله با استفاده از کابل USB، گوشی LG خود را به کامپیوتر وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که حالتdebugging هنگامی که می‌بینید dr.fone نسخه پشتیبان فایل‌های انتخاب شده را تهیه و تکمیل می‌کند، می‌توانید بر روی زبانه " View the backup " کلیک کنید تا تمام نسخه پشتیبان تهیه شده را بررسی کنید.

بک آپ گیفتن از گوشی ال جی

مرحله 2: حال پیش بروید و نوع فایل مورد نظر برای پشتیبان گرفتن را انتخاب کنید. به طور پیش فرض،dr.fone  تمام فایل‌های موجود در گوشی را انتخاب می‌کند، با این حال، شما می‌توانید آن‌هایی را که می‌خواهید، انتخاب کنید. پس از انتخاب، بر روی دکمه پشتیبان در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید.

پشتیبان گیری از اطلاعات گوشی ال جی با DR.PHONE

چند دقیقه برای پشتیبان گیری از فایل‌ها صبر کنید و از انجام هر کاری مانند قطع اتصال گوشی، استفاده از آن یا حذف هر چیزی در طول فرآیند جلوگیری کنید.

پشتیبان گیری از گوشی ال جی

ریست فکتوری گوشی ال جی LG با  دکترفون dr.fone زمانی که قفل شده است

اگر میخواهید ریست فکتوری گوشی ال جی را هنگام قفل بودن گوشی انجام دهید، دیگر نیازی به گذراندن یک آموزش خسته کننده ندارید. در این قسمت از مقاله ما به شما نحوه تنظیم مجدد گوشی ال جی را هنگامی که قفل شده است، با استفاده از برنامه‌ی کاربردی dr.fone آموزش خواهیم داد. خوشبختانه این روش با اکثر اسمارتفون‌های اندرویدی، سازگار است. بنابراین حتی پس از فراموش کردن الگو (pattern) یا پین خود، می‌توانید ریست فکتوری ال جی را انجام دهید. (و بعد آن را باز کنید).
برای بسیاری از ما که می‌خواهیم گوشی قفل شده LG را بازنشانی کنیم، فقط قصد آن را داریم که دوباره بتوانیم گوشی قفل شده‌مان را باز کنیم. اگر چه ما می‌توانیم چند راه حل برای این کار را به شما پیشنهاد کنیم تا به شما در بازشدن صفحه قفل کمک کند، اما یا آنها خیلی خوب کار نمی‌کنند و یا می‌خواهند ما را به سمت تنظیم مجدد کارخانه سوق دهند که این‌کار هزینه‌ی گزافی برای‌مان خواهد‌داشت؛ هزینه‌ای به اندازه پاک شدن تمام اطلاعات شخصی در تلفن. خوشبختانه، در اینجا dr.fone - Unlock (Android) راهکاری است که باعث می‌شود قفل صفحه بر روی گوشی LG را باز کنید و به راحتی مانند قبل از آن استفاده کنید.

USB بر روی گوشی شما فعال است. در صورتی که نسخه نرم افزاری اندروید 4.2.2 یا بالاتر را داشته باشید، یک پنجره پاپ-آپ در تلفن وجود دارد که از شما می‌خواهد اجازه دهد که USB Debugging را فعال کنید. هنگامی که تلفن متصل است، روی Backup کلیک کنید تا ادامه یابد

قفل باز کن- dr.fone unlock

  1. حذف 4 نوع از قفل‌های صفحه نمایش اندروید بدون از دست دادن داده‌ها
  2. این برنامه می‌تواند 4 نوع قفل صفحه نمایش از نوع الگو، PIN، رمز عبور و اثر انگشت را باز و حذف کند.
  3. قفل صفحه را بردارید، بدون از دست دادن اطلاعات!
  4. هیچ دانش فنی از همه خواسته نمی‌تواند آن را اداره کند.
  5. برای سری سامسونگ Galaxy S / Note / Tab و LG G2، G3، G4 و غیره نیز کار می‌کند.(تمامی دستگاه‌ها!)
  6. موجود در: ویندوز

مرحله 1: راه اندازی dr.fone بر روی کامپیوتر شما. سپس روی بازکردن کلیک کنید.

قفل بازکن دکترفون

مرحله 2: گوشی LG خود را به کامپیوتر وصل کنید. برای شروع فرآیند Start را کلیک کنید.

شروع فرایند باز کردن قفل ال جی

مرحله 3: طلاعات صحیح مدل گوشی را برروی تلفن LG خود تنظیم کنید.

ریست فکتوری

مرحله 4: سپس دستورالعمل زیر را در برنامه وارد کنید تا وارد حالت دانلود شوید.

  1. گوشی LG خود را قطع کنید و آن را خاموش کنید.
  2. دکمه Power Up را فشار دهید. در حالی که دکمه Power Up را نگه داشته‌اید، کابل USB را وصل کنید.
  3. دکمه Power Up را فشار دهید تا حالت Download Mode ظاهر شود.

بازگردانی پسورد گوشی ال جی

مرحله 5: بعد از اینکه تلفن با موفقیت در حالت دانلود بوت می‌شود، برنامه سعی خواهد کرد که مدل گوشی را به صورت خودکار مطابقت دهد. سپس روی حذف بر روی برنامه کلیک کنید و قفل صفحه بر روی گوشی شما حذف خواهد شد.

   فقط چند ثانیه طول خواهد کشید. حال تلفن شما بدون حالت قفل صفحه در حالت عادی راه اندازی مجدد خواهد شد.   

آموزش ریست فکتوری ال جی در حالت ریکاوری recovery mode

اگر شما مایل به یادگیری نحوه تنظیم مجدد گوشی LG در هنگام قفل شدن آن هستید، همیشه می‌توانید آن را در حالت ریکاوری قرار دهید و‌ هارد‌ریست انجام دهید. پس از قرار دادن تلفن در حالت ریکاوری، می‌توانید طیف وسیعی از عملیات مانند تنظیم پارتیشن‌ها، تنظیم مجدد آن و غیره انجام دهید.
در ابتدا، فقط دستگاه خود را خاموش کرده و چند ثانیه صبر کنید. حالا، شما باید آن را در حالت recovery قرار دهید. فقط دکمه Power و Volume Down را برای مدت چند ثانیه فشار دهید تا لوگوی شرکت ظاهر شود. حالا دکمه‌ها را برای یک ثانیه رها کرده و دوباره آنها را به طور همزمان فشار دهید. آن را تا حدی فشار دهید که منوی recovery mode بر روی صفحه نمایش ظاهر شود. اگر چه این کار برای بسیاری از دستگاه‌های LG کار می‌کند، اما ممکن است از یک مدل به یک مدل دیگر کمی تغییر کند.
بسیار خب! در حال حاضر شما می‌توانید گزینه‌های مختلف را در منوی حالت ریکاوری مشاهده کنید. شما می‌توانید با استفاده از دکمه افزایش و کاهش صدا، منو را انتخاب کنید و یک گزینه را با استفاده از دکمه پاور / Home انتخاب کنید. به گزینه " Wipe data/factory reset بروید و از کلید‌های دستگاه خود برای انتخاب آن استفاده کنید. شما همچنین ممکن است نیاز به انتخاب "بله" داشته باشید در صورتی که می‌پرسد آیا میخواهید تمام داده‌های کاربر را از گوشی خود حذف کنید.

ریست فکتوری ال جی در حالت ریکاوری

ریست ال جی در حالت ریکاوری مد

کد ریست فکتوری گوشی ال جی

بسیاری از مردم این را نمی‌دانند، اما ما می‌توانیم بسیاری از گوشی‌ها را با استفاده از پد شماره گیری اضطراری نیز بازنشانی کنیم. اگر دستگاه شما قفل شده باشد و شما می‌خواهید آن را بدون کمک Android Device Manager یا حالت ریکاوری تنظیم مجدد کنید، این یک جایگزین عالی خواهد بود.
حتی زمانی که تلفن شما قفل شده است، هنوز می‌توانید به پد شماره اضطراری خود دسترسی داشته باشید و شماره گیری کنید. با پیروی از این مراحل، با استفاده از کد بازنگری کارخانه، تنظیم مجدد گوشی LG را یاد بگیرید.
هنگامی که تلفن شما قفل است، روی شماره گیر اضطراری ضربه بزنید. در اکثر دستگاه‌ها، آیکون خاص خود یا " emergency " که روی آن نوشته شده است را دارد. این کار یک شماره گیر ساده را باز می‌کند که می‌تواند برای چند تماس اضطراری استفاده شود.

کد ریست فکتوری ال جی

برای ریست‌فکتوری دستگاه خود، 2945#*# یا 1809#*101# شماره‌گیری کنید. در اغلب موارد، این کد‌ها کار می‌کنند و دستگاه شما را بازنشانی می‌کنند. در صورت عدم کارکرد، شماره #668 گرفته و همزمان دکمه پاور را فشار دهید.
کد ممکن است از یک مدل به دیگری متفاوت باشد. اگر چه شما همیشه می‌توانید شماره *#*#7780#*#*را به عنوان کد بازنگر با بسیاری از دستگاه‌های آندرویدی امتحان کنید. کار می‌کند!

تفاوت ریست فکتوری با فلش کردن گوشی ال جی؟

تفاوت ریست فکتوری و هارد ریست ال جی

میان ریست کردن و فلش گوشی تفاوت زیادی وجود دارد! شما با‌هارد‌ریست کردن گوشی خود اطلاعات و نرم‌افزار‌ها را پاک کرده و گوشی را به حالت اولیه خود باز می‌گردانید. در صورت نگرفتن بک‌آپ و یا عدم آگاهی از پاک شدن اطلاعات، شما می‌توانید پس از بازگشت گوشی به تنظیمات کارخانه، با مراجعه به مراکز تعمیرات موبایل اطالاعات خود را به نحوی بازگردانید. اگر گوشی شما دارای عملکرد خوبی نیست این‌کار توصیه می‌شود اما به یاد داشته باشید شما با ریست فکتوری گوشی ال جی از شر ویروس‌ها و بد‌افزار‌ها رهایی نخواهید یافت. این‌کار تنها در صورت عدم توانایی آنتی‌ویروس تنها با فلش کردن محقق خواهد شد. شما پس از فلش کردن عملا هیچ راهی برای بازگشت اطلاعات خود ندارید یا این‌کار بسیار سخت خواهد بود.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم