تعویض صفحه نمایش گوشیهای آیفون iPhone در ماکروتل

نوشته شده در تاریخ1398-03-09 توسط 3446

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی ایفون در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران

مقدمه: باید بدانید بدلیل ظرافت ساخت قطعات دستگاه های اپل، اولین تعمیرکار که گوشی موبایل آیفون شما را باز میکند سرنوشت آن گوشی را مشخص میکند. بدین معناست که اگر تاچ و ال سی دی آیفون شما در اثر ضربه شکسته و یا در اثر گرما و سرمای زیاد پیکسل سوختگی در ان بوجود آمده بهترین کار سپردن گوشی آیفون خود به دست تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات اپل است. در ادامه به علائم خرابی تاچ و ال سی دی آیفون، دلایل خرابی تاچ ال سی دی آیفون و استفاده از خدمات تعویض تاچ و ال سی دی اپل توسط تیم تعمیرات موبایل ماکروتل را میپردازیم.

تاچ و ال سی دی آیفون iPhone

صفحه نمایش LCD و تاچ اسکرین Touch Screen Digitizer گوشی آیفون یکی از حساس ترین و آسیب پذیر ترین بخش‌های دستگاه شما است. صفحه نمایش LCD (صفحه نمایش مایع کریستال) معمولا در بسیاری از ابزارهای الکترونیکی مانند تلویزیون و مانیتورهای کامپیوتر استفاده می‌شود. عنصر کلیدی برای گوشی‌های هوشمند همیشه یک صفحه نمایش نوآورانه و با عملکرد بالا است و بهترین گوشی‌های پیشرو در دنیای فناوری همیشه صفحه نمایش فوق العاده با تکنولوژی خیره‌کننده دارند. این عملکرد صفحه نمایش است که تعیین می‌کند همه چیز در گوشی‌های هوشمند چقدر خوب و زیبا به نظر برسد؛ از جمله عکس‌های دوربین، تمام برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها. گوشی موبایل شما از جمله وسایلی لست که هر لحظه امکان دارد از دست شما بیفتد یا ضربه بخورد و صفحه نمایش شیشه‌ای اش دچار سانحه شده و بشکند. گاهی اوقات امکان دارد عمل شکستن برایش اتفاق نیفتد اما به دلیل ضربه، عملکرد آن دچار مشکل شود.

دلایل خرابی تاچ و ال سی دی ایفون و تعمیر آن

 

آسیب ال سی دی آیفون

- افتارت یا ضربه خوردن: از دلایل اصلی آسیب دیدن تاچ و ال سی دی گوشی ایفون می‌توان به افتادن یا ضربه خوردن آن‌ها اشاره کرد. بعد از ضربه خوردن ممکن است صفحه نمایش شما بشکند، پس بهتر است برای جلوگیری از آسیب دیدن تاچ و ال سی دی اپل خود در اثر ضربه،  از گلس محافظ صفحه نمایش استفاده کنید.

- گرما و سرما زیاد: از دیگر دلایل آسیب دیدگی صفحه نمایش گوشیهای ایفون می‌توان به قرار دادن این وسیله کاربردی در برابر گرما و حرارت بسیار زیاد یا بسیار پایین است که در هر دو صورت آسیب‌های جدی به گوشی شما وارد می‌گردد. چرا که در این صورت پیکسل صفحه نمایش آسیب می‌بیند و در رنگ و نور آن‌ها تأثیرات منفی زیادی وارد می‌سازد.

- آب خوردگی: آب خوردگی یا خیس شدن بیش از حد تاچ و ال سی دی iPhone باعث سوختن ال سی دی یا اختلال در تاچ دستگاه شده و حتی ممکن است بعد از خیس شدن تا مدتی صفحه نمایش کار کرده و بعد از مدتی از کار بی‌افتد، در این صورت پیشنهاد ما خاموش کردن فوری دستگاه و ارسال آن به دفتر ماکروتل برای سرویس دستگاه با مواد الما است.

مشکلات رایج تاچ و ال‌سی‌دی آیفون و تعویض آن

مشکلات رایج تاچ ال سی دی ایفون

خرابی آی سی تاچ یا تاچ دستگاه؟ یکی از رایج ترین مشکلات زمانی که گوشی موبایل ضربه می‌خورد، مشکل عملکرد تاچ گوشی است، اما امکان دارد تاچ گوشی به دلیل آسیب دیدگی آی سی تاچ به مشکل خورده باشد. زمان خرابی تاچ گوشی، درصورت قفل کردن و دوباره استفاده کردن از گوشی ممکن است برای چند ثانیه تاچ درست کار کند اما در صورتی که آی سی تاچ آسیب دیده باشد تاچ گوشی یا بطور کامل از کار می‌افتد و یا در تمام مدت هنگ می‌کند. برای تشخیص خرابی آی سی تاچ یا تاچ گوشی ایفون خود میتوانید گوشی خود را نزد متخصصان ماکروتل ارسال کنید.

قرمز شدن صفحه نمایش یا خرابی ال سی دی؟ در صورتی که صفحه نمایش گوشی ایفون شما دچار پخش شدن رنگ شده باشد، احتمال تعویض تاچ ال سی دی آیفون بالا می‌رود ولی گاهی اوقات علت پخش شدن رنگ یا قرمز شدن صفحه نمایش بخاطر مشکلات هارد گوشی می‌باشد که دیگر نیازی به تعویض تاچ ال سی دی نمی‌باشد. به طور کلی تشخیص این موارد فقط به دست تعمیرکاران حرفه ای باید واگذار شود تا آنان با علم و درایت خود نسبت به تعویض تاچ ال سی دی گوشی آیفون شما یا تعویض برد و قطعات دیگر تصمیم گیری نمایند.

زرد شدن حاشیه تصویر: اگر بخواهیم زرد شدن حاشیه تصویر صفحه نمایش گوشی های آیفون را بررسی کنیم؛ میتوان گفت در اثر استفاده زیاد از دستگاه هنگام شارژ یا گرم شدن صفحه نمایش و گرم ماندن آن، بک لایت دستگاه زرد شده و حاشیه تصویر در صفحه سفید کمی به زردی میزند. نگران نباشید؛ این مسئله برای تمامی گوشی های اپل در طی مدت زمان طولانی استفاده از آن اتفاق افتاده و خطری برای دستگاه یا چشم شما ندارد.

ماندن اپلیکیشن ها در پس زمینه: این مشکل هم مثل مشکل بالاست و در اثر استفاده زیاد از دستگاه و داغ شدن بک لایت؛ بعد از قطع کردن اپلیکیشنی میتوانید ببینید که هنوز قسمت هایی از اپلیکیشن بصورت سایه روی صفحه نمایش شماست. نگران نباشید! به هیچ وجه مشکل ساز نیست

کابل کپی و هنگ صفحه نمایش: شاید باورتان نشود؛ اما حقیقت است. استفاده از کابل های کپی برای گوشی های اپل مثل سم میماند بطوریکه وقتی کابل کپی را به اپل خود وصل میکنید باعث آسیب دیدگی آی سی شارژ (IC U2) هنگ کردن مداوم تاچ و خرابی باتری گوشی ایفون خود میشود. لطفا کابل و شارژر اورجینال اپل تهیه کنید.

تاچ ال س ‎دی اورجینال آیفون Apple iPhone

تاچ و ال سی دی اورجینال آیفون

با توجه به بازار داغ کپی برداری از محصولات دیجیتال و رقیبان چینی بسیار مهم است که محصول خریداری شده ساخته شده در خود کمپانی سارنده‌ی گوشی و OEM باشد. اگرچه شاید در ظاهر امر تفاوت چندانی در نوع اصل و کپی نباشد ولی در عملکرد و کارایی شما شاهد تفاوت‌های بسیاری خواهید بود. لذا از شما تقاضا داریم صرف پایین بودن قیمت نوع کپی از خریداری و نصب آن‌ها برروی گوشی خود اجنتاب کرده و با پرداخت کمی هزینه‌ی بیشتر جای نگرانی باقی نگذارید.

توجه!!! تاچ و ال سی دی کپی و گلس تعویض Change Glass به چشم شما آسیب میزند

اورجینال بودن تاچ و ال سی دی ایفون برای کاربران کمی سخت قابل تشخیص است، اما اگر دقت کرده باشید با تاچ و ال سی دی اورجینال دستگاه خودتان هنگامیکه گوشی را از بالا به پایین نگاه میکند؛ اپلیکیشن ها کاملا واضح هستند اما با تاچ و ال سی دی کپی صفحه نمایش از کناره ها کدر میشود. پس پیشنهاد ما برای تعویض تاچ و ال سی دی، نشان دادن این قطعه به افراد متخصص است تا اورجینال بودن قطعه را تضمین کنند چراکه علاوه بر آسیب جسمی، آسیب به دستگاه نیز بعد از نصب تاچ و ال سی دی کپی ایفون شروع میشود

تاچ و ال سی دی شکسته گوشی آیفون خود را کجا تعویض کنیم؟

تعویض تاچ و ال سی دی آیفون

تیم فنی و مدیریت فروشگاه اینترنتی ماکروتل بعد از 7 سال فعالیت در عرصه فروش اینترنتی کالا و پخش قطعات موبایل به سراسر کشور؛ اینبار تصمیم گرفت مرکزی را در شهر تهران با نظارت مستقیم خود راه اندازی کرده تا بتواند خدمات بیشتری مانند تعویض قطعات و تعمیرات موبایل را به هموطنان خود ارائه دهد. این تیم شامل مدیریت تعمیرات با بیش از 13 سال سابقه کار است که قرار بر این شده تا نسل جوان را تحت آموزش های پیشرفته تعمیرات موبایل قرار داده و بعد از گذراندن دوره آموزش پیشرفته تعمیرات موبایل به کادر خدمات تعمیرات موبایل ماکروتل بپیوندند. درواقع سیع کرده ایم برای پیشرفت علم تعمیرات موبایل از ایده ها، نظریه ها، خلاقیت ها و انرژی مهندسین و متفکرین نسل جدید استفاده کنیم تا بتوانیم پیشرو در تکنولوژی و مهندسی تعمیرات موبایل؛ کماکان به مشکلات هم میهنان خود در خصوص تعمیرات تلفن همراه پاسخ دهیم.

تعویض تاچ و ال سی دی ایفون نیز از جمله خدمات دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل است.

تعویض ال سی دی آیفون

مدت زمان و هزینه تعویض تاچ و ال سی دی آیفون

هزینه یا اجرت تعویض تاچ و ال سی دی آیفون بر اساس قیمت تاچ و ال سی دی، میزان دشواری و مدت زمانی که برای تعویض صرف میشود توسط تیم تعمیرات موبایل ماکروتل محاسبه شده است. در سایت ماکروتل قیمت تاچ و ال سی دی‌های ایفون به همراه اجرت تعویض تاچ و ال سی دی ایفون کنار هر محصول وارد شده است.
شما میتوانید جهت خرید و تعویض تاچ و ال سی دی شکسته موبایل خود به دفترتعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کرده و در کمتر از 2 ساعت تلفن همراه خود را تعمیر کنید و سالم تحویل بگیرید. ماکروتل ضمانت اصل بودن قطعات تاچ و ال سی دی خود را به کاربران داده و با گارانتی 7 روزه تست کالا در راستای رضایت مشتری قدم بر می‌دارد.

آیا پس از تعویض تاچ ال‌سی‌دی گوشی به حالت اول برگشته و کارکردی بخوبی روز اول خواهد داشت؟

بستگی دارد! اگر شما از محصول OEM استفاده کرده باشید و قطعه توسط یک متخصص تعویض شده باشد جای هیچ نگرانی نیست و بله گوشی شما کارکرد روز اول را دنبال خواهد کرد. ولی در صورت استفاده از نوع کپی تاچ ال‌سی‌دی این خطر را به جان خریده‌اید که دیر یا زود مجددا به مشکل برخورده و دردسری جدید در راه خواهد بود. همینطور مهارت خاص در باز کردن و اسمبل کردن قطعات نکته‌ی مهم دیگری است که باید در تعویض به آن توجه کرد. در هر صورت، بهتر است برای گوشی خود گلس محافظ شیشه ای با کیفیت یا کاور و کیف چرمی تهیه کنید تا آن را در برابر خطر افتادن، ترک خوردن و ضربه‌های سنگین در استفاده روزانه محافظت کنید و موقع تعویض گلس، تاچ اسکرین یا ال سی دی شکسته مطمئن شوید که قطعات اصلی و اورجینال را خریداری می‌کنید.

برای خرید تاچ ال‌سی‎دی اصل آیفون از ماکروتل ضمن ارائه ویژگی‌های صفحه‌نمایش هر مدل به توضیحات مختصری در آن باره پرداخته و لینک خرید هر محصول پس از توضیحات در زیر هر مدل قرار داده شده است.

  • تعویض تاچ ال سی دی آیفون XR
    خرید تاچ و ال سی دی اورجینال آیفون XR

آیفون XR دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچ LCD با کیفیت 1792x828 است. این کیفیت به آن تراکم پیکسل 326PPI می‌دهد، که مشابه آیفون 8 و آیفون‌های قبلی با صفحه نمایش کوچک‌تر است، اما کمتر از آیفون‌های بزرگ پلاس (401PPI) است.

اپل این نمایشگر را Liquid Retina HD نامیده است. زیرا هم کیفیت HD دارد و همچون شبکیه چشم بسیار حساس و تیز و دارای قابلیت‌های بالا می‌باشد. البته ناگفته نماند بنظر می‌رسد اپل دوست دارد با این نام بازاریابی چشم‌گیری داشته باشد. این صفحه نمایش دارای نسبت کنتراست 1400: 1 است و از رنگ‌های گسترده DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و دارای فناوری True Tone  اپل بوده که میزان رنگ را براساس نور محیط تنظیم می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این نمایشگر، زاویه ی دید عالی آن است که از نمایشگر IPS LCD نیز چنین انتظاری داشتیم. این نمایشگر جزء بهترین نمایشگر‌های LCD موجود در بازار است البته نسبت کنتراست و سطح تیرگی آن در مقایسه با نمایشگر‌های OLED ضعیف تر است ولی وضوح رنگ آن به خوبی آنها است. اگر ال‌سی‌دی آیفون XR شما درصورت ضربه خوردن یا افتادن یا هر دلیل دیگری آسیب دید و نیاز به تعمیر داشت می‌توانید به تیم متخصص ماکروتل اطمینان کنید.

 مشخصات، قیمت و خرید تاچ ال‌سی‌دی آیفون XR به همراه آموزش تعویض

  • تعویض تاچ ال سی دی آیفون XS Max

خرید تاچ و ال سی دی آیفون XS MAX

این صفحه نمایش 84.4 درصد از نمای جلو را در بر می­گیرد. فبلت 6.5 اینچی XS MAX با نمایشگر سوپر رتینا (Super Retina) با بریدگی در بالا و خم‌شدگی برای کاهش حاشیهبهینه سازی شده است. با رزولوشونی معادل 1242 در 2688 پیکسل تصاویر شارپی ارائه می‌دهد. به طوری که در تمام فواصل استفاده از گوشی، مرز بین پیکسل‌ها مشخص نیست. تراکم 458 پیکسل در هر اینچ کاملا رضایت شما را جلب خواهد کرد.

نمایشگرهای اولد روشنایی بالا و کنترل بیشتری روی عملکرد پیکسل‌ها داشته و گزینه‌های ایده‌آلی برای محتوای HDR هستند. DCI-P3  به عنوان یک پیش‌نیاز برای تجربه‌ی لذت‌بخش HDR مطرح است که آیفون XS MAXاز آن پشتیبانی می­کند.

قابلیت True Tone موجود در این فبلت بوسیله سنسورهای چهارکاناله دمای نور محیط را می‌سنجد و به کمک آن بهترین و طبیعی‌ترین حالت تصویر برای راحتی چشم را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این قابلیت باعث خستگی کمتر چشم در استفاده‌ی طولانی مدت از گوشی می‌شود. همچنین برای راحتی استفاده از گوشی در فضاهای تاریک و کاهش نور آبی آزاردهنده‌ی نمایشگر، قابلیتی با نام Night Shift  را در محصولات خود به کار گرفته است. نمایشگر XS MAXحداقل روشنایی ۲.۴ نیت را دارا بوده که مطابق با استانداردهای دیگر برندها است.

قیمت تاچ ال‌سی‌دی آیفون XS MAX

  • تعویض تاچ ال‌سی‌دی آیفون XS

خرید تاچ و ال سی دی آیفون XS

آیفون XS کوچک ترین مدل تولید شده آیفون در سال ۲۰۱۸ است. نمایشگر این گوشی با آیفون X یکسان استیعنی 5.8 اینچ. جنس صفحه‌نمایش این گوشیOLED است و لبه­های خمیده دارد. صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED  با 16 میلیون رنگ. آیفون XS کمی از آیفون 6 ، 7 و 8  بزرگ تر است. نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 82.9 درصد بدنه. رزولوشن آن 1125 * 2436 بوده که معادل 458 پیکسل در اینچ می­باشد.

نور خوب و شفافیت رنگها در این گوشی به این دلیل است که به تکنولوژی HDR10 و Dolby Vision مجهز است.

حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش 625 نیتس است و زیر نور خورشید مشکلی در مشاهده وجود ندارد. این صفحه‌ها نور بسیار مناسبی دارند و علاوه بر اینکه در تولید رنگ‌ها خیلی خوب عمل می‌کنند با افزایش رنج دینامیکی ، رنگ‌ها خیلی جذاب‌تر و شفاف‌تر نشان داده می‌شوند.الگوریتم مخصوص True Tone با کمک سنسور نور محیط بالانس نور سفید را اصلاح می‌کند و به همین سبب نور سفید و خاکستری با دقت بیشتری تولید می‌شوند.

خرید تاچ ال‌سی‌دی آیفون  XS

  • تعویض تاچ و ال‌سی‌دی آیفون ایکس Iphone X

خرید تاچ و ال سی دی آیفون X

اپل در آیفون X از یک نمایشگر جدید Super retina Display استفاده کرده است که سطح جدیدی از کیفیت تصویر ارائه می‌کند. رزولوشن این نمایشگر 5.8 اینچی 2436 * 1125 پیکسل است. تراکم پیکسلی در این نمایشگر، 458 پیکسل در اینچ است. نمایشگر این گوشی همچنین قادر به پخش تصاویر HDR10  است و البته از فناوری 3D Touch اپل نیز پشتیبانی می‌کند.

قابلیت True Tone در این گوشی وجود دارد. به موجب این قابلیت ، دستگاه می‌تواند شدت نور محیط اطراف را سنجیده و با توجه به آن تعادل نمایش رنگ سفید و همچنین شدت و رنگ‌های دیگر بر روی نمایشگر را بهینه سازی کند. نمایشگر آیفون X می‌تواند یک روشنایی 634 نیتی برای تمام صفحه ارائه بدهد. همچنین بالاترین دقت رنگ مطلق برای صفحه‌نمایش (JNCD برابر با 0.9)

وجود دارد.

قیمت تاچ ال‌سی‌دی آیفون X

  • تعویض تاچ ال‌سی‌دی آیفون 8

خرید تاچ و ال سی دی آیفون 8

آیفون 8 دارای نمایشگری 4.7 اینچی  با رزولوشن 1334 در 750 بوده که تنها 65.4 درصد از نمای جلوی گوشی را در بر گرفته است. تراکم پیکسلی آیفون 8 برابر 326 پیکسل بر اینچ است که کمی نسبت به توانایی­های دیگر آن پایین می­باشد. LCD این آیفون یکی از بهترین­ها از نظر نمایش واقعی رنگ­هاست. قابلیت True Tone برای تنظیم شدت نور پنل و رنگ در این آیفون گنجانده شده و با دریافت شدت و دمای نور محیط بهترین تنظیمات را به‌صورت خودکار برای نمایشگر انتخاب خواهد کرد. نمایشگر این گوشی با کمک حسگر اندازه‌گیری نور محیط ، شرایط نوری را تشخیص می‌دهد؛ برای مثال در محیطی که در آن از لامپ‌‌های آفتابی که دمای رنگ گرم‌تری دارند استفاده شده است ، True Tone رنگ‌های نمایشگر را کمی گرم‌تر از حالت عادی نمایش می‌دهد. این مسئله برای محیط‌هایی با نور سرد‌تر و آسمان ابری برعکس است که در نهایت چشم­ها کمتر خسته می­شوند. حداکثر روشنایی 658 نیتی آيفون 8 از نمونه‌های LCD در بازار بهتر است.

قیمت تاچ ال‌سی‌دی آیفون 8

  • تعویض تاچ ال‌سی‌دی آیفون 8Plus

خرید تاچ و ال‌سی‌دی آیفون 8Plus

اپل در آیفون 8Plus از یک نمایشگر 5.5 اینچی با روزولوشن 1920 در 1080 استفاده کرده است. تراکم 401 پیکسل در هر اینچ و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی 67.4. قابلیت True Tone برای تنظیم شدت نور پنل و رنگ استفاده می­شود که در هر سه آیفون معرفی‌شده‌ امسال دیده می­شود. آیفون به کمک این تکنولوژی با دریافت شدت و دمای نور محیط بهترین تنظیمات را به‌صورت خودکار برای نمایشگر انتخاب خواهد کرد. نمایشگر این گوشی با کمک حسگر اندازه‌گیری نور محیط ، شرایط نوری را تشخیص می‌دهد؛ برای مثال در محیطی که در آن از لامپ‌‌های آفتابی که دمای رنگ گرم‌تری دارند استفاده شده است ، True Tone رنگ‌های نمایشگر را کمی گرم‌تر از حالت عادی نمایش می‌دهد. این مسئله برای محیط‌هایی با نور سرد‌تر و آسمان ابری برعکس است که در نهایت چشم­ها کمتر خسته می­شوند. نسبت کنتراست Native برای نمایشگر این گوشی 336 می­باشد.

قیمت تاچ ال‌سی‌دی آیفون 8Plus

  • تعویض تاچ ال‌سی‌دی آیفون 7

خرید تاچ و ال سی دی آیفون 7

در آیفون 7 مثل گذشته از پنل IPS با ابعاد 4.7 اینچی استفاده شده است. رزولوشن این صفحه نمایش 750 در 1334 پیکسل است اما همچنان از نظر کیفیت رضایت را جلب می­کند. رنگ سفید این بار هم در نمایشگر اپل کاملا واقعی است و رنگ­های دیگر بسیار نزدیک به واقعیت هستند. اگرچه کنتراست تصویر نسبت به نمایشگرهای OLED ضعیف­تر است. روشنایی صفحه نمایش عالی بوده و زیر نور خورشید مشکلی از نظر دید ندارد. در آیفون 7 رنگ­ها دارای طیف وسیع­تری بوده و تراکم پیکسلی آن برای چشم مناسب است. حتی نرم افزاری در این گوشی هست که بوسیله آن از اشباع شدن رنگ­ها جلوگیری می­شود. این برای زمانی است که محتوای در حال پخش با این طیف رنگی سازگار نباشد.

قیمت تاچ ال‌سی‌دی آیفون 7

  • تعویض تاچ ال‌سی‌دی آیفون 6S


خرید تاچ و ال سی دی آیفون 6S

گوشی آیفون 6S با ابعاد 4.7 اینچی و رزولوشن 1334×750 و تراکم پیکسلی 326ppi چند دهم میلی‌متر از آيفون 6 ضخیم‌تر و از لحاظ وزن نیز 14 گرم سنگین‌تر است که خود نشان دهنده بالا بودن استحکام این گوشی می‌باشد. شدت روشنایی صفحه‌نمایش همچون گذشته بسیار بالا است تا به راحتی بتوانید از گوشی حتی زیر نور شدید آفتاب ، بدون مشکل استفاده کنید. با وجود اینکه نمایشگرهای IPS LCD از نظر عمق رنگ مشکی و کنتراست تصویر به خوبی OLEDها نیستند، اما آیفون از این بابت نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و نه تنها مشکی در آن عمیق است ، بلکه کنتراست تصویر نیز قابل قبول است. این نمایشگر همچنین از نظر دقت نمایش رنگ‌ها نیز عالی است و همچنان تصویری که در اختیار کاربر قرار می‌دهد خیره‌کننده است. اپل با استفاده از تکنولوژی  3D Touch که قبلا در ساعت‌های هوشمند و مک بوک جدید آن را دیده بودیم ، عملکردها و توانایی­های جدیدی به این گوشی اضافه کرده است. بطوریکه متناسب با میزان فشاری که دستتان به گوشی وارد می‌کند کارهای از پیش تعریف شده‌ای انجام می­دهد.  به کمک فناوری 3D Touch اگر روی صفحه فشار بیاورید، یک منوی جدید نمایش داده می‌شود تا سریع‌تر به امکانات اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشید.

قیمت تاچ ال‌سی‌دی آیفون 6 اس

  • تعویض تاچ ال‌سی‌دی آیفون SE

خرید تاچ و ال سی دی آیفون SE

آیفون SE با ابعاد 4 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 1136 در 640 پیکسل و تراکم ۳۲۶ پیکسل در اینچ ارائه شده­است.

تصاویر در آن به شکل طبیعی و رنگ‌ها در آن واقعی نمایش داده می‌شوند. شدت روشنایی بسیار خوب آن نیز باعث می‌شود تا به خوبی بتوان از آن در محیط‌های پرنور استفاده کرد. این نمایشگر با استفاده از پنل IPS LCD زاویه‌ی دید وسیعی داشته و از هر جهت که نگاه کنیم تصویر نسبتا یکسانی مشاهده می­شود. آیفون SE نمایشگری مشابه آیفون 5S دارد و آنطور که انتظار می­رفت تغییری در رزولوشن و کنتراست آن داده نشده. اما در کل آیفون SE با توجه به قیمتش گوشی خوبی در کنار رقیب­های خود می­باشد.

قیمت تاچ ال‌سی‌دی آیفون SE

  • تعویض تاچ ال‌سی‌دی اورجینال آیفون 5S

خرید تاچ و ال سی دی آیفون 5S

اندازه صفحه نمایش در این گوشی 1136 * 640 با تراکم 326 ppi می­باشد. صفحه نمایش لمسی خازنی با 16 میلیون رنگ.

این صفحه نمایش همچنین دارای شدت روشنایی 500 نیت و نسبت کنتراست 800:1 است. استفاده از پنل IPS LCD زاویه دید وسیع و قابلی قبولی به نمایشگر داده. سنسور Touch ID برای اولین بار در آیفون 5S بکار گرفته شده. بطوریکه با دکمه Home یکپارچه شده و طراحی ظاهری آن را برهم نزده.

قیمت تاچ ال‌سی‌دی آیفون 5S

  • تعویض تاچ ال‌سی‌دی آیفون 5

خرید تاچ و ال سی دی آیفون 5

نمایشگر این گوشی دارای ابعاد 4 اینچ است. رزولوشن صفحه نمایش آیفون 5 برابر با 1136 در 640 پیکسل و تراکم پیکسل‌ها در آن حدود 326 پیکسل در اینچ می­باشد.کیفیت تصویر در نمایشگر IPS این گوشی عالی است، رنگ‌ها بصورت کاملا طبیعی و کنتراست تصویر آن فوق‌العاده است. زوایه دید آن بسیار وسیع بوده و از هر جهتی دارای کیفیت خوب است. روشنای خوب صفحه نمایش آن حتی در روز مشخص است. فناوری in-Cell که در این گوشی وجود دارد ضخامت نمایشگر را 1 میلی متر باریکتر می­کند چرا که صفحه لمسی و صفحه نمایش یکی شده اند. به شکلی که نور ساتع شده از نمایشگر نیز بهتر از پنل عبور می‌کند و موجب افزایش 10 درصدی شدت روشنایی و کیفیت تصویر و همچنین کاهش مصرف باتری می‌شود.

قیمت تاچ ال‌سی‌دی آیفون 5

  • تعویض تاچ ال‌سی‌دی آیفون 4

خرید تاچ و ال سی دی آیفون 4

ابعاد صفحه 3.5 اينچ

رزولوشن 960 * 640 پیکسل

اندازه تصویر 1944 *2592 پيکسل

تعداد رنگ 16 میلیون رنگ

قیمت تاچ ال‌سی‌دی آیفون 4

همینطور ماکروتل جز ارائه تاچ و ال‌سی‌دی گوشی‌های آیفون، تاچ و ال‌سی‌دی اصل اپل‌واچ‌های سری 1 ،2 و 3 را نیز در سایت موجود داشته که شما از این لینک می‌توانید آن‌ها خریداری کنید. خرید تاچ و ال‌سی‌دی اپل‌واچ

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم