برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بهترین پاور‌بانک های وایرلس سال 2019

نوشته شده در تاریخ1398-03-11 توسط 16691

هرکجا و هرزمان که خواستید از شارژر اصلی استفاده کنید.هر فردی که از گوشی هوشمند استفاده می‌کند ضرورت بهمراه داشتن یک پاوربانک را می‌داند. انواع پاوربانک‌های قابل حمل و شارژرهای بی سیم وجود دارد. هردو شارژر گوشی هوشمند شما را کاملا شارژ می‌کند و هرکدام که شما می‌خواهید را می‌توانید از ماکروتل تهیه کنید. اما زمانی‌که هردو قابلیت در یک وسیله جمع شود، نتیجه شگفت انگیز است. پاوربانک وایرلس چیزی است که در مورد آن صحبت می‌کنیم. .

ما در این مقاله به بررسی 6 پاوربانک بی سیم پرداخته‌ایم که هر 6 محصولی که ما اینجا معرفی کردیم به بهترین شکل طراحی شده است و فناوری Qi شارژر وایرلس را ساپورت می‌کنند که به طرز شگفت آوری برای شارژ به روش سریع، برای گوشی‌های iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus and Samsung Galaxy S9, S8, S8 Plus,Note 8, etc و بسیاری دیگر که از این فناوری بهره‌مندید بهترین گزینه می‌باشند.

برای خرید باتری اصلی گوشی روی لینک کلیک کنید

چرا به یک پاوربانک بی‌سیم نیاز دارید؟

چرا به پاور بانک وایرلس نیاز داریم

قطعا تاکنون پیش‌ آمده که خانه را با باتری خالی ترک کرده باشید. اگر قرار باشد به مدت زیادی خارج از منزل باشید بطور حتم نبود باتری اصلی گوشی شما را بسیار آزرده خاطر خواهد کرد. بخصوص زمانی‌که بصورت اضطراری به آن نیاز دارید. حال تصورش را هم بکنید که در این حین شما اوقات بیکاری هم داشته باشید و نتوانید به دعوت بازی‌های جذاب گوشی‌تان پاسخ بدهید، یا از جستجو در فضای مجازی و چک کردن تلگرام و اینستاگران‌تان تنها نگاه کردن به آیکون‌هایشان نصیبتان شود. این وضعیت بسیار آزار دهنده است و دست‌کم همه‌ی ما آن را یکبار تجربه کرده‌ایم. اگر هم در هنگام خروج از منزل آداپتور شارژر و کابلش را بهمراه آورده باشید، در خیابان یا درصورت رفتن به یک پارک جنگلی پیدا کردن یک پریز برق کار آسانی نیست شاید هم غیر ممکن باشد! پاور‌بانک‌ها، این ناجیان قرن 21 یکی از بهترین دست‌آورد‌های بشر در دنیای دیجیتال این مشکلات را در چشم بهم زدنی برایتان حل خواهندکرد.

کابل‌ها همواره دردسر ساز و نبودن آن‌ها مشکل‌آفرین بوده است. آداپتور شارژ شما بدون سیم جزء بی‌کاربرد‌ترین وسایل‌ خواهد بود و همینطور پاور‌بانکی که زحمت حمل آن را کشیدید اکنون بدون کابلش تنها یک دستگاه بدردنخور در ته کیف شما است. ادغام فناوری شارژ بی‌سیم با این پاور‌بانک‌ها ترکیبی فوق‌العاده بود که امروزه تمامی دستگاه‌های هوشمند برخوردار از این تکنولوژی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. دیگر نگران باتری خالی گوشی و لپتاپ خود نباشید!

اگر شما جزء کاربرانی هستید که شارژر‌های وایرلس برایتان جذاب بوده و بدنبال بهترین‌های آن هستید می‌توانید مقاله بهترین شارژر‌های بی سیم (Wireless chargers) سال 2019 کدامند را مطالعه کنید و از جدیدترین‌های این تکنولوژی باخبر شوید.

چطور یک پاوربانک وایرلس را انتخاب و تست کنیم؟

چطور یک پاور بانک بی سیم را انتخاب و تست کنیم؟

برای انتخاب بهترین پاوربانک بی سیم ما شاخص‌هایی را که قبلا برای شارژرهای بی سیم Qi استفاده کرده ایم از قبیل سرعت شارژ و گواهی استاندارد، جمع بندی کردیم و برای پاوربانک‌های قابل حمل شامل ورودی‌های شارژ و ظرفیت باتری می‌شود. اما چون تعداد کمی از پاوربانک‌های بی سیم در دسترس هستند ما سعی کردیم تمامی جوانب آن‌ها را از نظر طراحی، پورت‌ها و خروجی‌های آن‌ها مورد بررسی قرار داده و به جمع‌بندی برای 6 تا از بهترین‌های آن‌ها از نظر عملکرد پرداخته‌ایم.

طراحی: این معیار فقط به این معنی نیست که پاوربانک چقدر خوب ساخته شده، از نظر ظاهر به چه شکل هست یا اندازه مناسبی دارد (که ما ترجیح می‌دهیم کوچک و جمع و جور باشد) جنس سطح و میزان سختی آن که سطحش برای قرار دادن گوشی در محل مشخص بدون هیچ نگرانی در مورد افتادن یا جابجا شدن گوشی در حین شارژ که در نهایت ممکن است منجربه قطع شارژ شود مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
سطح غیر لغزان به درست قرار گرفتن گوشی شما روی شارژر کمک می‌کند و تراز فیزیکی برای شارژ بی سیم بسیار حائز اهمیت است. برق تا زمانی از سیم پیچ اولیه داخل شارژر به سیم پیچ ثانویه درون گوشی منتقل می‌شود که آن دو را در کنار هم قرار دهید اما در صورت خارج شدن آنها از محدوده مورد نظر ممکن است اتصال قطع شده و گوشی شما شارژ نشود. 

تست اول: پورت‌های خروجی: ما خروجی‌های هر پاوربانک را (هرچه پورت‌های خروجی بیشتر باشد بهتر است)، نوع آنها، قابلیت‌هایشان و ظرفیت‌های آن‌ها بررسی کردیم. هر پاوربانک در آزمون ما حداقل یک پورت USB-A داشت اما آنهایی را که خروجی سریع‌تر (شامل شارژ 12 وات و شارژ سریع 3.0) نسبت به نوع 5 یا 10 وات برای این تست انتخاب کرده‌ایم. همچنین پاوربانک‌های با پورت USB-C را که هم ورودی و هم خروجی می‌باشند مقدم شمردیم. بعضی از آنها فقط توانایی شارژ پاوربانک را دارند و برای گوشی شما نمی‌توانند بعنوان ورودی استفاده شوند.

تست دوم: سرعت شارژ وایرلس: آزمایش‌های ما نشان داده اند که میزان خروجی تاثیر کمی بر روی اینکه چگونه گوشی هوشمند شما به‌سرعت شارژ دارد. این امکان برای شما وجود ندارد که شارژ سریع‌تری از یک شارژر با توان بالاتر دریافت کنید. آزمایش ما بر روی نمونه‌ها برای پیدا کردن پاور‌بانک وایرلسی که سرعت شارژ بالاتری نسبت به بقیه داشت انجام شد و در این تست تفاوت بین ویژگی‌های مختص هر دستگاه اهمیت چندانی نداشت.

تست سوم: رعایت استانداردهای ایمنی: وقتی شارژری توسط کنسرسیوم بی‌سیم قدرت تایید شده باشد به این معنی است که در آزمایشگاه مجاز آزمایش شده و ایمن هست و مطابق با استاندارد Qi می¬باشد. عدم وجود گواهی برای یک شارژر بی¬سیم لزوما به معنی نبود ایمنی و سازگاری آن است اما انتخاب چیزی که تایید شده محتاطانه است.

تست چهارم: ظرفیت و قیمت: هرچند که ما بدنبال بیشترین ظرفیت مطلق پاور‌بانک نبودیم اما همیشه توان بالاتر و بیشتر بهتر است. مخصوصا زمانی که قیمت مناسبی هم داشته باشد.

تست پنجم: اعتبار سنجی: ما فقط مدل‌هایی را درنظر گرفتیم که برای شرکت های معروف و شناخته شده هستند و سابقه خوبی در پوشش گارانتی و همچنین حمایت از مشتری را داشته اند.

بهترین پاوربانک بی سیم Qi 2019

ما بیشتر از 20 نوع پاور‌بانک بی سیم Qi که در بازار هست را تست کردیم و 6 تا از بهترین‌هایشان را با استفاده از 5 تست بالا بر اساس طراحی، بهترین عملکرد، سرعت شارژ وایرلس بالا، ایمن، ظرفیت زیاد و در عین حال دارای قیمت مناسب بودند برای شما لیست کردیم. کافی است نگاه دقیقی به آن داشته باشید.

1. پاور‌بانک وایرلس Mophie charge force Powerstation

بهترین پاور بانک های بی سیم QI

Mophie یکی از بهترین برندهای تولیدکننده لوازم جانبی موبایل می‌باشد. بدون هیچ کابلی همین حالا گوشی خود را به شکل بی سیم شارژ کنید. کافیست گوشی هوشمند دارای تکنولوژی Qi خود را روی Mophie charge force powerstation قرار بدهید و دکمه ی wireless charging را فشار دهید. باتری 10,000میلی‌آمپر ساعتی این شارژر قادر خواهد بود که گوشی هوشمند شما را برای بیشتر از 48 ساعت روشن نگه دارد و خروجی های اضافه دیگر آن امکان شارژ کردن یک گوشی دیگر یا تبلت را به صورت همزمان برای شما مهیا می سازد.


با قدرت 10000 میلی آمپر توان و نشانگر LED که نشان می‌دهد هر دو عملکرد فرایند شارژ شدن و باقی مانده‌ی توان پاور‌بانک شما در چه وضعیتی قرار دارد. این ذخیره‌ساز قدرتمند می‌تواند به طور همزمان به دو دستگاه متصل شود و آن‌ها را شارژ کند. یک دستگاه را بی سیم و دیگری را از طریق پورت USB.
شما می‌توانید پاور‌بانک وایرلس خود را با کابل 1.5 آمپری میکرو USB سریع‌تر شارژ کنید. سازگاری USB با برند اپل شامل آی‌فون، آی‌پاد، آی‌پد، گوشی‌های هوشمند اندرویدی، مارک Mophie، تبلت‌ها و دیگر دستگاه‌هایی USB پشتیبانی می‌کند

این شارژ بی سیم Qi با تمام دستگاه‌هایی که دارای شارژ بی سیم داخلی هستند کار می‌کند. اگر دستگاه شما شارژ بیسیم داخلی ندارد و از فناوری Qi پشتیبانی نمی‌کند اما شما علاقه‌مند به استفاده از شارژر و پاور‌بانک‌های وایرلس هستید، می‌توانید یک گیرنده بی سیم را خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را بخوانید : همه‌چیز درباره‌ی شارژر‌های بی‌سیم.

مشخصات فنی

- ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
- ابعاد: 132x15.95x96/2
- وزن: 241.5 گرم
خروجی شارژ : 2.1 آمپر
- ورودی شارژ میکرو 1.5 :USB آمپر
- خروجی وایرلس : 5 وات


2. شارژر بی سیم قابل حمل RAVPower 10,400mAh

جدای از Mophie و Anker، Ravpower برندی هست که که کاربران بسیار به آن اعتماد دارند. شارژر بی¬سیم قابل حمل RAVPower دارای یک باتری 10,400mAh با 2 عدد خروجی USB می باشد همچنین به خاطر داشتن سیم پیچی که در داخل خود برای شارژ وایرلس دارد عملکرد بهتری نسبت به شارژرهای قابل حمل دیگر موجود در بازار دارد.


چرا این پاوربانک بی سیم پیشرفته پرسرعت کمی بزرگتر از بقیه است؟ Ravpower علت این امر را ناشی از وجود 4 بخش 18650 سلولی با یک سیم پیچ بی سیم دانسته ، ضمنا در زمان شارژ و دشارژ فضای بیشتری برای اتلاف حرارت نیاز است که طراحان آن در این امر دقت بعمل آورده‌اند.

شارژر بی سیم قابل حمل

شارژر قابل حمل 104,00میلی‌آمپر ساعتی RAVPower قادر است دو دستگاه را به طور همزمان بوسیله شارژ وایرلس و خروجی USB شارژ کند. شما قادر خواهید بود یک آیفون ایکس را 2.7 بار با USB و 1.8 بار بوسیله شارژ بی سیم شارژ کنید.

ترتیب سرعت شارژ

-iPhone X: 3.5 ساعت
-iPhone 8 Plus: 3.67 ساعت
-iPhone 8: 2.5 ساعت
-Galaxy S8: 3.85 ساعت

سازگاری با :

-تمامی مدل گوشی‌های هوشمند دارای فناوری Qi،
-7.5W: iPhone X / iPhone 8 / 8 Plus
-10W: Galaxy S8 / S7 / Note8


3. شارژر بی­سیم Qi  + پاوربانک 10000mAhQualcomm QC3.0

شارژر بی سیم و پاور بانک QI

این پاوربانک بی سیم کوییک شارژ 3.0 دارای یک طراحی منحصر به فرد مربعی شکل است و برای دستگاه‌هایی که شارژ سریع را ساپورت می‌کنند عالی است. پاوربانک بی سیم 10000 میلی‌آمپر ساعتی CVIDA می‌تواند گوشی هوشمند QC3.0 شما را تا 80% در مدت 35 دقیقه به طور سریع و ماندگاری زیاد شارژ کند.
شارژ خود را از دو نوع پورت USB (میکرو و Type-C) برای شارژ خود و 3 پورت خروجی (USB (USB C + QC3.0 + USB A برای شارژ گوشی شما، می‌توانند به طور اتوماتیک جریان مورد نیاز شارژ را پیدا و تنظیم کند و سریع‌ترین راه را برای شارژ فراهم کنند. یک مقدار در مقایسه با پاوربانک‌های 10000 میلی‌آمپر ساعتی دیگر نظیر Anker سنگین‌تر است.

  • دارای نمایشگر LED و سازگار با iPhone X / iPhone 8/8 Plus سامسونگ S8, S7
  • چهار برابر سریعتر از شارژ‌ر‌های معمولی، %27 سریع تر از QC2.0 و %45 گرمای کمتر
  • امن برای استفاده: حفاظت در برابر جریان شارژ بیش از حد ، تخلیه بیش از حد ، ولتاژ بیش از حد و حفاظت در برابر اتصال کوتاه

4- پاور‌بانک QiStone + باتری شارژ بی سیم Qi 4000mAh

پاور بانک QI STONE

QiStone بهمراه شارژر مانند یک سنگ تخت است با یک طراحی عالی است که در سال 2014 منتشر شد. این باتری قابل حمل بی سیم ظریف این امکان را برای شما فراهم می‌کند که هر نوع وسیله پشتیبانی شده توسط استاندارد Qi را با آن شارژ کنید. با یک توان ذخیره شده در باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی بصورت بی سیم می‌تواند دستگاه شما را کل روز شارژ شده نگه دارد.
این پاور‌بانک نیز بطور همزمان دو گوشی را شارژ می‌کند. یکی از را بصورت وایرلس، و یکی دیگر از طریق پورت USB تعبیه شده در آن.

سازگار با

Samsung Galaxy S6، S7، S7 Edge، Nexus 4، 5، 6، 7، Moto Droid Turbo، Maxx & Mini، Moto 360 Watch، Nokia Lumia Icon، 920، 928، HTC Droid DNA، Sony Z3v، Google Pixel، Pixel XL با UniQi، Samsung Galaxy S3، S4، S5، Note 3، Note 4، آلفا با PWRcard و SlimPWRcard،, iPhone XS، XS Max، XR، X، 8، 8 Plus، 7، 7 Plus، 6S، SE، 6S


5- پاوربانک بی سیم ZENS

پاور بانک وایرلس ZENS

اکنون گوشی خودرا با پاوربانک ZENS هرکجا و هرزمان به شکل بی سیم شارژ کنید! طراحی ساده و صاف که شارژر را زیبا می‌کند.

امکانات

  • مورد تایید Qi که گوشی هوشمند شما را به شکل بی نظیری شارژ می‌کند.
  • با باتری به ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت 1-2 بار گوشی شما فول شارژ خواهد شد.
  • با قابلیت شارژ دستگاه دوم به طور همزمان بوسیله پورت USB.
  • مناسب برای مسافرت و قابلیت حمل آسان
  • ابعاد واحد (L x W x H در سانتی متر):4x8 x1.6x12.8
  • وزن خالص واحد 165 گرم
  • سازگار با تمامی گوشی‌های دارای فناوری Qi

6- پاور‌بانک وایرلس KUPPET 20000mAh

پاور‌بانک وایرلس KUPPET 20000mAh

با وجود دو عدد پورت USB بهمراه شارژ بی سیم KUPPET 2 در یک پاوربانک شارژر بی سیم قابلیت شارژ 3 دستگاه به طور همزمان و شارژ بی سیم 1 آمپری برای گوشی‌های دارای فناوری Qi فراهم شده است. این شارژر به طور نسبی دارای عملکرد خوبی است و لبه‌های آن موجب خوش دست شدنش شده. این پاوربانک بی سیم با ولتاژ 20000 ملی‌آمپر ساعت توانایی شارژ گوشی شما را در 7 دقیقه دارد.
بنابراین اگر بدنبال یک پاوربانک بی¬سیم ارزان و مقرون به صرفه هستید کافیست این مدل را انتخاب کنید تا از عملکرد خوب آن استفاده کنید.

سازگاری با:

  • iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus
  • Samsung Galaxy Note5/S6/S6 Edge/S6 Edge+/S7/S7Edge/S8/S9/S9 Plus, Note8,Google Nexus 6
  • سایر گوشی‌های هوشمند با قابلیت شارژ بی سیم.

در این مقاله سعی شد 6 مدل از پاوربانک‌های بی سیم سال 2019 که پس از تست از نظر عملکرد بهتریتن بودند معرفی شوند. ما این مقالات را با ورود مدل‌های جدید در بازار بروز خواهیم کرد. با ما در ارتباط باشید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.
اگر مایلید از ماکروتل پاور‌بانک خریداری کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید:

راهنمای خرید پاور‌بانک از فروشگاه اینترنتی ماکروتل

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم