آموزش تعویض باتری سامسونگ گلکسی نوت 8 | Samsung Galaxy Note 8

نوشته شده در تاریخ1398-04-23 توسط 4933

باتری موبایل نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) شما زود شارژ خالی می کند؟ دیر شارژ می شود؟ خود به خود گوشی موبایلتان خاموش می شود؟ سرعت نرم افزار ها کند شده است؟ باتری گوشی موبایلتان متورم شده است؟

اگر با این مشکلات مواجه هستید باید به فکر تعویض باتری سامسونگ نوت 8 خود باشید دارد. اما متاسفانه به دلایل ساختار جدید گوشی‌های هوشمند باز کردن درب پشت گوشی نوت 8 سامسونگ کمی مشکل می باشد اما امروز تیم تعمیرات موبایل ماکروتل در کنار شماست تا علاوه بر خدمات تعویض باتری موبایل، آموزش تعویض باتری نوت 8 سامسونگ را بصورت تصویری برای شما شرح دهد

چگونه مطمعن شویم باتری سامسونگ نوت 8 نیاز به تعویض دارد؟

در این مقاله تعویض باتری گوشی موبایل بدلایل گوناگون را بخوانید تا از خرابی باتری گوشی خود مطمعن شده و بعد به تعویض آن بپردازید.
قبل از هرچیز مطمعن شوید که باتری گوشی موبایلتان کمتر از 25 درصد باشد زیرا باتری های لیتیوم یونی شارژ شده اگر سوراخ شوند ممکن است باعث آتش سوزی یا انفجار شوند.

چگونه با این آموزش، تعویض باتری نوت 8 را شروع کنیم؟

بسیار خب ابتدا لوازم تعمیرات موبایل مورد نیاز را برای تعویض باتری این گوشی را شرح می دهیم:

قاب بازکن، سوزن خارج کننده سیم کارت، پنس سر کج، چسب، حرار دهنده، پیچ گوشتی فیلیپس و یک ورق برای باز کردن درب پشت گوشی. برای خرید این وسایل به صفحه فروشگاه اینترنتی لوازم تعمیرات موبایل رفته و از ابزار های مختلف دیدن کنید.

برای تعویض باتری نوت 8 نیاز به خرید این باتری دارد. هرچندما تعویض باتری را توسط کاربران خوب نمیدانیم و این آموزش را برای حرفه‌ای ها تنظیم کردیم. اما اگر قصد تعویض باتری گوشی نوت 8 خود دارید از طریق همین لینک مشخصات و قیمت باتری سامسونگ نوت 8 را بررسی کرده و خریداری کنید.

قبل از شروع کار، سیمکارت را از دستگاه خارج کرده و گوشی موبایلتان را خاموش کنید.

مرحله 1: باز کردن درب پشت نوت 8

درب پشت نوت 8 با چسب به بدنه متصل شده است که شما می توانید با استفاده از حرارت دهنده کمی آن را گرم کرده، با استفاده از قاب باز کن درب پشت را کمی بلند کرده و درز کوچکی در آن ایجاد کنید، سپس ورق را با احتیاط به درز ایجاد شده وارد کرده و به آرامی مانند تصویر زیر در اطراف درب پشت کشیده، تا در نهایت بطور کامل آن را جدا کنید.

آموزش تعویض باتری نوت 8 - 1

آموزش تعویض باتری نوت 8 - 2
آموزش تعویض باتری نوت 8 - 3

دقت کنید کنید بعد از جدا شدن درب پشت از بدنه، فلت سنسور کوچک اثر انگشت را نیز از مادربورد چدا کرده و سپس درب پشت را بصورت کامل بردارید.

آموزش تعویض باتری نوت 8 - 4

مرحله 2: جدا کردن سنسور اثر انگشت نوت 8

بعد از جدا کردن کامل درب پشت note 8، سنسور اثر انگشت را که در کنار محل قرار گیری دوربین می باشد، از درب پشت جدا کنید.احتیاط کنید چراکه این سنسور اگر خراب شود باعث ضرری جبران ناپذیر برای دستگاهتان است و قطعه آن در بازار موبایل کم یاب است

آموزش تعویض باتری نوت 8 - 5

مرحله 3:

16 پیچی که در گوشی قرار دارد را باز کنید. این پیچ ها قاب بیرونی را به شاسی داخلی متصل میکند و تقریبا یک لایه محافظ برای برد نوت 8 و سایر قطعات زیر آن است. برای باز کردن این پیچ ها از پیچ گوشتی 4 سو استفاده کنید.

آموزش تعویض باتری نوت 8 - 6

قاب میانی و پنل شارژ وایرلس را با احتیاط جدا کنید. پنل شارژر وایرلس همانند قطعات داخلی این گوشی کم یاب و گران است. پس در خارج کردن آن از روی دستگاه دقت کافی را بخرج دهید

آموزش تعویض باتری نوت 8 - 7

همچنین به آرامی بازر زنگ نوت 8 (بازر اسپیکر) گوشی را نیز باز کنید.

آموزش تعویض باتری نوت 8 - 8

مرحله 4: جدا کردن فلت باتری نوت 8

فلت باتری نوت 8 را از مادربورد جدا کنید. احتیاط کنید بعد از دسترسی به برد با ابزار تعمیرات موبایل فلزی این کار را انجام ندهید چراکه یک اتصالی باعث خاموشی برد شده و تعمیر آن پیچیده خواهد شد. از قالب بازکن پلاستیکی یا آنتی شوک استفاده کنید

آموزش تعویض باتری نوت 8 - 9

باتری گوشی موبایل نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) به صورت محکم و به خوبی در جای خود قرار دارد بنابراین از قاب بازکن پلاستیکی استفاده کنید و به آرامی آن را از جای خود جدا کنید.

آموزش تعویض باتری نوت 8 - 10

و حالا شما باتری 3300 ملی آمپری گوشی موبایل Galaxy Note 8 خود را در 4 مرحله باز کردید. برای بستن دوباره ی گوشی به همان ترتیب قبل اما از آخر به اول عمل کنید، ابتدا باتری جدیدی که خریده را در جای باتری قرار داده، فلت آن را نیز به مادربورد وصل کنید،

آموزش تعویض باتری نوت 8 - 11

بازر اسپیکر را سرجای خود قرار دهید.

آموزش تعویض باتری نوت 8 - 12

پنل شارژ وایرلس و قاب میانی را نیز مانند تصویر زیر در سر جای خود قرار دهید و تمام 16 پیچ را ببندید. سنسور اثر انگست را سر جای خود قرار داده و سپس بعد از باز کردن چسب های دور درب پشت، آن را با دقت سر جای خود ببندید.

آموزش تعویض باتری نوت 8 - 13

آموزش تعویض باتری نوت 8 - 14
آموزش تعویض باتری نوت 8 - 15
آموزش تعویض باتری نوت 8 - 16

جهت خرید حضوری و تعویض باتری موبایل Samsung Galaxy Note 8 به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم