برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مقایسه باتری های قابل تعویض با باتری های داخلی غیرقابل تعویض

نوشته شده در تاریخ1396-05-13 توسط 44661

به تازگی، روند در حال گسترشی در میان تولیدکنندگان گوشی ها و لپ تاپ ها برای انتخاب باتری غیرقابل تعویض یا باتری داخلی به جای باتری های قابل تعویض مشاهده می شود. امروزه تقریبا هر گوشی هوشمند پیشرفته ای دارای باتری از نوع داخلی است.

انگیزه اصلی پشت این انقلاب طراحی باتری، کوچک تر کردن گجت ها تا جای ممکن و نیز افزایش زیبایی ظاهر کلی آن هاست.

سامسونگ این کار را با دستگاه گلگسی نوت 7 خود انجام داد که به یک فاجعه تبدیل شده است. اگرچه هر دو نوع باتری های داخلی و قابل تعویض متکی به تکنولوژی لیتیوم یونی یکسان هستند اما تفاوت هایی نیز دارند.

در این جا می خواهیم به طور مفصل در مورد تفاوت های قابل توجه بین این دو نوع باتری از جنبه های مختلف بحث کنیم.

در ادامه ما با همراه باشید تا در مورد مزایا و معایب باتری های داخلی و قابل تعویض اطلاعاتی بدست بیاورید و بدانید که کدام یک برای شما مناسب تر است.

تفاوت باتری های قابل تعویض با باتری های داخلی

تفاوت باتری های قابل تعویض و باتری های داخلی

ارزش فروش مجدد

گوشی هایی با باتری های قابل تعویض ارزش فروش بسیار بهتری نسبت به گوشی های هم قیمت خود ولی با باتری داخلی دارند. این عمدتا به این دلیل است که باتری گوشی ها یکی از اجزایی هستند که پس از استفاده طولانی بیشترین تاثیرات را متحمل می شود. مشتری هنگام خرید گوشی های دارای باتری های قابل تعویض، به راحتی می تواند باتری را دربیاورد و سلامت آن را از نزدیک بررسی کند و حتی با یک باتری جدید آن را جایگزین کند ولی این کار در باتری های داخلی نیاز به تلاش و هزینه بیشتری دارد.

طول عمر

از این نظر، هر دو باتری ویژگی های مشابهی دارند. استقامت باتری شما عمدتا به استفاده و کیفیت گوشی شما بستگی دارد. اما اگر منظورتان عمر خود دستگاه است، آنگاه باید بگوییم که گوشی های با باتری قابل تعویض امتیاز اندک بالاتری دارند و این عمدتا به این دلیل است که بیشتر باتری های لیتیوم یونی بعد از استفاده طولانی مدت تمایل به بزرگ شدن دارند. اگر گوشی یا تبلت شما باتری از نوع داخلی داشته باشد زمانی که باتری تان بزرگ تر شود پشت گوشی اندکی بالا کشیده می شود که این  روی اجزای داخلی آن تاثیر بد می گذارد و یا این که می توانید آن را به یک تعمیرکار ارجاع دهید تا آن ها را تعویض کند. اما اگر باتری تان از نوع قابل تعویض باشد، به سادگی می توانید از یک فروشگاه محلی باتری جدید خریداری کنید و خودتان آن را بدون هیچ دردسری تعویض کنید.

هزینه تعمیر و تعویض

همانطور که در بالا نیز ذکر کردم، باتری های داخلی می توانند صرفا توسط افراد ماهر و آموزش دیده تعویض شوند. اگر احساس می کنید که این کار ساده است و از عهده آن برمی آیید باید بگوییم که حداقل نیاز به لوازم تعمیرات موبایل لازم برای باز کردن اجزای گوشی خود دارید. اما هر کس می تواند به سادگی باتری قابل تعویض را جدا و تعویض کند. بنابراین، هزینه تعویض/تعمیر در باتری های نوع غیرقابل تعویض بالاتر هستند.

تفاوت باتری داخلی با باتری غیرداخلی گوشی های موبایل

اندازه باتری ها

این قسمتی است که باتری های غیرقابل تعویض مزیت روشنی دارند. در حقیقت، تولیدکنندگان عمدتا از این نوع باتری ها استفاده می کنند تا دستگاه های جمع و جورتری عرضه کنند. باتری های غیرقابل تعویض یا باتری های داخلی می توانند به سادگی برآمدگی های ناخواسته گوشی یا تبلت را اصلاح کنند و آن ها را باریک تر و خوش دست تر کنند.

برخی خوش نما ترین گوشی ها و لپ تاپ ها دارای باتری های داخلی هستند. با این حال، برخی موارد استنثنا نیز وجود دارد.

قابلیت استفاده

باتری های قابل تعویض نسبت به باتری های داخلی کاربرپسندتر هستند. اگر گوشی یا تبلت شما که دارای باتری قابل تعویض است هنگ کند یا خاموش شود به سادگی باتری آن را دربیاورید و دوباره جا بزنید تا مشکل آن حل شود. با این حال این روش یک عیب دارد و آن این است که حذف ناگهانی باتری می تواند به اجزای الکتریکی داخلی صدمه بزند.

اکنون ما به نقطه نظر بعدی در مورد باتری های جداشدنی صرف نظر از قابلیت استفاده آن می پردازیم. این مزیت بیشتر زمانی احساس می شود که قرار است شما مدت زمان طولانی در بیرون باشید و دسترسی به پریز برق نداشته باشید. اگر دستگاه شما باتری قابل تعویض داشته باشد به سادگی می توانید باتری یدکی با خود ببرید و در موقع لزوم از آن استفاده کنید. چطور بدون شارژر و کابل شارژ موبایل خود را شارژ کنید؟

البته درست است که امروزه در این مورد راه حل های متعدد دیگری نیز نظیر استفاده از پاوربانک یا قاب های بامپر برای باتری های داخلی وجود دارد. با این حال هیچ چیز به سادگی تعویض با یک باتری پرشارژ نیست. این به خاطر این است که زمانی که از راه حل های مذکور استفاده کنید مستقیما باتری داخلی خود را به شارژ می زنید و همه ما می دانیم که استفاده از گوشی هنگام شارژ شدن خوب نیست و روی عمر کلی دستگاه تاثیر دارد.

مقایسه باتری های قابل تعویض و غیرقابل تعویض

آسیب با مایعات

حادثه اتفاق می افتد ممکن است زمانی به طور تصادفی گوشی تان درون آب بیفتد. برای گوشی ها و دستگاه های دارای باتری های قابل تعویض، این مشکل زیادی به وجود نمی آورد و ممکن است بدون هیچ خراش و آسیبی فورا گوشی تان را نجات دهید و این به خاطر بدنه خوب مهر و موم شده آن است. اما اگر مقدار کمی مایع به درون باتری آن نفوذ کند، در معرض خطر جدی قرار می گیرد و فورا باید گوشی یا تبلت خود را به نزدیک ترین مرکز خدمات تلفن همراه ببرید.

در گوشی های با باتری های جداشدنی، آب به سرعت به درون آن نفوذ می کند اما انجام چند راهکار خانگی در بیشتر اوقات گوشی شما را نجات می دهد. یکی از بهترین روش ها این است که باتری، سیم کارت، کارت حافظه و ...گوشی آب رفته خود را بردارید و آن را برای چند روز درون ظرف برنج خام فرو ببرید. با این حال اکثر دستگاه های جدید با نرخ IP53 یا بالاتر عرضه می شوند و در برابر پاشش تصادفی آب بسیار ایمن هستند. 

باتری داخلی یا قابل تعویض کدام یک بهتر هستند؟

ایمنی

در نهایت به مهم ترین بخش بحث مان می رسیم. ایمنی بدون شک مهم ترین جنبه است به خصوص در حال حاضر که شاهد منفجر شدن گوشی های مختلف یا آتش گرفتن آن ها به خاطر مشکلات باتری ها هستیم. برخی از برجسته ترین نمونه های آن گلگسی نوت 7 می باشد و برخی گفته حتی حاکی از اپل آیفون 7 نیز می باشد. چرا برخی از باتری های لیتیوم یونی منفجر می شوند؟

به طور قطع نمی توان صرفا با توجه به قابل تعویض بودن یا نبودن یک باتری ایمنی آن را پیش بینی کرد. با این حال باتری های قابل تعویض به نظر می رسد که کیفیت ساخت بهتری نسبت به باتری های غیرقابل تعویض داشته باشند. دلیل این حرف مان این است که این باتری ها برای استفاده افراد معمولی و غیرمتخصص طراحی شده اند و ممکن است در معرض محیط های گرد و خاکی بیرون قرار بگیرند. از سویی دیگر، باتری های غیرقابل تعویض در آزمایشگاه های فاقد گرد و غبار و توسط متخصصین ماهر تولید شده اند که به طبیعتا آگاهی بیشتری از ایمنی باتری نسبت به عموم مردم دارند.

ولی برای ذخیره کردن هرچه بیشتر انرژی در یک واحد کوچک، تولیدکنندگان امروزی باتری های خطرناک تری تولید می کنند. یعنی برای ساخت گوشی های باریک و خوش دست ایمنی را فدا می کنند.

دلیل منفجر شدن باتری های گلگسی نوت 7

این یکی از مهم ترین نکته های منفی در مورد باتری های غیرقابل تعویض است. بیشتر دستگاه های امروزی با پردازنده های پرقدرتی عرضه می شوند که معمولا بعد از استفاده طولانی داغ می شوند. ما این را در بیشتر گوشی ها و تبلت های امروزی احساس می کنیم. اما این در دستگاه هایی با باتری های غیرقابل تعویض پیامدهای جدی تری دارد.

همانند بسیاری از مشکلات، عمده مسائل در مورد باتری ها علایمی دارد که در بیشتر موارد به شکل تولید حرارت و افزایش دما خود را نشان می دهد. به نظر می رسد که این حرارت توسط CPU تولید می شود. در گوشی ها و دستگاه های با باتری های داخلی، واقعا هیچ راهی برای یک کاربر معمولی نیست که منبع گرما را بتواند پیدا کند. با این حال اگر باتری از نوع قابل تعویض باشد پیدا کردن هر گونه اختلال در باتری یا گوشی بسیار آسان تر است.

این بدان معناست که اگر سامسونگ گلگسی نوت 7 نیز مثل سلف های قبلی خود باتری از نوع قابل تعویض می داشت، آن گاه از بسیاری از حادثه های پیش آمده به سادگی جلوگیری می شد. به علاوه، سامسونگ می توانست در هزینه ها نیز صرفه جویی کند چرا که می توانست مشکل را صرفا با تعویض باتری و نه با تعویض کل گوشی حل و فصل کند.

مزایای باتری های غیرقابل تعویض

  • آن ها به کاهش ضخامت گوشی ها و دستگاه ها کمک می کنند و برای آن ظاهری خوش دست تر و شیک تر می سازند.
  • از آن جایی که این باتری ها به سادگی قابل تعویض نیستند، هنگام سرقت گوشی برای ردیابی بسیار مفید هستند.
  • باتری های غیرقابل تعویض یا internal معمولا مقاومت بیشتری در برابر آب دارند.
  • اجزای الکتریکی داخلی آن ها کمتر در معرض آسیب هستند چرا که کاربر نمی تواند به طور ناگهانی منبع تغذیه گوشی یعنی باتری آن را جدا کند.

مزایای باتری های جداشدنی یا قابل تعویض

مزایای باتری های قابل تعویض

  • گوشی ها و تبلت های دارای باتری های قابل تعویض یا جداشدنی ارزش فروش مجدد بهتری دارند.
  • آن ها هزینه تعویض یا تعمیر پایین تری دارند و از این رو عمر دستگاه شما افزایش پیدا می کند.
  • باتری های قابل تعویض نسبت به باتری های غیرقابل تعویض کاربرپسندتر هستند.
  • باتری های جداشدنی ایمن تر هستند.
  • ما دلایل اصلی برای انتخاب بین یک دستگاه با باتری قابل تعویض یا باتری غیرقابل تعویض را ارائه کردیم. باز هم اگر سوالی داشتید در کامنت ها از ما بپرسید. 
59 نظر
  • حسین

    حسین 1398-11-20

    سلام و عرض خسته نباشید من گوشی سامسونگa102جدید خریدم پشت گوشی یک مقداری به داخل فرو میره می خواستم ببینم باتری مشکل داره یا ازخود گوشی هست

    • 1398-11-20

      سلام
      باید از نزدیک ببینیم و بررسی کنیم 

  • 1
  • محمد

    محمد 1398-11-16

    سلام
    من گوشی شیائومی مدلRedmi note8رو خریدم و از همه چیزاش راضیم
    بجز اینکه همه تعریف میکنن از مزیت شیائومی که خوب شارژ نگه میداره ولی من راضی نیستم
    با اینکه گوشی نو هست در حدود۲۴ساعت یکبار باید شارژ بشه
    باطری۴۰۰۰میلی امپر هست
    کارای سنگین هم انجام نمیدم
    لطفا راهنمایی کنید واقعا ناراحتم
    چکارش کنم؟

    • 1398-11-16

      سلام


      درصورتی که یک روز شارژ نگه میداره مشکلی نداره
      برای اطمینان بیشتر گوشی رو یه بار فلش کنید که باگ های نرم افزاری از بین بره

  • 2
  • badami

    badami 1398-10-19

    سلام من تبلت گلکسی دارم.با شارژری که مال خودش نبود زدمش شارژ ولی الان نه روشن میشه نه شارژ میکنه.چیکار کنم؟

    • 1398-10-19

      سلام


      احتمالا آیسی شارژ گوشیتون خراب شده


      ولی باید بیشتر بررسی بشه ممکنه از قست های دیگه ی گوشی هم باشه


      موفق باشید

  • 3
  • حسین

    حسین 1398-10-05

    سلام من میخوام گوشیa50سامسونگ بخرم به نظرتان خوبه یا نع

    • 1398-10-05

      سلام


      گوشی خوبی هست ولی تاچ و ال سی دیش در برابر فشار و ضربه نسبت به بقیه گوشی ها مقاومت کمتری داره و باید بیشتر احتیاط کنید


      موفق باشید

  • 4
  • ابولفضل

    ابولفضل 1398-09-27

    سلام من گوشیم یک هفته هست خریدم شیتمی هست باتریش هم ۴۰۰۰ میلی امپر هیت اما خیلی شارژ نگه نمیداره زود شارژ میشع ولی ددر مقایسه گوشی ها ی دیگه با همین مشخصات زود خالی میکنه میشه بگید مشکل چیه

    • 1398-09-27

      سلام


      ممکنه شارژری که دارید استفاده میکنید مناسب نیست یا مشکل نرم افزاری داره گوشی


      با یه شارژر مناسب دیگه امتحان کنید گوشی رو هم فلش کنید احتمالا درست بشه


      موفق باشید

  • 5
  • طاهر

    طاهر 1398-09-21

    با سلام.
    گوشی ال جی جی۳ داشتم که از چند ماه قبل صفحه ش خودبخود خاموش میشد دوباره روشنش میکردم. الان کلا خاموش شده و موقع روشن شدن گوشی روی آرم گیر میکنه. گفتن از بُرد گوشی هست. میشه تعمیرش کرد؟؟
    با تشکر

    • 1398-09-21

      سلام


      هارد گوشیتون باید تعویض بشه، امکان پذیره ولی ما انجام نمیدیم متاسفانه


      موفق باشید

  • 6
  • محسن

    محسن 1398-09-15

    سلام
    ببخشید آیا با تعویض چنین باطری هایی، خاصیت ضد آب بودن گوشی از بین میره؟ ضمنا در هنگام فروش چنین گوشی هایی، آیا انگ تعمیری بودن گوشی متوجه فروشنده نمیشه و با تعویض باطری، افت قیمت بیشتری شاملش نمیشه؟
    با تشکر

    • 1398-09-15

      سلام


      باتری یه قطعه مصرفی توی گوشی هست و هر گوشی موبایل حداقل یک بار باتری رو عوض میکنه بعد از 3 سال بنابراین تعمیری حساب نمیشه


      درمورد ضد آب بودن، چون تو شرکت با دستگاه مخصوص پرس میکنن و تعمیرکار های دیگه این دستگاه رو ندارن، مثل روز اول ضد آب نمیشه


      موفق باشید

  • 7
  • محمدرضا

    محمدرضا 1398-09-08

    سلام من میخوام گوشی Xiaomi mi a3 بخرم.
    بنظر شما از لحاظ باتری غیر قابل دسترس بودن برای من و غیر قایل تعویض در باتری ، مشکل ایجاد نمیکنه

    • 1398-09-08

      سلام


      مشکل تعویض نیست تعمیرکار ها انجام میدن کار تعویض باتری رو ولی چون باتری اصلیش گوشی های شیائومی سخت گیر میاد پیشنهاد میکنم به فکر برند های دیگه مثل هواوی یا سامسونگ باشید


      موفق باشید

  • 8
  • بابک

    بابک 1398-08-15

    سلام
    من گوشیم هواوی y625 هست ظرفیت باطری فابریکش۲۰۰۰میلی آمپره من تازگیا یه باطری خریدم که به گوشیم میخوره ولی ظرفیتش۴۰۰ تا بیشتره میخواستم بدونم اگه بندازم روش مشکل ایجاد میشه؟

    • محسن

      محسن 1398-10-08

      به برد گوشی آسیب میزنه

    • اشکان

      اشکان 1398-10-03

      اگه باتری مثل خودش گیر بیاری بهتره چون بعضی وقتا مشکل سازه

    • 1398-08-15

      نندازید بهتره چون از استانداردش خارج میشه
      موفق باشید

  • 9
  • بهزاد

    بهزاد 1398-07-27

    سلام
    تبلت لنووا دارم اومدم ریست فکتوری کنم نمیدونم دستم کدوم گزینه خورد که این پیغام میده
    now send the package you want to apply
    to the device with "adb sideload

  • 10
  • M

    M 1398-07-20

    سلام عمر حدودی باطری ipone 6s چند ساله؟

    • 1398-07-20

      2-3 سال

  • 11
  • محمد

    محمد 1398-07-15

    سلام.من گوشیم c5 هست دادم برای تعویض باتری.میخوام ببینم ایا زمانی که باتری تعویض میشه اطلاعات کوشی پاک میشه یا نه؟با تشکر.

    • 1398-07-15

      خیر اطلاعات دست نمیخوره

  • 12
  • رضا

    رضا 1398-07-08

    ببخشید میخواستم بدنم باتری گوشی a50جداشدنی یا داخلیه؟

    • 1398-07-08

      سلام
      داخلی هستش

  • 13
  • مجید

    مجید 1398-06-17

    سلام ببخشید میشه باطری گوشی پلمپ را بر روی گوشی هایی ک باطریشان جدا شدنی است لحیم کنیم .؟؟؟

    • 1398-06-17

      خیر

  • 14
  • علی

    علی 1398-06-07

    سلام باطری گوشی من اگه استفاده نکنم دو روزم میمونه ولی از درصد 30 تا 29 باطری زود تموم میشه. دلیلش چیه؟؟
    مدل گوشیم a5 2017

    • 1398-06-07

      سلام
      باتری مشکل داره باید تعویض بشه

  • 15
  • كميل

    كميل 1398-05-30

    سلام ، باتري گوشي iphone s6 باد ميكنه؟

    • 1398-05-30

      سلام
      هر باتریی که بشکل صحیح شارژ نشه و یا دستگاه ایراد در مسیر شارژ داشته باشه و یا سوکت شارژ مشکل داشته باشه ممکنه باتری اون دستگاه باد کنه تفاوتی نداره موبایل یا تبلت با لپتاپ
      موفق باشید

  • 16
  • علی جان امیری

    علی جان امیری 1398-05-27

    سلام گوشی من a 20 است توش آب رفته شارژ نمیشه تو شرکتش بردم گفت قطعادش نیست شما کدام راه حل داری میخام روشن بشه

    • 1398-05-27

      سلام
      متاسفانه گوشی جدید هستش و ماهم قطعاتش رو موجود نداریم باید منتظر باشید قطعاتش وارد بازار بشه
      موفق باشید

  • 17
  • جمالی

    جمالی 1398-05-23

    سلام من میخام گوشی مدل A2 بگیرم بنظرتون ازلحاظ باتری وشارژ شدن خوبه؟

    • 1398-05-23

      سلام
      بله گوشی خوبیه

  • 18
  • محمد

    محمد 1398-04-30

    سلام . گوشیم c5 باتری داخلی داره چند وقت پیش از دستم افتاد توی آب روشن میشه 3%بیشتر شارژ نمیشه لطفا راهنمایی کنید

    • 1398-04-30

      سلام
      باید بررسی بشه ممکنه مسیر شارژ اتصالی داشته باشه
      با دفتر هماهنگ کنید و دستگاه رو ارسال کنید برای همکارا راهنماییتون میکنن
      موفق باشید

  • 19
  • S.m

    S.m 1398-04-08

    سلام گوشی های گلکسیA30باطریشون قابل تعویضه؟
    من قصدخرید این مدل گوشی رو دارم ممنون میشم اگه کسی ازاین گوشی استفاده کرده بگه گوشی خوبی هستش یانه؟

    • 1398-04-08

      سلام وقت بخیر
      خیر باید بدید تعمیرکار تعویض کنه و اینکه این مدل گوشی رو زیاد تماس میگیرن شرکت ما و نظر میذارن برای ما که خرابی داره و بیضشتر خرابیش از باتری و شکستن تاچ و ال سی دی هستش و هنگ کردن گوشی

  • 20
  • محمدرضا سیفی

    محمدرضا سیفی 1398-03-27

    من الان یه هفته هستش وه گوشی samsung galaxy a50 رو خریداری کردم ولی بعد چند روز شروع به خالی کردن باتری کرد وامروز گوشی رو ریست زدم و درست شده ولی هنوز هم احساس میکنم باتریش در حد اون چیزی نیس که گفته بودن
    به نظرتون مشکل باتریه؟

    • 1398-03-27

      خیر به این زودی باتری اینا خراب نمیشه
      احتمالا سیستم عامل دستگاه مشکل داره

  • 21
  • اکبر

    اکبر 1398-03-25

    سلام

  • 22
  • علي

    علي 1397-12-08

    سلام بنده يه گوشي سامسونگa8 2016 دارم كه مدتيه شارژ خالي ميكنه و دير شارژ ميشه به طور وحشتناك خلاصه بردم تعمير كار گفت از اي سي تغذيه است البته نه اون اي سي به شماره فني sm5703a حالا هر جا ميرم ميگن اقا همين اي سي با اين شماره فني رو داريم اون يكي رو نداريم حالا ميخوام بدونم حرف تعميركار درسته يا من دنبال نخود سياه دارم ميگردم.ممنون ميشم راهنمايي كنيد

    • 1397-12-08

      سلام


      شارژ خالی کردن و دیر شارژ شدن گوشی عوامل زیادی میتونهن داشته باشه، جنس کابل و شارژر، پورت شارژ، مسیر شارژ، آی سی شارژ، آی سی تغذیه، باتری گوشی و حتی آب خوردگی گوشی میتونه باعث اختلال در عملکرد شارژ بشه و ممکنه هر کردوم از اینا مشکل گوشی شما باشه 


      موفق باشید

  • 23
  • Soran

    Soran 1397-11-14

    سلام.باتری های که داخل خوده گوشی هستند و غیر قابل تعویض هست، این باتری ها در اثر شارژ از بین میرود؟یان؟

    • 1397-11-14

      سلام
      بله باتری مصرفی هست و خراب میشه تفاوتی نداره داخلی باشه یانه

  • 24
  • پوریا

    پوریا 1397-10-23

    گوشی هایی که باتری غیر قابل تعویض هستند خوب هستند ؟؟؟یا باتری ای که قابل تعویض هستند؟؟؟ به نظر شما من گوشی سامسونگ s8 بخرم؟؟؟

    • 1397-10-23

      سلام وقت بخیر
      این بلاگ رو بخونید متوجه میشید


      https://www.macrotel.ir/blog/46-%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AA%D8%B9%D9%88%DB%8C%D8%B6-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AA%D8%B9%D9%88%DB%8C%D8%B6.html

  • 25
  • ممدی

    ممدی 1397-10-21

    سلام شیشه صفهگوشی که باتری غیرقابل تعویض داره اگر بشکنه میشه تعمیر کرد وشیشه جدید انداخل؟

    • 1397-10-21

      باید تاچ ال سی دی تعویض بشه

  • 26
  • علی

    علی 1397-09-12

    سلام، امکانش هست که از باطری گوشی دیگه که ظرفیت باتری بالاتری دارد اما ولتاژ مشابه و ابعاد تقریبا اندازه باطری گوشی خودمون باشه جایگزین کرد بعنوان باطری اصلی گوشی؟!

    • 1397-09-12

      سلام وقت بخیر
      خیر به برد گوشی آسیب وارد میشه

  • 27
  • عبدالرضا

    عبدالرضا 1397-09-02

    سلام باطری گوشی داخلی هاوایی من زودبه زودشارژانتمام میشه بااینکه گوشی نومیباشد
    مشکل ان چیه متشکرگ

    • رضا

      رضا 1398-08-06

      من بعید میدونم اشکال داشته باشه اونم در صورتی که دقیقا همین ولتاژ رو برسونه وگرنه اگر امپراژ بالا باشه بهتر هم هست دستگاه بسته به مقدار مصرف خودش از باتری استفاده می کنه به نظر یا اطلاعات کافی ندارند یاهم که به خاطر بازارشون این حرف رو میزنن یا هم که فکر می کننی شما از یه باتری با ولتاژ متفاوت می خواهید استفاده کنید.
      من رشتم برقه و با الکترونیک هم اشنا هستم.مثل این مونه شما بگی ولتاژ مبدل دیسی ۹ ولت که ظرفیت امپراژ بالاتری داره با یه باتری ۹ ولت فرق داره و به مدار اسیب میزنه؟؟؟؟

    • 1397-09-02

      باتری باید تعویض بشه
      با دفتر تماس بگیرید مدل دستگاهتون رو بگید همکارا راهنماییتون میکنن
      موفق باشید

  • 28
  • فرهاد

    فرهاد 1397-07-25

    با سلام و خسته نباشید

    ایا باتری های غیرقابل تعویض قابل تعمیر است یا خیر؟ اگر خراب شدن چه باید کرد؟

    • 1397-07-25

      سلام وقت بخیر
      باید باتری جدید خرید کنید
      موفق باشید

  • 29
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم