برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بهترین موبایل ها برای خرید در سال ۲۰۲۰

نوشته شده در تاریخ1398-11-16 توسط 3754

بخشی از سال 2020 را سپری کرده ایم و گوشی های مورد انتظار ما معمولا در اواخر سال ۲۰۱۹ و اولیل سال ۲۰۲۰ به بازار آمده‌اند و شاید الان زمان خوبی برای خرید یک موبایل با کیفیت و پرچمدار باشد. با ماکروتل در معرفی بهترین موبایل های حال حاضر، همراه باشید.

iPhone 11 Pro

آیفون ۱۱ پرو

اولین موبایلی که در این لیست می‌توانید مشاهده کنید، آيفون ۱۱ پرو است. این دستگاه بهترین و با کیفیت‌ترین تلفن هوشمندی می‌باشد که شرکت اپل تا به الان تولید و روانه‌ی بازار کرده است. اپل در گوشی گران قیمت خود سنگ تمام گذاشته است، مغز این محصول پردازنده A13 Bionic است که وظیفه هوشمند سازی آن را به عهده دارد و باتری نسبت به گذشته از ظرفیت بیشتری برخوردار است و حتی با استفاده های سنگین نیز شما را تا یک روز کامل یاری می‌کند. اگر خیلی از iPhone 11 Pro کار نکشید، احتمالا تا دو روز مشکلی برای شارژ نخواهید داشت. در جعبه این محصول شاهد استفاده از یک آداپتور شارژ ۱۸ واتی نیز هستیم.

مشخصات آيفون ۱۱ پرو

بهترین قسمت آيفون ۱۱ پرو مربوط به دوربین خارق‌العاده آن می‌شود. در پشت این آيفون شاهد استفاده از دوربین سه‌گانه با کاربرد های مخصوص هستیم. این دوربین ها به ترتیب شامل لنز واید (Wide)، لنز تله‌فوتو (TelePhoto) و لنز اولتراواید (Ultra-Wide) است که هر سه ۱۳ مگاپیکسلی هستند. از صفحه نمایش با کیفیتِ OLED آن نیز نمی‌توان صرف نظر کرد ولی آیفون ۱۱ پرو با توجه به قیمت بالایی که دارد، متاسفانه فاقد پشتیبانی از فناوری نسل پنجم شبکه های وایرلس یا همان 5G است؛ البته حتی اگر iPhone 11 Pro از این نوع شبکه پشتیبانی می‌کرد، به دلیل نبود ساختار و بستر مناسب چه در ایران و چه در کشور های دیگر نمی‌توانستیم در حال حاضر از آن استفاده کنیم. اگر قبلا کاربر محصولات اپل بوده‌اید و دنبال خرید یک آيفون فوق‌العاده قوی و همچنین گران قیمت هستید، آيفون ۱۱ پرو همان موبایلی است که خواسته های شما را برآورده می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: نکاتی که باید درباره 5G بدانید

سامسونگ گلکسی S10 Plus

سامسونگ گلکسی s10 plus

گلکسی S10 Plus بهترین یا حداقل یکی از بهترین گوشی های اندرویدی بازار است و بدون شک بهترین نسخه از سری گسترده و پر تعداد گلکسی هایی می‌باشد که شرکت سامسونگ تا به امروز ساخته است. امروزه تمامی گوشی ها در حال استفاده از زبان طراحی ناچ (Notch) هستند اما با نگاه به ظاهر گلکسی اس‌۱۰ پلاس، اولین نکته ای که متوجه آن می‌شوید طراحی متفاوت آن نسبت به دیگر دستگاه های موجود در بازار است. سامسونگ در S10 Plus از زبان طراحی Infinity-O یا همان حفره‌ی دوربین در بالای ال سی دی، استفاده کرده است.

مشخصات گلکسی s10 plus

با اینکه Infinity-O بهترین طراحی ممکن نیست اما باعث شده که سامسونگ در این موبایل بتواند از پنل نسبتا بزرگ ۶.۴ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن +QHD استفاده کند. در پشت Galaxy S10 Plus، شاهد قرار گیری سه دوربین هستیم، در قسمت جلو دستگاه دو لنز برای دوربین سلفی به کار رفته است و با لنز تشخیص عمق (Depth) می‌توانید از افکت های جالبی که وجود دارد، برای تصاویر خود استفاده کنید. نام رابط کاربری جدید سامسونگ One UI می‌باشد که تقریبا می‌توان گفت از رابط های کاربری گوشی های هوآوی، سونی و LG بهتر است. One UI از پایه برنامه نویسی شده و با استفاده از آن سامسونگ گامی رو به جلو برداشت و حالا کار کردن با یک دست به امری راحت‌تر نسبت به گذشته بدل شده است. ۸ گیگابایت رم و یک باتری مناسب ۴۳۰۰ میلی آمپری باعث می‌شود تجربه بسیار مناسبی در طول روز داشته باشید.

هواوی P30 Pro

هواوی p30 پرو

کیفیت دوربین های گوشی های پرچمدار معمولا بسیار خوب است اما درباره Huawei P30 Pro قضیه متفاوت می‌باشد. دوربین P30 Pro خوب نیست، عالی است! درسته! اگر هدف و مهم‌ترین پارامتر شما برای خرید یک تلفن هوشند، دوربین آن دستگاه می‌باشد، P30 Pro هما چیزی است که دنبالش می‌گردید. دوربین آن با قابلیت زوم ۱۰ برابری شما را شگفت زده می‌کند. فوق‌العاده بودن این موبایل فقط مربوط به دوربین آن نیست.

مشخصات هواوی p30 پرو

پرازنده سریع Kirin 980 در کنار یک باتری مناسب ۴۲۰۰ میلی آمپری، نویدی از قدرت کافی و عالی است و این محصول با دو کانفیگ ۶ و ۸ گیگ قابل دسترسی می‌باشد. شاید با رزولوشن +FHD بهترین کیفیت و شادابی صفحه نمایش را نداشته باشد، اما با توجه به سخت افزار خوب و دوربین عالی، شما را اصلا ناامید نخواهد کرد.

Sony XPERIA 1

سونی اکسپریا ۱

سونی، شرکت بزرگی و محبوبی که همه آن را بخاطر کنسول های فوق العاده و خاطره‌انگیز آن می‌شناسیم. سونی با سری Xperia روز های خوب و بدی را پشت سر گذاشته و هنوز هم آینده این کمپانی در زمینه گوشی های هوشمند، مشخص نیست. اگر صفحه نمایش برای شما مهم است و زیاد با گوشی خود فیلم تماشا می‌کنید، اکسپریا ۱ با کیفیت 4K، در یک کلمه عالی است اما مشکل اصلی باتری آن می‌باشد. Xperia 1 به یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپری مجهز شده که با نگاهی به موبایل های دیگر و کیفیت بالای صفحه نمایش، متوجه پایین بودن این ظرفیت می‌شویم. اگر جیب های کوچکی دارید، بدنه کشیده و بلند این گوشی شاید شما را دچار مشکل کند.

مشخصات سونی اکسپریا ۱

 مانند گوشی های دیگر سونی، این موبایل در برابر آب و گردغبار مقاوم است. دوربین جلو ۸ و تمامی دوربین های پشت دستگاه، ۱۲ مگاپیکسل هستند. سونی اکسپریا ۱ از آخرین نسخه پردازنده شرکت کوالکام همراه با ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. از دیگر مزایای این گوشی می‌توان به کیفیت صدای مناسب آن اشاره کرد.

Xiaomi Mi 9T Pro

شیايومی می 9t پرو

شیائومی Mi 9T Pro بر خلاف برادر خود یعنی Mi 9 از طراحی ناچ برای صفحه نمایش استفاده نمی‌کند. حذف ناچ باعث زیبایی بیشتر این محصول شده است. دوربین سلفی آن که دارای کیفیت ۲۰ مگاپیکسلی است از قسمت بالای بدنه گوشی بیرون می‌آيد. سیاست فروش شیائومی مانند اوایل معرفی گوشی های هواوی است، حاشیه سود پایین در کنار فروش بالا؛ این کلید موفقیت برند Xiaomi می‌باشد. پایین بودن قیمت آن نسبت به رقبا اصلا به معنی بد یا بی‌کیفیت بودن این محصول نیست؛ برای مثال می‌توان به این موضوع اشاره کرد که سونی اکسپریا ۱ با اینکه حدود دو برابر Mi 9T Pro قیمت دارد اما هر دو از یک پردازنده استفاده می‌کنند. یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری وظیفه تامین نیروی مورد نیاز قطعات را بر عهده دارد. می‌ ۹ تی‌پرو در دو نسخه ۶ و ۸ گیگابایتی همراه با صفحه نمایش +FHD به بازار عرضه شده است.

مشخصات mi 9t pro

کیفیت دوربین عالی، یکی دیگر از نقاط قوت این دستگاه است. البته مشکلاتی مانند پشتیبانی نکردن از شارژ بی‌سیم یا مقاومت در برابر هم وجود دارد اما با توجه به مشخصات مناسب و قیمت پایین، باعث شده که Mi 9T Pro به یکی از بهترین گزینه های ممکن تبدیل شود.

پیشنهاد مطالعه: فناوری های سال ۲۰۲۰

Samsung Galaxy Note 10

سامسونگ نوت 10یک انتخاب درجه یک! سامسونگ نوت ۱۰ دارای نمایشگری ۶.۳ اینچی و مجهز شده به پنل با کیفیت Super AMOLED است. سخت افزاری قدرتمند، در کنار قلم هوشمند S Pen باعث شده که موبایل نوت ۱۰ به یکی از گزینه های وسوسه کننده در این لیست تبدیل شود. عمر باتری این قلم حدود ۱۰ ساعت است تا به خوبی بتواند نیاز های روزمره شما را انجام دهد. باتری این Note 10 در کل ۳۵۰۰ میلی آمپر است؛‌ سامسونگ معمولا به خوبی مصرف باتری را در سری نوت کنترل می‌کند، یکی از دلایل این ظرفیت باتری نسبتا کم، فضایی است که قلم S Pen از داخل گوشی می‌گیرد.

مشخصات نوت 10

این محصول دارای ۸ گیگابایت رم و رزولوشن 1080x2280 است و نسبت به گوشی های سنگین امروزی، با ۱۶۸ گرم وزن مناسبی دارد. نوت ۱۰ دارای دو کانفیگ اسنپ‌دراگون ۸۵۵ و اکسینوس ۹۸۲۵ برای پردازنده است. اگر از این گوشی خوش‌تان آمده و مشکلی از بابت صرف هزینه ندارید، می‌توانید به نسخه قدرتمند‌تر آن یعنی Note 10 Plus که از 5G پشتیبانی می‌کند، نگاهی بیاندازید.

iPhone 11

آيفون ۱۱

اگر از طرفداران محصولات اپل هستید و قیمت آيفون ۱۱ پرو برای شما زیاد است، می‌توانید به نسخه ارزان‌تر آن یعنی آيفون ۱۱ نگاهی بیاندازید. آيفون ۱۱ از صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با پنل HDR Retina استفاده می‌کند و پردازنده آن دقیقا همانی است که در نسخه گران‌تر استفاده شده، یعنی A13 Bionic. وظیفه تامین برق مورد نیاز قطعات بر عهده باتری ۳۱۱۰ میلی آمپری می‌باشد. رم این محصول ۴ گیگابایت است و گوشی در سه کانفیگ ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ به فروش می‌رسد. در پشت آيفون ۱۱ بر خلاق iPhone 11 Pro از دو دوربین استفاده استفاده شده که هم‌چنان کیفیتی عالی دارد. آیفون ۱۱ تعادلی مناسب بین قیمت و قدرت دارد و همین باعث می‌شود به گزینه‌ای مناسب بدل شود.

مشخصات سخت افزاری آیفون ۱۱

محصولات مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم