بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۱۹

نوشته شده در تاریخ1398-11-26 توسط 1317

هر سال به محبوبیت ساعت های هوشمند و گجت های پوشیدنی در بین مردم اضافه می‌شود و شاید وقت آن رسیده باشد که شما هم یک اسمارت واچ قدرتمند و مناسب بخرید. با ماکروتل در معرفی بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۱۹ همراه باشید.

بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۱۹

Apple Watch 5

اپل واچ ۵

باعث تعحب است اگر اسم یکی از محصولات اپل را در لیست بهترین‌های موبایل و تبلت نبینیم اما در دنیای ساعت های هوشمند قضیه برای اپل خیلی متفاوت و بهتر می‌باشد و این کمپانی به تنهایی سهمی حدودی ۵۰ درصد یا نیمی از فروش بازار اسمارت واچ ها را به خود اختصاص داده که فوق العاده است. اپل واچ ۵ در اواخر سال ۲۰۱۹ منتشر و جانشینی موفق برای نسخه های قبلی شد. انتشار اپل واچ ۵ باعث کاهش قیمت سری های ۳ و ۴ این مجموعه شده و اگر بودجه شما به خرید این نسخه نمی‌رسد، حالا وقت مناسبی برای خرید ساعت های قدیمی‌تر این کمپانی است.

پیشنهاد مطالعه: اپل‌واچ ۳ یا اپل‌واچ ۴؟

علاوه بر افزایش کارایی و قدرت Apple Watch 5 نسبت به گذشته، اکنون شاهد مهم‌ترین ویژگی آن یعنی Always-on Display هستیم؛ این قابلیت صفحه نمایش ساعت را به صورت دائم می‌تواند روشن نگه دارد و هر وقت که به نمایشگر نگاه شود، تاریخ، ساعت و دیگر اطلاعات ضروری را مشاهده می‌کنید. یکی از مزایای این قابلیت برای افرادی است که در طول روز ورزش می‌کنند و می‌توانند بدون وقفه ضربان قلب و دیگر داده های مهم برای ادامه فعالیت های ورزشی خود را مشاهده کنند. اپل واچ ۵ مانند همیشه در دو نوع Wi-Fi و LTE و تحت دو جنس سرامیکی و تیتانیومی به فروش می‌رسد و اگر از قیمت نسبتا بالای آن صرف نظر کنیم، بدون شک بهترین ساعت هوشمند بازار است.

حدود قیمت: ۴۰۰ دلار (کاملا متغیر)

Garmin Fenix 6

Garmin Fenix 6

شاید در ایران اسم این کمپانی ساعت سازی را خیلی نشنیده باشید اما گارمین یکی از بهترین سازندگان ساعت هوشمند است. فنیکس (Fenix) نام سری رده بالا و پرچمدار این شرکت می‌باشد. تقریبا در اواسط سال ۲۰۱۹ میلادی شرکت گارمین نسخه ششم از مجموعه Fenix را تحت عنوان Fenix 6 معرفی و روانه بازار کرد. این ساعت هوشمند به انواع و اقسام تکنولوژی های حفاظت و اندازه گیری سلامت مجهز شده است و همین باعث آن شده که به گران ترین ساعت لیست ما تبدیل شود. گارمین ۶ نسبت به گارمین ۵ از امکاناتی بیشتر و بهتری مانند بهبود عملکرد باتری، بهبود دقتِ فناوریِ ردیابی و مکان یابی و در نهایت افزایش اندازه‌ی نمایشگر برخوردار شده است و همه این ها دست به دست یکدیگر داده تا شاهد قیمت و کارایی حداکثری این ساعت باشیم. اگر مچ دستی کوچک و باریک دارید، گارمین خیلی مناسب شما نخواهد بود و بهتر است به گزینه های دیگر مانند Misfit Vapor X نگاهی بیاندازید.

حدود قیمت: ۶۰۰ دلار

Samsung Galaxy Watch Active 2

ساعت هوشمند Samsun Galaxy Watch Active 2

سری گلکسی واچ پتانسیل بالایی برای رقابت با ساعت های هوشمند دیگر دارد اما یک مشکل مهم وجود دارد که شاید کمی باعث تردید شما برای خرید آن شود؛ ساعت های هوشمند Galaxy Watch نسبت به اسمارت واچ های دیگر از سیستم عامل متفاوتی استفاده می‌کند؛ مثلا اپل واچ ها از WatchOS و اکثر ساعت های دیگر WearOS را در مرکز و هسته نرم افزاری خود دارند اما گلکسی اکتیو ۲ از TizenOS استفاده می‌کند که به صورت انحصاری برای خود سامسونگ است. سامسونگ پشتیبانی خوبی از آن می‌کند اما متاسفانه برنامه های شخص ثالث (Third-Party) زیادی برای آن وجود ندارد و همین دست شما را تا حدود قابل توجهی می‌بندد. این ساعت نیز مانند اپل واچ ها در دو دسته Wi-Fi و LTE یا اندازه‌ی ۴۴ میلی‌متری و ۴۰ میلی‌متری تولید می‌شود. نسخه بزرگتر دارای یک باتری با ظرفیت ۳۴۰ و نسخه کوچکتر نیز دارای ظرفیت ۲۴۷ میلی آمپر است. از نظر سخت افزاری گلکسی واچ اکتیو ۲ شما را کاملا راضی نگه می‌دارد و مشکلی از این بابت نخواهد بود.

حدود قیمت: ۲۸۰ دلار

Fitbit Versa 2

ساعت هوشمند fitbit versa 2

فیت بیت نام شرکت آمریکای است که در چند سال گذشته در زمینه گجت های پوشیدنی فعالیت می‌کند و نام آن بخاطر مچ‌بند های هوشمند، بر سر زبان ها افتاده است. این شرکت علاوه بر مچ‌بند، اسمارت واچ های مناسب و خوبی نیز تولید و منتشر می‌کند. Fitbir Versa 2 با پشتیبانی از دستیار صوتی آمازون، یعنی الکسا و صفحه نمایشی بهبود یافته نسبت به نسخه اول این مجموعه، شما را برای خرید، بیش از پیش ترغیب خواهد کرد. از مزایای دیگر ورسا ۲ می‌توان به وزن پایین، ظاهر ساده و در عین حال زیبا اشاره کرد و هم‌چنین این اسمارت واچ شما را در فعالیت های ورزشی روزانه تنها نخواهد گذاشت. هنوز این ساعت از مشکلاتی مانند عدم پشتیبانی از LTE یا GPS تعبیه شده، رنج می‌برد اما قیمت مناسب آن باعث می‌شود که چشم خود را به روی این کمبود ها ببندیم. نکته جالب در Fitbit آن است که در اواخر سال ۲۰۱۹ توسط شرکت گوگل خریداری شد؛ به احتمال زیاد هدف گوگل از چنین کاری، رقابت با کمپانی اپل است و باید دید که در سال های آینده چه اتفاقاتی در انتظار سری محبوب ساعت های Fitbit خواهد بود.

حدود قیمت: ۲۰۰ دلار

Misfit Vapor X

ساعت misfit vapor x

اگر دوست دارید با قیمتی مناسب صاحب یک ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS شوید، Vapor X همان چیزی است که باید به دنبال آن باشید. بسیاری از اسمارت واچ های WearOS قیمتی بالاتر از این ساعت دارند اما شاهد کارایی پایین‌تری از سوی آن‌ها هستیم. این گجت پوشیدنی با ظاهری جذاب، قیمتی نسبتا پایین و یک باتری مناسب که تا ۳ روز داوم دارد، شما را شگفت زده خواهد کرد. Misfit Vapor X یکی از اقتصادی ترین و سبک‌ترین ساعت های هوشمند بازار است که از سنسور NFC و اندازه گیری ضربان قلب و هم‌چنین GPS پشتیبانی می‌کند و حتی تا عمق ۳۰ متری در زیر آب مقاوم است؛ همه‌ی این قابلیت ها را در کنار رنگ بندی فوق العاده جذاب این محصول بگذارید تا به ارزش آن پی ببرید.

حدود قیمت: ۱۶۰ دلار

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم