7 مشکل رایج گوشی آیفون و روش حل کردن آن ها

نوشته شده در تاریخ1396-06-10 توسط 175180

اپل آیفون یکی از پرفروش ترین گوشی ها در سرتاسر جهان است، قابلیت و امکانات روزافزون آیفون رضایت اکثر کاربرانش را در پی داشته است. با این حال گاها برخی مشکلات متداول برای آیفون پیش می آید که راه حل پیچیده ای نیز ندارند، در زیر این مشکلات و نحوه حل کردن آن ها را مشاهده می کنید:

7 مشکل متداول گوشی های آیفون و روش حل آن ها 

1-وصل نشدن اینترنت آیفون (wi-fi)

حل مشکل کار نکردن وای فای آیفون

وصل نشدن دستگاه های آیفون به اینترنت وای فای یکی از مشکلات عمده آیفون است. اما هیچ جای نگرانی ندارد چرا که با چند مرحله ساده زیر می توانید آن را حل کنید.

وای فای را خاموش کرده و دوباره روشن کنید. اگر بلوتوث گوشی تان فعال است آن را نیز خاموش کنید. اگر همچنان کار نکرد آن گاه باید دستگاه iOS خود را مجددا ریستارت کنید. برای این کار به تنظیمات رفته و سعی کنید تنظیمات شبکه خود را ریست کنید. این کار شبکه wi-fi و پسوردهای آن را بازتنظیم یا ریست می کند.

2- مشکل کرش شدن برنامه ها در آیفون

حل مشکل کرش اپلیکیشن روی آیفون
آیا برنامه های آیفون شما همیشه در حال کرش کردن هستند؟( در علم کامپیوتر کرش شدن یک سیستم، موقعی است که عملکرد صحیح یک برنامه کامپیوتری، نظیر اپلیکیشن نرم افزاری یا سیستم در اثر خطایی متوقف شده است).

آیا در استفاده از برنامه های آیفون تان با مشکل برخورده اید؟ گاهی اوقات زمانی که اپلیکیشن جدیدی را مرور می کنید به طور ناگهانی گوشی تان به منوی خانه بازمی گردد.

برای حل این مشکل راه حل های زیر را اجرا کنید:

دکمه خانه را به منظور بالا آوردن مدیریت برنامه دوبار فشار دهید و سپس مجددا برای باز کردن آن تلاش برنامه تلاش کنید، اگر همچنان تغییری احساس نکردید مطمئن شوید که اپلیکیشن شما به روز باشد.

بعد از برورسانی اپلیکیشن ها اگر همچنان با کرش کردن برنامه ای برخورد کردید آنگاه چک کنید که آخرین آپدیت نصب شده است یا نه. برای تشخیص آن به قسمت General تنظیمات رفته و سرانجام گزینه software update را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آیفون شما در حال اجرای آخرین نسخه از نرم افزار مذکور است.

3- مشکل آپدیت آیفون

حل مشکل آپدیت نشدن آیفون

گاهی اوقات گوشی شما قادر به آپدیت کردن اپلیکیشن ها نیستید حتی اگر اتصال به اینترنت شما مشکلی نداشته باشد. در این مورد پیشنهاد می شود که از حالت بازیابی استفاده کنید تا دستگاه تان ریستور شود(عملیات نصب سیستم عامل در دستگاه iOS را ریستور کردن می نامند).

دستگاه تلفن همراه خود را به یک کامپیوتر وصل کنید و شروع به راه اندازی مجدد(ریستور) کنید. تا زمانی که حالت بازیابی ظاهر شود کلید sleep و دکمه خانه را نگهدارید. سپس گزینه ای برای آپدیت دریافت می کنید، آن را انتخاب کنید و زمانی که آپدیت کامل شد می توانید دستگاه تان را راه اندازی کنید.

شما می توانید راه حل های زیر را نیز امتحان کنید:

  • روز و تاریخ را به حالت اتوماتیک تنظیم کنید
  • حالت هواپیما را خاموش و روشن کنید
  • از حساب کاربری خود در اپل استور خارج شده و مجددا وارد شوید

4- مشکل کار نکردن صفحه نمایش (تاچ اسکرین) آیفون

حل مشکل عمل نکردن تاچ صفحه نمایش آیفون

گاهی اوقات به خاطر خطایی در یک اپلیکیشن یا بازی صفحه نمایش آیفون ممکن است کار نکند و گوشی تان به طور کل مسدود شود.

برای حل این مشکل:

دکمه استندبای را که در بالای گوشی خود می بینید را فشار دهید و اگر کار نکرد آنگاه گوشی تان را ریستارت کنید.

برای ریستارت کردن دکمه خانه و sleep را همزمان فشار دهید تا لوگوی اپل روی صفحه نمایش ظاهر شود. گاهی اوقات زمانی که تاچ ال سی دی آیفون شما هیچ واکنشی به لمس ها ندارد ممکن است صفحه آن سیاه شود که دلیل آن کرش شدن یک نرم افزار است که می توانید این مشکل را به سادگی با ریستارت کردن گوشی تان حل کنید.

5- مشکلات دوربین گوشی های آیفون

حل مشکل کار نکردن دوربین آیفون

گاهی اوقات دوربین گوشی های آیفون به جای تصویری که می خواهید بگیرید یک صفحه سیاه را نمایش می دهد که در این مورد راه حل تغییر دادن سریع دوربین عقب و جلو با یکدیگر است.

اگر مشکل تان هنوز ادامه داشت به سادگی اپلیکیشن دوربین را از App Switcher ببندید و اپلیکیشن را ریستارت کنید تا ببینید که آیا مشکل حل شده است یا نه.

دلیل این که دوربین آیفون تان کار نمی کند به خاطر این است که شما محدودیت ها را خاموش کردید که این صرفا اشاره ای است به این که دوربین شما قابل دسترسی نیست. برای کار کردن دوباره دورین به تنظیمات و قسمت عمومی general بروید و روی قسمت restrictions مطمئن شوید که گزینه allow camera روشن باشد.

علاوه بر این روش هوشمندانه تر این است که روی disable restrictions کلیک کنید. اگر همچنان دوربین آیفون تان کار نمی کرد دستگاه تان را ریست یا ریستارت کنید. در غیر این صورت گزینه آخر این است که با خدمات تعمیرات آیفون نزدیک محل تان تماس بگیرید.

6- تخلیه سریع باتری iPhone

حل مشکل سریع تخلیه شدن باتری آیفون

باتری گوشی آیفون شما خوب کار نمی کند؟ آیا سریعا شارژ آن تخلیه می شود؟ ترفندهای زیر ممکن است شما را کمک کنند:

1)      متوقف کردن اپلیکیشن های بیهوده. به  Settings > Battery برویدو ذر صورتی که اپلیکیشنی پیدا کردید که بیش از حد باتری مصرف می کرد بایستی آن را با زدن بروی گزینه متوقف کردن ببندید.

2)      باتری قدیمی اپل آیفون خود را با یک باتری جدید تعویض کنید. اگر باتری شما چندسالی از عمرش می گذرد پس زمان تعویض آن و خرید باتری جدید فرا رسیده است.

3)      تعویض شارژر با شارژری جدید. بررسی کنید که آیا شارژر شما با دیگر گوشی ها کار می کند، به عبارت دیگر چک کنید که آیا تلفن همراه شما با اتصال دیگری کار می کند یا خیر. اگر کار کرد یعنی عیب از شارژ شماست و بایستی شارژر جدیدی برای آیفون خود خریداری کنید.

کدام شارژرهای اپل را برای شارژ کدام آیفون، آی پد، آی پاد و اپل واچ می توان استفاده کرد؟

4)      از هر تنظیمات فعال در پس زمینه اجتناب کنید. به یاد داشته باشید که تنظیمات لوکیشن و سرویس گوشی تان موقعی که از آن استفاده نمی کنید خاموش باشد.

5)      پوش نوتیفیکیشن اپلیکیشن های خود را چک کنید و آن را برای برنامه هایی که استفاده نمی کنید خاموش کنید. زمانی که احساس کردید گوشی شما از نظر فیزیکی گرم شده است باید سریعا گوشی خود را ریبوت کنید.

8 راه برای شارژ سریع آیفون و آیپد

7- Siri اپل آیفون کار نمی کند

حل مشکل کار نکردن Siri آیفون

سیری یک برنامه کاربردی برای سیستم عاملِ iOS اپل است که به عنوان یک دستیار شخصی و هدایتگر دانش (Knowledge Navigator) کار می کند. نرم افزار Siri روی آیفون به خوبی کار می کند اما گاهی اوقات عمل نمی کند. در این هنگام مهم ترین اقدام این است که میکروفون را در پایین دستگاه خود تمیز کنید.

کار نکردن Siri و راه حل آن

اگر Siri روی آیفون شما کار نمی کند راه حل های زیر را امتحان کنید:

  • اطمینان پیدا کنید که اتصال به اینترنت آیفون شما فعال است.
  • Siri در تنظیمات فعال باشد.
  • شما به وضوح به زبانی صحبت می کنید که Siri به رسمیت می شناسد.
  • شما می توانید این مشکلات را با غیرفعال کردن و مجددا فعال کردن Siri انجام دهید. برای این کار به تنظیمات گوشی خود و سپس Siri رفته، با ضربه زدن بر دکمه تغییر تنظیمات آن را خاموش کنید. برای چند لحظه صبر کنید و سپس کلید Siri را روشن کنید تا دوباره فعال شود.
249 نظر
  • کامران

    کامران 1398-12-04

    سلام وقت شما بخیر..
    من یه ایفون ۸پلاس دارم موقعی که بهم زنگ میخوره اون قسمت سبز رونده کار نمیکنه ولی اگه رونده نباشه کار میکنه ممنون میشم کمکم کنید.و تو حالت عادی با تاچم مشکلی ندارم..

    • 1398-12-04

      سلام
      اگه در حالت عادی مشکلی با تاچ گوشی ندارید ایراد از نرم افزار هست
      گوشی رو یه بار ریستور کنید احتمالا درست بشه

  • 1
  • Zeynab

    Zeynab 1398-12-01

    سلام من گوشم آيفون6 هستش برنامه اسكرين تايم كار نميكنه از روز اول كه ios١٢ اومد همينجور بود ميزنه وقتى شما از گوشيتون استفاده كرديد اين برنامه ب شما خبر ميده و هيچ گونه زمانى براى استفاده از گوشي بالا نمياره
    حتى درصد هلث باترى گوشي هم بالا نمياد بنظرتون مشكل از چيه؟ ios هم آپديته

    • 1398-12-01

      سلام
      اگه بعد از آپدیت iOS اینجوری شده گوشی رو ریستور کنید 
      در غیر این صورت مشکل از باتری هست که سلامت باتری رو نمیاره و ممکنه اسکرین تایم هم به همون مربوط باشه

  • 2
  • سروش نوروزی

    سروش نوروزی 1398-11-30

    انتن وای فای و بلوتوث ایفون 6 خیلی ضعیف شده
    دوتا سوال
    1- قطعه هاشون یکی هستش؟ یعنی با عوض کردن یه قطعه مشکل هر دو حل میشه؟
    2- هزینه تعمیرش چقدر میشه؟ هم قطعه هم اجرت
    ممنونم

    • 1398-11-30

      سلام
      اگه ضعیف کار کنه قطعه تقویت آنتن عوض میشه هر دو درست میشه
      با تعویض 150 تومن هزینه داره و 1 ساعت زمان میبره

  • 3
  • Habib Zaherei

    Habib Zaherei 1398-11-27

    م مبایل من آیفون ۶اس است انترنیت را روشن میکنم تقریبآ ۱۰ و یا ۱۵ دقیقه خوب کار میدهد بعدآ انترنیت اصلآ کار نمیدهد آنتن ۳ جی روشن است و آنتن فول است انترنیت را دوباره خاموش روشن میکنم بعد خوب کار میدهد و چند دقیقه بعد دوباره همون کار تکرار میشود مشکل کجاست تشکر

    • 1398-11-27

      سلام
      باید بررسی بشه مدار آنتن باید چک بشه بین 250 تا 550 هزینش هست

  • 4
  • سعید

    سعید 1398-11-24

    وقت بخیر من گوشی ایفون 6s دارم دیشب ریست کردم گوشی رو این گزینه رو زدم erase all content and setting حالا که گوشی دوباره روشن شد بهم پیغام وارد کردن رمز اپل ایدی قدیمی رو میده که من رمزشو ندارم من اپل ایدی جدیدی تهیه کرده بودم که برنامه هام با اون باز میشد حالا باید چکار کنم دوباره بتونم ازش استفاده کنم ؟

    • 1398-11-24

      سلام
      اپل آیدی قبلی رو شما پاک نکردین، اگه پاک شده باشه چنین سوالی نمیپرسه. باید حتما رمز اپل آیدی قبلی رو از طریق مراحل خود اپل بازگردانی کنید که گوشی قابل استفاده باشه در غیر این صورت
      گوشی لاک هست و نمیشه استفاده کرد

  • 5
  • سروش

    سروش 1398-11-23

    سلام- من ١١ پرو خريدم - مشكلش اين هست كه زماني تلفن صحبت ميكنم بغل گوشم ميگيرم صفحه خاموش ميشه و زماني كه از كنار گوشم گوشي را ميارم كنار و نگاه ميكنم صفحه روشن نميشه و خاموش ميمونه . و نميتونم قطع كنم .
    ممنون ميشم راهنمايى كنيد

    • 1398-11-23

      سلام
      اگه گلس رو گوشیتونه بدون گلس چک کنید اگه درست نشد احتمالا سنسور مربوطه درست سرجاش قرار نگرفته باشه
      باید باز بشه و بررسی بشه اگه گارانتی داره به مرکزی که ازش خرید کردین مراجعه کنید
      موفق باشید

  • 6
  • Mehran

    Mehran 1398-11-20

    سلام من آيفون هفت استفاده ميكنم و توي برنامه هاي مثل واتساپ و تلگرام و... ويس ميگيرم علامت شارژ و ساعت و... غيب ميشه چند ثانيه بعد دوباره مياد مشكل چيه بنظرتون باگه يا ....

    • 1398-11-20

      سلام
      گوشی رو ریستور کنید احتمالا درست بشه، این مشکل مربوط به نرم افزار گوشی هست

  • 7
  • مجید

    مجید 1398-11-10

    سلام وقتتون بخیر من نوتم پاک نشده سلکت آل کردم که فونتش را تغییر بدم اشتباهی کات کردمش حالا دیگه نوتام نیست و من شدیداْ بهش نیاز دارم

    • 1398-11-10

      سلام


      میتونید دوباره گزینه Paste رو بزنید که بیاد سرجاش


      موفق باشید

  • 8
  • مجید

    مجید 1398-11-06

    سلام ایفون 4 دارم چند سال است که مشکلی ندارد اما از دیروز میگه اکتیو نیست گوشی ,, درضمن یهع پیام هم میده میگه به آیتیونز وصل شوید ,ممنون میشم راهنمایی کنید

    • 1398-11-06

      سلام


      ممکنه مشکل از طرف اپل آیدیتون باشه به یک خدمات نرم افزاری مراجعه کنید راهنماییتون کنن

  • 9
  • حیدرازاد

    حیدرازاد 1398-11-06

    سلام گوشی من 6s گوشی رو خاموش کردم روشن کردم زده unable to activate با اینترنت خودسیم یا وای فای اتخاب میکنم بالا نمیاد لطفا راهنمایی کنید

    • 1398-11-06

      سلام


      احتمالا ایراد از طرف اپل آیدیتون هست به یک نرم افزار کار مراجعه کنید


      موفق باشید

  • 10
  • الهه

    الهه 1398-11-01

    سلام من گوشیم سون پلاسه آپدیتم هست گوشیم رو زمین تاجش کار نمیکنه دراز میکشم صدام برای اونور خط خط میشه موقع تماس
    تنظیمات رو ریستارت کردم از آسسبیلی هم درست کردم بازم مشکلم حل نشده میشه لطفا راهنماییم کنین
    گوشیم فقط رو زمین کار نمیکنه دستم ک باشه خوب کار میکنه

    • 1398-11-01

      سلام


      خرابی صدا احتمالا از آی سی صدا هست و کار نکردن روی زمین میتونه بخاطر اتصالی داخل دستگاه باشه


      باید گوشیتون باز بشه و بررسی بشه


      موفق باشید

  • 11
  • احسان

    احسان 1398-10-24

    سلام من گوشی s6 ایفون دارم گوشی به اتصال وای فای وصل میشه ولی اینترنت دیتاش کار نمیکنه

    • 1398-10-24

      سلام


      مشکل احتمالا تو مسیر آنتن گوشی هست و باید بررسی بشه که قطعی پیدا بشه


      حدودا 400 تا 500 تومن هزینشه و یک هفته هم زمان میبره


      موفق باشید

  • 12
  • alireza

    alireza 1398-10-23

    سلام خسته نباشید گوشیم 11 پرو مکس هست و یک مشکل داره اینه که موقع که نت گوشیمو روشن می کنم علامتش نمیاد و بعد خاموش میکنم نتم خاموش نمیشه روشن می مونه

    • 1398-10-23

      سلام


      مشکل گوشی از نرم افزار هست با آیتیونز گوشی رو به آخرین نسخه ریستور کنید


      موفق باشید

  • 13
  • ارمان

    ارمان 1398-10-22

    سلام و عرض خسته نباشید
    گوشی ایفون ۷ دارم مدل A1660
    چند روز پیش گوشیم ضرب دید بعد ۲۴ ساعت گوشی رفت تو حالت searchıng
    خاموش روشن کردم مجدد اومد دوباره چند ساعت بعد آنتن رفت و no Service نوشت
    بردم تعمیر کار گفتن از بیس بانده ولی جای دیگه گفتن از تغذیه بیس بانده میخواستم بدونم فرقشون چیه و اینکه الان سیم کارت گذاشتم داخل گوشی آنتن اومده و گذاشتم حالت 3g
    فعلا که نرفته در ضمن بعد از رفتن آنتن گوشی رو ارتقا دادم به اپدیت ۱۳.۳ ممنون

    • 1398-10-22

      سلام


      اگه رو حالت 3g کار میکنه میشه درستش کرد باید بیارید اینجا مسیر بیس باند چک بشه

  • 14
  • فاطمه

    فاطمه 1398-10-13

    من یه گوشی سون دارم
    تازگی موقع برقراری تماس نه صدایی میره نه صدایی میاد
    ویدیو بدون صدا ضبط میشه
    نمیتونم ویس ضبط کنم یا پلی کنم
    اما آهنگ صدای زنگ صدای فیلمای دیگه پخش میشه و‌مشکلی نداره
    چیکار باید کنم؟

    • 1398-10-13

      سلام


      آی سی صدای گوشیتون مشکل داره و تعویضش یک هفته زمان میبره و بین 500 تا 550 تومن هزینه داره


      موفق باشید

  • 15
  • فلاح

    فلاح 1398-10-06

    سلام گوشی سون دارم دخترم چند بازی و برنامه گرفته حالا گوشیم از حالت توریست خارج شده وseems هم بغیراز کنتاکت برام نمیاد چکار کنم

  • 16
  • مهراس فخرمقدم

    مهراس فخرمقدم 1398-10-02

    سلام گوشی من 5 اس هستش دکمه همش اصلا کار نمیکرد چند روز پیش الکل ریختم روش چند بار فشار دادم درست شد ولی بعضی موقع کار میکنه بعضی موقع کار نمیکنه مشکلش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید

    • 1398-10-02

      سلام


      ممکنه نیاز به سرویس داشته باشه، یا هم خود فلت مربوطه نیاز به تعویض داشته باشه


      باید بررسی بشه

  • 17
  • وهاب

    وهاب 1398-09-29

    سلام خدمت اساتید بزرگ و تشکر از سایت بسیار مفیدتون.
    من یه ایفون ۷ دارم.
    Ios من ۱۳ هست.
    وقتی به اپل ای دیمو وارد میکنم گوشی در عرض ده ثانیه به اندازه اهن ذوب داغ میشه ب ناچار خاموشش میکنم و وقتی خنک شد روشنش میکنم دیگه اوکیه.
    و زمانی ک میخوام از اپل ای دی خارج شم باز گوشی داغ میشه.
    انگار کلا مشکل داره با اپل ای دی بنظرتون مشکل از چیه؟!
    هیچ مشکل دیگه ای توی شارژ شدن و دیر شارژ شدن و اینا نداره. ولی تو قسمت هلسی باتریم زده ۷۵ درصد و زده سرویس.service
    از ای سی شارژه؟از ای سی تغذیه هست؟!از باتریه؟!یا مشکل نرم افزاریه؟

    • 1398-09-29

      سلام


      باید بررسی بشه میتونه از خود باتری هم باشه چون زده سرویس

  • 18
  • رسول

    رسول 1398-09-28

    سلام ایفون 4s فلشش کار نمیکنه وقتی صدای زنگ رو انتخاب میکنم صداش بیرون میاد ولی وقتی زنگ میخوره کلا هیچ صدایی ازش بیرون نمیاد.مشکلش چیه چکار باید کنم

    • 1398-09-28

      سلام


      میتونه از نرم افزار گوشیتون باشه


      اول مطمئن بشید دکمه سایلنت گوشیتون سالمه اگه سالم بود گوشی رو ریستور کنید احتمالا درست  بشه


      اگه نشد آی سی صدای گوشیتون باید بررسی بشه


      موفق باشید

  • 19
  • مرتضى

    مرتضى 1398-09-24

    خسته نباشيد
    بدون اپديت نميشه رو 5c اينستاگرام نصب كرد؟

    • 1398-09-24

      سلام


      خیر نمیشه باید iOS گوشیتون به روز باشه


      موفق باشید

  • 20
  • سیمین

    سیمین 1398-09-21

    سلام آیفون 7+ دارم ، برنامه ها رو خودبخود اجرا میکنه و موقع تایپ خودش تایپ میکنه . ممنون میشم راهنمایی کنید

    • 1398-09-21

      سلام


      این مشکل میتونه از تاچ گوشی یا آی سی تاچ باشه باید بیارید بررسی بشه


      موفق باشید

  • 21
  • mahan

    mahan 1398-09-13

    سلام روز بخیر
    عذر میخام من وقتی تماس میگیرم میگه sorry بعد قطع میکنم ولی با شماره ای ک تماس گرفتم قطع نمیشه تماس من ولی نمیتونه اون شماره تماس رو وصل کنه و من مجدد ک میگیرم درست میشه سیم کاررتم‌و میگن مشکل نداره گوشیمم عوض کردم ایکس مکس گرفتم بازم این مشکلو دارم فقط در برقراری تماس گاهی اینجوری میشه یا مخاطبم رذ تماس میده خط من میک خاموش میباشد

    • 1398-09-13

      سلام


      اگه گوشی رو عوض کردید بازم همین مشکل رو دارید باید سیم کارتتون رو عوض کنید


      موفق باشید

  • 22
  • مانا

    مانا 1398-09-06

    سلام وقت بخیر- من گوشیم آیفون 5 ساده ست، مدتیه که ساعت گوشی قاطی میکنه و یک ساعت جلوتر رو نشون میده، نه میتونم بصورت اتومات تنظیم کنم یعنی اصلا موقعیت رو پیدا نمیکنه و تایم زون فقط در حال جستجو میمونه، بصورت دستی هم اصلا سال 2019 توی تاریخاش نیست و خودبخود همش روی یه تایخ تنظیم میشه(یک ژوئن2001)
    کل گوشیم مختل شده و نرم افزارام همش ارور ساعت رو میدن
    لطفا راهنمایی م کنین

    • 1398-09-06

      سلام


      گوشی رو از طریق آیتیونز ریستور کنید احتمالا مشکلتون حل بشه

  • 23
  • احسان

    احسان 1398-09-01

    سلام گوشی آیفون 6 هستش و فقط به سایت داخلی دسترسی داره مشکلش از کجاس؟

    • 1398-09-01

      سلام


      احتمالا مشکل از تنظیمات شبکه گوشیتون هست 


      از داخل تنظیمات Reset All Settings رو برنید اگه مشکلتون حل نشد با مراکز نرم افزاری برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید


      موفق باشید

  • 24
  • melika

    melika 1398-08-20

    سلام خسته نباشید من ایفون7+دسته دوم خریدم کارای سیم کارتو و ریجستری و مالکیتشو چجوری انجام بدم؟
    بعد اینکه چرا پایین صفحه ی کوچولو از نوشته اونایی ک پایین کادر هستم انگار ک پایین تر اومده
    لطفا راهنمایی کنید

    • 1398-08-20

      سلام


      درمورد کارای ریجستری اطلاعی ندارم با مراکز نرم افزار تماس بگیرید راهنماییتون کنن


      موفق باشید

  • 25
  • میثم

    میثم 1398-08-17

    سلام
    گوشی ایفون 6 دارم.ی مدته البته بعضی وقتا تا قفل صفحه گوشی‌و باز نکنم sms برام نمیاد
    یعنی قفل صفحه ک باز میکنم صدای پیام میاد میزنه مثلا 6 min ago
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • 1398-08-17

      سلام


      این مشکل مربوط به نرم افزار گوشی هست


      از تنظیمات گوشی یه بار Reset All Settings بزنید اگه درست نشد با ریستور مشکلتون حل میشه

  • 26
  • احسان

    احسان 1398-08-15

    من یه گوشی SE دارم که از زمانی که خریدم تا الان نرم افزار گوشی رو آپدیت نکردم ولی خیلی مراقبم که به گوشی آسیبی وارد نشه تا جایی که بتونم مواظبم باتری خراب نشه الان موقع استفاده روی برنامه واتساب هنگ کرد صفحه خاموش شد ولی گوشی زنگ میخوره حتی وقتی گوشی رو شارژ میکنم صدای شارژ شدن گوشی میاد چیکار کنم صفحه روشن بشه ؟

    • 1398-08-15

      سلام


      احتمالا باید تاچ و ال سی دی گوشیتون تعویض بشه


      ولی برای اطمینان بیشتر اول به یک مرکز نرم افزاری مراجعه کنید 

  • 27
  • Kati

    Kati 1398-08-15

    سلام من به تازگی آیفون ۸ خریدم مشکلم باهاش اینه که وقتی رو زمینه هیچ کاری نمیتونم انجام بدم کاملا قفله و تاچش کار نمیکنه ولی تو دستم که میگیرم کار میکنه. ممنون میشم راهنماییم کنید

    • 1398-08-15

      سلام


      این مشکل معمولا توی آیفون ها زمانی که گلس روی گوشی هست پیش میاد


      اگه گوشیتون گلس داره بدون گلس امتحان کنید

  • 28
  • Zahra

    Zahra 1398-08-15

    سلام خسته نباشيد لطفا اگه ميشه سوالمو جواب بديد
    من تازه سون پلاس خريدم از ي اشنا در حد نوعه
    هرازگاهي كه دارم از گوشي استفاده ميكنم اندازه چندثانيه صفحه حركت نميكنه هنگ ميكنه بعد درست ميشه مشكل از گوشيه ؟يا بخاطر برنامه هاييه ك نصب كردم

    • 1398-08-15

      سلام


      باید بررسی بشه چون دلایل مختلفی داره


      میتونه از نرم افزار گوشی باشه یا اپلیکیشن هایی که نصب کردین. گوشی رو ریستور کنید. درصورتی که گلس روی گوشی هست بدون گلس امتحان کنید اگه باز هم مشکل داشتید باید گوشیتون از نظر سخت افزاری بررسی بشه

  • 29
  • نجمه

    نجمه 1398-08-14

    سلام ببخشید من گوشیم ایفون5sهست اینترنت دارم ولی پیام‌هام بالا نمیاد ولی رو صفحه میاد و وقتی گوشیم خاموش روشن میکنم یه لحظه میاد باز قطع میشه لطفا بگید چیکار کنم

    • 1398-08-14

      سلام


      این مشکل احتمالا نرم افزاری باشه گوشی رو ریستور کنید


      قبل از ریستور کردن حافظه گوشی رو چک کنید ممکنه فضای خالی نمونده باشه


      اگه فضای کافی ندارید اطلاعات رو از طریق نرم افزار آیتیونر بکاپ بگیرید و فضای خالی گوشی رو بیشتر کنید مشکلتون حل میشه


      موفق باشید

  • 30
  • مسعود

    مسعود 1398-08-13

    سلام
    من گوشیم آیفون6 هست نرم افزار wase کار نمی کنه بیشتر راههای که لازم بوده رفتم همش پیغام no gps می ده میشه راهنمایی کنید. تشکر

    • 1398-08-13

      سلام


      اگه وای فای گوشی هم ضعیف باشه با تعویض آنتن وای فای هر دو مشکل درست میشه


      موفق باشید

  • 31
  • Amir

    Amir 1398-08-12

    سلام ببخشید من ایفون شیش پلاس دارم مشکلش اینه که اپدیتا و دانلودا فقط با وای فای میشه اگه میتونید کمکم کنید

    • 1398-08-12

      سلام


      بطور کلی هر چیزی که بیش از 100 مگابایت حجم داشته از طریق دیتا موبایل انجام نمیگیره


      اگه با اپلیکیشن های کم حجم تر از 100 مگابایت مشکل دارید باید از تنظیمات قسمت دیتای موبایل، اپ استور رو فعال کنید


      موفق باشید

  • 32
  • رضا

    رضا 1398-08-11

    سلام
    گوشی من ایفون ۷با ios 13 هست الان چندوقته عکس و فیلم که تو گالری هست همیشه باز نمیشه
    اول اپلود میشه و بعد باز میشه با تاخیر
    Icloud هم فعال هست
    بعضی وقتا error بکاب هم میده
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • 1398-08-11

      سلام


      ممکنه حجم گوشیتون بیش از حد ممکن پر باشه
      از محتوای گوشی بکاپ بگیرید و ریستور کنید مشکلتون حل میشه


      موفق باشید

  • 33
  • Dehbashi

    Dehbashi 1398-08-09

    سلام گوشي من +٦ سيري گوشي من قبلا در حالت خاموش صفحه كار ميكرد اما الان كار نميكنه فقط با دكمه هوم كار ميكنه هربارم فعال و غير فعالش ميكنم بازم هيچ فرقي نميكنه كار نميكنه چيكار بايد بكنم راهنمايي كنيد ممنون

    • 1398-08-09

      سلام


      اگه گوشی رو ریستور کردید و حل نشده ممکنه میکروفون مربوط سیری یا آسی صدا مشکل داشته باشه


      باید بیشتر بررسی بشه

  • 34
  • رویا

    رویا 1398-07-30

    سلام گوشیه من 6پلاسه ای سی شارژش با ای سی ظبطش مشکل داره میشه درست بشه؟؟
    قیمتش چقد میشه؟؟

    • 1398-07-30

      سلام


      تعمیر میشه و حدودا 800 تومن هزینشه و بین 2 تا 4 روز زمان میبره

  • 35
  • مهتاب

    مهتاب 1398-07-30

    سلام خسته نباشید
    من ایفون ایکس دارن باطریشو عوض کردم دیگه ارور خالی شدن باطری نمیده و یهو خاموش میشه مشکل از کجاست میشه راهنمایی کنید

    • 1398-07-30

      سلام


      احتمالا مشکل از باتری جدید هست که تعویض کردید


      با یه باتری دیگه تست کنید اگه درست نشد باید آی سی شارژ بررسی بشه

  • 36
  • سیاوش

    سیاوش 1398-07-26

    سلام
    ایفون ۷+ گرفتم هر کاری می‌کنم Siri فعال نمیشه انگار اصلا صدای من که hey Siri میگم رو نمیشنوه میکروفن دستگاه هم مشکلی نداره

    • 1398-07-26

      سلام


      ممکنه میکروفون مربوط به Siri خراب باشه چون گوشی های iPhone معمولا 3 یا 4 میکروفون دارند


      اگه از میکروفون ها نباشه میتونه از آی سی صدای گوشی باشه


      ولی برای اطمینان بیشت اول گوشی رو یه بار ریستور کنید


      موفق باشید

  • 37
  • منصور

    منصور 1398-07-23

    سلام صفحه کیبورد گوشیم بعضی اوقات ک درحال چت کردن توگروه های تلگرام هستم یباره قفل میکنه وتا دوسه ثانیه چیزی نمیشه ایپ کنی و اگه تایپ کنی رو صفحه نمیاد ولی بعد چند ثانیه هرچی تایپ کردی میاد و گوشی اوکی میشه ایا مشکل نرم افزاری داره گوشی
    مدل گوشیمseهست

    • 1398-07-23

      سلام


      بله احتمالا مشکل از نرم افزار هست یا حافظه گوشیتون بیش از اندازه استفاده شده


      گوشی رو یه بار ریستور کنید اگه درست نشد ممکنه از آیسی تاچ باشه

  • 38
  • آناهید

    آناهید 1398-07-20

    سلامگوشی من 4s isj مدتیه بعد از چند ثانیه استفاده شروع به لرزش میکنه و صفحش ابی میشه بعد از چند ثانیه استراحت برمیگرده به حالت اول و فقط چند ثانیه کار میکنه و دوباره لرزش قبلا هم یه بار اینجوری شد اما خود به خود درست شد لطفا راهنمایی کنید مشکلش چیه

    • 1398-07-20

      سلام


      مشکل از هارد گوشیتون هست، گوشی داغ میکنه و پس از سرد شدن دوباره به حالت طبیعی بر میگرده


  • 39
  • MRGH_2839

    MRGH_2839 1398-07-19

    سلام من گوشیم 6s plus هست وقتی گوشیم توی شارژه و باهاش کار میکنم تاچش قاط میزنه و کلا کنترلش سخته مثلا وقتی فشار بیشتری به گوشی میارم برای تاچ سه بعدی خود بخود جا های دیگه هم تاچ میشه و قاط میزنه و خیلی روی مخه فقط وقتی به برق متصله این مشکل پیش میاد

    • 1398-07-19

      سلام


      احتمالا کابل یا شارژری که استفاده میکنید خرابه با یه کابل و شارژر دیگه تست کنید اگه درست نشد گوشیتون از نظر فلت شارژ یا آی سی تاچ باید بررسی بشه


      موفق باشید

  • 40
  • رسول

    رسول 1398-07-18

    سلام
    گوشی 8 پلاس نو گرفتم. بعد 3 ماه سلامت باطری شده 94(هر چند وقت کم میشه)البته یک بار هم که آپدیت کردم بعد آپدیت 2 درصد اومد پایین.دلیل اینقد زود خالی شدن چیه؟
    با تشکر

    • 1398-07-18

      سلام


      توی iOS جدید سلامت باتری برای همه آیفون ها اومده پایین چون دقیق تر شده نسبت به قبل


      ولی از این به بعد سرعت کم شدن سلامت احتمالا پایین بیاد، اگه از نظر نگه داری شارژ ایرادی نداره پس مشکلی نداره


      موفق باشید

  • 41
  • جمیل

    جمیل 1398-07-17

    سلام
    من گوشی شش اس دارم. تا هشتاد درصد شارژ میشه اما بعد از هشتاد درصد شارژر قطع و وصل میشه و دیگه شارژ نمیکنه...اداپتورش هم داغ میکنه...سلامت باطری هم هشتاد و سه درصد.
    ممنون میشم بگید مشکل از باطری هست یا شارژر

    • 1398-07-17

      سلام


      این مشکل میتونه از شارژر، فلت شارژ، آی سی شارژ یا باتری باشه که باید بررسی بشه تا مشخص بشه

  • 42
  • محمد

    محمد 1398-07-16

    سلام ببخشيد من يه مدته كه ايفون سيكس اس دارم و دوبار تاحالا داشتم حرف ميزدم بهد ديگه روشن نشده هركار كردم تا اينكه دكمه پاور و هوم رو گرفتم

    • 1398-07-16

      سلام


      گوشیتون باید بررسی بشه که مشخص بشه ایرادش چیه


      موفق باشید

  • 43
  • Eli

    Eli 1398-07-13

    سلام ایفون ۷ دارم متاسفانه دو روزه که آنتنش میره چیکار باید انجام بدم مدل A1660

    • 1398-07-13

      سلام


      این یه ایراد رایج توی آیفون 7 مدل A1660 هست که معمولا مسیر بیس باند مشکل داره و باید تعمیر بشه


      موفق باشید

  • 44
  • عسل

    عسل 1398-07-13

    سلام من ایفون ۸دارم چند روزه برنامهام ک میرم داخلشون میزنه اینترنت متصل نیست البته اینم بگم ک تاالان اصل گوشیو اپدیت نکردم،اپایی مثل تلگرام و اینستا کارمیکنه ولی بقیه نه

    • 1398-07-13

      سلام


      گوشی رو ریستور کنید به آخرین نسخه iOS مشکلتون حل میشه

  • 45
  • سیدعلی

    سیدعلی 1398-07-13

    سلام من گوشیم آیفون 6 هست با گوشی اندروید که می خوام به اینترنتش متصل بشم مشخصات گوشی رو پیدا میکنه ولی در نهایت می نویسه از اتصال به اینترنت ضعیف خودداری شد.نمیدونم دلیلش چی هست . ممنون میشم راهنمایی کنید

  • 46
  • Mobina

    Mobina 1398-07-12

    سلام
    من گوشي آيفون ٥sداشتم دزديدن الان 7گرفتم آيا راهي هست با استفاده از اپل آيدي عكسامو برگردونم!؟

    • 1398-07-12

      سلام. اگه رو دستگاه قبلیتون عکس هارو توی icloud ذخیره کرده باشید میشه برگردوند در غیر اینصورت خیر
      موفق باشید

  • 47
  • علی

    علی 1398-07-07

    سلام
    گوشی 6s دارم siri ناشنوا شده تایپ میکنم سیری جواب میده ولی صدا رو نمیشه تعریف کرد بهش

    • 1398-07-07

      سلام. برید داخل تنظیمات دستگاه. قسمت siri&search گزینه اول رو فعال کنید

  • 48
  • Kiyan

    Kiyan 1398-07-04

    سلام من گوشیم ایفون ۷ هست و سلامت باطریش ۱۰۰ درصده هنگام شارژ وقتی به ۷۰ در صد به بالا میره قطع و وصل میشه دلیلش چیه کمک کنین

    • 1398-07-04

      سلام. باید بررسی بشه ممکنه مشکل از گوشی باشه. بفرستید به آدرس پایین سایت دستگاهتون رو
      موفق باشید

  • 49
  • Yq

    Yq 1398-07-04

    سلام گوشی من ایفون 6 بعد از چن وقت عکسارو تار نشون میده فیلمارم باز نمیکنه زیرشون علامت تعجب میزنه سافت وارمم اپدیته ؟

    • 1398-07-04

      سلام. مشکل نرم افزاری هست مراجعه کنید به نرم افزار کار موبایل. موفق باشید

  • 50
  • Fatemehbkh78

    Fatemehbkh78 1398-06-31

    سلام من گوشی ایفون ۸ دارم چندروزه موقع استفاده کردن گوشیم داغ میکنه خودبه خود خاموش میشه بعد چندساعت روشن میشه دوباره استفاده میکنم داغ میشه دوباره خاموش میشه بعد درصد باتری کمترو کمتر میشه مشکلش چیه؟

    • 1398-06-31

      سلام
      توی قسمت تنظیمات این آدرس رو دنبال کنید اگر باتری هلث زیر 80 بود باید تعویض بشه در غیر اینصورت تشریف بیارید به آدرس پایین سایت برای بررسی های بیشتر و عیب یابی دقیق
      Setting - Battery - Battery Health

  • 51
  • س.ع

    س.ع 1398-06-30

    سلام وقتتون بخیر ایفون ایکس اس دارم ک امروز اپدیت کردم و ا یو اس ۱۳رو گرفتم وقتی گوشیمو سایلنت میکنم استوریهای اینستاگرامم بدون صداست حتما باید از سایلنت در بیارم تا استوری صدا پخش کنه میشه راهنماییم کنید لطفا

    • 1398-06-30

      سلام
      در همه مدل ها همین حالته
      وقتی روی استوری میرید دکمه صدای بالا رو بزنید صداش میاد
      اگر نیومد منتظر باشید برای رفع باگ ios 13 که 2 مهر میاد
      موفق باشید

  • 52
  • Amir

    Amir 1398-06-30

    سلام
    من يه مشكلي برام پيش اومده تو ايپد ٤ رم مشكلمم اينه كه اينترنت بازي هام كار ميكنه ولي برنامه هام مسل اينستا و كروم نت نداره هر چند روز يه بارم اين اتفاق مي افته و مجبورم رسيت ال سيتيگ بكنم تا درست شه ره حلي داره يعني

    • 1398-06-30

      سلام
      ری استور و آپدیت کنید درست میشه

  • 53
  • آرزو

    آرزو 1398-06-29

    سلام من دیشب موبایلمو آپدیت کردم آیفون 6s هست
    بعد آپدیت بالا اومد بعد چند لخظه تاچ هوم کار نمیکرد پسورد میاددم میگفت اشتباه هست بعد کلا سیاه شد البته باز میشه بعد سیاه میشه زنگ میزنه ولی من نمیتونم باز کنم علت چیست

    • 1398-06-29

      سلام
      به آدرس پایین سایت مراجعه کنید برای بررسی بیشتر و عیب یابی دقیق
      موفق باشید

  • 54
  • محمد

    محمد 1398-06-27

    سلام / گوشی من ایفون 7 هست و 6 ماه میشه استفاده کردم من موقعی که گوشی رو به شارژ میزنم / و گارد روش هست وقتی به صفحه دست میزنم یا میخام فینگرپرینت باز کنم نمیکنه ی جور صفحه خودش بالا پایین میشه کار نمیکنه درست / ولی گارد که نداشته باشه درست کار‌میکنه / کلا پشتش چیزی باشه گارد یا رو زمین موقع شارژ همونطوری میشه

    • 1398-06-27

      سلام
      باید گوشی رو به همراه شارژر و کابلتون برای ما ارسال کنید و یا بصورت حضوریتشریف بیارید بررسی کنیم
      ادرس ما پایین سایت هستش
      موفق باشید

  • 55
  • سارا

    سارا 1398-06-25

    سلام من ایفون سیکس دارم دکمه هوم لاکش از کار افتاده و هبچ برنامه ای هم رو برام باز نمیکنه تاچ گوشی کاملا کار میکنه اما هیچ برنامه ای بالا نمیاد حتی نمیتونم گوشی رو خاموش کنم چکار باید بکنم؟

    • 1398-06-25

      ُسلام
      باید بررسی بشه به آدرس پایین سایت مراجعه و یا ارسال کنید بررسیش میکنیم
      موفق باشید

  • 56
  • Mahix

    Mahix 1398-06-23

    سلام
    من امروز اپدیت ۱۲.۴.۱ انجام دادم ولی بعد از اپدیت هیچکدوم از برنامه ها حتی سفری و اپ استور با دیتا خطم باز نمیشه و فقط با وای فای کار میکنه
    مشکلش چیه
    Iphone 6S

    • 1398-06-23

      سلام
      آپدیت جدید ios 13 رو بزنید درست میشه

  • 57
  • امیر

    امیر 1398-06-16

    با سلام. گوشی من ایفون 6. وقتی صفحه رو قفل میکنم خود به خود صفحه گوشی روشن میشه و بعد چندثانیه دوباره خاموش میشه و مجدد روشن میشه!!

    • 1398-06-16

      سلام
      ممکنه دکمه پاور مشکل داشته باشه باید بصورت حضوری تشریف بیارید به آدرس پایین سایت بررسیش کنیم
      موفق باشید

  • 58
  • مدير

    مدير 1398-06-10

    سلام من وقتي خؤنه ام با واي فاي به اينترنت وصل ميشم و هر ٥ دقيقه يه بار قطع ميشه بايد برم تو تنظيمات و بزنم روي واي فاي تا دوباره وصل شه راهكاري پيشنهاد ميدين

    • 1398-06-10

      سلام وقت بخیر
      مشکل نرم افزاری هستش. ری استور و آپدیت با آیتونز بزنید حل میشه
      موفق باشید

  • 59
  • آرین

    آرین 1398-06-09

    سلام من ایفون ۶ دارم بعضی وقت ها گوشی لگ می زنه مثلاً وقتی توی ستینگ صفحه رو بالا می کشم یکم لگ می زنه بعد درست می شه و توی اینستا و تلگرام هم این مشکلو دارم

    • 1398-06-09

      سلام وقت بخیر دوست عزیز
      شما توی تنظیماتتون این آدرسی که من میذارم رو دنبال کنید اگر حجم گوشیتون بیشتر از 70 درصدش پر باشه بخاطر اون میشه
      Setting - General - About
      بعد از این بک آپ بگیرید و ری استور کنید (با ایتونز) حتما مشکلتون حل میشه. اگر حل نشد بازهم پیغام بگذارید یا حضوری تشریف بیارید به آدرس سایت برای بررسی بیشتر
      موفق باشید

  • 60
  • محمد

    محمد 1398-06-09

    سلام ببخشید من گوشیم خیلی زود شارژ خالی میکنه و داغ میکنه مدلش ۵اس وقتی نتو روشن میکنم خیلی زود شارژ‌ تموم میکنه و موقع تو شارژ با تلفن حرف میزنم داغ میکنه مشکلش چیه؟

  • 61
  • اهورا

    اهورا 1398-06-09

    لام وخسته نباشید خدمت اساتید
    من تنها مشکلی که با آیفون ۱۰ دارم اینه که خود به خود بعد از چند ثانیه لمس صفحه کنسل میشه به طور مثال روی استوری اینستاگرام دست میذارم که متنشو بخونم که یهو تاچم کنسل میشه و استوری رد میشه ممنون میشم کسی بتونه راهنمایی کنه.

    • 1398-06-09

      سلام وقت بخیر
      باید بررسی بشه دستگاه. تشریف بیارید به آدرس بالای سایت

  • 62
  • تارا

    تارا 1398-06-06

    سلام من ایفون6 دارم حدود یه ماهی خیلی سخت به وای فای و اینترنت گوشی وصل میشد الان دورزه کلا به هیچکدوم متصل نمیشه چیکار کنم

  • 63
  • فاطمه

    فاطمه 1398-06-06

    سلام خسته نباشین من ی گوشی سون از کسی گرفتم بعد دو روز دیدم یهو هم دوربینش هم ضبط صداش هم کالش مشکل پیدا کرده یعنی وارد کال یا دوربین میشه اما نه صدایی میاد نه میشه عکس برداری کرد اپدیت هم کردم فایده نداشته و هروقت این مشکل هست با خاموش روشن کردن گوشی درست میشه ، چیکارباید کنم؟

    • 1398-06-06

      سلام وقت بخیر
      احتمالا اتصالی در آی سی صدا هستش که با خاموش و روشن کردن قطعه سرد میشه و دوباره به کار میفته
      باید بررسی های بیشتر روی برد انجام بشه. به آدرس داخل وبسایت مراجعه کنید
      موفق باشید

  • 64
  • سهيل

    سهيل 1398-06-04

    سلام و عرض خسته نباشيد ببخشيد من ايپد ٣دارم بعد يه مدتي اپديتش كردم خيلي به طرز فجيعي كند شد بردم دادام تعمير كار گفت بايد ريست شه تا خوب بشه الان ريستش كردم يه كم سرعتش بهتر شده ولي توي بعضي از بازي ها كند ميشه و كرش ميكنه لطفا كمكم كنيد خيلي ممنون از سايت خوبتون

    • 1398-06-04

      سلام
      ببرید پیش نرم افزار کار از دستگاهتون بک آپ کامل بگیره و با آیتونز ری استور کنه و نرم افزار جدید بریزه روش که باگ های نرم افزاری بصورت کامل گرفته بشه.
      موفق باشید

  • 65
  • ...

    ... 1398-06-04

    سللام خسته نباشید.وقتی فیلمی را از ایفون روی سامسونگ میریزیم باز نمیکنه چه کاری باید انجام بدیم؟چگونه باید فرمت فیلم راتغییر بدیم؟؟؟

    • 1398-06-04

      سلام
      باید از اپلیکیشن های پخش فیلم استفاده کنید. مثلا KM Player 

  • 66
  • hasti

    hasti 1398-05-29

    سلام خسته نباشين
    من ي ايفون ٧ تازه خريدم
    ولي نميدونم چطور بايد نت گوشي رو LTE كنم
    و تبديل گوشي مم كار نميكنه

  • 67
  • m

    m 1398-05-24

    سلام
    ببخشید گوشیم ایفون هفتِ
    حدود دوسه روزه که دیتاش کار نمیکنه
    وقتی که سیمکارتمو توی یه گوشی دیگ میزارم مشکلی نداره
    اپدیت هم کردم
    اگه میشه راهنماییم کنین

  • 68
  • Zs

    Zs 1398-05-20

    سلام خسته نباشید.
    ببخشید من یه ایفون se دارم
    که ریست شده و الان تو صفحه خوش آمدگویی مونده و پیغام
    Unable To Active
    An updare require to activate yur iphone رو میده
    آپدیت هم کردم از طریق آیتیونز به آخرین نسخه اما بازم بی تاثیر بوده تعمیرکار گفته که مشکل از بیس بانده و تقریبا بیش از سه هفته پیشش بود نتونست راه حلی براش پیدا کنه درضمن فلت آنتن سلولارش هم روش نصب نبوده چون دست دوم خریده بودم و اون خوش انصاف نگفته بوده که قبلا باز شده دستگاه، ممکن هست این مشکل به خاطر عدم وجود انتن سلولار باشه؟!

    • 1398-05-20

      سلام وقت بخیر
      باید بررسی بشه ممکنه درست تشخیص داده باشن
      موفق باشید

  • 69
  • شهرام

    شهرام 1398-05-14

    سلام
    نوشته بودم که آیفون سون دارم که چراغ قوه اون جند لحظه روشن میشه و بعد خاموش میشه و آیکونش غیرفعال
    فرمودید ری استور کنم
    منظورتون اینه برم setting
    General
    Reset
    Reset all setting
    سپاسگزارم

    • 1398-05-14

      سلام
      خیر این ریست تنظیمات هستش باید به کامپیوتر متصل کنید و با آی تونز ری استور کنید
      موفق باشید

  • 70
  • آرش ص

    آرش ص 1398-05-13

    باسلام
    گوشی بنده ایفون7 هست-خورد روی زمین.ی خش هم روی گوشی نیفتاد اما یکدفه علامت اینترنت بالای گوشی رفت-آنتن دارم واسه تماس اما اینترنت ندارم-گوشی رو ری استارت کردم،حالت پرواز بردم،سیمکارت رو دوبار از گوشی دراوردم اما مشکل برطرف نشد-ممنون میشم راهنمایی فرمایید

    • 1398-05-13

      آی سی بیس باند دستگاه مشکل داره که ما انجام نمیدیم
      موفق باشید

  • 71
  • پيام

    پيام 1398-05-08

    سلام من ايفون ٥اس دارم بالاي صفحه من يكم شله چسباش از بين رفته فينگرش هم شله بايد چيكار كنم چقدر خرجش ميشه ؟؟

    • 1398-05-08

      سلام
      باید بیارید دفتر بررسیش کنیم
      ارسال کنید دستگاه رو به آدرس پایین سایت یا حضوری تشریف بیارید
      موفق باشید

  • 72
  • فاطمه

    فاطمه 1398-05-05

    سلام وقت به خیر من خطم نت داره ولی هیچ پیامی از واتساپ و اینستاگرام دریافت نمیکنم و وقتی هات استوپ گوشی رو روشن میکنم به راحتی بقیه میتونن از نتم استفاده کنندگوشیم هفت پلاسه

    • 1398-05-05

      ری استور کنید. مشکل نرم افزاری هستش با ری استور حل میشه

  • 73
  • شهرام

    شهرام 1398-05-04

    سلام آیفون سون دارم چراغ قوه اون وقتی شارژ ۱۰۰ بود روشن کردم شارژ به ۷۵ رسید خاموش شد و آیکون چراغ قوه غیرفعال شد یکبار خاموش و روشن کردم آیکونش اومد ولی حدود چند ثانیه بعد خاموش شد و همچنان آیکون غیرفعال
    فقط با خاموش و روشن کردن درست شد راهنمایی بفرمایید چکار کنم

    • 1398-05-04

      ری استور بزنید مشکلش حل میشه

  • 74
  • شهرام

    شهرام 1398-05-04

    سلام آیفون سون دارم چراغ قوه روشن میشه اما چند لحظه بعد خاموش میشه و آیکونش غیرفعال میشه اگر گوشی رو خاموش و روشن کنم درست میشه اما هر چند لحظه اینطور میشه اولین بار شارژم ۱۰۰ بود به ۷۵ رسید خاموش شد
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • 1398-05-04

      سلام
      این مشکلی که گفتید بر میگرده به نرم افزار دستگاه
      لطفا دستگاه رو ری استور کنید و آپدیت جدید با سیستم بزنید اگر مشکل برطرف نشد با دفتر ما تماس بگیرید همکارا راهنماییتون میکنن
      موفق باشید

  • 75
  • میلاد

    میلاد 1398-05-02

    با سلام
    بنده گوشی سیکس اس پلاس دارم که بدون دلیل آنتن گوشی رفت و نو سرویس شد البته تمام اطلاعات سریال و فریمور مودم در تنظیمات موجود هست؛ تمام راهکارها از جمله ریستور؛ ریست و سایر کارها را انجام دادم چند باری آنتن برای چند دقیقه آمد و مجدد قطع شد؛ گوشی را آپدیت هم کردم به آخرین نسخه(۱۲.۴) ایا مشکل گوشی از بیس باند است؟ هزینه تعمیر آن چقدر است؟تشکر از پاسخگویی شما.

    • 1398-05-02

      سلام
      بیارید دستگاه رو اول فلت آنتن وای فای تعویض میکنیم اگر مشکلش حل نشد باید روی بیس باند کار بشه

  • 76
  • azita

    azita 1398-04-26

    سلام ممنون از راهنماییاتون من آیفون ایکس دارم گوشیم بعضی وقتا تاچش کار نمیکنه فقط بعضی وقتا میشه راهنمایی کنین ممنون

    • 1398-04-26

      سلام 


      این مشکل توی بعضی از گوشی های  iPhone X پیش میاد که آی سی تاچ دستگاه دچار مشکل میشه و حدودا 2 تا 2.5 میلیون هزینه داره 


      ولی میتونید برای بررسی بیشتر تشریف بیارید دفتر.


      موفق باشید

  • 77
  • شاهین

    شاهین 1398-04-24

    سلام خسته نباشید
    گوشی آیفون من یه مشکلی پیدا کرده چند مدتی بود میزدم شارژرگوشیو شارژ نمیشد بدتر کم هم میکرد، الان دیگه گوشی روشن نمیشه فقط وقتی که میزنمش به شارژ یه لوگو ستاره میاد بعد خاموش میشه دوباره

    • 1398-04-24

      سلام


      احتمالا مشکل گوشی شما آی سی شارژ دستگاه هست که یه مشکل رایج توی گوشی های آیفونه. درصورتی که با شارژ دیگه ای امتحان کردید و همچنان مشکل پا برجا بود تشریف بیارید که گوشی از نظر باتری و آی سی شارژ بررسی بشه


      موفق باشید

  • 78
  • مصطفي

    مصطفي 1398-04-18

    سلام
    گوشي ايفون 7 پلاس دارم
    موقعي که گوشي کمي داغ ميکنه يا داخل ماشينم گوشيم صفحه ميلزه بعد شروع ميکنه به تايپ کردن يا شماره گرفتن . در کل هنگ ميکنه و موقعي که خنک ميشه درست ميشه

    • 1398-04-18

      سلام


      مشکل گوشی شما از آی سی تاچ گوشی هست که وقتی داغ میشه گوشی اتصالی میکنه،


      برای بررسی دقیق تر به دفتر مراجعه کنید ما در خدمتتون هستیم 


      موفق باشید

  • 79
  • M.sh

    M.sh 1398-04-13

    سلام من ايفون 6دارم و دو روزه كه تو تلگرام نه ميشه پروفايل عوض كرد و نه ميشه عكس و فيلم فرستاد و توي اينستاگرامم براي استوري باز نميشه و بقيه برنامه ها كه نياز به دوربين دارن نميشه عكس گرفت و حتي نميتونم يه شماره رو سيو كنم بايد چكار كنم؟

    • 1398-04-13

      سلام 


      احتمالا نرم افزار گوشیتون مشکل داره و با ریستور کردن حل میشه در صورتی که با انجام اینکار مشکل حل نشد باید برد گوشیتون بررسی بشه


      موفق باشید

  • 80
  • مليكا

    مليكا 1398-04-06

    با سلام.. من اپل سيكس دارم نميدونم چرا يهو ساعت گوشي اشتباه نشون ميده زمان رو.. اتوماتيك دستي رو ميزنم و ساعت رو تنظيم ميكنم ولي ساعت در تلگرام اشتباه نشون داده ميشه ميشه لطف كنيد راهنمايي كنيد ممنونم

    • 1398-04-06

      به وای فای متصل بشید درست میشه
      ساعت و تاریخ تنظیم میشه

  • 81
  • mohsen

    mohsen 1398-03-22

    سلام وقت بخیر
    وقتی از اینترنت خود گوشی آیفون اس 6 ام استفاده میکنم مرورگرم هیچ سایتی رو بازنمیکنه در حالیکه تلگرام و اینستاگرام رو باز می کنه ضمنا از وای فا که استفاده می کنم هم سایتها باز میشه هم نرم افزار ها
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    ممنون

    • 1398-03-22

      درود وقت بخیر
      ارسال کنید دستگاهتون رو بررسی کنیم

  • 82
  • بهار

    بهار 1398-03-22

    سلام من گوشیم 6s هست گوشیم باتریش 100درصد سلامت بود بعد یه بار از دستم افتاد نگاه کردم دیدم باتریش شد 86 درصد ولی مشکلی نداشت. دوباره امروز از دستم افتاد روی زمین(البته گارد داره گوشی از بیرون ال سی دی و اینا صدمه ندیده فکرکنم) اما دوتا مشکل داره. اول اینکه تو قسمت سلامت باتری یه خط تیره گذاشته و نوشته service یعنی باتری خراب شده؟ دوم اینکه اگه با گوشی به مدت یک دقیقه کار کنم خودبه خود ری استارت میشه. کار نکنم هیچی نمیشه ولی کار کنم هی ری استارت میشه. بعد وقتی ری استارت میشه میاد بالا اولش میزنه باتری 1درصد شارژ داره و حدود 20ثانیه طول میکشه تا شارژ اصلی باتری رو بنویسه. در هربار ری استارتم یکی دو درصد شارژ کم میکنه. مشکلش چیه چطوری میتونم درستش کنم؟

    • 1398-03-22

      درود وقت بخیر
      باتری ایفون 6اس شما باید تعویض بشه
      بیارید دفتر با دستگاه تست باتری تست میکنیم و مشکلات دیگه ای اگر داشته باشه بررسی میشه و  برطرفش میکنیم


  • 83
  • amirali heidarinejad

    amirali heidarinejad 1398-03-18

    سلام یک هفته هست گوشی 6s رو خریدم
    روزهای اول پیامک نمیتونستم بفرستم ولی دریافت میتونستم بکنم بعد از یک روز این مشکل درست شد ولی الان دوباره این مشکل رو پیدا کرده مرسی از راهنماییتون

  • 84
  • مهدیه

    مهدیه 1398-03-16

    لطفا یه دلیر خوب برای ایفون ۶s معرفی کنین ک راحت بشه سریال رو با زیرنویس فارسی دید.
    من km player ;mx player ;vlc player ;8player lite هم دانلود کردم ولی نمیشد زیرنویس فارسی رو ب فیلم اضافه کنم مث اندروید

  • 85
  • a-gh

    a-gh 1398-03-09

    با سلام و سپاس فراوان بابت پاسخ گویی سئوال قبلی بنده ،در ضمن با توجه به ذاتی بودن مشکل در گوشی های آیفون 7 بهتر است از خرید این سری صرفه نظر کنیم یا در هنگام خرید این گوشی نکاتی را رعایت کنیم ؟مثل بررسی شماره مدل و ...

    • 1398-03-09

      وقت بخیر
      خیر، میتونید بخرید اما باید بیشتر احتیاط کنید چونکه تمام گوشی ها یه مشکل ذاتی دارند و این مشکلات رو بصورت کامل نمیشه حل کرد

  • 86
  • a-gh

    a-gh 1398-03-02

    با سلام،ممنون میشم از پاسخ گویی شما ، آیا مشکل بیس باند در گوشی های آیفون 7 ذاتی ( عیب تولید از کمپانی) است ؟

    • 1398-03-02

      بله عیب تولید هستش
      مثل آیفون 7 پلاس که دوربین هاش مشکل دارن
      و یا آیفون 6 و 6 اس پلاس که آی سی تاچ دستگاه مشکل داره

  • 87
  • پریسا

    پریسا 1398-02-29

    سلام من گوشیم آیفون 5s هست ورژن ۱۲.۲ که آپدیت کردم گوشیم وقتی ۱۰۰٪ از شارژ بیرون میکشم تقریبا بعد از ۷ ساعت گوشیم شارژش تموم میشه و خاموش میشه سلامت باطریم ۸۱ هست
    مشکل از چی میتونه باشه البته الان ورژن گوشیم آپدیت ۱۲.۳ هست

    • 1398-02-29

      درود
      باتری باید تعویض بشه بیارید دستگگاه رو بررسی میکنیم

  • 88
  • میلاد

    میلاد 1398-02-26

    سلام وقتتون بخیر.بنده حدود دو هفته هست که Xs خریدم ، به با این مشکل رو به شدم که هنگام برقراری تماس گاهی اوقات صدای فرستنده رو ندارم! به این صورت که یا در ابتدا قطع و سپس وصل میشه و یا ممکنه بالعکس هم این اتفاق بیفته،صدای من کاملا واضح هست برای طرف مقابل! این در صورتیه که موقع ضبط صدا و یا ویس گوش کردن از طریق اسپیکربالایی گوشی هیچ میکلی ندارم! سیم کارتم هم تعویض کردم باز هم مشکل حل نشد.

    • 1398-02-26

      درود
      بیارید بررسی کنیم دستگاه رو قابل حل هست مشکلش

  • 89
  • سبحان

    سبحان 1398-02-21

    سلام خسته نباشید من میخوام گوشیم خاموش کنم شارز بشه کامل ولی شارزر میزنم به گوشی روشن میشه چکار کنم موقع شارز کردن روشن نشه خاموش بمونه لطفا برام ایمیل کنید ممنون

    • 1398-02-21

      درود
      گوشی رو به شارژر وصل کنید بعد خاموش کنید دستگاه رو

  • 90
  • روزبه صفاریان

    روزبه صفاریان 1398-02-20

    من موبایلم iphone 6s هست موبایل رو اپدیت کردم و الان هر برنامه ای که می‌خوام از App Store دانلود کنم یه verification code میفرسته به یک شماره تلفن اقوامم در آمریکا که قبلا خودم زمانی که موبایل خاموش شده بود و خراب بود و درستش کردم و مجبورم این کد رو بابت نصب هر برنامه بگیرم تا بتونم برنامه مورد نظر رو نصب کنم چیکار کنم تا بتونم این verification code رو حذف کنم ؟

    • 1398-02-20

      درود
      دو مرحله ای شده آی کلود شما باید از حالت دو مرحله ای خارج بشه

  • 91
  • امیر

    امیر 1398-02-19

    باسلام چند وقتیست گوشی آیفون ۸ پلاس دارم وقتی کسی بهم زنک میزنه تاج قسمت سبز رنگ جهت پاسخ به تلفن اصلا عمل نمیکنه و‌گوشی رو‌ری استارت میکنم خوب میشه اما مجددا مشکل باقی می مونه میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

    • 1398-02-19

      درود
      ری استور کنید حل میشه

  • 92
  • hossein

    hossein 1398-01-25

    سلام خسته نباشین من یه ایفون ۷دارم مشکل سرچینگ پیدا کرده یعنی انتن میاد دوباره بعد ۲۰ثانیه میره وای فای و بلوتوث کار میکنن ولی انتن گوشی میاد و میره میشه راهنماییم کنین ممنون میشم

    • 1398-01-25

      سلام
      میتونه از آنتن وای فای یا تقویت آنتن وای فای گوشی باشه. البته احتمالش هم هستش که آی سی بیس باند میشکل داشته باشه باید بیارید دفتر بررسی بشه دستگاه
      موفق باشید

  • 93
  • amin

    amin 1398-01-24

    سلام ۷پلاس عمر باتری ۱۰۰واز تو اینترنت زدم و همه چیزایی ک مرتبط ب مصرف باتریه بستم ولی بازم وقتی باتری۱۰۰درصد شارژ داره صب ک برشمیدارم یا گوشی از شارژ نداشتن خاموش شده یا نهایت رو ۳۰یا۲۰درصد نگه میداره یهو ۵۰درصد خالی میشه دمیخواستم بدونم مشکل از گوشیه ؟

    • 1398-01-24

      سلام
      بله ممکنه آی سی شارژ یا سوکت شارژ و یا کابل و شارژرتون مشکل داشته باشه و شارژر کاذب وارد گوشی بکنن به همین دلیل در حالت standby خالی میکنه
      موفق باشید

  • 94
  • latif

    latif 1398-01-21

    سلام
    گوشی من آیفون 6 می باشد مدتی بر اثر زمین خوردن دور تا دور قاب روی آن کمی باز شده آیا علتش از باطری است یا مشکل دیگری داره؟شارژ کردنش خوبه.
    لطفا راهنمایی فرمایید.
    متشکرم

    • 1398-01-21

      سلام
      باید بیارید باز کنیم گوشی رو ممکنه قاب به صفحه نمایش فشار اورده باشه و یا باتری باد کرده باشه

  • 95
  • بهنام

    بهنام 1398-01-20

    سلام
    بنده 7 پلاس دارم و چند وقته که دوربین اصلی روی حالت عادی کار نمیکنه فقط روی زوم 2 برابر میتونم فیلم و عکس بگیرم و البته فلش و چراغ قوه هم از کار افتاده
    لطفا راهنمایی کنید

    • 1398-01-20

      سلام وقت بخیر
      دستگاه رو ری استور کنید اگر درست نشد بیارید دستگاه رو باز میکنیم دوربین جدید روش میذاریم و بررسی میکنیم
      موفق باشید

  • 96
  • Alireza Arvin

    Alireza Arvin 1397-12-22

    گوشی‌ من سون‌ ۳۲ هست قبلا زیر اب بردم و یکسال هیچ‌ مشکلی نداشت ولی چند روز پیش زیر شیر گرفتم بعد چند ساعت صدا خودکار کم‌ میشد و دکمه سایلنت هم کار نمیکرد و‌صدا اصلا کم و زیاد نمیشد ولی گوشی همون طوری نگه داشتم فرداش درست شد گوشی بعد یه هفته بعد دوباره گرفتم زیر شیر الان دکمه سایلنت کار میکنه ولی دکمه های صدای کم و‌زیاد کار نمیکنه کوشی رو ریست فکتوری‌ و ریست معمولی کردم و حالت کارخانه امدزدم‌درست نشد چیکار باید بکنم

    • 1397-12-22

      سلام
      اصلا به ریست ربطی نداره گوشی شما اب خورده. گوشی ایفون 7 پلاس ضد آب هست گوشی ایفون 7 ضد رطوبت و گرد و غبار هست
      باید بیارید باز کنیم گوشی رو سرویس کنیم. آدرس دفتر بالای سایت هست میتونید گوشی رو حضوری بیارید یا ارسال کنید.

  • 97
  • stre

    stre 1397-12-20

    سلام من اپ استورم دو روزه كه وقتي ميرم داخلش هي ميگه cannot connect to app store از همه راه هايي هم ك گفتن امتحان كردم ولي درست نميشه

    • 1397-12-20

      سلام
      باید منتظر باشید خودش درست میشه
      بدلیل تحریم ها این مشکل پیش اومده چند بار پشت سرهم رفرش کنید درست میشه

  • 98
  • فرشته

    فرشته 1397-12-19

    سلام
    گوشی من ایکس هست و تازه گرفتم.مدتیه که گه گاه سیم کارتش خود به خود غیرفعال میشه و مجدد فعال میشه.با خاموش و روشن کردن هم درست نمیشه.مشکلش چیه که سیم کارت غیرفعال میشه؟

    • 1397-12-19

      سلام
      اگر مینویسه no sim مشکل از جای سیمکارت هست اما میتونه بخاطر ریجستری هم باشه
      شما اول گوشی رو ری استور کنید که هزینه ش کمتره و کم دردستر تره و تقریبا 70 درصد مشکلات گوشی به نرم افزار بر میگرده اگر مشکلش حل نشد بفرستید ما سخت افزارش رو بررسی میکنیم
      موفق باشید

  • 99
  • علی

    علی 1397-12-17

    سلام من گوشیم ۸ پلاس و‌تازه‌ خریدم .موقع عکاسی‌تو‌شب تو‌نور‌خیلیی زیاد مثلا از یه مجسمه ای که‌چراغانی شده میخوام عکس بگیرم حالت‌پر پر‌میشه‌تصویر‌ .گوشی دوربینش‌مشکل‌داره؟؟؟ علتش چی میتونه باشه؟؟

    • 1397-12-17

      سلام


      ممکنه شیشه دوربین کثیف شده باشه و یا خود دوربین مشکل داشته باشه که باید دقیق تر بررسی بشه

  • 100
  • پارسا زهره ای

    پارسا زهره ای 1397-12-16

    سلام،خسته نباشین.
    من یه آیفون ۷ دارم گوشی یه مشکل داره که خیلی فکرمو مشغول کرده اونم اینه که مثلا وقتی شب شارژ گوشی ۱۰۰ درصده ، صبح که بیدار میشم به راحتی ۵۰ درصد خودش کم شده یعنی حدود نصف شارژ خود به خود خالی شده تو تنظیماتم دیدم هیچ برنامه ای باطری مصرف نمی کنه سلامت باطری هم ۹۷ درصده و چون گوشیمو دکمه هومشم عوض کردم فکر نکنم بتونم ریست فکتوری کنم میشه راهنماییم کنید که این مشکل سخت افزاریه یا نرم افزاری؟ تاچ و ال سی دی و دکمه هوم گوشی رو هم بدلیل شکستگی تعویض کردم.ممنون.

    • 1397-12-16

      سلام


      آی سی شارژ گوشی شما مشکل داره و باید تعویض بشه البته اگه تاچ و ال سی دی که عوض کردین جنس تقلبی باشه ممکنه مصرف شارژ کاذب بخاطر اون باشه


      موفق باشید

  • 101
  • اشکان

    اشکان 1397-12-14

    سلام
    من آیفون ۷ دارم ۲ سالی هست از مرکز اپل ایران توی مرکز موبایل ایران چهارسو خریدم

    ۱۰ روزی بود آنتن نمیشناسه گوشیم سیم کارتم چک شده سالمه اما کلا همش نو سرویس و سیرچینگ میمونه اصلا شبکه هیچ اپراتوری شناسایی نمیشه
    ریست فکتوری کردم کلا بالا نیومد گوشی دیگه رو صفحه ولکام موندش ده روزی خاموش بود تا چند روز پیش که تو سایته همتا دوباره فعالسازی و رجیستری کردم گوشی بعده ده روز سیمو شناخت اکی شد اومد بالا بکاپمم ریختم تا شب اکی بود باز رفت رو حالته اول دیگه الان ۴ روزه مونده اونجوری باز نمیشناسه هیچ شبکه ای رو
    بعضیا گفتن بیس بنده
    اما چرا اومد بالا باز خراب شد اگه بیس بنده

    • 1397-12-14

      سلام


      درسته از بیس باند گوشیه لهیم سردی اتفاق افتاده اگه بیس باند گوشی آسیب دیده باشه ممکنه بعضی وقت ها گوشی بالا بیاد.

  • 102
  • Somayeh

    Somayeh 1397-12-13

    سلام
    موبایل من آیفون 6s است و شانزده جیب حافظه داشت دو روز میشه که 64 جیب کردم حالا میخواهم که اپلیکشن دانلود کنم از اپ استور در حالت loading است هیچ پیش نمیره دانلود نمیشه و 3G هم نمیشه در حالت LTE است باید چکار کنم ؟ ممنون میشم کمک کنید .

    • 1397-12-13

      سلام 


      تعویض هارد ارتباطی به مشکلی شما گقتین نداره مشکل مربوط به قسمت دیگه دستگاهه اول به یک نرم افزار کار مراجعه کنید اگه درست نشد باید گوشیتون از نظر سخت افزاری بررسی بشه


      موفق باشید

  • 103
  • who am i

    who am i 1397-12-11

    سلام من ایفون 8 دارم بعضی وقتا روی یه برنامه گیر میکنه و خاموش میشه و بعد یه مدت خود به خود روشن میشه

    • 1397-12-11

      سلام


      دلایل زیادی می تونه باشه مثل باتری یا نرم افزار ولی به  احتمال زیاد مربوط به هارد گوشی شماست که باید تعویض بشه


      گوشی باید بررسی بشه کامل تا نتیجه دقیق رو بگیرید 


      موفق باشید

  • 104
  • Malihe

    Malihe 1397-12-09

    سلام
    وقتی میخوام برنامه از اپ استور دانلود یا اودیت کنم این پیغام برام میاد : your account has been disable in App Store and iTunes.
    Sign out شدم از اپل آیدی و پسوورد عوض کردم اما درست نشد . ممنون میشم کمکم کنید .

    • 1397-12-09

      سلام


      اگه از دیتای موبایل استفاده میکنید و این مشکل رو دارید به تنظیمات گوشی قسمت iTunes And App Store مراجعه کنید و چک کنید که گزینه دیتای موبایل روشن باشه اگه مشکل حل نشد به یک نرم افزار کار مراجعه کنید مجموعه ما تخصصی توی نرم افزار نداره متاسفانه


      موفق باشید

  • 105
  • محمد

    محمد 1397-11-28

    گوشي من ايفون ٦
    در قسمت cellularدر قسمتي كه تنظيمات دسترسي به شبكه ي ديتا هرچي كه روشن مي كنم دوباره خاموش مي شه يك بار هم بازيابي تنظيمات شبكه را انجام دادم ولي درست نشد

    • 1397-11-28

      سلام


      بازیابی تنظیمات کافی نیست گوشی رو یه بار Restore کنید احتمالا مشکل رفع بشه.


      موفق باشید

  • 106
  • مریم

    مریم 1397-11-25

    سلام،دیتای رادیو جوان در قسمت sellolur گوشی من خود به خود خاموش میشه ،میشه بگید علتش چیه؟؟ممنون
    گوشیم iPhone 6s هست

    • 1397-11-25

      سلام


      مشکل شما نرم افزاریه یا مربوط به خود اپلیکیشن رادیو جوانه که احتمالا با یک بار حذف و نصب دوباره اپ درست میشه. در غیر این صورت باید گوشی خودتون رو restore کنید.

  • 107
  • ندا

    ندا 1397-11-22

    سلام من گوشي آيفون 6 دارم يمدته گوشيو ميزنم شارژ بشه برنامه هاي روي صفحه براي يمدت كوتاه ريپ ميزنه البته هميشه اينجوري نيست بعضي موقع ها اينجوري ممكنه از كابل باشه ؟
    چون كابلم يكم پاره شده

    • 1397-11-22

      سلام


      بله مشکل از کابل شماست با یه کابل دیگه امتحان کنید درست میشه.

  • 108
  • Najme.a

    Najme.a 1397-11-19

    سلام گوشی 6دارم.ولی در قسمت setting و بعدش general که میرم گزینه restriction.رو نداره...علت چیه

    • 1397-11-19

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو ری استور کنید اگر حل نشد بیارید دفتر بررسیش کنیم
      موفق باشید

  • 109
  • سها

    سها 1397-11-16

    سلام
    من آیفون ایکس دارم . چند روزیه که حس میکنم همزمان با من کسی دیگه هم داره گوشی رو چک میکنه به عنوان مثال توی اینستاگرام وقتی روی یک صفحه هستم خود به خود صفحه عوض میشه یا بالا و پایین میره.یا میره رو صفحه‌ای که نمیخوام. همچنین وقتی تو ستینگ هستم خود به خود میره رو گزینه‌هایی که من تاچ نکردم. اگه ممکنه راهنمایی کنین

    • AfsaneH

      AfsaneH 1398-11-13

      Azizam manam hamin moshkelo daram
      ,hal shod? Bayad chikar konam

    • 1397-11-16

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو بیارید شرکت بررسی کنیم اگر تهران تشریف دارید ممکنه نرم افزار گوشی باشه
      موفق باشید

  • 110
  • علی

    علی 1397-11-12

    سلام من میخام گوشی ایفون6بگیرم هیچ اطلاعاتی هم ندارم راجبش و حسگر اثر انگشتش کار نمیکنه ولی دکمهhomeکار میکنه میخاستم ببینم این حسگر مشکلی برام ایجاد میکنه یا نه.یکم راهنماییم کنید راجب خریدم

    • 1397-11-12

      سلام وقت بخیر
      دکمه Home دستگاه تعویض شده بخاطر همین اثر انگشت کار نمیکنه چونکه اثر انگشت روی برد ست هست و باید حتما دکمه خودش باشه که کار کنه. اما مشکلی برای دستگاه پیش نمیاد فقط اثر انگشت ندارید
      موفق باشید

  • 111
  • Masood zamani

    Masood zamani 1397-11-05

    سلام تلفون من ایفون 6ples است انترنت ان ۳جی اس
    بعد از نیم دقیقه استفاده دوباره ۲جی میشه و بعد از خاموش و روشن کردن دیتا جور میشه چگونه این مشکل را حل کنم

    • 1397-11-05

      سلام وقت بخیر
      باید بیارید دستگاه رو ببینیم و بررسیش کنیم
      موفق باشید

  • 112
  • مصطفی

    مصطفی 1397-10-30

    با سلام
    گوشی آیفون5 من به محض اتصال به اینترنت شروع به خاموش و روشن شدن میکند.
    هم سیمکارت همراه اول و هم سیم کارت ایرانسل تست کردم.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • 1397-10-30

      سلام وقت بخیر
      آنتن دهی گوشی ایراد داره اول دستگاه رو ری استور کنید چند روز تستش کنید اگر مشکلش حل نشد بیارید دفتر مسیر آنتن گوشی رو بررسی میکنیم ایرادش رو بهتون اعلام میکنیم
      موفق باشید

  • 113
  • محمدرضا

    محمدرضا 1397-10-23

    سلام وقتتون بخير من ايفون٦ دارم وقتي كه مي خوام صحفه را روشن بكنم بعضي وقت ها اولين بار مي زنم باز نمي كنه وبعد بار دوم روشن مي شه اشكالش چيه

    • 1397-10-23

      سلام وقت بخیر
      ایراد گنگی هست باید بیارید بررسیش کنیم
      موفق باشید

  • 114
  • faeze

    faeze 1397-10-23

    سلام روز بخیر
    گوشی 5s دارم بعد موقع تایپ یهو قاطی نمیکنه خودش تایپ میکنه پیش چن نفرم بردم یکی میگه از باتریشه یکی میکه از تاج ال سی دی شه یکی میگه از شارژرته هیچ کدومم نتونستن درستش کنن ممنون میشم راهنمایی کنید

    • 1397-10-23

      سلام وقت بخیر
      ممکنه آی سی تاچ باشه بیارید بررسیش کنیم بهتون اعلام میکنیم
      موفق باشید

  • 115
  • Mino

    Mino 1397-10-15

    سلام روزتون بخير
    من گوشى 6sدارم وچند روز پيش اپديت جديدامد من انجام دادم الان مشكلى كه پيش امده اينترنت گوشيم وصل نمى شه علامتش هم نمى ياد گوشيمو كامل هم ريست كردم ولى درست نشد ميشه لطفا راهنمايي كنيد ممنون

    • 1397-10-15

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو بدید به نرم افزار کار دوباره فایل آپدیت براتون بزنه اگر مشکلش حل نشد باید منتظر آپدیت بعدی باشید
      موفق باشید

  • 116
  • الیاس

    الیاس 1397-10-13

    سلام گوشی من آیفون۶هست و میزنم ب شارژ از دو درصد بالاتر نمیره و وقتی از شارژ در میارمش خاموش میشه

    • 1397-10-13

      سلام وقت بخیر
      بیارید مسیر شارژش رو بررسی کنیم
      موفق باشید

  • 117
  • Bhr

    Bhr 1397-10-13

    سلام من گوشیم 6s هسته و بعد از آپدیت ۱۲
    گوشیم ابتدا دکمه ی home‌ش کار نکرد تا اینکه بردمش تعمیرش کنن و بعدش گوشیم خود به خود بی صدا شد و الان دیگه شارژم نمیکنه

    • 1397-10-13

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو باید بیارید بررسی کنیم مشکلش رو بهتون بگیم
      موفق باشید

  • 118
  • فاطمه

    فاطمه 1397-10-10

    من تازه ایفون6s+ خریدم ولی نمیدونم چرا هر چی رمز وای فای خونه رو واردش میکنم میگه اشتباهه با اینکه گوشی های دیگه با همین رمز بهش وصل میشن

    • 1397-10-10

      سلام وقت بخیر
      گوشی رو یکبار ری استور کنید و فایل آپدیت بزنید روی گوشی مشکلش حل میشه
      موفق باشید

  • 119
  • Mahshid

    Mahshid 1397-10-01

    گوشیم آیفون6بسته اینترنتی گرفتم اینترنتمم روشن میکنم علامتش میادولی به هیچ عنوان وصل نمیشه ومیزنه عدم اتصال اینترنت مشکل ازکجاس؟؟

    • 1397-10-01

      سلام وقت بخیر


      مشکل نرم افزاری هست ببرید به مرکز نرم افزار موبایل براتون حل میکنن مشکلش رو ما تخصصمون سخت افزار هستن


      موفق باشید

  • 120
  • هادى

    هادى 1397-09-26

    سلام من 6sدارم تمام برنامه هاى گوشيم جورى شده كه اصلا باز نميشن بغلشون ي ابر اومده ميزنم روش دانلود ميشه اما دوباره ميشه مثل اولش اون ابره مياد

    • 1397-09-26

      سلام وقت بخیر
      اول به وای فای وصل بشید و بعد شروع کنید اپلیکیشن هارو آپدیت کردن. اگر این روش جواب نداد اپلیکیشن هارو پاک کنید و دوباره دانلود کنید. حتمن با وای فای انجام بدید


      موفق باشید

  • 121
  • رضا نوبهاری

    رضا نوبهاری 1397-09-18

    سلام
    گوشی من ایفون 6s هست
    چند وقت قبل یه اپدیت برای گوشی اومد که اونموقع نمیدونم با اپدیتی که انجام دادم چه بلایی سر گوشی اومد
    از تلگرام و واتساپ هیچ عکس و صدا و ویدیویی نمیتونم بفرستم و اینکه مخاطبین هم از بخش تماسها پاک شده ممنون میشم راهنماییم کنید که چیکار باید بکنم

    • 1397-09-18

      سلام


      گوشی رو بدید به نرم افزار کار بک اپ بگیره و ری استور کنه گوشی رو دوباره از اول فایل آپدیت رو با سیستم بریزه روی گوشی. اگر با این روش مشکلتون حل نشد منتظر آپدیت بعدی آیفون باشید و حتما گوشی رو با اینترنت پر سرعت و با سیستم آپدیت کنید بصورت دستی آپدیت نکنید گوشی رو چون باگ نرم افزاری پیش میاد و در برخی موارد ممکنه گوشی خاموش بشه و دیگه روشن نشه


      موفق باشید

  • 122
  • مجتبي

    مجتبي 1397-09-13

    سلام ايفون هشت رو ابديت ١٢.١ كردم بلوتوثم روشن نميشه همه كاراي ريستوري هم انحام دادم بازم نشد و دوم اينكه رو ايفون هفت جديد اپل ايديم زدم برنامه ها همش اومده ولي باز نميكنه و علامت ابري شكل زيرشه

    • 1397-09-13

      سلام وقت بخیر
      برای ایفون 8 باید ببرید پیش نرم افزار کار دستگاه رو ری استور کنه و آپدیت رو دوباره بزنه روی دستگاه با سیستم.


      برای آیفون 7 باید به وای فای متصل بشید و بعد از اتصال روی اپلیکیشن ها کلیک کنید و منتظر باشید دانلود بشه اپلیکیشن ها.موفق باشید

  • 123
  • علی

    علی 1397-09-12

    سلا. وقت بخیر. ممنون بابت راهنمایی های خوبتون. جدیدا من یه گوشی ایفون ۸ پلاس خریدم و ای او اس ۱۲.۱ هم به روز کردم. اما یه مشکلی از همون ابتدا با تایم چند ثانیه ای تاچ کار نمیکنه. ممنون میشم کمک کنید که مشکل از چیه و اقدام به تعویض گوشی بکنم بابت این مشکل، هزینه زیادی کردم میترسم مشکل بدی داشته باشه.

    • 1397-09-12

      ُسلام وقت بخیر
      اگر بعد از آپدیت این اتفاق افتاده گوشی رو ببرید پیش نرم افزار کار موبایل بگید گوشی رو ری استور کنه و دوباره فایل آپدیت بزنه روی گوشی احتمال زیاد مشکلش حل میشه چونکه اگر دستگاه رو با وای فای آپدیت کنید ممکنه آپدیت خوب نصب نشه و حتمن باید با سیستم آپدیت رو نصب کنید


      موفق باشید

  • 124
  • امیر حسین رحمتی

    امیر حسین رحمتی 1397-09-08

    سلام
    من گوشیمو ی 12.1 آپدیت کردم وقتی ی شماره باهام ا=تماس میگیره ک سیو نباشه حالت رونده داره و شماره رو کامل نشون نمیده.گوشیم se
    میشه راهنماییم کنید؟

    • 1397-09-08

      باید ببرید پیش نرم افزار کار مشکلش رو حل کنه تخصص ما سخت افزار هست


      موفق باشید

  • 125
  • امير

    امير 1397-09-08

    سلام ممنون از مطالب مفيدتون. گوشي آيفون 5s من دو روزه كه يكدفعه حين كار صفحش خاموش روشن ميشه در حاليكه خودم هنوز تاچ نكردم. زمانش در حد يك ثانيه است و چهار پنج بار پشت هم اين اتفاق ميفته. ميشه راهنمايي بفرماييد؟

    • 1397-09-08

      سلام وقت بخیر
      احتمالا باتری یا هارد گوشی هست بیارید بررسیش کنیم.


      موفق باشید

  • 126
  • هارون

    هارون 1397-09-03

    سلام.گوشی آیفون ۷ با رفتن به قسمت تنظیمات بعداز چند ثانیه دوباره برمیگرده عقب..یعنی نمیش از صفحه تنظیمات استفاده کرد

    • 1397-09-03

      مشکل نرم افزاریه گوشی رو ری استور کنید درست میشه
      موفق باشید

  • 127
  • فرشتیان

    فرشتیان 1397-07-18

    سلام گوشی من6sکه گاهی خودبخود درهنگام تایپ روی حروف ذ یا ر تکرار میخوره و دکمه های دیگه کار نمیکنه یک تعمیرکار اپل گفت باید تاچش عوض بشه حدود۴۰۰عوضش کردم اما دوباره بعد از یکسال دچار همون مشکل شد که با خاموش روشن کردن صفحه درست میشه

    • 1397-07-18

      سلام
      باید بیارید ببینیم گوشی رو عیب یابی بشه
      موفق باشید

  • 128
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم