اپل قطعا آیفون 8 را با شارژ بی سیم wireless عرضه می کند

نوشته شده در تاریخ1396-06-11 توسط 2216

در چند هفته بعد، اپل قطعا با انتشار آیفون نسل بعدی غلبه گوشی سامسونگ را به چالش خواهد کشید و از حرف و حدیث ها به نظر می رسد که آیفون 8 حتما مجهز به شارژ بی سیم می شود.

در حال حاضر، شرکت باتری و لوازم جانبی معتبری چون RAVpower خود را برای عرضه چیزی که اولین شارژ بی سیم ساخته شده با تکنولوژی ویژه خوانده می شود و صرفا برای دستگاه های نسل بعدی اپل است آماده می کند و شرکت Mashable می گوید که تولید انبوع آن هم اکنون شروع شده است. اگر این خبر تاییدیه معتبری برای گنجانده شدن شارژر بی سیم در آیفون نسل بعدی نیست پس چیست؟

شارژ بی سیم آیفون 8 در راه است

شاید با شرکت RAVpower آشنا نباشید و الزاما نباید هم آشنا باشید. تمام چیزی که لازم است در این باره بدانید این است که این شرکتی است که از سال 2011 روی کار آمده است و از آن زمان به ساخت باتری، کابل شارژ و لوازم جانبی موبایل پرداخته است.

شارژ بی سیم اپل آیفون 8 قطعی است

این به اندازه شرکت Anker که در سال 2011 تاسیس شد و محبوبیتش را از طریق فروش باتری های فوق العاده ارزان پیدا کرد شناخته شده نیست اما کمی قانون مند تر است. RAVpower شرکت رده پایینی نیست که لوازم جانبی آیفون را بر اساس شایعات منتشر شده در اینترنت بسازد و اگر آن در حال ساخت پدهای شارژ وایرلس برای آیفون های جدید است بدین معناست که آن ها هزینه زیادی برای آن دارند صرف می کنند. اگر در این مرحله اشتباه کنند بعد از چند هفته از انتشار رسمی نه تنها به امور مالی شرکت خود ضربه وارد می کند بلکه شهرت خود را نیز از دست می دهد.

شارژ سریع وایرلس آیفون 8 قطعی است

ویژگی های لو رفته شارژر بی سیم آیفون 8

شارژ بی سیمی که به اندازه شارژ سیمی معمولی سریع است

در نگاه اول پد شارژ بی سیم RAVPower به نظر می رسد که ظاهری همچون شارژهای بی سیم مبتنی بر Qi قبلی داشته باشد. سایت AVpower به طور صریح نمی گوید که این شارژرمتعلق به آیفون 8 جدید است، اما مدیر عمومی این شرکت Allen Fung زمانی که از او درخواست کردیم از ارائه دادن جزئیات بیشتر طفره نرفت. او پیام زیر را فرستاد:«منابع ما به ما گفته اند که آیفون نسل بعدی با تکنولوژی خاصی از شارژ بی سیم مجهز است که ما در این شارژر داریم. شارژر بی سیم ما آیفون های جدید را با سرعت بیشتری شارژ می کنند و قادر خواهند بود که دیگر دستگاه های موبایل را نیز به صورت بی سیم شارژ کنند.

اپل معمولا به شرکای خود اجازه نمی دهد که چیزهایی را بیان کنند که اشاره ای به هر کدام از محصولات منتشر شده اش دارد و همه شرکت ها را مجبور به امضای قراردادهای افشا نکردن اطلاعات سختگیرانه می کند.

شارژر سریع بی سیم آیفون 8

بنابراین چرا باید شرکت RAVPower بخواهد خود را با انتشار این خبر از میدان به در کند؟ Fung خودش گفته منابعش که بعید به نظر می رسد خود اپل باشد(ولی احتمالا افرادی هستند که به اپل نزدیک هستند) اطلاعات مفصلی را با این شرکت به اشتراک گذاشته اند.  

ما قبلا تصاویر منشتر شده ای که آن را به پد شارژ بی سیم اپل ربط می دادند مشاهده کردیم، بنابراین کاملا امکان پذیر است که RAVPower  دانش کافی در مورد تکنولوژی ویژه ای که برای شروع تولید آن ها در حال حاضر لازم است را دارا باشد. ساختن قاب های پلاستیکی برای آیفون بر اساس ابعاد منتشر شده یک چیز است و ساخت لوازم جانبی که نیاز به تراشه، کنترل کننده ها و گواهی نامه های ایمنی برای اطمینان از عدم منفجر شدن دارند چیز دیگری است.

شارژر سریع بی سیم آیفون 8 apple iphone

به طور مستقل، منبعی آشنا با پد شارژ بی سیم RAVPower می گوید که پرسرعت بودن این شارژرها بدان معناست که می توانند به اندازه شارژرهای دیواری سریع باشند.

تفاوت شارژرهای کوئیک شارژ، رپید شارژ، شارژر توربو و شارژر سریع یا فست شارژ چیست؟

بدیهی است که اپل شارژر سریع بی سیم را برای آیفون های جدید خود ارائه می کند چرا که گوشی های سامسونگ گلگسی در حال حاضر از ویژگی مشابهی پشتیبانی می کنند. وب سایت این محصول می گوید که این شارژر بی سیم می تواند 10 وات خروجی شارژ تحویل بدهد و برای کار کردن با دستگاه های نسل بعد اپل طراحی شده است ولی دستگاه های اندروید را نیز پشتیبانی می کند.

اجازه دهید این مطلب را باز تر کنم. یک آداپتور شارژر سیمی استاندارد اپل همانند آن چه که با گوشی های آیفون عرضه می شود صرفا تا 5 وات خروجی شارژ را می تواند تامین کند، این مقدار خوب است اما اگر بخواهید آیفون تان را سریع تر شارژ کنید به آداپتور شارژی نیاز دارید که شارژر بیشتری فراهم کنند همانند شارژرهای 10 واتی و 12 واتی اپل.

کدام شارژرهای اپل را برای شارژ کدام آیفون، آی پد، آی پاد و اپل واچ می توان استفاده کرد؟

پد شارژ بی سیمی با 10 وات خروجی دوبرابر شارژ بی سیم را به آیفون های نسل جدید می فرستد.

شارژر بی سیم آیفون 8

چرا نیاز است که خروجی شارژ بی سیم دوبرابر شود؟

جواب آن واقعا ساده است، از دست دادن شارژ. زمانی که شما به صورت بی سیم شارژ می کنید، پد شارژ همان مقدار برقی که از طریق کابل به دستگاه می فرستد را به سمت دستگاه شما روانه می کند اما چون این بار سیمی در کار نیست مقداری از انرژی آن از طریق گرما هدر می رود. این انرژی هدر رفته بدین معناست که گوشی شما تا ظرفیت کاملش شارژ نمی شود.

شارژر بی سیم برای همه آیفون های جدید

مهم است که فرمول دقیق«اپل» را در بیانیه Fung  ذکر کنیم. Fung  در مورد این بیانیه توضیح بیشتر نمی دهد اما می توانیم از استدلال قیاسی برای رسیدن به منظور آن استفاده کنیم.

اپل قطعا آیفون 8 را به شارژ بی سیم پرسرعت مجهز می کند

در چندین ماه، گزارش ها اعلام کردند که شارژ وایرلس صرفا با آیفون 8 ارائه می شود به جز نسخه جدیدی از آیفون های 4.7 و 5.5 اینچی. در هفته های اخیر ما تصاویری لو رفته زیادی دیده ایم که به نظر می رسد از این مدعا پشتیبنی میکند از جمله وجود پنل های شیشه ای. همانطور که می دانید شیشه متریال بهتری برای القای شارژ در مقایسه با فلز است.

آیفون 8 چه تفاوت هایی با آیفون 7 خواهد داشت؟

اپل آیفون 8 با شارژر بی سیم وایرلس عرضه می شود

شرکت Sonic Dixon نیز اعلام کرده که منابعش وجود شارژ بی سیم در سه آیفون جدید را تایید کرده است. به علاوه این شرکت می گوید که احتمالا آی فون شامل یک شارژر بی سیم درون جعبه نیست و به صورت جداگانه به فروش می رسد و احتمالا قیمت بیشتری دارد. این منطقی است چرا که گوشی های هوشمند سامسونگ گلگسی سال هاست که با شارژ بی سیم داخلی ساخته شده اند و هرگز با یک جعبه شارژر بی سیم عرضه نشده اند.

آخرین خبرها حاکی از آن است که اپل، آیفون 8 را در آخر سپتامبر معرفی کند. 

دوربین هوشمند 3D آیفون 8 و قابلیت باز کردن ایفون با تشخیص چهره کاربر

صفحه نمایش های جدید اپل(آیفون 8) مجهز تکنولوژی حسگر میکرو LED می شوند

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم