برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

چطور دکمه خانه آیفون را تعمیر کنیم؛ کلید Home آیفون کار نمی کند

نوشته شده در تاریخ1396-06-14 توسط 55171

دکمه خانه گوشی آیفون تان کار نمی کند؟ برای مدل های خاصی از اپل آیفون این یک معضل رایج است. در این مقاله با نحوه درست کردن دکمه خانه شکسته آیفون و راه حل نرم افزاری مفیدی که تا تعویض دکمه خانه کار را برای شما راحت تر می کند آشنا می شوید. شما مجبورید دکمه Home را سخت فشار دهید تا واکنش نشان دهد و گاهی اوقات حتی فشار زیاد هم تغییری ایجاد نمی کند. آیا به طور دائمی خراب شده است؟ آیا راهی برای تعمیر دکمه هوم آیفون هست.

برای مدل های خاصی از آیفون (به ویژه آیفون 4 قدیمی، اگرچه برخی از گوشی های اخیر نیز تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته اند) این یک مشکل رایج است اما چند نکته برای درست کردن آن وجود دارد. 

دکمه های خانه آیفون گاه به گاه دچار خطا می شوند، اغلب یک سال یا بیشتر از زمانی که گارانتی آن تمام می شود. اپل شاید قادر به تعمیر این سخت افزار باشد اما این ممکن است هزینه بالایی داشته باشد طوری که منطقی است با اندکی هزینه گذاشتن بر روی آن به خرید یک دستگاه کاملا جدید اقدام کنید. 

اول از همه، بیایید در مورد گزینه تعمیر کلی صحبت کنیم. ابتدا راهنمای گارانتی اپل را چک کنید تا از حقوق خود اطلاع یابید برای مثال اگر خراب شدن دکمه خانه بعد از افتادن گوشی آیفون در آب اتفاق بیفتد ممکن است گارانتی شما نامعتبر شود.

با این حال در تجربه ما، کار نکردن کلید هوم آیفون معمولا خودبه خود بعد از یک یا 2 سال استفاده رخ می دهد زیرا که شما یکی از مدل گوشی هایی را دارید که حساس هستند. آیفون 4 به ویژه مستعد این مشکل به نظر می رسد.  

مشکل کار نکردن کلید خانه آیفون و راه حل تعمیر آن

با خدمات پشتیبانی اپل ارتباط برقرار کرده و ببینید که آیا تحت پوشش گارانتی هستید یا این که هزینه تعمیر دکمه خانه آیفون شما چقدر احتمال دارد شود.

با برخی مشکلات مکرر، اپل تصدیق می کند که این معضل رایج و گسترده است  و برنامه تعمیر رایگان برای آن در نظر می گیرد.

برای مثال برای دکمه خانه آیفون 5 اثبات شد که سوء عملکرد دارد و اپل برنامه تعمیر و تعویض رایگان را برای گوشی های دچار مشکل شده ارائه کرد.

متاسفانه، اگرچه با توجه به گفتگوهای کاربران دریافته ایم که مشکل دکمه خانه آیفون تقریبا معضلی رایج است اما اپل برنامه تعمیر یا تعویضی برای این معضل در نظر نگرفته است و این بعید به نظر می رسد که در آینده تغییر کند چرا که مدل های آیفون جدید به نظر می رسند که اصلا دچار این مشکل نخواهند شد.

تجربه شخصی ما نشان می دهد که همه آیفون های مجهز به تاچ آیدی کلید home با کیفیتی دارند که به نظر می رسد ایمن از خطا و سوء کارکرد هستند.

آیا می توانید دستگاه تلفن همراه تان را خودتان تعمیر کنید؟ بله می توانید آن را امتحان کنید مگر این که بخواهید این کار را روی کنجکاوی و سرگرمی انجام دهید که در این صورت توصیه نمی کنیم چرا که ممکن است گارانتی شما باطل شود و ممکن است مشکل را به جای رفع کردن بدتر کنید. 

خیلی ساده فراموش می کنیم که در روز چند بار از دکمه خانه آیفون استفاده می کنیم مگر زمانی که آن دیگر کار نکند. شاید دکمه خانه شما هرگز دیگر کار نکند یا صرفا گاهی اوقات کار کند.

در هر صورت آزار دهنده است اما خبر خوب این است که بسیاری از مشکلات دکمه Home آیفون را می توان حل کرد. در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که متوجه دلیل کار نکردن دکمه هوم آیفون خود شوید و چطور از گزینه کلید هوم مجازی AssistiveTouch به عنوان یک راه حل موقت استفاده کنید و چند گزینه خوب برای تعمیر اگر نتوانستید آن را خودتان تعمیر کنید.

چرا تاچ آیدی بعد از باز کردن یا تعویض  تاچ ال سی دی گوشی آیفون کار نمی کند!

آیا باید گوشی آیفون خود را برای تعمیر بفرستم؟

نه الزامی نیست. مشکلات نرم افزاری و مشکلات سخت افزاری باعث می شوند تا دکمه خانه کار نکند. مشکلات نرم افزاری را معمولا به سادگی می توانید خودتان حل کنید اما اگر متوجه شدید که دکمه خانه گوشی تان به خاطر یک مشکل سخت افزاری کار نمی کند، ما برخی از گزینه های تعمیری خوب به شما معرفی خواهیم کرد.

در وهله اول باید اطمینان یابید که می توانید هنوز از آیفون خود استفاده کنید قبل از این که به سراغ تعمیرات بروید.

چطور می توانم از گوشی آیفون خود بدون وجود دکمه Home استفاده کنم؟

بزرگترین مشکل افراد این است که آن ها نمی توانند از اپلیکیشن های شان خارج شوند و به صفحه اصلی بازگردند، اساسا آن ها درون اپلیکیشن های خود گیر می کنند، خوشبختانه یک ویژگی در تنظیمات iOS وجود دارد که به شما اجازه می دهد یک دکمه خانه مجازی به صفحه نمایش آیفون خود اضافه کنید.

اگر در حال خواندن این مقاله هستید و درون اپلیکیشنی در گوشی خود گیر کرده اید، آیفون خود را خاموش کرده و دوباره روشن کنید. این یک راه حل دم دستی است اما تنها راه نیست.

چطور دکمه خانه را روی صفحه آیفون به نمایش دربیاوریم؟

اگر آیفون شما مدت زمان گارانتی اش به پایان رسیده باشد یا این که تعمیر مشکل سخت افزاری آن غیرممکن باشد ما یک راه حل نرم افزاری دم دستی ارائه می کنیم که کار را برای شما راحت تر می کند.  

در این جا می بینید که چطور باید دکمه خانه آیفون را تعمیر کنید یا اگر نتوانستید آن را حل کنید با استفاده ویژگی مفیدی در iOS حل کنید. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس دارای دکمه خانه فیزیکی نیستند اما همچنان احتمال بد عمل کردن دکمه خانه آن وجود دارد.

خوشبختانه، اپل گزینه ایمن از خطایی ارائه کرده است که نوتیفیکیشنی بالا می آورد که به شما اطلاع می دهد فعلا برای این که کارتان راه بیفتد از دکمه خانه مجازی آیفون «onscreen Home button» استفاده کنید تا این که گوشی خود را به یک سرویس خدمات آیفون تحویل بدهید.

این ویژگی جدید اپل نادیده گرفته شد و دلیل عمده آن بود که اکثر افراد هیچ مشکلی از این نظر با گوشی های جدید آیفون پیدا نکردند.

اگر پرداخت هزینه گران قیمت و یا غیرعملی باشد راه حل صحیح و شسته رفته ای درون سیستم عامل iOS هست که شاید از آن آگاه نباشید. 

iOS ویژگی شسته و رفته ای دارد که زمانی که دکمه های سخت افزاری کار نکنند شما را کمک می کند. برای فعال کردن این ویژگی به تنظیمات اپلیکیشن  Settings app بروید و عمومی General و سپس Accessibility را انتخاب کنید. به بخش Interaction بروید و سپس روی تکنولوژی تاچ کمکی یا همان Assistive Touch ضربه بزنید. حال روی دکمه کنار  AssistiveTouch ضربه بزنید تا رنگ آن به سبز تغییر کند و به سمت موقعیت روشن On هدایت شود.

در این جا تصویری است که در iOS مشاهده می کنید.

حل مشکل کار نکردن دکمه خانه آیفون

ما آن را در بالا در حالت On قرار دادیم که بدین معناست شما می توانید دکمه کوچک AssistiveTouch را در پایین و سمت راست گوشی ببینید. ما در چند سطر بعد توضیح می دهیم که این دکمه در یک لحظه چه کاری می تواند انجام دهد.

این فرآیند روی نسخه های قدیمی تر iOS کمی تفاوت می کند. اگر هنوز از iOS 6 یا قدیمی تر استفاده می کنید نیاز است به Settings و General رفته و سپس صفحه را به اسکرول کنید تا به Accessibility برسید. زیر Physical & Motor روی گزینه ی AssistiveTouch کلیک کنید و سپس این گزینه را به موقعیت on ببرید.

دکمه home آیفون و مشکل کارنکردن آن

دایره کوچکی درون مربع روی صفحه نمایش شما ظاهر خواهد شد، این را می توانید حول صفحه نمایش گوشی تان بکشید و جایی قرار دهید که کمترین مزاحمت را برای شما داشته باشد. وقتی این آیکون فشار داده شود مات می شود و اگر برای مدت کوتاهی به حال خود واگذاشته شود دوباره شفاف می شود. 

نحوه استفاده از کلید هوم مجازی آیفون

ضربه زدن روی این دکمه 6 گزینه برای شما ارائه می کند: دکمه های Home, Siri, Custom, Notification Centre، Device and Control Centre و علاوه بر این آن ها باید این امکان را برای شما فراهم کنند تا قادر به انجام دادن تمام کارهایی که با دکمه خانه سخت افزاری و سایر دکمه های فیزیکی انجام می دادید باشید.

مشکل عمل نکردن کلید home آیفون و حل آن

دکمه های Home, Siri, Notification Centre و Control Centre کارشان واضح است، دکمه Custom به شما اجازه می دهد تا حرکات و اقدامات خود را تنظیم کنید(به طور پیش فرض، ضربه زدن، دوبار ضربه زدن و تاچ 3D) و دستگاه تان شما را به سمت گزینه های بیشتری نظیر کنترل صدا، خاموش کردن، چرخاندن صفحه و قفل صفحه سوق می دهد. به علاوه می توانید روی More برای گزینه های بیشتری نظیر سطح روشنایی و گرفتن اسکرین شان ضربه بزنید. البته گرفتن اسکرین شات به تنهایی با این ویژگی بسیار دشوار است.

راه حل های راه حلی رفع خرابی دکمه Home آیفون

در نسخه های قدیمی تر iOS یک فشار تکی به دکمه گزینه های کنترل صدا، خانه و گزینه های مورد علاقه را می آورد. در حال حاضر دستگاه شما گزینه های بیشتری نظیر کنترل ولوم را در اختیارتان می گذارد. زمانی که دکمه خانه گوشی تان خراب شده باشد دو راه دارید یکی این که آن را برای تعویض بفرستید یا این که به جای هزینه کردن برای تعمیر آن با دکمه خانه مجازی سر کنید. 

در صورت خراب شدن دکمه هوم آیفون خود چه کنیم؟

میان بر متحرک آیفون یا همان  Assistive Touch یک راه حل اصلی نیست اما راه حل موقتی خوبی است درحالی که متوجه می شوید علت کار نکردن دکمه خانه خود نیز می شوید.

دو دسته از مشکلات دکمه Home

مشکلات نرم افزاری

مشکلات نرم افزاری موقعی اتفاق می افتد که با فشار دادن دکمه خانه آیفون تان به درستی عمل نمی دهد. سخت افزار می تواند سیگنال را ارسال کند اما اگر نرم افزار به آن پاسخ ندهد هیچ اتفاقی نمی افتد. هنگامی که نرم افزار آیفون شما خراب می شود یا بیش از حد بار می گیرد یا یک برنامه کمکی در پس زمینه آیفون شما دچار خطا می شود، دکمه خانه آیفون تان ممکن است دیگر کار نکند.

مشکلات سخت افزاری

رفع مشکل دکمه خانه آیفون

مشکلات سخت افزاری دکمه home معمولا به سه دسته زیر تقسیم بندی می شود:

1)ساییدگی و فرسودگی کلی

دکمه خانه آیفون 5 در برخی از موارد و به خصوص جایی که آیفون در شرایط آب و هوایی کثیف و گرد و غباری استفاده می شود، حساسیت دکمه خانه به لمس کمتر می شود. فرض نکنید این تنها زمانی اتفاق می افتد که دکمه خانه به صورت گاه به گاه کار کند، مشکلات نرم افزاری نیز ممکن است باعث این مشکل شوند.

در تجربه من، مسئله سایش و فرسودگی گوشی های پیش از تاچ آیدی یعنی آیفون 5 و قدیمی تر ها را بیشتر از گوشی های آیفون جدید تحت تاثیر قرار می دهند.

2)دکمه خانه به طور فیزیکی خراب می شود یا از بین می رود

آیا گوشی تان به زمین کوبیده شده و دکمه خانه آن در جایی که باید باشد نیست یا سطح آن کمی ناهمتراز شده است.

3)یکی از کابل هایی که دکمه خانه را به برد منطقی متصل می کند آسیب دیده است 

دکمه خانه به طور فیزیکی به صفحه نمایش آیفون متصل است و دو کابل سیگنال دکمه هوم را به برد منطقی انتقال می دهد. یک کابل به بالای صفحه نمایش می رود و به بالای برد منطقی وصل می شود و دیگری به برد منطقی از زیر دکمه خانه و سمت چپ متصل می شود.

اگر صفحه نمایش آیفون شما آسیب ببیند یا گوشی تان خیس شود، یکی از کابل های دکمه خانه یا کانکتورها نیز ممکن است صدمه ببینند.

چطور مشکل کار نکردن دکمه خانه آیفون را حل کنیم؟

کارکنان اپل استور همیشه آیفون هایی با دکمه های home شکسته را می بینند. ما توصیه می کنیم همیشه ابتدا آسیب را بررسی کنید سپس از راه حل های نرم افزاری کمک بگیرید و در آخر در صورت نیاز به تعمیر سخت افزار مربوطه اقدام کنید.

5 اشکال رایج تاچ آیدی Touch ID و روش اصلاح آن

یک قاعده کلی: اگر بعد از این که آیفون صدمه فیزیکی دید یا خیس شد دکمه خانه کار نکرد، احتمالا آیفون تان نیاز به تعمیر دارد اما همیشه این طور نیست. اگر گوشی آیفون تان رفته رفته در طول زمان بدتر شده است یا هیچ تغییر بزرگی در آیفون تان قبل از این که دکمه خانه آن کار نکند رخ نداده است، ممکن است بتوانید آن را در منزل خود نیز تعمیر کنید.

1-دکمه خانه را خودتان تست کنید

روی دکمه خانه با انگشت خود کلیک کنید. آیا چیز عادی احساس می کنید یا فکر می کنید گیر کرده است؟ به آرامی انگشت خود را از این طرف به آن طرف حرکت کنید احساس می کنید دکمه خانه شل شده و لق می زند؟

تعمیر دکمه خانه آیفون

اگر با لمس دکمه خانه با چیز غیرمعمول روبرو شدید و مثل قبلش عمل نمی کرد احتمالا با یک مشکل سخت افزاری مواجه شده اید اما اگر مثل گذشته عمل می کرد و به تازگی دیگر درست کار نمی کند ممکن است یک مشکل نرم افزاری باشد.

مهم ترین تست دکمه خانه فیزیکی

تعدادی زیادی از مشتریان به اپ استورها مراجعه می کنند و می گویند که دکمه خانه آن ها گاهی اوقات کار می کند و گاهی اوقات کار نمی کند اما در این موارد اغلب کلید خانه آیفون همیشه در بخش های خاصی از دکمه خانه عمل می کند و هیچ گاه نیز در بخش های دیگر کار نمی کند. یکی از راه هایی که برای اطمینان می توانیم بگوییم که مشکل تان از نوع سخت افزاری است از طریق تست زیر مشخص می شود:

تست کردن خرابی دکمه home آیفون و تعمیر آن

روی لبه بالایی دکمه خانه کلیک کنید. درست کار کرد؟ سپس لبه سمت چپ و لبه پایین و لبه راست را امتحان کنید. سپس گوشه ها را تست کنید. اگر صرفا روی بخش های خاصی مثل بالای دکمه خانه کار کرد اما در پایین آن عمل کرد پس شما با یک مشکل سخت افزاری مواجه شده اید. هیچ راه حلی برای یک دکمه خانه با مشکل عمل نقطه ای وجود ندارد اما بسیاری از افراد به سادگی تصمیم می گیرند که با این مشکل کنار بیاید و یاد می گیرند که کجای دکمه خانه را فشار دهند تا عمل کند.

2-بررسی آیفون از نظر صدمه دیدن

نگاهی به دکمه هوم، صفحه نمایش آیفون، درون پورت شارژ و جک هدفون در پایین آیفون خود بیندازید. آیا هیچ آسیب فیزیکی یا خوردگی مشاهده می کنید؟ آیا ممکن است به آیفون تان رطوبت رسیده باشد؟ آیا دیگر اجزا نظیر دوربین هم کار نمی کند یا فقط دکمه خانه است که مشکل پیدا کرده است؟

آگر آسیب ناشی از برخورد فیزیکی یا خیس شدن پیدا کردید، به احتمال زیاد دکمه خانه آیفون تان به دلیل مشکل سخت افزاری است که کار نمی کند و باید آیفون تان تعویض شود.

7 مشکل رایج گوشی آیفون و روش حل کردن آن ها

3-آیفون خود را خاموش و دوباره روشن کرده و تست کنید

ما اکنون به بخش راه حل نرم افزاری آموزش خود رسیده ایم. همانطور که گفتیم زمانی که دکمه خانه را فشار می دهید ممکن است دکمه خانه کار نکند به خاطر این که نرم افزار آیفون شما به صورت صحیح واکنش نشان نمی دهد. اگر آیفون شما اخیرا بعد از ارتقاء به نسخه جدیدی از iOS بسیار کند کار می کند، اپلیکیشن ها دچار خطا شده اند یا دکمه خانه تان کار نمی کند، شاید دلیل کار نکردن دکمه خانه گوشی تان یک مشکل نرم افزاری باشد.

راهکارهای تعمیر دکمه خانه آیفون

اولین و غیرتهاجمی ترین راه حل نرم افزاری این است که آیفون تان را خاموش کرده و مجددا روشن کنید. زمانی که آیفون تان را خاموش می کنید تمام ریزبرنامه هایی که آیفون شما را در حال اجرا نگه می دارند که یکی از آن ها رویدادهایی مثل فشار دکمه خانه را انجام می دهد به طور کلی خاموش می شود. زمانی که آیفون خود را مجددا روشن می کنیم، آن برنامه ها از نو شروع به کار می کنند و گاهی اوقات این کار برای حل یک خطای نرم افزاری کوچک کافی است.

4-بک آپ گرفتن و ریستور کردن آیفون و مجددا تست کردن

مشکلات نرم افزاری زیادی هستند که صرفا با ریستور کردن آیفون حل و فصل می شوند، در واقع با این کار شما تمام نرم افزارها را روی آیفون خود پاک و مجددا بارگذاری می کنید. اگر گوشی آیفون خود را به تعمیرکاری خبره برای تعمیر دکمه خانه بسپارید و مشخص نباشد که مشکلش از کجاست او همیشه قبل از اقدام برای تعمیر، آیفون شما را ریستور می کند تا مطمئن شود مشکل تان نرم افزاری نیست.

از آیفون خود در آیتونز یا آی کلاود بک آپ بگیرید و آنگاه دستورالعمل های زیر را اجرا کنید تا DFU آیفون شما را ریستور کند. DFU مخفف «Device Firmware Update» به معنای به روزرسانی میان افزار دستگاه است و میان افزار برنامه ای است که نحوه تعامل آیفون شما با نرم افزارش را کنترل می کند. میان افزار میان سخت افزار و نرم افزار قرار کرده و به نوعی واسطه بین این دو است. شما راهنمایی هایی در زمینه این که چطور DFU آیفون را ریستور می کند روی سایت اپل پیدا نمی کنید. این عمیق ترین نوع بازگردانی است.

بعد از این که عملیات ریستور کردن به پایان رسید، می توانید اطلاعات شخصی خود از بک آپ آیتونز یا آی کلاود مجددا بارگذاری کنید و مشکل دکمه خانه باید به خوبی حل شده باشد.

5-تعمیر دکمه هوم شکسته آیفون

اگر قبل از این که گارانتی تان تمام شود آیفون تان خراب شد مستقیما برای تعمیر آن به خدمات اپل استور مراجعه کنید. زمانی که دکمه هوم آیفون تان کار نمی کند و گارانتی تان نیز تمام یا باطل شده افراد معمولا یکی از دو روش زیر را انتخاب می کنند:

تعمیر و تعویض دکمه آیفون 

می توانید گوشی آیفون خود را برای تعمیر به شرکت های خدمات آیفون بفرستید که هزینه کمتر از نمایندگی های رسمی اپل دارند، با این حال یک استثناء مهم وجود دارد. هر شخصی می تواند دکمه خانه آیفون شما را تعمیر کند اما تنها اپل است که می تواند Touch ID که سنسور اثر انگشت ساخته شده درون دکمه هوم است را مجددا فعال کند. تاچ آیدی که با گوشی آیفون 5 اس معرفی شد شامل ویژگی های امنیتی می باشد که یک دکمه هوم خاص را به آیفون مخصوص به خودش مرتبط می کند و به دلایل امنیتی اپل تنها شرکتی است که می تواند در کد آن نفوذ کند. اگر شما هم گوشی با قابلیت تاچ آیدی داشته باشید و شرکت دیگری غیر از اپل آن را تعمیر کند، دکمه هوم آن مانند دکمه Home های معمولی قبل از گوشی آیفون 5s بدون قابلیت تاچ آیدی کار می کند.

سر کردن با خرابی دکمه هوم و استفاده از کلید هوم مجازی Assistive Touch

حدود نیمی از افرادی که با مشکل کار نکردن دکمه خانه برخورد می کنند ترجیح می دهند به جای تعمیر و تعویض آن از دکمه خانه مجازی که یک دکمه هوم نرم افزاری است  و بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود استفاده کنند. این یک راه حل اساسی نیست اما راه حل بی هزینه و بی درد سر است. اگر دارید برای خرید یک گوشی جدید برنامه ریزی می کنید یا منتظر یک ارتقا برای آیفون هستید، این شاید بهانه ای باشد تا منتظر یک گوشی آیفون جدید باشید.

18 نظر
  • Mahsaa

    Mahsaa 1398-10-25

    Slm mn goshim iPhone 6 yehoo hme dokme hash az kar oftad chi kar konm

    • 1398-10-25

      سلام


      ممکنه مشکل از نرم افزارتون باشه گوشی رو یه بار ریستور کنید اگه درست نشد فلت هوم و فلت ولوم و پاور گوشیتون باید بررسی بشه ممکنه از اونا باشه


      موفق باشید

  • 1
  • Saeed Jafari

    Saeed Jafari 1398-09-25

    سلام خسته نباشید.
    وقتی گوشی رو روشن خاموش میکنم با پیام unable to active touch id on this iPhone مواجه میشم. به علاوه دیگه دکمه هوم کار نمیکنه نه تنها برای باز کردن اثر انگشت بلکه برای سایر موارد از جمله خروج از برنامه ها. آیا مشکل نرم افزاریه یا سخت افزاری؟ به تازگی گوشیم رو آپدیت کردم

    • 1398-09-25

      سلام


      اگه بعد از آپدیت این اتفاق افتاده مشکل نرم افزاری هست و گوشیتون باید ریستور بشه


      موفق باشید

  • 2
  • setayesh

    setayesh 1398-08-16

    سلام گوشی من ایفون6 امروز دکمه هومش کار نمیکرد کارایی ک گفتینم کردم یعنی نه چیزی گیر کرده ن ضربه خورده یعنی مشکلش چیع؟شما تعمیر میکنید؟

    • 1398-08-16

      سلام


      اگه تاچ آیدی کار میکنه ممکنه بشه هوم رو درست کرد


      باید بیارید بررسی بشه

  • 3
  • مرتضی

    مرتضی 1398-07-19

    من سمت چپ دکمه هومم کار میکنه دیگه بقیه جاهاش کار نمیکنه اثر انگشتمم‌کار میکنه

    • 1398-07-19

      سلام. دکمه ضربه دیده تعویض بشه حل میشه
      موفق باشید

  • 4
  • Marzieh

    Marzieh 1398-06-16

    سلام.
    گوشی من بعد یه ضربه ای که خورد مجبور به عوض کردن ال سی دی شدم، اما هوم اصلی رو گذاشتن روش. من هیچ مشکلی هم نداشتم
    اما الان چندروزه که دکمه هوم یه بار کارمیکنه، چندبار نه. چیکار باید بکنم؟

    • 1398-06-16

      سلام
      باید بررسی بشه لطفا تشریف بیارید به آدرس سایت همکارا راهنماییتون میکنن و بعد از عیب یابی اقدام به تعمیر دستگاهتون میکنن
      موفق باشید

  • 5
  • ArshIa

    ArshIa 1398-05-16

    سلام دکمه هوم من کار نمیکنه ولی تاچ ایدی رو میگیره و بعضی اوقات خیلی وقت های کمی کم کار میکنه مشکلش چیه گوشی هم ایفون ۶ اس هستش

    • 1398-05-16

      سلام
      باید باز کنیم و سرویس کنیم گوشی رو
      تشریف بیارید به آدرس پایین سایت همکارا بیشتر بهتون توضیح میدن

  • 6
  • Zahra

    Zahra 1398-05-12

    سلام وقتتون بخیر
    دکمه هوم مجازی برا من فعال میشه و تا الان کار میکرده اما دیگه کار نمیکنه میشه راهنمایی بفرمایید؟
    ایفون ۵

    • 1398-05-12

      سلام
      از طریق تنظیمات دوباره بزنید فعال کنید
      اگر نشد ری استور کنید دستگاه رو مشکل نرم افزاری هستش

  • 7
  • مقدم

    مقدم 1398-04-06

    سلام ايفون من فقط اثرانگشت نميگيره براي خارج ازبرنامه كارميكنه مشكل چيه

    • 1398-04-06

      باید بیارید بررسی کنیم ممکنه مشکل نرم افزاری باشه

  • 8
  • محسن

    محسن 1398-03-14

    سلام.دکمه هوم آیفون اس ای من کار نمیکنه، شما تعمیر میکنید پست کنم براتون؟ من از آبادان هستم

    • 1398-03-14

      درود وقت بخیر
      بله ارسال کنید به آدرس بالای سایت و از این طریق واتساپ هماهنگ کنید با همکارا
      09128595600

  • 9
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم