برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

چطور از آیفون صفحه شکسته اطلاعات مان را استخراج کنیم؟

نوشته شده در تاریخ1396-06-29 توسط 8859

صفحه گوشی آیفون تان ترک خورده یا شکسته و کار می کند اما نمی توانید قفل گوشی خود را با استفاده از رمز عبور یا آیتونز باز کنید چرا که آیتونز نیاز به ضربه زدن روی دکمه Trust قبل از شناسایی آن دارد. آیا هرگز دستگاه آیفون خود را با کامپیوتر همگام سازی نکرده اید. آیا می خواهید کل مخاطبین خود را بازیابی کنید و اپل آیدی ندارید؟

بسیاری از کاربران مشابه شما با چنین مشکلی برخورد کرده ااند و چنین مشکلی برای کاربران اپل نادر نیست.7 مشکل رایج گوشی آیفون و روش حل کردن آن ها

شکستن صفحه گوشی آیفون و عدم دسترسی به داده آن زمانی اتفاق می افتد که بی دقتی کرده باشید.

بسیاری از افراد در این موقع تاچ یا ال سی دی گوشی آیفون خود را تعویض می کنند اما چطور می توانید به اطلاعات آیفون خود دسترسی داشته باشید وقتی که اطلاعات مهمی روی آن دارید و تعویض تاچ و ال سی دی آن زمان زیادی می برد؟

در این مقاله راه حل هایی برای وضعیت های مختلف آیفون بعد از شکستن می پردازیم.


1-صفحه نمایش آیفون شکسته است اما توسط کامپیوتر قابل شناسایی است.

2-صفحه گوشی آیفون شکسته شده اما نمی تواند به کامپیوتر متصل شود.


بخش 1: صفحه آیفون شکسته است اما توسط کامپیوتر قابل شناسایی است.

اگر آیفون تان بعد از شکستن هنوز کار می کند، پس استخراج اطلاعات از آن ساده است.

فقط نیاز دارید تا از یک اپلیکیشن ساخته شده شخص ثالث استفاده کنید تا داده های مورد نیاز خود را از آیفون ترک خورده بیرون کشیده و برای استفاده فوری به کامپیوترتان منتقل کنید.

اپلیکیشن استخراج داده iMyFone D-Port iPhone دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. با قابلیت های زیر، این برنامه بهترین استخراج کننده داده ها در بین سایر برنامه هاست.

این اپلیکیشن داده های مخاطبین، پیام ها، عکس ها، واتس آپ و غیره را از آیفون تان بیرون می کشد. به علاوه این برنامه می تواند به طور انتخابی تنها چیزهایی که شما نیاز دارید را استخراج کند و فایل های غیرضروری را حذف کند.

این برنامه داده ها را از آیفون تان خارج می کند بدون این که روی داده های موجود در آن تاثیری بگذارد. نسخه آزمایشی رایگان آن هم برای کاربران مک و هم ویندوز عملکرد پیش نمایش فراهم می کند.

با صرفا چند گام ساده، شما می توانید بیش از 20 نوع داده را از آیفون صفحه شکسته خود بیرون بکشید. به یاد داشته باشید که قبل از شروع مراحل ساده زیر نسخه رایگان آزمایشی این برنامه را از سایت رسمی iMyFone دانلود کرده باشید.

1-به کامپیوتر متصل شوید و آیفون شکسته خود را اسکن کنید

برنامه را اجرا کنید و روی گزینه Export از لیست دستگاه  iOS در پنجره اصلی کلیک کنید. نوع داده ای که نیاز دارید را انتخاب کنید. در این جا ما پیشنهاد می کنیم که انواع داده ها را انتخاب کنید تا برنامه بتواند داده های بیشتری برای شما بیابد. سپس آیفون شکسته خود را به برنامه ای متصل کنید و روی Scan کلیک کنید تا جست و جوی داده ها شروع شود.

چطور از آیفون شکسته اطلاعات مان را استخراج کنیم؟

2-دیدن پیش نمایش داده های آیفون و انتقال آن ها به کامپیوتر

بعد از اسکن کردن، تمام داده های پیدا شده روی آیفون روی پنجره به نمایش درمی آیند و شما می توانید پیش نمایش آن ها را با دسته های مختلف مشاهده کنید. آن هایی را که نیاز دارید بررسی کنید و سپس روی گزینه Export کلیک کنید تا پوشه ای بر روی کامپیوترتان برای ذخیره داده ها انتخاب کنید.

بازیابی اطلاعات از آیفون شکسته

آنگاه می توانید داده های موجود در آیفون شکسته خود را ببینید و از آن استفاده کنید.

بخش 2: صفحه آیفون شکسته است اما نمی تواند به کامپیوتر متصل شود.

خوب، رسیدگی به این وضعیت سخت است و ما بر اساس موارد خاص سه روش را پیشنهاد می کنیم. 

1-مشکل iOS را از طریق سیستم بازیابی iMyFone iOS حل کنید

اگر آیفون تان ترک خورده است و صفحه نمایش آن تماما سیاه است شاید مشکل آن نرم افزاری باشد. 

سیستم ریکاوری MyFone iOS می تواند این مشکل را احتمالا برای شما حل کند. این سیستم مشکلات iOS متفاوتی نظیر گیر کردن آیفون روی صفحه تماما سفید و گیر کردن آیفون روی لوگوی اپل و غیره  را حل و فصل می کند.

شما می توانید دستگاه آیفون خود را به این ابزار حل کننده مشکلات iOS متصل کنید و  دستورالعمل های روی رابط دنبال کنید تا مشکل را حل کنید. بعد از حل کردن، اگر آیفون شما این بار توسط کامپیوتر شناسایی شد آنگاه می توانید از استخراج کننده داده  iMyFone D-Port آیفون برای خارج کردن داده های مورد نیاز خود استفاده کنید.

بدتر از آن موقعی است که آیفون شما کار نمی کند و نمی تواند توسط سیستم بازیابی  iMyFone iOS رفع اشکال شود.

آنگاه شما مجبور هستید تا داده های خود را از فایل های بک آپ قدیمی  نظیر بک آپ آیتونز زا آی کلود استخراج کنید و ابازر iMyFone D-Port شما را در این مرحله کمک خواهد کرد.

2-استخراج داده ها از بک آپ قدیمی آی کلود و آیتونز

برنامه دیتا اکسپورتر iMyFone D-Port آیفون می تواند داده ها را از بک آپ آیتونز یا آی کلود شما استخراج کند. شما ممکن است از آیفون خود قبل از شکسته شدن بک آپ نگرفته باشید اما بک های قدیمی تر ممکن است شامل برخی داده های مهمی که نیاز دارید باشند.

برای این کار فقط نیاز دارید نسخه رایگان و آزمایشی برنامه را دانلود کنید و ببینید که آیا این برنامه کمک حال شما خواهد بود یا نه. در این جا ما به عنوان نمونه از بک آپ آیتونز استخراج کرده ایم.

1-گزینه استخراج از بک آپ آیتونز را برای اسکن کردن انتخاب کنید

به طور مشابه، تمام انواع داده ها را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید تا تمام بک آپ های آیتونز موجود بر روی کامپیوترتان به نمایش درآید.

آن هایی را انتخاب کنید که شامل داده هایی است که با توجه به اطلاعات خاص پشتیبان گیری نیاز دارید. سپس روی Next کلیک کنید و برنامه شروع به اسکن کردن خواهد کرد.

استخراج اطلاعات از آیفون صفحه شکسته

2-پیش نمایش داده ها از بک آپ آیتونز و استخراج

بعد از اسکن کردن، شما می توانید پیش نمایش داده های پیدا شده را مشاهده کنید و سپس تایید کنید که کدام یک را نیاز داریدو بعد روی گزینه Export کلیک کنید تا مسیری برای ذخیره کردن آن ها انتخاب کنید.

بازیابی اطلاعات آیفون صفحه شکسته

در نهایت می توانید از این داده ها بر روی کامپیوتر خود استفاده کنید.

3-داده های خود را از سایت  iCloud.com دریافت کنید اگر تا کنون آی کلود را فعال کرده اید

اگر مشکل آیفون تان حل نشود و هیچ  فایل پشتیبانی برای آن نداشته باشید چکار باید بکنید؟

خب، اگر تا کنون از قسمت Settings > Your Name > iCloud گزینه آی کلود را روشن کرده باشید داده های گوشی تان را می توانید از طریق سایت iCloud.com مشاهده کنید. مراحل زیر را طی کنید تا ببینید چطور داده های آیفون صفحه شکسته خود را از سایت iCloud.com استخراج کنید.

به سایت iCloud.com رفته و با حساب آی کلود خود وارد شوید. روی نوع داده ای که نیاز دارید کلیک کنید. در حال حاضر، شما می توانید صرفا حدود 13 نوع داده را مشاهده کنید.

استخراج اطلاعات از آیفون صفحه شکسته

شما این اطلاعات را می توانید به صورت آنلاین مشاهده کرده یا آن ها را روی لوکال دیسک برای استفاده در آینده دانلود کنید.

 

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم