شارژر Asus - W12-010N3A

سازگار با: Asus Tab Transformer Pad J1, X2, E1

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
73,500 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

شارژر گوشی و تبلت ایسوس مدل W12-010N3A با شدت جریان 2 آمپر و ولتاژ 5 را می توانید برای شارژ کردن تبلت ایسوس Mate Ascend D2 P2 P6 A199 MT1-U06 و سایر دستگاه های سازگار با درگاه usb استفاده کنید. 

شارژر اصل تبلت ایسوس 2A همراه با کابل شارژ آن فروخته می شود که در صورت عدم نیاز می توانید آن را بدون کابل سفارش دهید. 

آداپتور شارژر W12010N3A می تواند تمام دستگاه هایی که از طریق USB شارژ می شوند از جمله دستگاه های با پورت میکرو usb، مینی usb و غیره را شارژ کند. برای دانستن دلیل این موضوع مقاله  آیا از هر شارژر گوشی می توانید برای شارژ گوشی یا تبلت خود استفاده کنید؟ را بخوانید. 

همانطور که می بینید کلگی شارژر W12-010N3A AD897320  از نوع us است که با پریزهای برق آمریکا سازگار است و برای این که بتوانید از آن ها در ایران استفاده کنید نیاز به خرید مبدل دارید. 

شارژرهای مختلفی در بازار عرضه می شود. از جمله شارژر فندکی، شارژر بی سیم، شارژر همراه و...برای این که بدانید کدام شارژر و کابل شارژ به بهترین شکل مطابق با نیاز و شرایط شماست. مقاله راهنمای خرید شارژر گوشی را مطالعه کنید. یکی از این مدل ها،شارژر دیواری چند پورت است که یک سر آن آداپتور شارژری با یک یا چند پورت برای شارژ همزمان چند دستگاه وجود دارد. 

شارژرها و کابل شارژها از جمله وسایلی هستند که کیفیت و سازگاری آن ها ارتباط مستقیمی با عملکرد صحیح دستگاه شما دارد. بنابراین توصیه می کنیم همیشه در خرید شارژر و کابل شارژ دقت لازم را مبذول داشته باشید و به سازگاری آن توجه کنید. 

 تا چند سال پیش مجبورید تک تک شارژر گوشی ها و تبلت های خود را هنگام مسافرت بردارید. اما اکنون فقط با برداشتن یک آداپتور و کابل می توانید اکثر دستگاه های خود را شارژ کنید. 

اینکه ما چه شارژری را برای گوشی تلفن همراه خود استفاده میکنیم بسیار مهم و با اهیمت بوده زیرا انتخاب یک شارژر خوب و متناسب با ولتاژ و امپر مورد نیاز برای شارژ باطری باعث افزایش عمر مفید باطری گوشی موبایلتان میشود همانطور که میدانید میزان سالم بودن باطری شما نیز باعث افزایش عمر مفید گوشی موبایل شما میشود از این رو انتخاب یک شارژر مطمن بسیار حائز اهمیت میباشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ولتاژ خروجی

5V

(آمپر) شدت جریان خروجی

2A

مدل آداپتور

W12-010N3A

نوع کابل

USB به Micro-USB

طول کابل

1 متر

پشتیبانی از شارژ سریع

وزن (Weight)

48.20 گرم

ولتاژ ورودی

AC 100-240V

تعداد درگاه خروجی

یک عدد

نوع درگاه خروجی

USB 2.0

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

3

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1398-08-21

لطفا شارژر معادل با این برای دستگاه ایسوس معرفی کنید میخوام از سایتتون سفارش بدم.

پاسخ از ماکروتل : سلام.میتونید از این لینک خرید کنید
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم