برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل شارژ Huawei - MicroUSB

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
130,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>1 امتیاز ماکروپوینت 1 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

کابل usb هواوی مدل PY0857 با طول 1متر و با کانکتور میکرو usb محصول پراستفاده و با کیفیتی است که می توانید برای شارژ گوشی های P6 P7 P8 P8 Lite Honor و طیف گسترده ای از گوشی ها و تبلت های هوشمند که دارای پورت میکرو usb هستند استفاده کنید. این کابل همگام سازی و شارژ دستگاه ها را با سرعت قابل قبولی انجام می دهد. 

کابل اصل هواوی مدل C02450768A;PY 0857 از مواد مرغوب و باکیفیتی ساخته شده است که ایمنی آن را تضمین می کند و در صورت استفاده درست به این سادگی ها نمی شکند. کابل میکرو usb هواوی PY 0857 را می توان یک کابل یونیورسال دانست و می توانید از آن برای شارژ و انتقال داده هر گوشی و لپ تاپ سازگار با پورت میکرو usb استفاده کنید. 

شارژرها و کابل شارژها از جمله وسایلی هستند که کیفیت و سازگاری آن ها ارتباط مستقیمی با عملکرد صحیح دستگاه شما دارد. بنابراین توصیه می کنیم همیشه در خرید شارژر و کابل شارژ دقت لازم را مبذول داشته باشید و به سازگاری آن توجه کنید. 

شارژرهای مختلفی در بازار عرضه می شود. از جمله شارژر فندکی، شارژر بی سیم، شارژر همراه و...برای این که بدانید کدام شارژر گوشی و کابل شارژ به بهترین شکل مطابق با نیاز و شرایط شماست. مقاله راهنمای خرید شارژر گوشی را مطالعه کنید. یکی از این مدل ها،شارژر دیواری است که از یک سر آداپتور به پریز برق و از سر دیگر با کابل به گوشی مورد نظر متصل شده و آن را شارژ می کند.

اینکه ما چه شارژری را برای گوشی تلفن همراه خود استفاده میکنیم بسیار مهم و با اهمیت بوده زیرا انتخاب یک شارژر خوب و متناسب با ولتاژ و امپر مورد نیاز برای شارژ باطری باعث افزایش عمر مفید باطری گوشی موبایلتان می شود همانطور که میدانید میزان سالم بودن باطری شما نیز باعث افزایش عمر مفید گوشی موبایل شما میشود از این رو انتخاب یک شارژر مطمن بسیار حائز اهمیت میباشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

طول کابل

1 متر

پشتیبانی از شارژ سریع

مناسب برای گوشی‌های

P6 P7 P8 P8 Lite Honor و سایر گوشی های سازگار با پورت MicroUSB

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

3.5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399-10-29

آیا واقعاً اصلی هست و فست شارژ

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

بله کابل اصلی هست و با استفاده از کلگی فست شارژ، کابل هم قابلیت شارژ سریع داره.

2.0
1399-08-14
خریدار

سلام این کابل شارژ ب هواوی جی۸هم میخوره؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

بله سازگار هست.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم