هندزفری تایپ سی LeTV - LePDH401CH

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • سفيد
170,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

هندزفری LeTV ساخت شرکت شیائومی است که این هندزفری با توجه به وب سایت هایی معتبری همچون AliExpress ارزش خرید بسیار بالایی دارد. این هندزفری با رتبه 4.8 از 5 که توسط کاربران دریافت کرده، جزو بهترین هندزفری های موجود در بازار است. در مقایسه با هندزفری HTC Max 320 که قیمت بیشتری دارد، این هندزفری همچنان اقتدار خود را حفظ کرده و با اینکه قیمت پایین تری دارد، اما از کیفیت بالایی برخوردار است.

هندزفری LeTV از مقاوت بالایی برخوردار است و برخلاف هندزفری های تقلبی موجود در بازار، به راحتی آسیب نمی بیند. طراحی آن بسیار زیبا و چراغ LED پشت هر گوش هندزفری آن را زیباتر کرده است. این چراغ LED زمانی که هدفون به گوشی موبایل شما متصل باشد روشن شده و به رنگ نارنجی در می آید. قسمت گوش این هندزفری مانند هندزفری iPhone بدون لاستیک است با این حال صدای محیط باعث ایجاد مزاحمت برای کاربر هنگام گوش دادن به آهنگ نمی شود. قسمت نوار کنترل این هندزفری که به رنگ طلایی است، دارای دکمه توقف یا ادامه آهنگ می باشد که مانند دیگر هندزفری ها در هنگام تماس نیز استفاده می شود.

یکی از مشکلاتی که هندزفری LeTV دارد مورد رنگ بندی آن است که فقط در رنگ سفید موجود می باشد بنابراین کسی نمی تواند رنگ مورد علاقه خود را در خرید این هندزفری انتخاب کند. یکی دیگر از مشکلات آن، درمورد جک Type-C آن است که با بسیاری از گوشی های موبایل و دستگاه های صوتی سازگاری ندارد. البته از آن جایی که اخیرا اکثر شرکت ها گوشی های خود را با پورت شارژ USB Type-C می سازند و پورت هندزفری و هدفون را حذف کرده اند، می توان در آینده ای نزدیک شاهد استفاده بسیار بالای هندزفری های Type-C بود.

این هندزفری 1.2 متری دارای کابل کاملا صاف است که این ویژگی موجب می شود سیم های داخل آن دیرتر آسیب ببینند. همچنین اتاقک های دوگانه ای که در قسمت گوشی هندزفری باعث می شود هندزفری باس بهتری به گوش کاربر برساند و ویژگی ایزوله کردن صدا، به کاهش نویز صدا کمک می کند و در نهایت صدایی به کیفیت بسیار بالا به گوش کاربر می رسد.

این هندزفری در استفاده معمولی از موبایل، هنگام رانندگی و حتی در زمان ورزش کاربرد دارد بنابراین اگر شما گوشی موبایلی دارید که از هندزفری های Type-C پشتیبانی می کند، می توانید به جای خرید یک هندزفری بلوتوث از هندزفری LeTV مدل LePDH401CH استفاده کنید و نهایت لذت گوش دادن آهنگ را با آن تجربه کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم