هویه دستی Sunshine SL-905

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
82,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

هویه دستی سانشاین SUNSHINE SL-905

هویه دستی

دسته هویه SUNSHINE SL-905 در گوانجو، چین (Mailand) تولید می‌شود. ولتاژ ورودی این دستگاه 220V AC بوده و دمای خروجی بین 100-400 ℃ می‌باشد. از نظر ثبات دمایی می‌توان گفت این محصول با قابلیت درجه حرارت تنظیم شونده دارای ثبات و پایداری حرارتی است. توان خروجی محصول 60w و ابعاد آن 250 * 27 میلی متر می‌باشد.

کلیک: مشخصات و قیمت هیتر و هویه تعمیرات موبایل

همچنین این دسته هویه دارای گواهینامه ISO9000 بوده و کنترلر طراحی شده در آن دما را تثبیت می‌کند. در چندین مدل پوسته شفاف، سبز، خاکستری و غیره تولید گردیده و نوع ماده‌ی سازنده‌ی آن از پلاستیک مقاوم در برابر درجه حرارت می‌باشد. ولتاژ: ورودی AC220V است و محدوده دمایی بین 270-480  درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

کلیک: خرید لوازم تعمیر موبایل

عنصر گرمایش هسته هویه از نوع گرمایش خلاء سرامیکی (غیر هیدرولیکی‌ست که طول عمر طولانی دارد) بوده و روش تنظیم دما از نوع  تنظیم با نشانگر بر روی دسته می‌باشد. این محصول برای لحیم کاری قطعات در برد‌های SMD و DEEP در تعمیرات تلفن‌های همراه بسیار پرکاربرد است.

هویه دستی

طول سیم 24 سانتی‌متر بوده و هسته به گونه‌ای طراحی شده که توانایی ارائه خدمات تا 2000 ساعت و یا بیشتر را داشته. دسته‌ی پلاستیکی مقاوم در برابر درجه حرارت بالا، ، فولاد ضد زنگ بیرونی نازل جوش بدون سرب و ساختار منحصر به فرد آن از دیگر ویژگی‌های این هویه تعمیرات می‌باشد.

این هویه می‌تواند طی 10 ثانیه لحیم را ذوب کند. این قابلیت در روند جوش دهی در مدارات چاپی بسیار خوب است و می‌تواند قابلیت اطمینان کار را تا چند ده برابر بیشتر کند. این دستگاه در انواع جوشکاری مدارات MOS نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین هیتر و هویه برای تعمیرات موبایل

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

توان مصرفی هویه

60 وات W

محدوده دما هویه

200 تا 480 درجه سانتی‌گراد

طول سیم

۲۴ سانتی‌متر

ولتاژ ورودی

220V

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم