برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری LG Optimus G Pro مدل BL-48TH

باتری اصلی ال جی Optimus G Pro از نوع لیتیوم یون قابل تعویض توسط کاربر است.

  • ظرفیت: 3140mAh میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 3.8v ولت
  • مدل باتری: BL-48TH
  • استندبای: 550 ساعت
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • نقره ای
280,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>3 امتیاز ماکروپوینت 3 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 1,500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

بررسی باتری LG Optimus G Pro E980

گوشی Optimus G Pro E985 ال جی که در سال 2013 عرضه شد دارای باتری جدا شدنی Li-ion با ظرفیت 3140mAh است. این باتری وظیفه ی تغذیه ی نمایشگر 5.5 اینچی گوشی را بر عهده دارد که باید دید تا چه حد انتظارات را برآورده می کند. به نظر می رسد ظرفیت این باتری برای تغذیه ی نمایشگر آن کافی باشد چون گوشی گلکسی S4 سامسونگ که همزمان با این گوشی عرضه شد دارای نمایشگر 5 اینچ و باتری 2600 mAh بود.

عمر باتری این گوشی تحت شرایط مختلف اندازه گیری شد که نتایج آن را در شکل زیر مشاهده می کنید. در واقع اگر نور صفحه نمایش گوشی را روی مینیمم بگذارید و از وای فای آن استفاده نکنید آنگاه باتری آن حدود 13 ساعت دوام خواهد آورد که پایین تر از حد متوسط است. مثلا این زمان برای باتری گوشی HTC One و باتری Lumia 925 بیشتر از 22 ساعت است. حتی باتری گوشی Optimus G E975 نیز عملکرد بهتری در این زمینه دارد و تا 18 ساعت دوام می آورد. اگر با این گوشی از طریق وای فای وب گردی انجام دهید، باتری آن تا 7 ساعت و 45 دقیقه دوام می آورد که مجددا نتیجه ی متوسطی محسوب می شود. البته اگر اینترنت داده ی گوشی را فعال کنید این زمان کاهش خواهد یافت ولی هم چنان نسبت به گوشی های رقیب عملکرد بهتری خواهد داشت. در آخر باید اضافه کنیم که اگر نور صفحه نمایش گوشی را در ماکزیمم آن بگذارید و با آن کار کنید، آنگاه باتری گوشی شما تا 3 ساعت و 35 دقیقه دوام خواهد آورد.

در مجموع می توان گفت عمر باتری این گوشی با توجه به نحوه ی استفاده از آن بین 4 تا 13 ساعت دوام خواهد آورد. این زمان برای گوشی Optimus G E975 بین 4 تا 17 ساعت می باشد. پیشنهاد ما به شما این است که حتما قابلیت های غیر ضروری گوشی تان را ببندید تا باتری آن بیشتر دوام بیاورد.

مشخصات باتری ال جی Optimus G Pro E980

در کل عمر باتری بستگی به نحوه ی استفاده از آن دارد. مثلا در یکی از تست ها ما روزانه چند بار ایمیل خود را چک کردیم، کمی بازی و وب گردی انجام دادیم که نهایتا باتری این گوشی حدود یک روز دوام آورد. این الگوی استفاده به عنوان الگوی متوسط شناخته می شود. اما اگر با گوشی خود زیاد کار کنید باتری آن تا نصف روز هم دوام نمی آورد.

اگر گوشی فوق را در حالت Standby بگذارید، باتری آن بیشتر از 550 ساعت (حدود 23 روز) دوام خواهد آورد که زمان نسبتا زیادی است. البته گوشی Optimus G E975 عملکرد بهتری دارد و زمان Standby آن بیشتر از 30 روز می باشد ولی گوشی فوق نیز نسبت به گوشی های رقیب عملکرد خوبی دارد. مثلا این زمان برای باتری گوشی آیفون 4s حدود 250 ساعت است. حتی باتری گوشی گلکسی S4 سامسونگ نیز عملکرد متوسطی دارد و زمان Standby آن حدود 370 ساعت (15 روز) می باشد.

اگر با این گوشی مکالمه ی 2G انجام دهید باتری آن بیشتر از 31 ساعت دوام خواهد آورد. زمان مکالمه ی 3G با این گوشی نیز بیشتر از 21 ساعت است که هر دو زمان عالی هستند. برای مثال، زمان مکالمه ی 3G با گوشی گلکسی S4 و آیفون 4s به ترتیب 17 و 10 هستند. این زمان ها برای گوشی Optimus G E975 نیز به ترتیب 15 و 13 ساعت می باشند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3140mAh

مدل باتری

BL-48TH

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.8 ولت

حالت Standby

550 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

21 ساعت

زمان وب‌گردی

7 ساعت و 45 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم