تاچ ال سی دی Samsung Galaxy S7

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • نقره ای
  • طلایی
1,630,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی گوشی گلکسی S7

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.1 اینچی با پنل Super AMOLED است که رزولوشن QHD یا 1440x2560 پیکسل دارد. الگوی قرار گیری پیکسل ها روی پنل این گوشی همان ماتریس شناخته شده ی Diamond Pentile است که مخصوص صفحه نمایش های سامسونگ می باشد که یعنی پیکسل های سبز رنگ دو برابر پیکسل های دیگر در روی صفحه نمایش قرار گرفته است. این الگو را در شکل زیر مشاهده می کنید. تراکم پیکسلی 577 ppi این گوشی نیز در مقایسه با گوشی های پرچم دار دیگر قابل توجه است.

مشخصات صحفه نمایش s7

گوشی S7 ماکزیمم نور صفحه نمایش به مراتب بالاتری از تاچ و ال سی دی گلکسی S6 دارد و حتی می توان گفت یکی از بهترین گوشی ها در این زمینه می باشد. هم چنین اگر حالت Auto brightness گوشی روشن باشد و زیر نور خورشید یا جاهای خیلی روشن باشید، حالت Overdrive فعال می شود که نور صفحه نمایش را تنظیم می کند و نور صفحه نمایش را از آنچه در گلکسی S6 دیده بودیم اندکی پایین تر می آورد.

مینیمم نور صفحه نمایش نیز 2.1 nits می باشد که برای کار در شب و محیط های تاریک مناسب می باشد و چشم را اذیت نخواهد کرد.

وضوح رنگی این صفحه نمایش در حالت Basic یکی از بهترین ها بین گوشی هاست. حالت های دیگر صفحه نمایش نیز رنگ ها را تغییر می دهند ولی وضوح حالت Basic را ندارند چرا که متوسط و ماکزیمم deltaE 2000 گوشی در حالت Basic به ترتیب 1.7 و 2.3 هستند. برای مقایسه، متوسط deltaE گوشی در حالت Adaptive برابر 7.1 می باشد.

مانند همه ی صفحه نمایش های سامسونگ این گوشی نیز نسبت Contrast بی نهایت دارد

مشخصات ماکزیمم نور

از نظر خوانا بودن زیر نور خورشید نیز این گوشی قابل قبول و مناسب می باشد که همان گونه که در شکل زیر می بینید نسبت Contrast این گوشی در این حالت از گوشی هایی چون گلکسی S6 و آیفون 6S نیز بهتر است.

سامسونگ گلکسی S7

این گوشی بدلیل داشتن صفحه نمایش AMOLED نیازی به روشن کردن کل صفحه نمایش در همه ی زمان ها ندارد چرا که خاصیت این صفحه نمایش ها این است که پیکسل های منحصر به فرد را انتخاب می کند و آنها را نمایش می دهد و بقیه چیز ها را خاموش نگه می دارد. بنابراین زمانی که گوشی گلکسی S7 شما قفل است، می تواند زمان، تاریخ و چند اطلاعات دیگر صفحه نمایش را بدون مصرف زیاد باتری نمایش دهد. هم چنین تاچ یا لمس قوی و حساسی دارد و می توانید با لمس آن فورا به اطلاعات گوشی دسترسی پیدا کنید.

تنها گلایه ی ما از صفحه نمایش این گوشی این است که کار با گوشی در شرایط آفتابی کمی سخت می باشد و به نظر می رسد از پنل LCD گوشی هایی چون آیفون 6S نیز بدتر عمل می کند. حتی اگر نور صفحه نمایش را ماکزیمم کنید باز هم صفحه نمایش به خوبی دیده نمی شود که مجبورید جای خود را عوض کنید یا با دست خود روی گوشی سایه ایجاد کنید. یکی از نکات مثبت این گوشی علاوه بر موارد ذکر شده زاویه ی دید خوب آن است که حتی از تاچ و ال سی دی گلکسی S7 Edge نیز بهتر می باشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 4

اندازه صفحه نمایش

5.1 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2560 × 1440

تراکم پیکسلی صفحه

577 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم