برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری HTC Desire Eye

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
مدت زمان تعویض 45 دقیقه
هزینه تعویض در دفتر ماکروتل 150,000 تومان
235,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>2 امتیاز ماکروپوینت 2 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 1,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

باتری گوشی موبایل HTC Desire Eye

این گوشی دارای باتری با ظرفیت 2400mAh است که به نظر برای تغذیه ی تاچ و ال سی دی 5.2 اینچی آن کافی باشد. البته در مقایسه با باتری گوشی (HTC One (M8 که 2600mAh است و تاچ و ال سی دی 5 اینچی آن را تغذیه می کند، ظرفیت باتری Desire Eye کم به نظر می رسد.
در مرحله ی بعد تست های رایج عمر باتری شامل زمان مکالمه، وب گردی، پخش ویدئو و پایداری را روی این گوشی امتحان کردیم که نتایج جالبی به دست آمد که در کل امیدوار کننده بود.

زمان مکالمه:

این گوشی زمان مکالمه ی 3G عالی و حدود 20 ساعت داشت که برای باتری 2400mAh آن واقعا خارق العاده می باشد. به عبارتی دیگر شما می توانید حدود یک روز با این گوشی حرف بزنید که واقعا بی نظیر است.

زمان وب گردی:

زمان وب گردی این گوشی حدود 10 ساعت بود. این زمان را با زمان وب گردی 8 ساعته ی باتری گوشی +HTC One E9 مقایسه کنید. همان طور که می دانید زمان وب گردی پارامتر مهمی برای کاربران گوشی های همراه به شمار می رود چون آنها بیشتر وقت خود را صرف وب گردی می کنند. زمان وب گردی ثبت شده برای این گوشی در رده ی خوب قرار می گیرد.

زمان پخش ویدئو:

مدت زمان ویدئو دیدن با این گوشی نیز خوب وحدود 10 ساعت و 35 دقیقه است و شارژ باتری شما پس از این زمان کمتر از 10 درصد می شود. اگر از کاربرانی هستید که با گوشی خود زیاد فیلم یا سریال می بینید مسلما این گوشی شما را راضی نخواهد کرد. البته باید این نکته را یاد آور شویم که زمان ویدئو دیدن با این گوشی در زمان عرضه ی آن مناسب بود و کم از گوشی های رقیب نداشت.

مشخصات تاج ال سی دی desire eye

زمان پایداری:

گوشی Desire Eye در هر سه تست باتری اشاره شده عملکرد نسبتا خوبی داشت. هم چنین مدت زمانی که باتری این گوشی در حالت Standby دوام آورد حدود 22 روز بود که نتیجه ی خیلی خوبی است. همه ی این عوامل باعث شده اند تا زمان پایداری این گوشی 70 ساعت باشد که برای باتری با این ظرفیت واقعا خوب است. در واقع این عدد بیانگر این است که اگر شما گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن مکالمه، وب گردی و ویدئو دیدن انجام دهید و گوشی شما در بقیه ساعات در حالت Standby باشد آنگاه باتری شما حدود سه روز دوام می آورد و در پایان روز سوم بایستی مجددا آن را شارژ کنید. البته این الگوی مصرف حالت استاندارد است و تنها برای تست پایداری باتری و مقایسه با گوشی های دیگر انجام می گیرد.

زمان فول شارژ شدن این باتری حدود 2 ساعت و 37 دقیقه است که نسبتا خوب می باشد. این زمان را با زمان 207 و 147 دقیقه ای شارژ شدن باتری گوشی های (HTC One (M8 و آیفون 6 مقایسه کنید. البته باتری گوشی گلکسی S5 در این زمینه عملکرد بهتری دارد و پس از حدود 2 ساعت فول شارژ می شود.

زمان فول شارژ شدن باتری

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2400mAh

نوع باتری

Li-Po

استقامت کلی باتری

70 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

19 ساعت و 11 دقیقه

زمان پخش ویدئو

10 ساعت و 35 دقیقه

زمان وب‌گردی

10 ساعت و 2 دقیقه

مدت زمان تعویض

45 دقیقه

پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

3.3

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400-01-28

لطفا در مورد عمر باتری که تا چه مدت زمان بر روی گوشی دوام می آورد توضیح دهید.واینکه آیا اصل هست یا نه و ساخت چه کشوری میباشد؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

تمام باتری‌های موجود در بازار ساخت چین هستند ولی با کیفیت‌های متفاوت. جنسی که ما موجود داریم بهترین کیفیت موجود در بازار هست و عمر تقریبی اون حداقل 2 سال هست.

1.0
1399-08-16
خریدار

سلام وقت بخیر.برای باطری اچ تی سی دیزایر ای شارژر چند آمپر لازمه؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود وقت بخیر

شارژر 18 وات (9 ولت 2 آمپر) مناسب هست.

4.0
1399-06-10

سلام خسته نباشید
آیا با تعویض باتری بع خاصیت ضد آبی گوشی صدمه وارد میشه؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود وقت بخیر

بله گوشی ضد آب بعد از باز شدن خاصیت ضد آبی خودش رو از دست میده چون از حالت پلمپ کارخونه خارج میشه.

محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم