باتری HTC Butterfly

گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
89,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری گوشی HTC Butterfly  دارای باتری جدا نشدنی Li-ion با ظرفیت 2020mAh است که وظیفه ی تغذیه ی نمایشگر 5 اینچی گوشی را برعهده دارد. شرکت HTC این گوشی را در سال 2013 عرضه کرد و بدنبال آن از گوشی های Butterfly 2 و Butterfly 3 رونمایی کرد. که هر دو آنها باتری 2700mAh داشتند.

گوشی 5 اینچ گلکسی S4 سامسونگ که همزمان با گوشی فوق عرضه شد دارای باتری با ظرفیت 2600mAh بود. حتی گوشی Z5 Compact علی رغم داشتن نمایشگر 4.6 اینچ دارای باتری با ظرفیت 2700mAh است.

به نظر می رسد ظرفیت باتری این گوشی برای تغذیه ی نمایشگر بزرگ آن کافی نیست. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی انجام دادیم که نتایج زیر بدست آمد.

زمان مکالمه ی 3G با این گوشی حدود 12 ساعت و 18 دقیقه است که نسبتا خوب می باشد. مثلا باتری گوشی گلکسی S4 سامسونگ که همزمان با گوشی فوق عرضه شد حدود 11 ساعت مکالمه ی 3G را پشتیبانی می کند.. بنابراین اگر با گوشی تان زیاد مکالمه می کنید، احتمالا باتری این گوشی انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

زمان وب گردی با این گوشی حدود 6 ساعت و 24 دقیقه است که نسبتا متوسط می باشد. این زمان برای باتری گلکسی S4 حدود 7 ساعت می باشد. گوشی های Butterfly 2 عملکرد بهتری در این زمینه دارد و بیشتر از 13 ساعت وبگردی را پشتیبانی می کند.

اگر طرفدار فیلم و ویدئو دیدن هستید باید بگوییم که باتری این گوشی در این زمینه عملکرد متوسطی دارد و متاسفانه بیشتر از 8 ساعت و 30 دقیقه دوام نمی آورد که برای یک گوشی 5 اینچ اصلا خوب نیست.

زمان ویدئو دیدن با گوشی گلکسی S4 حدود 12 ساعت است. خوش بختانه شما می توانید با گوشی Butterfly 2 حدود 13 ساعت ویدئو / فیلم ببینید که حدود دو برابر زمان پخش ویدئوی گوشی فوق است. بنابراین برای ویدئو دیدن با این گوشی مشکل خواهید داشت و انتظارات شما برآورده نخواهد شد.

از نظر زمان دوام گوشی نیز باتری آن تا 45 ساعت دوام می آورد که زمان نسبتا متوسطی است. در واقع این زمان بدین معناست که اگر شما گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن فیلم ببینید، مکالمه انجام دهید و وب گردی کنید و در بقیه ساعات آن را در حالت Standby بگذارید، آنگاه باتری گوشی حدود 2 روز دوام خواهد آورد و در روز سوم بایستی آن را مجددا شارژ کنید.

لبته این الگوی مصرف شارژ، حالت استاندارد است و فقط جنبه ی مقایسه ای دارد.

برای مثال، پایداری باتری گوشی Z3 Compact حدود 101 ساعت است که بیشتر از 2 برابر باتری گوشی فوق دوام می آورد. پایداری باتری گوشی های گلکسی S4 و Butterfly 2 نیز به ترتیب 65 و 66 ساعت است.

مشخصات باتری اچ تی سی باتر فلای

در کل باید بگوییم که نتایج تست های باتری این گوشی متوسط بودند و ما را شگفت زده نمی کند. پیشنهاد می کنیم در صورت استفاده از این گوشی، قابلیت های غیر ضروری آن را ببندید تا باتری آن دوام بیشتری داشته باشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2020mAh

نوع باتری

Li-Po

استقامت کلی باتری

45 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

12 ساعت و 18 دقیقه

زمان پخش ویدئو

8 ساعت و 28 دقیقه

زمان وب‌گردی

6 ساعت و 24 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم