برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شارژر HTC - TC P900-UK

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
80,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

شارژر اصل گوشی اچ تی سی 3 پین مدل TC P900-UK دارای شدت جریان خروجی 1.5 آمپر با ولتاژ ورودی 240~100 ولت و خروجی 5 ولت می باشد. کابل شارژ اصلی اچ تی سی به طول 1 متر می باشد و نوع درگاه آن micro USB 2.0 است. از این شارژر می توانید برای انتقال اطلاعات و شارژ انواع گوشی های اچ تی سی استفاده کنید.

شارژر و کابل شارژ با کیفیت و اورجینال یکی از فاکتورهای اصلی سلامت باتری دستگاه شما به شمار می رود. اگر شارژر اورجینال گوشی اچ تی سی خود را به هر دلیل از دست داده اید و تمایل ندارید با استفاده از شارژرهای تقلبی به باتری و گوشی خود صدمه بزنید. پیشنهاد می کنیم از شارژر و کابل شارژهای اصل که توسط کمپانی تولید کننده دستگاه شما ساخته شده اند استفاده کنید.  شارژر بی کیفیت ممکن است نه تنها به دستگاه شما آسیب وارد کند بلکه امکان دارد به خود شما نیز صدمه بزند. 5 چیزی که در مورد کابل شارژهای ارزان قیمت و تقلبی نمی دانید.

تا چند سال پیش مجبور بودیم همیشه شارژر مخصوص گوشی خودمان را با خودمان حمل کنیم و می بایست برای تک تک دستگاه های الکترونیکی خود شارژر مخصوص به آن ها را حمل می کردیم اما در حال حاضر خوشبختانه از شر شارژرهای بزرگ و جاگیر راحت شده ایم. اکنون می توانیم حتی با یک کابل هم گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر گجت های الکترونیکی خود را شارژ کنیم. 

اکنون کابل ها جایگزین شارژرهای بزرگ و جاگیر شده اند. کابل های مختلفی در بازار عرضه می شود که متداول ترین آن ها کابل لایتنینگ، میکرو یو اس بی و یو اس بی می باشد. در مقاله معرفی انواع کابل شارژ و میزان سرعت آن‌ها، می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شارژرهای مختلفی در بازار عرضه می شود. از جمله شارژر فندکی، شارژر بی سیم، شارژر همراه و...برای این که بدانید کدام شارژر و کابل شارژ به بهترین شکل مطابق با نیاز و شرایط شماست. مقاله راهنمای خرید شارژر پایین صفحه را مطالعه کنید. یکی از این مدل ها،شارژر دیواری است که از یک سر آداپتور به پریز برق و از سر دیگر با کابل به گوشی مورد نظر متصل شده و آن را شارژ می کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ولتاژ خروجی

5V

(آمپر) شدت جریان خروجی

1.5A

نوع کابل

USB به Micro-USB

طول کابل

1 متر

پشتیبانی از شارژ سریع

وزن (Weight)

48.18 گرم

ولتاژ ورودی

AC 100-240V

تعداد درگاه خروجی

یک عدد

نوع درگاه خروجی

USB 2.0

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم