قاب و شاسی HTC U12 Plus

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
360,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با کیف چرمی گوشی سامسونگ (2016)Samsung Galaxy j7  مارک Nillkin صفحه نمایش گوشی خود را از خطر شکسته شدن و ترک خوردن محفوظ بدارید. بدیهی است که با استفاده از کیف و کاور موبایل صفحه نمایش گوشی تان بدون گرد و خاک و تمیزتر باقی می ماند.

کیف و قاب موبایل یکی از لوازم جانبی موبایل می باشد که وجود آن برای محافظت از صفحه نمایش گوشی حیاتی است. قاب موبایل یا کاور گوشی های زیادی در بازار عرضه می شوند اما بدیهی است که برندهای معروف تر کیفیت بهتر و قدرت محافظت کنندگی بیشتری ارائه می کنند. یکی از این برندهای معروف برای کیف و کاور موبایل برند Nilkin می باشد که امتحان خود را در عرضه محصولاتی با دوام و با کاربری آسان پس داده است.

ویژگی های کیف چرمی گوشی(Samsung Galaxy J7 (2016

کیف موبایل چرمی (Samsung Galaxy J7 (2016 مارک نیلکین از چرم مصنوعی مرغوب PU در جلوی کاور و پلاستیک سخت از جنس پلی کربنات برای بدنه پشتی آن ساخته شده است. این کیف چرمی محافظه همه جانبه ای از آسیب های روزمره گوشی تان به عمل می آورد.

طراحی نفیس پرظرافت آن جلوه زیبا و لمس خوشایندی فراهم می کند. می توانید هنگام دریافت تماس تنها با نگهداشتن دکمه رسیور و بدون باز کردن گوشی به تماس دریافتی تان پاسخ دهید.

پنجره نمایشگری در جلوی کاور گوشی وجود دارد که از پلاستیک شفافی با متریال حساس PET ساخته شده است که باعث می شود نوتیفیکیشن ها را مشاهده کنید. از این روشما هرگز اطلاعات مهمی مانند زمان، وضعیت باتری، اس ام اس ها، ترک موزیک و شماره تماس گیرنده  را به مدد وجود پنجره پلاستیکی شفاف این کیف موبایل از دست نمی دهید.

چرم PU جلوی کاور با بافتی مانند شن و ماسه طراحی شده است.

بدنه پشتی پلاستیکی سخت آن که از جنس پلی کربنات می باشد دارای طراحی نقطه برجسته می باشد و این باعث می شود که ضد لغزش و سایش باشد و به خاطر سفتی پلاستیکش به خوبی در برابر ضربات و برخوردها مقاومت می کند. سطح بدنه پشتی کاور گوشی اندکی از سطح دوربین بالاتر است و همین سبب می شود که بتواند از شکسته شدن و آسیب دیدن دوربین جلوگیری کند. 

با این که ضخامت کمی دارد اما محافظت همه جانبه ای ارائه می کند.

روزنه رسیور آن با گوشی های زیر سازگار است:

  • (Samsung Galaxy J7 (2016
  • (Samsung Galaxy J7 (2016) SM-J710F (India
  • (Samsung Galaxy J7 (2016) SM-J710G (Mylaysia
  • (Samsung Galaxy J7 (2016) SM-J7108 (Hong Kong

این کیف ظاهر فاخر و گرانبهایی دارد و به خاطر دانه ای ظریف روی کیف چرم آن ضد لغزش و مقاوم دربرابر سایش می باشد

قسمت چرمی آن دارای پوشش داخلی با الیاف میکروفیبر و نرمی باشد که به خوبی از صفحه نمایش تان در برابر خط و خش و گرد و غبار حفاظت می کند.  

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

مدل (Model)

HTC U12 Plus

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم