شارژر HTC - TC P450-EU

 سازگار با اکثر گوشی های موبایل که از طریق درگاه USB شارژ می شوند

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
62,500 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

شارژر گوشی اچ تی سی HTC TC P450-EU دارای شدت جریان 1 آمپر و ولتاژ 5 می باشد و با گوشی های نکسوس وان HTC Nexus One و تمام گوشی های با پورت میکرو usb سازگار است. شارژر اچ تی سی TC P450-EU را با توجه به نیازتان هم می توانید با کابل usb و هم بدون کابل سفارش دهید. 

آداپتور شارژر اچ تی سی TC P450 از نوع EU است یعنی دوشاخه آن با پریزهای برق ایران سازگار است و نیاز به خرید مبدل ندارید. 

شارژر اصلی HTC مدل 1 امپر یک شارژر بسیار مقاوم و ضد ضربه و در عین حال بسیار قدرتمند از کمپانی HTC است که برای تامین شارژ تمامی گوشی های HTC که به پورت USB استاندارد مجهزند طراحی و تولید شده است .

در شارژر اصلی HTC مدل 1 امپر ، از سری شارژرهای دیواری HTC، یک درگاه خروجی USB وجود دارد که امکان اتصال و شارژ انواع باتری تبلت‌ها و گوشی‌های موبایل را برای شما فراهم می‌کند.

شارژر و کابل شارژ با کیفیت و اورجینال یکی از فاکتورهای اصلی سلامت باتری دستگاه شما به شمار می رود. اگر شارژر اورجینال گوشی اچ تی سی خود را به هر دلیل از دست داده اید و تمایل ندارید با استفاده از شارژرهای تقلبی به باتری و گوشی خود صدمه بزنید. پیشنهاد می کنیم از شارژر و کابل شارژهای اصل که توسط کمپانی تولید کننده دستگاه شما ساخته شده اند استفاده کنید. 

شارژرهای مختلفی در بازار عرضه می شود. از جمله شارژر فندکی، شارژر بی سیم، شارژر همراه و...برای این که بدانید کدام شارژر و کابل شارژ به بهترین شکل مطابق با نیاز و شرایط شماست. مقاله راهنمای خرید شارژر گوشی و کابل شارژ را مطالعه کنید. یکی از این مدل ها،شارژر دیواری است که از یک سر آداپتور به پریز برق و از سر دیگر با کابل به گوشی مورد نظر متصل شده و آن را شارژ می کند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ولتاژ خروجی

5V

(آمپر) شدت جریان خروجی

1A

مدل آداپتور

TC P450-EU

طول کابل

1 متر

پشتیبانی از شارژ سریع

ولتاژ ورودی

AC 100-240V

تعداد درگاه خروجی

یک عدد

نوع درگاه خروجی

USB 2.0

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم