برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل شارژر تایپ سی هواوی Huawei Type-C به طول 1m

سازگار با: Huawei P9 / Huawei P10 / Huawei P10 Plus / Huawei Honor 8 / Huawei Nova و سایر گوشی های موبایل Huawei دارای پورت Type-C

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • سفيد
220,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>2 امتیاز ماکروپوینت 2 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 1,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

کابل شارژر Huawei Type-C  کابل شارژر رسمی شرکت هواوی است. درواقع همان کابل شارژری که به همراه گوشی موبایل در کارتن آن اضافه شده است. این کابل شارژر شرکت هواوی از سری کابل های شارژ سریع (Fast Charger Cable) بوده که می تواند به انواع موبایل ها و تبلت هایی که از شارژر تایپ C یا (Type-C) پشتیبانی می کنند متصل شود. این کابل شارژر از نسخه  یو اسی بی 3.1 (USB 3.1) می باشد که انتقال اطلاعات را تا سرعت 10 گیگابایت بر ثانیه بالا می برد و البته این سرعت با توجه به پردانزنده گوشی شما متفاوت می باشد. (این کابل از یو اس بی های نسخه 3.0 و 2.0 نیز پشتیبانی می کند) این کابل در هر دو سر اتصالات آن بسیار محکم می باشد و دوام آن را برای  مدت زمان طولانی بیشتر می کند.

این کابل تایپ C یا (Type-C)  که به اندازه ی 1 متر طول دارد دارای قابلیت استفاده برعکس هم می باشد. یعنی همانند کابل های لایتنینگ شرکت اپل از هر دو طرف آن قابل استفاده می باشد و نیازی نیست که برای اتصال آن به دنبال شیوه ی صحیح اتصال آن بگردید . از ویژگی جالب و کار آمد این سری کابل شارژر این است که برای تبادل اطلاعات از کامپیوتر نیازی به نصب درایور ندارد و همچنین از قابلیت استفاده همزمان از گوشی در هنگام شارژ پشتیبانی می کند. پس بنابریان شما می توانید برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، لب تاب و یا هر دستگاه دیگری که از این نوع شارژر پشتیبانی می کند با استفاده از یک شارژر دیواری یا پاور بانک ( Power Bank) و یا اتصال به منبع انرژی دیگر شارژ کنید. کابل هایی از این قبیل سرعت شارژ را تا 3 آمپر بالا می برند که همین ویژگی باعث زودتر شارژ شدن دستگاه شما می شود اما توجه داشته باشید که دستگاهی که از آن استفاده میکنید باید از ویژگی شارژ سریع پشتیبانی کند در این غیر این صورت باتری گوشی و همچنین شارژری که از آن استفاده می کنید آسیب می بیند.

 

 کابل های تایپ C یو اس بی 3.1  کابل هایی با استاندارد جدید هستند که سرعت انتقال اطلاعات آن 20 برابر سریع تر از نسخه یو اس بی 2.0 (USB 2.0) و 12 برابر سریع تر از کابل های فایر وایر (FireWire که توسط شرکت اپل ابدا شده است) و 2 برابر سریع تر نسخه یو اس بی 3.0 (USB 3.0) می باشد و با کابل ثاندربولت 1 (Thunderbolt نوعی درگاه است که توسط شرکت ایتنل ابداع شده است) برابری میکند  و همچنین محکم تر و کوچک تر از درگاه های اتصال پیشین خود می باشد. در عکس زیر میتوانید مقایسه ی دقیق این سری کابل ها را ببینید.Huawei Type C

کابل شارژ Huawei Type-C   که در رنگ های سفید و مشکی موجود میباشد به شما کمک میکند که در زمان بسیار کم نسبت به قبل گوشی موبایل خود را شارژ کنید. این کابل برای مدل گوشی های زیر قابل استفاده است:

Huawei P9 / P9 Plus / P10 / P10 Plus / Mate 9 / Mate 10 Pro / P20 / P20 Pro / Nova / Nova 2

 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

(آمپر) شدت جریان خروجی

3A

نوع کابل

USB به Type-C

طول کابل

1 متر

پشتیبانی از شارژ سریع

مناسب برای گوشی‌های

تمامی گوشیهای دارای پورت Type-C

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم