برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی هواوی Huawei P10 Plus

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
650,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی گوشی هوآوی P10 Plus

اگر صحفه نمایش گوشی P10 Plus را با مدل قبلی آن یعنی P9 Plus مقایسه کنید حتما متوجه تفاوت های آن می شوید. صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچ و دارای پنل IPS-NEO LCD است که رزولوشن 1440x2560 پیکسلی در کنار تراکم 540 پیکسل به ازای هر اینچ آن قطعا واضح تر از صفحه نمایش 1080 پیکسلی گوشی P10 می باشد. البته باید لبه ها و کناره های صفحه نمایش را هم در نظر گرفت چون که روی رزولوشن گوشی تاثیر می گذارند. الگوی قرار گیری پیکسل های این گوشی بصورت RGB است که در شکل می بینید.

مشخصات تاچ ال سی دی p10 plus

یکی از مشکلاتی که هنگام کار با این گوشی مواجه شدیم زمان پاسخ صفحه نمایش آن بود. نور صفحه نمایش ممکن است یکی از دلایل آن باشد چرا که در نورهای پایین این مشکل بیشتر نمود پیدا می کرد و در ماکزیمم نور نیز صفحه نمایش به سختی قابل رویت بود. مثلا وقتی لیست آیتم های یک لیست مانند منوی ایمیل ها را پایین می آورید، اثری شبیه یک هاله پشت حرکت شما دیده می شود که روی متن ها و شکل ها ایجاد می شود که باعث کاهش وضوح آن می شود.گوشی هوآوی P10 این مشکل را نداشت و حتی این پدیده را روی هیچ گوشی هوشمند دیگری ندیده بودیم.

از این قضیه که بگذریم، به نظر می رسد این گوشی ماکزیمم نور و Contrast بسیار نادری دارد چرا که همان گونه که در جدول زیر می بینید نسبت Contrast صفحه نمایش این گوشی در نور 100 درصد از گوشی P10  و خیلی از صفحه نمایش های LCD دیگر بیشتر است.

مقایسه مشخصات تاچ ال سی دی p10 plus با مدل های هم رده

صفحه نمایش P10 Plus از لحاظ تکثیر رنگ خیلی عالی نیست. کالیبراسیون رنگ در این گوشی برای اکثر رنگ ها کمی غیر یکنواخت به نظر می رسد و متوسط و ماکزیمم deltaE آن در حالت پیش فرض رنگ یا default color به ترتیب 5.5 و 9.3 هستند. اگر تنظیمات دمای رنگ های گوشی را عوض کنید و به سمت دماهای گرم بروید وضوح رنگ ها بهتر می شود و متوسط و ماکزیمم deltaE به 4.1 و5.8 می رسند.

هم چنین تنظیمات دستی در منوی گوشی قرار دارد که می توانید وضوح رنگ ها را بهبود بخشید. ولی مسلما با چشم غیر مسلح و بدون داشتن رنگ سنج (colorimeter) نمی توانید کار زیادی انجام دهید تا کیفیت و وضوح رنگ ها را ارتقا بخشید.

قابلیت خوانا بودن این گوشی در زیر نور خورشید تقریبا خوب است و برای یک پنل LCD قابل قبول می باشد. شما می توانید به راحتی با این گوشی در بیرون و فضاهای روشن کار کنید.

مقایسه قابلیت خوانا بودن زیر نور خورشید

بنابراین این ویژگی در کنار نسبت Contrast بالاتر از متوسط و سطح تیرگی خوب از ویژگی های مثبت پنل IPS NEO این گوشی می باشند. اما این گوشی بدلیل داشتن پنل IPS از واقعیت مجازی یا Daydream VR پشتیبانی نمی کند که از معایب آن به شمار می رود. یکی دیگر از مشکلات صفحه نمایش این گوشی محافظ نازک و پلاستیکی آن است که پس از چند روز خراش برداشته و کنده می شود که کار با گوشی را کمی مشکل خواهد کرد.

در شکل زیر کیفیت صفحه نمایش این گوشی را در مقایسه با چند گوشی هم رده می بینید.

مقایسه کیفیت صحفه نمایش

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 5

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS-NEO LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2560 × 1440

تراکم پیکسلی صفحه

540 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

3

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1397-06-26

سلام. کی موجود میشه این تاچ ال سی دی؟!؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.اطلاعی در دسترس نیست از زمان موجودی قطعات.موفق باشید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم