برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شارژر Huawei - HW-050100E2W

سازگار با : Ascend P9 Lite / P8 / P7 / P6 / lite / Mini / Mate 8 / Mate 7 / Mate S  و سایر گوشی های هواوی دارای پورت MicroUSB

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
درخواست شما: یک گزینه را انتخاب کنید
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
250,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>3 امتیاز ماکروپوینت 3 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 1,500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

شارژر گوشی هواوی مدل HW-050100E2W سازگار با انواع گوشی های هواوی و حتی گوشی و تبلت برندهای دیگر نظیر آیفون و آیپد می باشد. شارژر هواوی HW-050100E2W دارای شدت جریان 1 آمپر و ولتاژ 5 ولت می باشد و گوشی شما را در برابر زیادی شارژ شدن و اتصال کوتاه محافظت می کند. این ملاحظات ایمنی  در نهایت از باد کردن باتری گوشی شما جلوگیری می کند.

 از این شارژر هواوی می توانید برای شارژ هر دستگاه دارای پورت میکرو usb از جمله گوشی های سامسونگ، گوگل، اچ تی سی، آیفون، آی پاد و دیگر دستگاه ها مثل mp3 و mp4 پلیر استفاده کنید.

هنگام کار با آداپتور شارژر گوشی هواوی HW-050100E2W کمترین میزان نویز و ریپل را دریافت می کنید. 

شارژر و کابل شارژ اورجینال و با کیفیت یکی از فاکتورهای اصلی سلامت باتری دستگاه شما به شمار می رود. اگر شارژر اورجینال گوشی هواوی خود را به هر دلیل از دست داده اید و تمایل ندارید با استفاده از شارژرهای تقلبی به باتری و گوشی خود صدمه بزنید. پیشنهاد می کنیم از شارژر و کابل شارژهای اصل که توسط کمپانی تولید کننده دستگاه شما ساخته شده اند استفاده کنید. شارژر بی کیفیت ممکن است نه تنها به دستگاه شما آسیب وارد کند بلکه امکان دارد به خود شما نیز صدمه بزند.

شارژرها و کابل شارژها از جمله وسایلی هستند که کیفیت و سازگاری آن ها ارتباط مستقیمی با عملکرد صحیح دستگاه شما دارد. بنابراین توصیه می کنیم همیشه در خرید شارژر و کابل شارژ دقت لازم را مبذول داشته باشید و به سازگاری آن توجه کنید. در ضمن با توجه به شرایط و موقعیت تان شارژرهای متفاوتی در بازار وجود دارند مثل شارژر خورشیدی، شارژر فندکی و...برای این که بدانید کدام شارژر مطابق با نیازهای شماست این مقاله را مطالعه کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ولتاژ خروجی

5V

(آمپر) شدت جریان خروجی

1A

نوع کابل

USB به Micro-USB

پشتیبانی از شارژ سریع

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم