باتری اپل واچ سری 1 - 42 میلی متر

باتری ساعت هوشمند Apple Watch Series 1 42mm با ظرفیت 246 میلی آمپرساعت. تعویض باتری اپل واچ سری 1 42 میلی متری در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران 2 ساعته انجام می‌شود

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
300,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری اپل واچ Apple Watch Series 1 42mm

باتری اپل واچ سری 1 سایز 42 میلی متری Apple Watch 42mm ظرفیت 246 میلی آمپری دارد. اپل ادعا کرده است که باتری اپل واچ هایش تا 18 ساعت می تواند شارژ نگهدارد. اپل واچ ها کالاهای لوکس اپل هستند که قیمت نسبتا بالایی دارند از این رو توصیه می کنیم برای تعویض باتری معیوب یا خراب اپل واچ خود از اصل بودن و خرید از فروشگاه های معتبر اطمینان حاصل کنید. مطمئنا فروشگاه هایی مثل ماکروتل که گارانتی تست و تعویض را برای مشتریان خود لحاظ کرده است فقط باتری و لوازم جانبی موبایل اصل عرضه می کنند. 

در مقایسه با باتری اپل واچ 38  که ظرفیت 205 میلی آمپر دارد باتری اپل واچ 42 ظرفیت اندکی بیشتر دارد. در ادامه به سایر تفاوت های بین باتری اپل واچ مدل 38 میلی متری و 42 میلی متری می پردازیم.  برای آموزش تعویض باتری اپل واچ های 38 یا 42 کلیک کنید. 

تفاوت باتری اپل واچ های مدل 38mm و 42mm

بسیاری از افراد فکر می کنند که عمر باتری 38mm بیشتر است در صورتی که این اشتباه است. درواقع عمر باتری اپل واچ  42mm علی رغم داشتن صفحه نمایش بزرگتر بهتر از اپل واچ 38mm است. این امر به خاطر وجود باتری بزرگ تر و تاچ ال سی دی سری 1 42 میلی متر OLED محقق شده است. باتری سری 1 42 میلی متر حدودا 10 تا 20 درصد از باتری اپل واچ سری 1 38 میلی متر بیشتر شارژ نگه می دارد.

عملکرد باتری شما در واقع بستگی به میزان استفاده و عمر ساعت هوشمند شما دارد. هر چه از عمر دستگاه شما بگذرد عمر باتری آن کمتر می شود. البته معمولا این امر را بعد از گذشت چند سال از خرید اپل واچ تجربه می کنید نه چند ماه بعد از خرید آن.

بسیاری از کاربران گزارش کرده اند که باتری اپل واچ شان حتی با استفاده شدید در پایان روز به شارژ پایین تر از 20% نرسیده است. اما اگر به طور پیوسته از اپل واچ خود برای تماس تلفنی استفاده کنید در عرض 3 ساعت شارژ تمام می کند.

خرید و قیمت باتری اصل اپل واچ apple watch 42mm

در زیر گزارشی از میزان شارژ نگهداشتن باتری اپل واچ در فعالیت های مختلف را مشاهده می کنیم: 

  • استفاده نرمال و ترکیبی-حفظ شارژ باتری تا 18 ساعت
  • استفاده از اپل واچ به عنوان ساعت معمولی و فقط برای چک کردن تایم-حفظ شارژ باتری تا 48 ساعت
  • استفاده پیوسته از اپل واچ برای تماس تلفنی-تا 3 ساعت شارژ نگهداشتن
  • استفاده پیوسته برای پخش موسیقی-تنها 6.5 ساعت
  • استفاده برای تمرین و ورزش-6.5 ساعت
  • استفاده از اپل واچ زمانی که حالت Power Reserve فعال است شارژ نگهداشتن تا 72 ساعت یعنی سه روز

منظور ما از استفاده نرمال 90 بار چک کردن ساعت، 45 دقیقه استفاده از برنامه های مختلف، 90 نوتیفیکیشن و تمرین برای 30 دقیقه با پخش موزیک از طریق بلوتوث می باشد.

شما می توانید میزان مصرف باتری اپل واچ خود را در اپلیکیشن آیفون تان مشاهده کنید. روی گوشی آیفون خود مراحل زیر را طی کنید:

Apple Watch app > General option > Usag

حالت صرفه جویی باتری Power Reserve چیست؟

زمانی که ساعت هوشمند شما دارد خاموش می شود روی حالت power reserve تنظیم می شود. در این حالت تمام قابلیت های ساعت شما به طور خودکار خاموش می شود و شما فقط قادر هستید زمان را هر 15 دقیقه یک بار چک کنید. اگر قادر نباشید باتری ساعت خود را شارژ کنید اپل واچ شما تا سه روز در این حالت می ماند.

شارژ کردن باتری اپل واچ ها چقدر طول می کشد؟

شما به 1.5 ساعت نیاز دارید تا اپل واچ شما 80% شارژ شود. برای کاملا شارژ کردن آن نیز به 2.5 ساعت نیاز دارید. نگذارید باتری ساعت اپل واچ تان زیادی در شارژ بماند که این عمر آن را کوتاه می کند. البته استفاده از شارژر کپی نیز به باتری شما آسیب می‌زند.

از کجا بفهمیم که به تعویض باتری اپل واچ نیاز داریم؟

 طول عمر باتری های اپل واچ سه سال است و بعد از آن کارایی اولیه خود را از دست می دهد. در این هنگام می توانید از فروشگاه ماکروتل که باتری های اصل و اورجینال اپل واچ را با گارانتی تست و تعویض ارائه می کند این محصول را تهیه فرمایید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

246mAh

مدل باتری

A1579

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.78 ولت

استقامت کلی باتری

18 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

3 ساعت

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم