برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری آیفون 6 اس پلاس Apple iPhone 6s Plus

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

 تعویض باتری آیفون 6 اس پلاس در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل انجام می‌شود.

  • ظرفیت باتری اصلی: 2750mAh
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمر
  • دارای استاندارد MFI
  • تعویض رایگان در دفاتر ماکروتل

گارانتی ماکروتل یک گزینه را انتخاب کنید
  • 6 ماه
  • 3 ماه
کيفيت
انتخاب برند باتری
انتخاب نوع باتری یک گزینه را انتخاب کنید
مدت زمان تعویض 15 دقیقه
670,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>7 امتیاز ماکروپوینت 7 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 3,500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

مشخصات باتری آیفون 6 اس پلاس اپل Apple iPhone 6s Plus

باطری آیفون 6 اس پلاس iPhone 6s Plus دارای ظرفیت 2750mAh بوده و از نوع لیتیوم یونی می باشد. این باتری جدانشدنی است یعنی نمی توانید از باتری یدکی استفاده کنید. با خرید باتری اروجینال آیفون 6 اس پلاس می توانیدمطمئن باشید که کیفیت، بهره وری و عمر باتری آیفون تان مثل روز اولش خواهد شد. 

شاید به خاطر تخلیه شارژ سریع آیفون 6s plus به فکر تعویض باتری آن افتاده باشید. اما گاهی اوقات این مشکل مربوط به باتری نمی باشد و با راهکارهای ساده می توانید عمر باتری تان را زیاد کنید. برای مثال ممکن است بعد از بروزرسانی ios 10 مشکل تخلیه شارژ سریع باتری آیفون 6 برای تان اتفاق افتاده باشد که در این صورت می توانید به سادگی این مشکل را حل کنید. حل مشکل مصرف باتری آیفون، آی پد بعد از بروزرسانی iOS 10

گاهی اوقات ممکن است به خاطر کند شارژ شدن آیفون خود به فکر تعمیر باتری آیفون 6 اس پلاس خود بیفتید اما قبل از آن باید مشکل کند شارژ شدن آیفون و آی پد و روش های حل آن را مطالعه کنید.

در پایان اگر با بررسی های بالا همچنان فکر می برید که مشکل از باتری شماست می توانید سلامت باتری آیفون خود را زیر ذره بین ببرید.

خرید باتری اصل آیفون 6 اس پلاس با گارانتی تست

قصد تعویض باتری آیفون خود را دارید و با وجود آموزش تعویض باتری آیفون مردد شده اید که آیا خودتان به تعمیر باتری آیفون 6 اقدام کنید یا این کار را به تعمیرکاری خبره بسپارید؟ شما تنها نیستید در واقع بسیاری از کاربران به این فکر می کنند که اگر خودشان باتری آیفون را تعویض کنند از تقلبی نبودن آن مطمئن هستند و در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود. پس تعویض باتری آیفون تان را خودتان انجام دهید یا به یک تعمیرکار حرفه ای بسپارید؟

با وجود مزیت هایی که برای تعمیر باتری توسط فروشگاه های تعمیرات موبایل وجود دارد آیا از حقه ها و کلک هایی که تعمیرکاران نامعتبر به کار می برند تا پول بیشتری از مشتریان به جیب بزنند خبر دارید؟ 

ماکروتل در راستای احترام به مشتری همیشه بر آن است تا کالاهای اصل و اورجینال برندها را عرضه کند. با این حال اگر قصد خرید باتری از مراجع دیگر را دارید برای اطمینان از خرید خود مقاله تشخیص باتری تقلبی از اصل را مطالعه کنید. برای دیدن فیلم آموزش تعویض باتری آیفون 6 اس پلاس کلیک کنید. 


تست عمر باتری آیفون 6 اس پلاس

  • زمان مکالمه: تا 24 ساعت با نسل‌سوم (3G)
  • زمان وب‌گردی: تا 12 ساعت با نسل سوم (3G)، تا 12 ساعت با نسل چهارم (LTE)، تا 12 ساعت با استفاده از وای‌فای
  • پخش فیلم HD: تا 14 ساعت
  • پخش آهنگ: تا 80 ساعت
  • زمان آماده به‌کار: تا 16 روز

اپل ادعا کرده است که عمر باتری ایفون 6 اس پلاس به اندازه مدل نسخه قبلی( iphone 6 plus) می باشد. ما برای این که اطلاعات دقیق تری درباره عمر باتری 6s plus پیدا کنیم آن را مورد تست قرار دادیم و متوجه شدیم که این باتری حتی بهتر از مدل قدیمی Plus 6 عمل می کند به استثنای زمان تماس 3g.

آیفون 6s plus بعد از 16 ساعت خاموش شد که دو سوم زمان آیفون 6 پلاس می باشد. 14 ساعت پخش ویدئو پیوسته نتیجه کمی نیست و بدین معناست که زمانی که آیفون 6 پلاس در این تست شارژ تمام می کند 6 اس پلاس تا 2 ساعت و نیم دیگر همچنان شارژ دارد. در این تست باتری S6 Edge Plus چهار دقیقه کمتر شارژ نگه می دارد.

در تست وبگردی باتری این مدل نسبت به مدل قبلی 2 ساعت و 40 دقیقه بیشتر دوام آورد اما مهم تر از آن این که یک ساعت و نیم از باتری Galaxy S6 edge+ جلو زد.

به طور کلی، باتری آیفون 6 اس پلاس امتیاز استقامت کلی 85 ساعت را برای باتری خود ثبت می کند، درحالی که آیفون 6 پلاس در این تست نتیجه 79 ساعت را کسب کرده بود. این بدان معناست که اگر استفاده متوسطی داشته باشید و روزانه از گوشی خود صرفا برای یک ساعت مکالمه تلفنی، یک ساعت وبگردی و یک ساعت تماشای فیلم استفاده کنید با یک بار شارژ کردن می توانید تا 85 ساعت باتری آیفون 6s plus را به شارژ نزنید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
iphone-6s-plus

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2750mAh

مدل باتری

APN: 616-00042

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.82 ولت

حالت Standby

384 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

15 ساعت و 51 دقیقه

زمان پخش ویدئو

13 ساعت و 57 دقیقه

زمان وب‌گردی

11 ساعت و 51 دقیقه

ظرفیت باتری Baseus

3400mAh

ظرفیت باتری KF

2960mAh

چسب زیر باتری

مدت زمان تعویض

15 دقیقه

استاندارد‌های کالا

Apple MFI

ظرفیت باتری Macrotel

تقویت نشده 2860mAh

تقویت شده 3350mah

پرسش و پاسخ (10)

متوسط امتیاز مشتریان

3.9

از مجموع 10 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401-12-17

درود خسته نباشید.باتری ماکرونل تاریخ تولید روی عکس 2013 هست همکار گرامیتون به من گفتن که 2022 هست. محبت میکنید بفرماید که واقعا تاریخ تولید روی بانری چند هست. یک دنیا سپاس

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود وقت بخیر

عدد 2013 مربوط به تاریخ تولید نیست اصلا و فقط قسمتی از یک سریال نامبر هست.

تاریخ تولید باتری آخر 2022 هست که روی باتری به صورت مهر شده قابل مشاهده هست.

موفق باشید

4.0
1401-05-25

اگر من باتری kufeng یا besues خریداری کنم درصد سلامتی باتری در تنظیمات ایفون نمایش داده می شود ؟؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر بله درصد سلامت باتری رو نشون میده.
5.0
1401-05-21

سلام بنظر شما کدوم نوع از سه تایی که برای سفارش هست مناسب تره؟ من واقعا نمیدونم کدومشونو باید بخرم

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر هرسه برند باتری آیفون 6s Plus ازنظر کیفیتی تفاوتی باهم ندارند فقط ازنظر ظرفیت باهم متفاوتند. همچنین باتری برند ماکروتل شامل گارانتی بی قید و شرط هستش.
4.0
1400-10-24

میخواستم بدونم باتری بیسوس با امپر ۳۴۰۰ بهتر است یا kf ۲۹۰۰ از لحاظ عمر باتری برای ایفون 6s plus کدام بهتر است برای خرید

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر باتری بیسوس از نظر عمر و ظرفیت از باتری KF بیشتره و قاعدتا پیشنهاد ما برای خرید، باتری بیسوس هستش.
3.0
1400-04-23

سلام
وقتتون بخیر
شرکت اپل وقتی باتری افت میکنه و از یه حدی پایین تر میاد کاری میکنه که دیوایس ها نتونن از حداکثر توان پردازشی خودشون استفاده کنن تا مصرف باتری کاهش پیدا کنه و با هر بار شارژ دیر تر باتری تموم بشه و توصیه میکنه تا با تعویض باتری دوباره به قدرت پردازشی قبلی برگردونیم گوشی رو
حالا سوال من اینه که با تو جه به اینکه گفتین باتری غیر اصل درصد سلامتش رو در قسمت سلامت باتری نشون نمیده آیا این باتری های کوفنگ قدرت پردازشی رو بالا میبره یا نه ؟
سوال بعدیم اینه که ظرفیتش برای 6s plus چند میلی آمپره ؟
و سوال بعدیم اینکه این باتری های کوفنگ آیا برای سخت افزار گوشی مشکلی به وجود نمیاره ؟ و اینکه چون اصل نیست با آپدیت کردن گوشی باعث نمیشه که گوشی بالا نیاد ؟
با تشکر

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر با عوض کردن باتری اگه دستگاه مشکل نرم افزاری نداشته باشه، قدرت پردازش گوشی به حالت اولیه برمی‌گیردد. باتری KF برای آیفون 6S Plus دارای ظرفیت 2960mAh و بیسوس 3400mAh می‌باشد که تفاوت این دو فقط در مقدار ظرفیت است. باتری کوفنگ موجود در ماکروتل اصل و با استاندارد MFI اپل هستش ولی تقویت شده است و مشکلی برای سخت افزار گوشی به‌وجود نمی‌آورد و برای آپدیت هم مشکلی نداره.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم