برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری آیفون 8 پلاس اپل Apple iPhone 8 Plus

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض باتری آیفون 8 پلاس در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل انجام می‌شود.

  • ظرفیت باتری: 3300mAh
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمر
  • دارای استاندارد MFI
  • تعویض رایگان در دفاتر ماکروتل
گارانتی ماکروتل یک گزینه را انتخاب کنید
  • 6 ماه
  • 3 ماه
کيفيت
انتخاب برند باتری
انتخاب نوع باتری
مدت زمان تعویض 25 دقیقه
800,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>8 امتیاز ماکروپوینت 8 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 4,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

مشخصات باتری آیفون 8 پلاس Apple iPhone 8 Plus

ظرفیت باتری آیفون 8 پلاس 2691 میلی آمپر ساعت است که 7 درصد کمتر از باتری آیفون 7 پلاس است. ولی یک تراشه ی جدید به نام Apple A11 Bionic در این گوشی قرار دارد که بازده انرژی را بطور قابل توجهی ارتقا می بخشد و این تراشه در کنار باتری جدید و سیستم عامل بهینه شده ی iOS 11 باعث می شوند تا عمر باتری مشابه مدل قبل باشد.

هم چنین زمانی که به آخرین درصدهای شارژ گوشی نیاز دارید (شارژ کمتر از 20 درصد) می توانید حالت Low-Power را بصورت دستی فعال کنید که با این کار عمر باتری شما افزایش خواهد یافت.

قیمت خرید باتری آیفون 8 پلاس اپل

این گوشی به یک شارژر معمولی 5V/1A مجهز است که باتری خالی گوشی را طی 30 دقیقه تا 20 درصد شارژ می کند. اگر یک شارژر 29 واتی MacBook USB-C داشته باشید، می توانید باتری خود را خیلی سریع تر شارژ کنید بطور مثال با نیم ساعت شارژ کردن، گوشی شما تا 50 درصد شارژ خواهد شد.

شارژ سریع سازگار با استاندارد USB-C Power Delivery است پس می توانید از هر نوع کابل یا لپ تاپ یا حتی کامپیوتر استفاده کنید. برای این کار فقط باید یک کابل USB-C به لایتنینگ بخرید.

ما گوشی موبایل آیفون 8Plus را با شارژر وایرلس آیفون (سازگار با استاندارد Qi) تست کردیم که در زمان 30 دقیقه آن را تا 17 درصد شارژ می کرد.

تست باتری ایفون 8 پلاس

نتایج تست باتری روی این گوشی نتایج جالبی داشت به نحوی که این گوشی حدود 17 ساعت مکالمه ی 3G، 12.5 ساعت وب گردی و 15 ساعت پخش ویدئو با یک بار شارژ داشت. پایداری این باتری نیز بالاتر از حد متوسط بود که این گوشی تا 81 ساعت دوام داشت (چند ساعت بیشتر از آیفون 7plus). در کل می توان گفت باتری آیفون 8 پلاس بهترین باتری بین گوشی‌های آیفون را دارد که حتی از باتری آیفون ایکس نیز دوام بیشتری دارد.

تست باتری ایفون 8 پلاس

باید اضافه کنیم که آیفون 8plus با پد شارژر وایرلس همراه نیست و اگر می خواهید از این قابلیت گوشی تان استفاده کنید باید هزینه‌ی اضافی متحمل شوید. نکته ی مهم در خرید این پدها این است که مطمئن شوید حتما از استاندارد Qi پشتیبانی کنند.

مقایسه باتری آیفون 8 پلاس اپل با پرچمداران هم رده

در مرحله ی بعد عملکرد باتری آیفون 8 پلاس را با پرچم داران اندرویدی مقایسه می کنیم. همان گونه که در شکل زیر می بینید گوشی هایی که دارای رزولوشن صفحه نمایش QuadHD یا +QuadHD هستند با گوشی آیفون 8plus با رزولوشن 1080p قابل مقایسه نیستند و فقط گوشی HTC U11 (باتری آن 3000mAh است) کمی انتظارات را برآورده کرده است ولی هم چنان باتری گوشی آیفون 8plus در بالای لیست قرار دارد. بسته به نوع استفاده از گوشی، می توانید از این گوشی انتظار داشته باشید که 1.5 تا 2 روز دوام آورد.

تست باتری آیفون 8 پلاس - ظرفیت باتری آیفون 8 پلاس چقدر است؟

شارژ باتری آیفون 8 پلاس

از لحاظ شارژ، گوشی آیفون 8plus هر دو استاندارد شارژ سریع و بی سیم را دارد ولی با شارژر معمولی عرضه می شود. همان طور که گفتیم برای برخورداری از قابلیت شارژ سریع و بی سیم این گوشی باید پد شارژ بخرید ولی مطمئن باشید هزینه کردن برای این پد شارژها ارزش دارد چرا که همان گونه که در شکل زیر می بینید زمان شارژ این گوشی با کابل های عادی بسیار بالا است.

شارژ باتری آیفون 8 پلاس Apple iPhone 8 Plus

تعویض باتری آیفون 8 پلاس در ماکروتل

تعویض باتری موبایل ایفون iPhone 8 Plus در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل زیر نظر متخصصین تعمیرات تلفن همراه با بیش از 13 سال سابقه فعالیت در عرصه تعمیر گوشی موبایل و تعمیرات تخصصی اپل با دقت بالا و لوازم حرفه ای تعمیرات موبایل انجام میشود. با مراجعه حضوری به دفتر فروشگاه اینترنتی ماکروتل در تهران باتری موبایل آیفون 8 پلاس خود را در کمتر از 30 دقیقه تعویض کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
iphone8

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2691mAh

مدل باتری

APN: 616-00364

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.82 ولت

استقامت کلی باتری

81 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

17 ساعت و 10 دقیقه

زمان پخش ویدئو

14 ساعت و 55 دقیقه

زمان پخش موزیک

60 ساعت

زمان وب‌گردی

12 ساعت و 32 دقیقه

ظرفیت باتری Baseus

3400mAh

ظرفیت باتری KF

2700mAh

مدت زمان تعویض

25 دقیقه

استاندارد‌های کالا

Apple MFI

ظرفیت باتری Macrotel

تقویت شده 3300mah

پرسش و پاسخ (7)

متوسط امتیاز مشتریان

4.3

از مجموع 7 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402-01-10

باسلام ظرفیت باتری kf برای آیفون ۸ پلاس چقدره؟ و کدوم باتری تقویت شده برای این گوشی بهتره .

علیرضا احراری (کارشناس ماکروتل) :

سلام وقت بخیر

ظرفیت باتری KF آیفون 8 پلاس 2700mAh هستش.

باتری‌های تقویت‌شده موجود در سایت ازنظر کیفیت باهم تفاوتی ندارند فقط ظرفیت اون‌ها متفاوته و هرچه ظرفیت باتری بیشتر باشه، مدت زمان بیشتری شارژ نگه می‌داره.

5.0
1401-12-09

سلام این باطری خودتون داستانش چیه؟؟

علیرضا احراری (کارشناس ماکروتل) :

سلام وقت بخیر

باتری برند ماکروتل هم تقویت شده موجود هستش و هم تقویت نشده که هردو ازنظر کیفیت اصلی هستند و فقط ازنظر ظرفیت باهم تفاوت دارند و همچنین شامل 6 ماه گارانتی بی قید و شرط هستند.

5.0
1401-11-17

سلام وقتتون بخیر
من تا حالا خریدی نکردم از این سایت ممنون میشم کمک کنید
الان رو مشخصات زده ۲۶۹۱ ولی رو عکسش هست ۳۳۰۰ میلی امپر
و اینکه برای خریدش وقتی میزنی گارانتی ۳ ماهه دو برند میاد کدومش بهتره میزان میلی امپرش بیشتره ممنون میشم کمک کنید

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر عکس‌ها از چهار برند هستش که هر برند ظرفیتش متفاوته. باتری‌ها ازنظر کیفیت باهم تفاوتی ندارند و اورجینال شرکتی هستند ولی ازنظر ظرفیت باهم تفاوت دارند و تقویت‌ شده هستند و همچنین این مقدار ظرفیت تقویت شده تاثیری برروی خرابی گوشی نداره فقط مقدار شارژ بیشتری نگه می‌داره و مدت زمان بیشتری می‌تونید باگوشی کار کنید. برای اطلاعات بیشتر از خریدتون، می‌تونید با پشتیبانی فروش تماس بگیرین که اگه سوالات بیشتری داشتین راحت‌تر راهنمایی بشید. باتشکر
5.0
1401-01-12

سلام باطری برند بیسوس
چند میلی امپره!؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر باتری آیفون 8 پلاس برند بیسوس دارای ظرفیت 3400mAh تقویت شده هسش.
1.0
1399-07-10

این باتری اورجینالی ک تو سایته دقیقا باتری خود اپل استوره ک وقتی گوشی نو میفروشه رو ایفون میذاره؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

خیر همون باتری اورجینال کارخونه که روی گوشی قرار گرفته نیست. باتری با سل و کیفیت اورجینال توسط برند‌های معتبر باتری‌سازی تولید شده و با ظرفیت‌های مختلف ارائه میشه.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم