برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری آیفون ایکس Apple iPhone X

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض باتری آیفون ایکس در دفتر تعمیر موبایل ماکروتل انجام می‌شود

  • ظرفیت باتری بیسوس: 2716mAh
  • ظرفیت باتری ماکروتل: 3000mAh
  • دارای استاندارد MFI
  • تعویض رایگان در دفاتر ماکروتل
گارانتی ماکروتل یک گزینه را انتخاب کنید
  • 6 ماه
  • 3 ماه
کيفيت
انتخاب برند باتری
مدت زمان تعویض 35 دقیقه
1,150,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>12 امتیاز ماکروپوینت 12 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 6,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

مشخصات باتری آیفون ایکس Apple iPhone X

گوشی آیفون X که در سال 2017 عرضه شد دارای باتری جدا نشدنی Li-ion با ظرفیت 2716mAh است که باید نمایشگر 5.8 اینچ گوشی را تغذیه کند. ظرفیت باتری آیفون ایکس مشابه باتری آیفون 8 پلاس است. مثلا گوشی گلکسی S8 سامسونگ که همزمان با گوشی فوق عرضه شد دارای باتری با ظرفیت 3000mAh است و نمایشگر آن 5.8 اینچ می‌باشد. البته گوشی‌هایی نظیر Nokia 7 Plus نیز وجود دارند که نمایشگر 6 اینچ دارد و ظرفیت باتری آن 3800mAh می‌باشد.

ظرفیت باتری آیفون X

به نظر می‌رسد ظرفیت باتری آیفون X برای تغذیه‌ی نمایشگر بزرگ آن کافی نیست ولی تراشه A11 Fusion و پردازنده ی قوی این گوشی عملکرد باتری آن را بهبود می بخشد و نتایج قابل قبولی ثبت می کند. هم چنین با فعال کردن حالت ذخیره ی انرژی یا Low-power mode قادر خواهید بود عمر باتری موبایل را بهبود بخشید. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی آیفون ایکس امتحان کردیم که نتایج زیر ثبت شد.

برای جلوگیری از خرابی زود هنگام باتری و افزایش طول عمر باتری، بهتر است از شارژر و کابل لایتنینگ اپل اصلی استفاده کنید که میزان این خطر و مشکل را کاهش دهید.

زمان مکالمه 3G با باتری ایفون ایکس

اگر با این گوشی مکالمه ی 3G انجام دهید، باتری آن نزدیک به 19 ساعت دوام می آورد که زمان خیلی خوبی است.

البته گوشی گلکسی S8 در این زمینه عملکرد بهتری دارد و زمان مکالمه ی 3G با آن حدود 24 ساعت و 30 دقیقه می باشد.

زمان وب گردی باتری آیفون X

یکی دیگر از پارامترهایی که برای کاربران اهمیت زیادی دارد زمان وبگردی با گوشیی است. نتایج تست ما نشان داد این زمان وب گردی با گوشی آیفون ایکس حدود 9 ساعت و 30 دقیقه است که زمان نسبتا کمی است و برای گوشی با این نمایشگر کافی نمی‌باشد. مثلا این زمان برای گوشی P20 (نمایشگر 5.8 اینچ و باتری 3400mAh) هوآوی حدود 14 ساعت است. البته زمان وبگردی با گوشی گلکسی S8 تقریبا مشابه گوشی آیفون X و حدود 10 ساعت است.

زمان پخش ویدئو باتری iPhone X

اگر طرفدار فیلم و ویدئو دیدن هستید باید بگوییم که باتری گوشی آیفون ایکس در این زمینه حدود 12 ساعت دوام می آورد که زمان خوبی است و انتظارات را بر آورده می‌کند. مثلا زمان ویدئو دیدن با گوشی (Nokia 6 (2018 حدود 13 ساعت است ولی ظرفیت باتری آن 3000mAh می باشد. این زمان برای گوشی گلکسی S8 حدود 14 ساعت می باشد.

زمان ویدئو دیدن با این گوشی

زمان ویدئو دیدن با گوشی آیفون 8Plus حدود 3 ساعت بیشتر از گوشی فوق است که نشان دهنده ی این موضوع است که نمایشگر AMOLED آیفون X نسبت به نمایشگر LCD گوشی آیفون 8Plus به مراتب انرژی بیشتری مصرف می کند.

اگر اهل موزیک گوش دادن هستید نیز باید بگوییم که با این گوشی می توانید حدود 60 ساعت (بیشتر از 2 شبانه روز) موسیقی گوش دهید. مثلا با گوشی (Nokia 6 (2018 قادر خواهید بود 119 ساعت موزیک گوش دهید ولی این زمان برای گوشی گلکسی S8 حدود 67 ساعت است.

زمان پایداری کلی باتری آیفون X

از نظر پایداری کلی نیز باتری آیفون X حدود 74 ساعت دوام می آورد که زمان خوبی می‌باشد. در واقع این زمان بدین معناست که اگر شما گوشی‌تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن فیلم ببینید، مکالمه انجام دهید و وب گردی کنید و در بقیه ساعات آن را در حالت Standby بگذارید، آنگاه باتری گوشی فوق بیشتر از 3 روز دوام خواهد آورد. گوشی گلکسی S8 پایداری بیشتری و حدود 85 ساعت دارد. هم چنین باتری گوشی آیفون 8Plus حدود 81 ساعت دوام می آورد. البته پایداری باتری ایفون 10 نسبت به پایداری بالای 100 ساعت باتری سامسونگ J7 2017 یا باتری گوشی موبایل Nokia 2 قابل مقایسه نیست.

مشخصات باتری آیفون X

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این گوشی حدود 8 ساعت و 40 دقیقه دوام می آورد که عمر عالی به حساب می آید. برای مثال این زمان برای گوشی گلکسی S8 حدود 8 ساعت و 22 دقیقه است. عمر باتری گوشی آیفون 8Plus حدود 10 ساعت و 30 دقیقه است که نسبت به دیگر گوشی ها به مراتب بهتر است. عمر باتری سامسونگ S9 ، باتری نوت 8 و باتری اصلی آیفون 8 را در مقایسه با گوشی‌های ذکر شده در شکل زیر مشاهده می کنید.

تست عمر باتری آیفون ایکس

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد باتری‌ها مهم است مدت زمان شارژ شدن آنها می‌باشد. گوشی آیفون X با شارژر دیواری 5V/1A عرضه می شود که قادر است طی 30 دقیقه باتری خالی گوشی را تا 20 درصد شارژ کند. هم چنین ما این گوشی را با شارژر سریع وایرلس سامسونگ (سازگار با استاندارد Qi) تست کردیم که طی 30 دقیقه تا 17 درصد شارژ شد. البته این گوشی همانند آیفون 8 و 8 Plus از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند که قابلیت جذابی است.

زمان شارژ شدن باتری آیفون ایکس چقدر است؟

گوشی فوق از شارژ سریع از طریق USB-C پشتیبانی می‌کند که کافیست کابل USB-C به لایتنینگ مناسب برای آن خریداری کنید و با یک شارژر سازگار از طریق یک MacBook، Pixel 2 یا حتی پورت USB-C روی Mac یا PC استفاده کنید. اگر گوشی تان را از این طریق شارژ کنید قادر خواهید بود طی 30 دقیقه آن را تا 45 درصد شارژ کنید. برای خرید آداپتور ۲۰ وات تایپ سی به لایتنینگ اپل به این لینک مراجعه کنید.

به نظر می‌رسد بهترین راه برای سریع‌تر شارژ کردن باتری iPhone X استفاده از شارژر 12 وات آیپد است. این شارژر نسبت به شارژر 29 وات MacBook ارزان تر است و همراه با یک کابل شارژ عرضه می شود. تنها مشکل این شارژر این است که نسبت به شارژر MacBook کند تر است چون آیفون قادر است حداکثر تا توان 15 وات شارژ شود. همه ی این عوامل باعث شده اند تا زمان فول شارژ شدن باتری گوشی فوق نسبتا زیاد و حدود 190 دقیقه (بیشتر از 3 ساعت) باشد که در مقایسه با گوشی های دیگر آیفون مانند iPhone 8 Plus و iPhone 8 دیرتر شارژ شود. همان طور که در شکل زیر مشاهده می کنید زمان فول شارژ شدن باتری گوشی های گلکسی S8، Note 8 و S9 به مراتب کمتر از گوشی های آیفون است.

زمان شارژ باتری آیفون ایکس

در کل باتری ایفون ایکس با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد خوبی ارائه می دهد و انتظارات را برآورده می کند. تنها نکته ی منفی این باتری دیر شارژ شدن آن است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2716mAh

مدل باتری

APN: 616-00351

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

استقامت کلی باتری

74 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

19 ساعت و 3 دقیقه

زمان پخش ویدئو

12 ساعت و 7 دقیقه

زمان پخش موزیک

60 ساعت

زمان وب‌گردی

9 ساعت و 26 دقیقه

ظرفیت باتری Baseus

2716mAh

ظرفیت باتری KF

3100mAh

مدت زمان تعویض

35 دقیقه

استاندارد‌های کالا

Apple MFI

ظرفیت باتری Macrotel

تقویت نشده 2716mAh

تقویت شده 3000mah

پرسش و پاسخ (8)

متوسط امتیاز مشتریان

4.4

از مجموع 8 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402-09-14

من همین کالا رو از رهافیکس گرفتم 480 و الان 1 ساله که برام کار میکنه و پروگرمم نکردم میخواستم بدونم فرقشون چیه؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود بر شما

همین کالا یعنی باتری آیفون ایکس با برندهای مختلف داخل بازار موجوده. کیفیت باتری‌ها متفاوت هست از لحاظ سل‌های به کار رفته و ظرفیت باتری. باتری ماکروتل تقویت‌شده هست و ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت داره و از نظر جنس باتری اورجینال هست. و در کل باتری آیفون ایکس نیاز به پروگرم نداره هرجا و هر نوع باتری تعویض کنید. باتری خوب هم حداقل 2 سال عمر مفید داره.

5.0
1402-02-05
خریدار

سلام ببخشید اگه باتری ماکروتل تقویت شده بگیرم آیا سلامت باتری ۱۰۰ میشود

علیرضا احراری (کارشناس ماکروتل) :

سلام وقت بخیر

بله درصد سلامتی باتری 100 میشه ولی از آیفون X به بالا بعد از تعویض باتری درصد سلامت باتری نمایش داده نمیشه و باید پروگرم بشه که دستگاه پروگرمر فقط در نمایندگی اپل استور موجوده.

قبل از تعویض باتری می‌تونید با دستگاه تست باتری درصد سلامت باتری رو چک کنید.

5.0
1401-10-09

وقت بخیر ، سوالم اینه ک از سه تا برندی که موجود دارید ، کدومش ۱۰۰ اورجینال هست
چون من روی ی سری گوشیایی ک باتری رو تعویض میکنن دیدم که وقتی وارد گزینه عمر باطری میشیم درصد سلامت رو میزنه ولی بالاش مینویسه ک این باتری تعویض شده و اصلی نیست

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر باتری‌ه هرسه برند اورجینال هستش. از گوشی آیفون ایکس به بالا زمانی که باتری تعویض بشه درصد سلامت رو نشون نمیده و باتری باید پروگرم بشه که درصد سلامت رو نشون بده که این دستگاه پروگرمر فقط در اپل استور موجود هستش.
5.0
1401-07-02

سلام، وقت بخیر
باتری KF برای iPhone X رو باز هم موجود کنید لطفا.

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر بله ممکنه موجود بشه و درصورت موجودی در سایت وارد میشه.
5.0
1400-06-23

سلام
گوشیم آیفون x هستش و سلامت باتریم شده ۷۴ درصد و فکر کنم موقع تعویضش باشه
اگه باتری kf برام تعویض کنید بعد از اون سلامت باتری ۱۰۰ درصد میشه؟یا فقط باتری‌اورجینال اپل استور سلامت رو ۱۰۰ میزنه؟!!

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر بله با تعویض باتری درصد سلامت 100 درصد میشه چون باتری KF آیفون ایکس اورجینال اپل استور هستش.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم