برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Apple iPhone 8

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض باتری اصلی گوشی آیفون 8 در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل، بدون هزینه نصب انجام می‌شود.

  • ظرفیت باتری اصلی: 1821mAh
  • ظرفیت باتری کوفنگ: 2000mAh
  • ظرفیت باتری بیسوس: 2200mAh
  • ظرفیت باتری ماکروتل: 2200mAh

گارانتی ماکروتل یک گزینه را انتخاب کنید
  • 6 ماه
  • 3 ماه
کيفيت
انتخاب برند باتری
انتخاب نوع باتری یک گزینه را انتخاب کنید
مدت زمان تعویض 25 دقیقه
700,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>7 امتیاز ماکروپوینت 7 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 3,500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

بررسی باتری گوشی آیفون 8 اپل

باتری گوشی Apple iPhone 8 از نوع باتری جدا نشدنی لیتیوم-پلیمر (Li-Po) است که اگر آسیب ببیند برای تعویض آن باید از ابزار تعمیرات موبایل استفاده کرده و یا آن را به تعمیرکار حرفه‌ای بسپارید.

به گفته‌ی شرکت اپل ظرفیت باتری ایفون 8 عدد 1821mAh است که حدود 7% کم تر از باتری آیفون 7 است ولی یک تراشه‌ی CPU جدید با ویژگی کارآمد کردن انرژی به نام Apple A11 Bionic همراه با این باتری در ابن دستگاه وجود دارد که iOS 11 آن را بهینه کرده و طول عمر باتری آیفون 8 را افزایش می‌دهد.

در حالتی که به نهایت شارژ باتری نیاز دارید و شارژ باتری شما زیر 20 درصد باشد، با فعال کردن دستی حالت Low-Power زمان نگهداری شارژ باتری شما بیشتر می‌شود.

دوام کلی باتری اصلی آیفون 8 چقدر است؟

با باتری گوشی آیفون 8 حدود 12.5 ساعت مکالمه 3G، 12 ساعت وبگردی با یک بار شارژ می‌توانید داشته باشید یا قادر خواهید بود حدود 10.5 ساعت ویدئو تماشا کنید. مدت زمان پایداری این گوشی در حالت Standby بهتر از متوسط بود ولی زمان پایداری آن 66 ساعت بود که چند ساعت کمتر از زمان پایداری آیفون 7 است.

مشخصات باتری آیفون ۸

آیا ظرفیت باتری آیفون 8 برای تقویت صفحه نمایش آن کافی‌ست؟

ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می‌شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می‌باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری گوشی ایفون 8 با وجود اینکه ظرفیت کمتری نسبت به آیفون 7 دارد ولی عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. همان گونه که در شکل زیر می بینید عمر باتری آیفون 8 حدود 8 ساعت و 37 دقیقه می باشد که عالی است در حالی که عمر باتری آیفون 7 حدود 7 ساعت و 46 دقیقه می باشد. عمر باتری گوشی گلکسی S8، باتری آیفون 6S و باتری گلکسی Note 8 نیز در این آزماش به ترتیب 8:22، 8:15 و 7:50 ساعت است. بنابراین با یک باتری فوق العاده قوی سر و کار داریم.

آیا ظرفیت باتری ایفون 8 برای تقویت صفحه نمایش آن مناسب است؟

مدت زمان شارژ شدن این باتری

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد باتری ها مهم است مدت زمان شارژ شدن آنها می باشد. همان گونه که گفتیم آیفون 8 قابلیت شارژ سریع دارد ولی شارژر سریع با گوشی عرضه نمی شود و باید بصورت جدا خریداری شود که این یکی از معایب گوشی آیفون 8 است. اگر از شارژر عادی گوشی استفاده کنید، سرعت شارژ شدن آن خیلی خوب نیست و همان گونه که در شکل زیر می بینید حدود 2.5 ساعت طول می کشد تا گوشی شما فول شارژ شود. بنابراین خرید شارژر وایرلس یا شارژر سریع بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

برای خرید شارژر اصلی آیفون 8 روی این لینک کلیک کنید یا اگر به کابل شارژر نیاز دارید می‌توانید از صفحه خرید کابل شارژ آیفون 8 اقدام کنید.

مدت زمان شارژ شدن باتری اصلی آیفون 8

این گوشی با یک شارژر اپل عادی 5V/1A عرضه می‌شود که در زمان 30 دقیقه باتری آیفون 8 شما را تا 30 درصد شارژ می‌کند. اما اگر شارژر 18 وات اپل را داشته باشید، می‌توانید به سرعت گوشی خود را شارژ کنید و در زمان 30 دقیقه شارژ آن به 50 درصد خواهد رسید.

شارژ سریع این گوشی با استاندارد USB-C Power Delivery سازگار است بنابراین شما می توانید از هر نوع شارژر یا لپ تاپ و حتی کامپیوتر استفاده کنید. البته برای این کار باید یک کابل USB-C به لایتنینگ اصلی بخرید.

ما این گوشی را با شارژر وایرلس سامسونگ (سازگار با استاندارد Qi) تست کردیم و خیلی جالب بود که باتری آیفون 8 در زمان 30 دقیقه تا 25 درصد شارژ شد.

تعویض باتری گوشی آیفون 8 در ماکروتل

تعویض باتری این گوشی در کمتر از 30 دقیقه انجام می‌شود. برای تعویض به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های ما مراجعه کرده و یا گوشی خودتان را با سرویس‌های ارسال کالا به آدرس ما ارسال کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
iphone8

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

1821mAh

مدل باتری

APN: 616-00252

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

استقامت کلی باتری

66 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

12 ساعت و 24 دقیقه

زمان پخش موزیک

10 ساعت و 36 دقیقه

زمان وب‌گردی

11 ساعت و 54 دقیقه

ظرفیت باتری Baseus

2200mAh

ظرفیت باتری KF

2000mAh

مدت زمان تعویض

25 دقیقه

استاندارد‌های کالا

Apple MFI

ظرفیت باتری Macrotel

تقویت نشده 1850mAh

تقویت شده 2200mah

پرسش و پاسخ (5)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 5 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402-07-13

سلام من ی سوال داشتم برا اینکه ما وقتی موبایلو از شارژ میکشیدم میزاریم به ذخیره نیرو برای باطری مشکل ایجاد میکنه هنگام استفاده یا نه

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود بر شما

حالت ذخیره نیرو (Low Power Mode) فقط و فقط برای مواقع اضطرار هست و استفاده مدام از آن باعث افزایش استهلاک و آسیب رسیدن به گوشی می‌شود. به این صورت که مثلا در این حالت بخواید از گوشی استفاده‌های سنگین و غیر ضروری مثل بازی کردن داشته باشید.

5.0
1401-11-19

باطری اورجینال آیفون۸ را نمی آورید؟برای جایگزینی چه باطری پیشنهاد میکنید و دوام دارد؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر تمامی باتری‌های آیفون 8 که در سایت موجوده باکیفیت اورجینال خود آیفون هستش فقط ازنظر ظرفیت باهم تفاوت دارند که باتری‌های موجود درسایت مقداری تقویت‌شده و شما می‌تونید طبق ظرفیت موردنظر باتری رو انتخاب کنید. همچنین تمامی محصولات دارای 7 روز مهلت تست هستش.
4.0
1401-02-25

خواستم بدونم مقاومت دستگاه در برابر آب از بین میره؟ و اینکه شما باطری رو پراگرم هم میکنید که درصد سلامت جدیدش معلوم شه؟ هزینه ی تعویضش چقدره؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر تمامی گوشی‌های ضدآب بعد از باز شدن خاصیت ضدآبی خودشون رو از دست می‌دهند. درصد سلامت باتری از داخل تنظیمات گوشی قابل نمایش هستش و نیازی به پراگرام نیست. برای اطلاع از هزینه تعویض با شعبه موردنظر تماس بگیرین. باتشکر
5.0
1400-09-15

لطفا باتری اورجینال اپل استور آیفون 8 رو موجود کنید.

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر چشم حتما
1.0
1399-08-23

سلام وقت بخیر سه سوال داشتم خدمتتون
اول اینکه دو نوع باطری ارائه دادین میخواستم بدونم چه تفاوت هایی باهم دارن؟
دوم از چند درصد به بعد سلامتی باطری نیاز به تعویض هستش؟
و سوم اینکه شما تضمین میکنین که بعد از تعویض مشکلی برای گوشی پیش نیاد چون حقیقتا میترسم از این کار
ممنون میشم جواب بدین

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود وقت بخیر

سلامت باتری زیر 80 درصد بیاد، نیاز به تعویض باتری هست. تفاوت باتری‌ها در نوع برند، ظرفیت و مدت زمان گارانتی باتری هست. باتری با ظرفیت بالاتر و گارانتی بیشتر، قیمت بالاتری داره. وگرنه همه‌ی باتری‌های موجود از لحاظ کیفیت ساخت و سل‌های به کار رفته اورجینال هستند. همه‌ی باتری‌ها شامل 7 روز مهلت تست و مرجوعی هستند و اگر راضی نبودین می‌تونید طی این 7 روز مرجوع کنید. علاوه بر این باتری‌ها بسته به برند، شامل 3 تا 6 ماه گارانتی هستند. 

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم