برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری ایفون Apple iPhone XR

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض باتری آیفون XR در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل

  • ظرفیت: 2942mAh میلی آمپر ساعت
  • مدل باتری: APN: 616-00471
  • نوع باتری: لیتیوم یون داخلی
  • ولتاژ: 3.8v ولت
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب برند باتری
مدت زمان تعویض 35 دقیقه
950,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری آیفون XR

باتری آیفون ایکس آر دارای ظرفیت 2942mAh می‌باشد که به گفته شرکت اپل، باتری این گوشی طول عمر بیشتری در بین آیفون‌های سری X دارد.

شرکت اپل، شارژر گوشی آیفون XR را با ولتاژ و جریان 5V/1A به بازار عرضه کرده است که نسبت به ظرفیت این باتری، مقدار توان خروجی شارژر کم است و گوشی را دیرتر شارژ می‌کند و بهتر است برای شارژ آن، از فست شارژر 18 واتی اپل استفاده کنید.

برای استفاده از آداپتور شارژ سریع، باید کابل تایپ سی به لایتنینگ داشته باشید، چون این کابل از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند اما کابل اصلی آیفون XR از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند.

باتری XR موجود در ماکروتل هم استاندارد اپل استور می‌باشد و هم تقویت شده KF که تفاوت این دو در این است که باتری KF به‌دلیل اینکه تقویت شده می‌باشد، طول عمر و ظرفیت بیشتری نسبت به باتری اورجینال اپل استور دارد.

تست باتری iPhone XR

در تست‌های که برروی باتری اپل آیفون ایکس آر انجام شده است، نتایجی به‌دست آمد که تقریبا قابل قبول است که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.

زمان مکالمه

با یکبار فول شارژ کردن باتری گوشی، شما می‌توانید 15 ساعت مکالمه در حالت شبکه 3G داشته باشید که این زمان حدودا 1 ساعت بیشتر از باتری اصلی آیفون XS است.

زمان پخش ویدیو

همچنین در تستی که انجام شد، شما می‌توانید 15 ساعت زمان پخش ویدیو در یک‌بار فول شارژ شدن داشته باشید که این زمان خوبی برای باتری این گوشی است.

وب‌گردی

شما می‌توانید 13 ساعت وب‌گردی با اینترنت Wifi با باتری ایکس آر داشته باشید که باز هم این زمان برای این باتری تقریبا زمان عالی است.

استقامت کلی باتری

همچنین استقامت کلی باتری XR حدود 78 ساعت می‌باشد که در این مورد، حدود 1 ساعت استقامت آن از باتری اصلی آیفون XS Max کمتر است.

تعویض باتری آیفون XR

برای تعویض باتری iPhone XR می‌توانید حضوری به دفاتر ماکروتل مراجعه کرده و یا از طریق صفحه درخواست تعمیرات موبایل، درخواست خود را ثبت کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2942mAh

مدل باتری

APN: 616-00471

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

زمان مکالمه‌ی 3G

15 ساعت

زمان پخش موزیک

65 ساعت

ظرفیت باتری KF

3046mAh

مدت زمان تعویض

35 دقیقه

استاندارد‌های کالا

Apple MFI

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1398-04-29

سلام وقت بخیر .آیا این باتری همون باتری اصل و فابریک روی گوشی هست؟! به اصطلاح همون اپل استوری هست؟!

پاسخ از ماکروتل : بله با دستگاه تست باتری تست شده و اورجینال هستش.میتونید خریداری کنید بگید همکارا براتون عکسش رو بفرستند و توضیحات بیشتر رو بهتون بدن.با این شماره در واتساپ هماهنگ کنید.09128595600

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم