JBL    /    JBL

هندزفری JBL C200SI جک 3.5 میلی متری

هدفون جی بی ال C200SI

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • آبی
  • نقره ای
  • خاکستری
190,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

هندزفری JBL C200SI در دسته هندزفری‌های باجت یا ارزان قیمت قرار می‌گیرد که در سال 2018 وارد بازار شده است. این هندزفری جزو بهترین‌ها در دسته بندی خودش محسوب می‌شود و از آنجایی که در وبسایت Amazon یکی از برترین هندزفری‌هاست، قطعا ارزش خرید بالایی دارد.

هندزفری JBL C200SI را می‌توان ارتقاء هندزفری JBL C100SI دانست. از نظر طراحی و شکل ظاهری این دو هندزفری تفاوت چندانی با یک دیگر ندارند اما از نظر کیفیت صدا، هندزفری C200SI پیشرفت قابل توجهی داشته است. ویژگی که در این هندزفری پیشرفت خوبی داشته، کاهش نویز و ایزوله کردن صدا جهت کم کردن صدای محیط است.

علاوه براین ویژگی داشتن لاستیک‌های مناسب و استاندارد، باعث می شود صدای محیط تا حد زیادی کاهش یافته و برای کاربر مزاحمت ایجاد نکند. هندزفری JBL C200SI در فرکانس‌های بالا نسبت به هندزفری C100SI بسیار بهتر عمل می‌کند، که البته گوش دادن موزیک با صدای بلند به سلیقه هر کسی نمی‌خورد.

هدفون JBL C200SI


در بسته بندی این هندزفری شما چند لاستیک اضافه در دو سایز مختلف برای قسمت گوشی هندزفری به همراه دفترچه راهنمای این محصول دریافت می کنید که البته شما از قبل طرز استفاده هندزفری را می دانید و نیازی به دفترچه راهنما ندارید. این هندزفری دارای جک 3.5 میلیمتری هدفون است و با اکثر دستگاه هایی که از پورت 3.5 میلیمتری هندزفری و هدفون پشتیبانی می کنند، سازگار است. بنابراین شما می توانید از این هندزفری برای لپ تاپ و گوشی موبایل خود با هر برندی که باشد استفاده کنید. در قسمت نوار کنترل یک دکمه جهت پاسخ به تماس یا قطع آن وجود دارد که برای توقف و ادامه موزیک نیز استفاده می شود. میکروفون داخلی تعبیه شده در بالای دکمه قطع/وصل تماس قرار دارد، این مکروفون به دلیل کیفیت بسیار خوبی که آن علاوه بر استفاده در تماس برای ضبط صدا نیز کاربرد دارد.

مشخصات هندزفری جی بی ال C200SI


هندزفری JBL C200SI از بدنه پلاستیکی ساخته شده که نتیجه آن وزن کم برای استفاده راحت روزمره می باشد. این هندزفری 18 گرم وزن و  1.2 متر طول دارد و در رنگ های آبی، نقره ای و نوک مدادی موجود است. اگر به داشتن هندزفری با کیفیت و در عین حال ارزان علاقه دارید می توانید JBL C200SI را در لیست هندزفری های پیشنهادی قرار دهید.

جعبه‌‎ی هندزفری JBL C200SI

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

نوع اتصال

جک 3.5 میلی متری

طول سیم

1.2 متر

پاسخ فرکانسی

20 هرتز تا 20 کیلو هرتز

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1398-02-08

سلام.یک هندزفری ال جی گرفتم مشکل داشت تعویض کردم این رو گرفتم..نسبت به قیمتش کیفیتش فوق العاده هستش.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم