برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شارژر لنوو LENOVO - SC-11

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
175,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

شارژر گوشی لنوو مدل SC-11 با شدت جریان 2 آمپر و ولتاژهای قابل تنظیم 5.2V/7V/9V/12V قابلیت شارژ سریع دارد. از شارژر اصل لنوو sc 11 می توانید برای شارژ گوشی های لنوو زیر و نیز در صورت داشتن کابل سازگار می توانید برای شارژ هر نوع گوشی یا تبلت دیگری استفاده کنید. 

سازگاری شارژر گوشی لنوو مدل sc 11

Lenovo K3, Lenovo K3 Note, Lenovo S60, Lenovo Vibe K5, Lenovo Vibe P1, Lenovo Vibe P1m, Lenovo Vibe X2, Lenovo Vi Lenovo ZUK Z2

هنگام خرید شارژر لنوو sc 11 می توانید آن را بدون کابل یا همراه با کابل سفارش دهید. چنانچه از میکرو کابل شارژ خود لنوو استفاده کنید سازگار با رابط جهانی 5p میکرو است و با بسیاری از گوشی های لنوو سازگار می باشد. چنانچه از کابل usb نوع c سامسونگ اس 8 به همراه این آداپتور شارژر استفاده کنید با بسیاری از گوشی های لنوو و اندرویدی سازگار خواهد بود. 

شارژر لنوو sc 11 از شارژ سریع پشتیبانی می کند؟ آیا می توان از این شارژر برای شارژ کردن گوشی که قابلیت شارژ سریع ندارد استفاده کرد؟

آداپتور شارژر موبایل lenovo sc 11 طراحی جمع و جور و سبکی دارد که جابه جایی آن را در مسافرت ها بدون دغدغه کرده است. تا چند سال پیش مجبورید تک تک شارژر گوشی ها و تبلت های خود را هنگام مسافرت بردارید. اما اکنون فقط با برداشتن یک آداپتور و کابل می توانید اکثر دستگاه های خود را شارژ کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله آیا از هر شارژر گوشی می توانید برای شارژ گوشی یا تبلت خود استفاده کنید؟ بخوانید. 

شارژرها و کابل شارژها از جمله وسایلی هستند که کیفیت و سازگاری آن ها ارتباط مستقیمی با عملکرد صحیح دستگاه شما دارد. بنابراین توصیه می کنیم همیشه در خرید شارژر و کابل شارژ دقت لازم را مبذول داشته باشید و به سازگاری آن توجه کنید. 

شارژرهای مختلفی در بازار عرضه می شود. از جمله شارژر فندکی، شارژر بی سیم، شارژر همراه و...برای این که بدانید کدام شارژر و کابل شارژ به بهترین شکل مطابق با نیاز و شرایط شماست. مقاله راهنمای خرید شارژر گوشی را مطالعه کنید. یکی از این مدل ها،شارژر دیواری است که از یک سر آداپتور به پریز برق و از سر دیگر با کابل به گوشی مورد نظر متصل شده و آن را شارژ می کند.

 اگر شارژر اورجینال گوشی لنوو lenovo خود را به هر دلیل از دست داده اید و تمایل ندارید با استفاده از شارژرهای تقلبی به باتری و گوشی خود صدمه بزنید. پیشنهاد می کنیم از شارژر و کابل شارژهای اصل که توسط کمپانی تولید کننده دستگاه شما ساخته شده اند استفاده کنید.  شارژر بی کیفیت ممکن است نه تنها به دستگاه شما آسیب وارد کند بلکه امکان دارد به خود شما نیز صدمه بزند. برای مثال یکی از این آسیب ها ممکن است باد کردن باتری گوشی شما باشد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ولتاژ خروجی

5.2V

12V

9V

7V

(آمپر) شدت جریان خروجی

2A

مدل آداپتور

SC-11

نوع کابل

USB به Micro-USB

طول کابل

1 متر

پشتیبانی از شارژ سریع

ولتاژ ورودی

AC 100-240V

تعداد درگاه خروجی

یک عدد

نوع درگاه خروجی

USB 3.0

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1398-03-09

با عرض سلام : من این شارژرو سال گذشته خریدم، برای گوشی لنوو p1 و برای تبلت ۱۰ اینج لنوو استفاده میکنم، واقعا فست شارژر هست و در مدت زمان ۳ ساعت باطری (۷۰۰۰ میلی امپر ) تبلت رو شارژ کرد. از مدیریت و تمام کارکنان شرکت کمال تشکر را دارم، امیدوارم همیشه ایام در پناه حق سلامت و پیروز باشید.

محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم