کابل شارژ لنوو Lenovo MicroUSB

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
40,000 تومان
130,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
توضیحات

کابل USB اصل لنوو CD-10 را برای شارژ و انتقال داده(با سرعت USB 2.0) گوشی های لنوو lenovo S890 A880 A590 S720 K900 K910 S820 S830 A706 P780 و سایر دستگاه های سازگار با پورت میکرو usb می توانید استفاده کنید. 

توجه داشته باشید که کابل usb اورجینال لنوو cd-10 از مواد مرغوب و درجه 1 ساخته شده است که به این زودی ها خراب نمی شود. اما چنانچه کابل تقلبی خریداری کرده باشید جنس آن از مواد خشک تر با انعطاف پذیری کمتر است که با چند بار استفاده ظاهر اولیه خود را از دست می دهد. 

شارژرها و کابل شارژها از جمله وسایلی هستند که کیفیت و سازگاری آن ها ارتباط مستقیمی با عملکرد صحیح دستگاه شما دارد. بنابراین توصیه می کنیم همیشه در خرید شارژر و کابل شارژ دقت لازم را مبذول داشته باشید و به سازگاری آن توجه کنید. 

 تا چند سال پیش مجبورید تک تک شارژر گوشی ها و تبلت های خود را هنگام مسافرت بردارید. اما اکنون فقط با برداشتن یک آداپتور و کابل می توانید اکثر دستگاه های خود را شارژ کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله آیا از هر شارژر گوشی می توانید برای شارژ گوشی یا تبلت خود استفاده کنید؟ بخوانید. 

 اگر شارژر یا کابل شارژ اورجینال گوشی لنوو خود را به هر دلیل از دست داده اید و تمایل ندارید با استفاده از شارژرهای تقلبی به باتری و گوشی خود صدمه بزنید. پیشنهاد می کنیم از شارژر و کابل شارژهای اصل که توسط کمپانی تولید کننده دستگاه شما ساخته شده اند استفاده کنید.  شارژر بی کیفیت ممکن است نه تنها به دستگاه شما آسیب وارد کند بلکه امکان دارد به خود شما نیز صدمه بزند. برای مثال یکی از این آسیب ها ممکن است باد کردن باتری گوشی شما باشد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم