LG    /    LG

هندزفری LG G5 مدل MC002

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • سفيد
94,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

هندزفری مدل MC002 مخصوص گوشی LG G5 است اما با این حال با دستگاه های اندرویدی دیگر مانند Samsung و HTC که دارای پورت 3.5 میلیمتری هدفون هستند، به خوبی همخوانی دارد. حتی می توان برای گوشی های iPhone که دارای پورت 3.5 میلیمتری هستند استفاده کرد اما بهترین استفاده آن در گوشی های اندرویدی به خصوص LG است. این هندزفری دارای کیفیت صدای ثابت و قدرتمندی است که با تکنولوژی اسپیکر های چهار لایه ساخته شده است. چنین تکنولوژی باعث می شود نویز صدا از بین رفته و صدای کاملا واضح به گوش شما برسد.

بررسی هندزفری MC002

این هندزفری روی نوار کنترل خود دارای دکمه قطع و وصل تماس است که به شما کمک می کند هنگامی که هندزفری به گوشی متصل است بدون نیاز به گوشی موبایل خود به تماس ها پاسخ دهید. این دکمه برای توقف یا ادامه آهنگ نیز استفاده می شود. میکروفون های داخلی که در نوار کنترل این هندزفری تعبیه شده است از کیفیت صدای بالایی برخوردار است و می توانید در هنگام رانندگی یا زمان های دیگری که استفاده از تلفن همراه برای شما مشکل است، از هندزفری جهت برقراری تماس با دیگران استفاده کنید.

مشخصات هدفون گوشی LG G5

طول سیم این هندزفری 1 متر است و فقط در رنگ سفید موجود است. هندزفری از وزن کمی برخوردار است که موجب خسته شدن گوش کاربر نمی شود و طراحی آن به صورتی است که بطور کامل در گوش جای میگیرد و صدای محیط را تا حد ممکن کاهش می دهد.

هندزفری سیمی LG G5 با جک 3.5 میلی متر

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

نوع اتصال

جک 3.5 میلی متری

قابلیت کم و زیاد کردن صدا

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

3

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1398-02-03

با سلام خدمت ادمین عزیز من هندزفری الجی جی 6 دزدیدن خیلی دوستش داشتم شما موجود ندارین فرقش با هندزفری الجی جی 5 چیه

پاسخ از ماکروتل : فقط از نظر ظاهری تفاوت داره از نظر کیفیت آنچنان تفاوتی ندارن باهم.موفق باشید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم