باتری LG Zero - BL-T22

برای تعویض باتری ال جی Zero به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران و شیراز مراجعه کنید.

گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
129,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>1 امتیاز ماکروپوینت 1 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

توضیحات و بررسی تخصصی باتری گوشی موبایل LG Zero

گوشی LG Zero دارای باتری جدا نشدنی Li-ion با ظرفیت 2050mAh است که باید نمایشگر 5.0 اینچ گوشی را تغذیه کند. این گوشی در سال 2015 عرضه شد و به نظر می رسد ظرفیت باتری آن برای تغذیه ی نمایشگر گوشی کافی باشد. البته همزمان با این گوشی سامسونگ از گلکسی S6 رونمایی کرد که نمایشگر 5.1 اینچ و باتری 2550mAh داشت. هم چنین اپل از گوشی آیفون 6Plus خود رونمایی کرد که نمایشگر 5.5 اینچ و باتری 2915mAh داشت. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی امتحان کردیم که نتایج زیر ثبت شد.

اگر با این گوشی مکالمه ی 3G انجام دهید، باتری آن نزدیک به 10 ساعت دوام می آورد که زمان متوسطی است. مثلا این زمان برای باتری گوشی آیفون 6Plus حدود 24 ساعت است. گوشی گلکسی S6 سامسونگ نیز دارای زمان مکالمه ی 3G حدود 17 ساعت است.

اگر گوشی تان را در حالت Standby بگذارید، باتری آن تا 14 روز دوام خواهد آورد که زمان نسبتا خوبی است. مثلا این زمان برای باتری گوشی Nokia 5.1 حدود 25 روز است. باتری گوشی آیفون 6Plus نیز حدود 16 روز در حالت Standby دوام می آورد.

اگر دوست دارید با این گوشی وبگردی کنید باتری آن حدود 10 ساعت دوام می آورد که زمان قابل قبولی است. مثلا این زمان برای گوشی گلکسی S6 و آیفون 6Plus به ترتیب 11 و 9 ساعت می باشد.

اگر از کاربرانی هستید که با گوشی زیاد فیلم / ویدئو می بینید باید بدانید که باتری گوشی فوق در این زمینه تا 10 ساعت دوام خواهد آورد که زمان نسبتا خوبی است. برای مقایسه، این زمان برای گوشی گلکسی S6 حدود 12 ساعت می باشد. زمان پخش ویدئوی گوشی آیفون 6Plus نیز حدود 11 ساعت می باشد.

از نظر پایداری کلی نیز باتری گوشی فوق حدود 66 ساعت دوام می آورد که زمان نسبتا خوبی می باشد. در واقع این زمان بدین معناست که اگر شما گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن فیلم ببینید، مکالمه انجام دهید و وب گردی کنید و در بقیه ساعات آن را در حالت Standby بگذارید، آنگاه باتری گوشی حدود 3 روز دوام خواهد آورد. البته این الگوی مصرف به عنوان الگوی استاندارد شناخته می شود و معمولا گوشی ها کمتر از این زمان دوام می آورند چون کاربران با آنها بیشتر کار می کنند. برای مثال دوام باتری گوشی های گلکسی S6 و باتری آیفون 6Plus به ترتیب حدود 72 و 79 ساعت است. این نکته را نیز باید مد نظر داشت که پایداری باتری این گوشی نسبت به باتری گوشی Redmi Note 4 یا باتری گلکسی J7 2017 که بالای 100 ساعت دوام می آورند قابل مقایسه نیست.

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این گوشی بیشتر از 7 ساعت دوام می آورد که عمر نسبتا خوبی به حساب می آید.

در کل باتری این گوشی با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد خوبی ارائه می دهد و انتظارات را برآورده می کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2050mAh

نوع باتری

Li-ion non-removable

حالت Standby

340 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

10 ساعت

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم