برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری LG G Flex 2 مدل BL-T16

تعویض باتری ال جی G Flex 2 زیر یک‌ساعت در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
169,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>2 امتیاز ماکروپوینت 2 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 1,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

مشخصات باتری LG G Flex 2

گوشی LG G Flex 2 که در سال 2015 عرضه شد دارای باتری جدا نشدنی با ظرفیت 3000mAh است.

این باتری وظیفه تغذیه‌ی نمایشگر 5.5 اینچ گوشی فوق را دارد که نسبت به گوشی مدل قبلی آن یعنی باتری گوشی موبایل G Flex حدود 500mAh ظرفیت کمتری دارد.

همزمان با گوشی فوق سامسونگ گلکسی S6 را عرضه کرد که نمایشگر 5.1 اینچ و باتری گوشی سامسونگ s6 با ظرفیت 2550mAh داشت.

به نظر می‌رسد ظرفیت باتری گوشی LG G Flex 2 برای تغذیه ی نمایشگر بزرگ آن مناسب باشد. البته گوشی‌هایی چون HTC 10 نیز وجود دارند که ظرفیت باتری آنها مشابه گوشی فوق است ولی صفحه نمایش کوچکتری دارند (5.2 اینچ) که نکته‌ی جالبی است.

ما تست های رایج باتری را روی گوشی فوق انجام دادیم که نتایج زیر بدست آمد.

بررسی مشخصات باتری LG G Flex 2

تست زمان مکالمه‌ی باتری G Flex 2

زمان مکالمه ی 3G با این گوشی حدود 18 ساعت می‌باشد که واقعا خوب است. به عبارتی دیگر شما می توانید حدود یک شبانه روز با گوشی‌تان حرف بزنید که این ویژگی برای کاربران بسیار اهمیت دارد.

تست زمان وب‌گردی

اگر از کاربرانی هستید که زمان وب‌گردی با گوشی برای تان اهمیت دارد باید بگوییم که باتری این گوشی حدود 6 ساعت و 15 دقیقه وب گردی را پشتیبانی می‌کند که زمان نسبتا اندکی به شمار می‌رود. در واقع زمان وبگردی گوشی فوق در مقایسه با گوشی های پرچم دار جدید به مراتب پایین‌تر است.

تست زمان ویدئو دیدن

زمان ویدئو دیدن با این گوشی نیز حدود 10 ساعت و 30 دقیقه است که زمان متوسطی به شمار می‌رود. در کل نتایج ثبت شده برای باتری این گوشی متوسط هستند و کاربران را راضی می کند.

زمان پایداری کلی باتری LG G flex 2

زمان پایداری این گوشی نیز 62 ساعت است که زمان نسبتا خوبی است. در واقع اگر روزانه یک ساعت با گوشی تان فیلم ببینید، وب گردی کنید و مکالمه انجام دهید و در بقیه ساعات روز گوشی تان در حالت Stand-by باشد، آنگاه باتری این گوشی حدود 3 روز دوام می آورد.

پایداری باتری این گوشی با توجه به سال عرضه ی آن کم می‌باشد و انتظار بیشتری داشتیم. البته اگر گوشی فوق را در حالت Standby بگذارید، باتری آن حدود 21 روز دوام خواهد آورد که نتیجه‌ی قابل قبولی است.

هم‌چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می‌شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می‌باشد.

پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری گوشی فوق حدود 8 ساعت دوام می آورد که عمر خوبی به حساب می‌آید. مثلا باتری گوشی گلکسی S7 تحت این شرایط کمتر از 7 ساعت دوام می‌آورد.

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد باتری‌ها مهم است مدت زمان شارژ شدن آن‌ها می‌باشد. نتایج تست ما نشان داد باتری LG G Flex 2 پس از حدود 2 ساعت فول شارژ می شود.

در کل باتری ال جی جی فلکس 2 با توجه به ظرفیت و صفحه نمایشی که دارد عملکرد نسبتا متوسطی ارائه می‌دهد و هنوز جای پیشرفت دارد. زمان وب‌گردی نسبتا پایین این باتری از جمله معایب آن به شمار می‌رود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3000mAh

مدل باتری

BL-T16

نوع باتری

Li-Po non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

استقامت کلی باتری

62 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

17 ساعت و 51 دقیقه

زمان پخش ویدئو

10 ساعت و 35 دقیقه

زمان وب‌گردی

6 ساعت و 16 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم